gulyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz gulyi

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. január 03. kedd, 19:42


Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban.
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából".


Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2017. január 03. kedd, 16:32


gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban.
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából".

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2017. január 03. kedd, 12:56


gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


LoL

gulyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz gulyi

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. január 03. kedd, 12:19


lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. január 03. kedd, 11:59


gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.

gulyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz gulyi

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. január 03. kedd, 11:37


Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz lexx

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2016. december 31. szombat, 16:02


Sziasztok!
A segítségeteket kérem!!
Ma cseréltem az olajat az autóban de nem tudom befejezni mert a barditol vásárolt olaj szűrő nem jó, de viszont hétfőn reggel mennem kel belgiumba!
Valaki tud segíteni az sem baj ha használt kifizetem érte az új árát vagy a dupláját!
valaki seegítsen.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 29. csütörtök, 18:09


Dízel, adagoló, porlasztó, adalék
Félek a dízeltől

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 27. kedd, 19:04


azért nem tudom, de jó ideje azon agyalok, hogy miért is nem tetszik nekem ez, miért is olyan koreai-s az elej, olyan tucat.
hát ezért:
BMW X3


Hyundai Sonata
2007

2010


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. december 27. kedd, 19:07

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 18. vasárnap, 13:17


Whole01 írta: Sziasztok!

Láttam,hogy a 2011es E90 320dben van 163Le és 184Le motorral szerelt is,és a 2012es F30as 320dben is már a 184Le motor van....melyik a jobb konstrukció/választás?

Előre is kösz!


én az F30-at választanám az biztos. az E90 nem egy nagy szintlépés, pl E46-hoz képest. F30 más sokkal jobb, szebben is néz ki, kívül-belül. én még most is azt mondom, hogy dízelt újonnan érdemes venni, azt legalább 150-200ezerig nyugodtan tudod használni. de mástól megvéve, előélet ismeret nélkül hatalmas rizikó.

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. december 18. vasárnap, 08:27


Sziasztok!

Láttam,hogy a 2011es E90 320dben van 163Le és 184Le motorral szerelt is,és a 2012es F30as 320dben is már a 184Le motor van....melyik a jobb konstrukció/választás?

Előre is kösz!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 18. vasárnap, 06:55


Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta: Sziasztok,
szerintetek egy nagy hype az egész, vagy van értelme a külön DPF jelzéssel ellátott motorolajat használni?


azt mondom, hogy van!
egyébként nagyon nehéz már más milyet venni. ha valaki egy komolyabb olajat néz ki benzineshez is, még arra is rá van írva, hogy DPF-es autókhoz is ajánlott.
viszont ha a DPF ki van iktatva, akkor nem kell. mondom csak nehéz olyat találni, ami nincs rá felkészítve. olyan olcsó olajakat meg eleve nem öntenék bele.
annyi, hogy vannak kifejezetten DPF-hez használandó olajak. az ebben a fura, hogy mint DPF egy nagy kamunak tartom, az olaj meg mégis fontos hozzá. a kamut én úgy értem, hogy jó a koromcsapda, viszont nem gondolom, hogy annyit ér, mint amennyi nyűgöt jelent később.
a regenerálás során, főként ha nem is éppen jó már a DPF, és kopottabb is a motor, akkor sok gázolaj kerülhet le a dugók mellett is, és erre az olajat fel kell készíteni, hogy ekkor is ellássa a kenőképességét. nyilván egy eltömődött DPF miatt nem szívesen motor generálozni senki.


köszi. Tudom, hogy akkor az olajos témába kellene írni, de ha már ide megkezdtem...Akkor a Castrol Magnatec Diesel 5W-40(amely BMW Longlife 04 minősítésű) jó választás lenne?


LL-04 általában már tudja, de az a biztos, ha ACEA C3 vagy nagyobb (C4, C5) fel van tüntetve.

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. december 17. szombat, 17:38


YELLOW írta:
Kabi írta: Sziasztok,
szerintetek egy nagy hype az egész, vagy van értelme a külön DPF jelzéssel ellátott motorolajat használni?


azt mondom, hogy van!
egyébként nagyon nehéz már más milyet venni. ha valaki egy komolyabb olajat néz ki benzineshez is, még arra is rá van írva, hogy DPF-es autókhoz is ajánlott.
viszont ha a DPF ki van iktatva, akkor nem kell. mondom csak nehéz olyat találni, ami nincs rá felkészítve. olyan olcsó olajakat meg eleve nem öntenék bele.
annyi, hogy vannak kifejezetten DPF-hez használandó olajak. az ebben a fura, hogy mint DPF egy nagy kamunak tartom, az olaj meg mégis fontos hozzá. a kamut én úgy értem, hogy jó a koromcsapda, viszont nem gondolom, hogy annyit ér, mint amennyi nyűgöt jelent később.
a regenerálás során, főként ha nem is éppen jó már a DPF, és kopottabb is a motor, akkor sok gázolaj kerülhet le a dugók mellett is, és erre az olajat fel kell készíteni, hogy ekkor is ellássa a kenőképességét. nyilván egy eltömődött DPF miatt nem szívesen motor generálozni senki.


köszi. Tudom, hogy akkor az olajos témába kellene írni, de ha már ide megkezdtem...Akkor a Castrol Magnatec Diesel 5W-40(amely BMW Longlife 04 minősítésű) jó választás lenne?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. december 17. szombat, 17:45

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 17. szombat, 13:28


Kabi írta: Sziasztok,
szerintetek egy nagy hype az egész, vagy van értelme a külön DPF jelzéssel ellátott motorolajat használni?


azt mondom, hogy van!
egyébként nagyon nehéz már más milyet venni. ha valaki egy komolyabb olajat néz ki benzineshez is, még arra is rá van írva, hogy DPF-es autókhoz is ajánlott.
viszont ha a DPF ki van iktatva, akkor nem kell. mondom csak nehéz olyat találni, ami nincs rá felkészítve. olyan olcsó olajakat meg eleve nem öntenék bele.
annyi, hogy vannak kifejezetten DPF-hez használandó olajak. az ebben a fura, hogy mint DPF egy nagy kamunak tartom, az olaj meg mégis fontos hozzá. a kamut én úgy értem, hogy jó a koromcsapda, viszont nem gondolom, hogy annyit ér, mint amennyi nyűgöt jelent később.
a regenerálás során, főként ha nem is éppen jó már a DPF, és kopottabb is a motor, akkor sok gázolaj kerülhet le a dugók mellett is, és erre az olajat fel kell készíteni, hogy ekkor is ellássa a kenőképességét. nyilván egy eltömődött DPF miatt nem szívesen motor generálozni senki.

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. december 17. szombat, 11:00


Sziasztok,
szerintetek egy nagy hype az egész, vagy van értelme a külön DPF jelzéssel ellátott motorolajat használni?