kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2017. január 19. csütörtök, 17:55


YELLOW írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta: üdv
Matt fekete ,vagy lakk fekete vesét szoktak felrakni bmw e46-ra?


kinek melyik tetszik, olyat.

nem láttam még élőbe egyiket sem



ha shadow line-os a kocsi, akkor legyen lakk fekete, de ha nem, akkor jobb a matt. szerintem.


Shadow line az milyen? Nekem lak fekete az egèsz kocsi

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2017. január 18. szerda, 17:00


tud valaki jó fényezőműhelyt ajánlani BP környékén akik jó áron és biztosan olyan színűre fényeznek, mint az autó többi eleme? Gondolok itt spektrofotométerrel történő számítógépes színmérésre. lökhárítót szeretnék fényeztetni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 18. szerda, 15:05


kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta: üdv
Matt fekete ,vagy lakk fekete vesét szoktak felrakni bmw e46-ra?


kinek melyik tetszik, olyat.

nem láttam még élőbe egyiket sem



ha shadow line-os a kocsi, akkor legyen lakk fekete, de ha nem, akkor jobb a matt. szerintem.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2017. január 18. szerda, 14:52


YELLOW írta:
kecsurobi írta: üdv
Matt fekete ,vagy lakk fekete vesét szoktak felrakni bmw e46-ra?


kinek melyik tetszik, olyat.

nem láttam még élőbe egyiket sem



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 18. szerda, 14:35


kecsurobi írta: üdv
Matt fekete ,vagy lakk fekete vesét szoktak felrakni bmw e46-ra?


kinek melyik tetszik, olyat.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2017. január 18. szerda, 14:32


üdv
Matt fekete ,vagy lakk fekete vesét szoktak felrakni bmw e46-ra?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1999

státusz Dani_IS

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. január 18. szerda, 10:00


Sziasztok. Remelem jo helyre irok, meg uj vagyok itt. E36 kabriobol szeretnenk coupeba teljes belsot atrakni. Minden passzol bele vagy van elteres? Koszi!


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. január 04. szerda, 16:00


YELLOW írta:
lalada írta:
Idézet:
Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.

Ford Mondeonál viszont valós rendelhető extra a valódi fűtőszálas szélvédőfűtés..
fűtéslehet át kellene nyergelni 210 ájrót kértek érte..


viszont állítólag nagyon zavaró tud lenni, furán töri a fényt. legalábbis az első Ford modelleknél, amiknél alkalmazták. talán a Focus-ban volt először? ezt nem tudom már biztosan, de olyan 2008-210 környékén lehetett.


Megerősítem személyes tapasztalat alapján: ködben, erős napsütésben nagyon zavaró, fárasztja a szemet a fűtőszál a szélvédőben. Már az első Mondeohoz is rendelhető volt



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 04. szerda, 13:59


lalada írta:
Idézet:
Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.

Ford Mondeonál viszont valós rendelhető extra a valódi fűtőszálas szélvédőfűtés..
fűtéslehet át kellene nyergelni 210 ájrót kértek érte..


viszont állítólag nagyon zavaró tud lenni, furán töri a fényt. legalábbis az első Ford modelleknél, amiknél alkalmazták. talán a Focus-ban volt először? ezt nem tudom már biztosan, de olyan 2008-210 környékén lehetett.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. január 04. szerda, 13:24



Idézet:
Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.

Ford Mondeonál viszont valós rendelhető extra a valódi fűtőszálas szélvédőfűtés..
fűtéslehet át kellene nyergelni 210 ájrót kértek érte..




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. január 04. szerda, 13:25

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 03. kedd, 21:26


gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban.
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából".


Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is


ezen én is agyaltam... nem tudom amúgy.
számomra úgy lenne logikus, ha benyomom a gombot, akkor kapcsolna egy kiegészítő fűtés, ami segít a víz melegítésében. lehet pont így is működik...
én azt észrevettem, hogy a motor hamarabb melegszik, ha nem megy befúvás. ugye kevesebb a víz mennyisége. illetve ha csak simán megy a levegő, mindenhova, vagy csak a szélvédőre, akkor lassabban kezd el olvadni, mintha a gombbal be lenne kapcsolva és fullon nyomná a levegőt rá. sőt ha a hátsó szélvédő fűtés is be van nyomva, akkor mintha még jobban olvadna elől is.

egyébként pedig le kell takarni, vagy fél liter langyos vízzel le lehet olvasztani, majd törölni egyet a törlővel. és sokat csináltam ezt, most már takarom, ha van rá lehetőség.


Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.


az, hogy hirdetésben miket pipálgatnak be, az egy dolog. oda sem figyelne, csak minél több legyen bepipálva. és a hátsó szélvédő fűtött. tehát.... igeh régen a Merciknél feláras extra volt az is
egyébként ez a gomb sok autóban benne van... és mindenhol így működik.


Ja, de új korában 11 néhány milláért ezekbe sem ingyen rakták bele


értsd úgy, hogy a Mercinél a 90-es években ez extralistás választható extra volt. azért sok márkánál alap volt, BMW-nél is. persze az autó árában benne volt. de az nem ugyanaz, mert ez alapfelszerelés része, míg a Mercinél nem volt az. de mind1 is.

gulyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz gulyi

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. január 03. kedd, 21:21


YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban.
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából".


Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is


ezen én is agyaltam... nem tudom amúgy.
számomra úgy lenne logikus, ha benyomom a gombot, akkor kapcsolna egy kiegészítő fűtés, ami segít a víz melegítésében. lehet pont így is működik...
én azt észrevettem, hogy a motor hamarabb melegszik, ha nem megy befúvás. ugye kevesebb a víz mennyisége. illetve ha csak simán megy a levegő, mindenhova, vagy csak a szélvédőre, akkor lassabban kezd el olvadni, mintha a gombbal be lenne kapcsolva és fullon nyomná a levegőt rá. sőt ha a hátsó szélvédő fűtés is be van nyomva, akkor mintha még jobban olvadna elől is.

egyébként pedig le kell takarni, vagy fél liter langyos vízzel le lehet olvasztani, majd törölni egyet a törlővel. és sokat csináltam ezt, most már takarom, ha van rá lehetőség.


Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.


az, hogy hirdetésben miket pipálgatnak be, az egy dolog. oda sem figyelne, csak minél több legyen bepipálva. és a hátsó szélvédő fűtött. tehát.... igeh régen a Merciknél feláras extra volt az is
egyébként ez a gomb sok autóban benne van... és mindenhol így működik.



Ja, de új korában 11 néhány milláért ezekbe sem ingyen rakták bele


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 03. kedd, 21:12


gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban.
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából".


Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is


ezen én is agyaltam... nem tudom amúgy.
számomra úgy lenne logikus, ha benyomom a gombot, akkor kapcsolna egy kiegészítő fűtés, ami segít a víz melegítésében. lehet pont így is működik...
én azt észrevettem, hogy a motor hamarabb melegszik, ha nem megy befúvás. ugye kevesebb a víz mennyisége. illetve ha csak simán megy a levegő, mindenhova, vagy csak a szélvédőre, akkor lassabban kezd el olvadni, mintha a gombbal be lenne kapcsolva és fullon nyomná a levegőt rá. sőt ha a hátsó szélvédő fűtés is be van nyomva, akkor mintha még jobban olvadna elől is.

egyébként pedig le kell takarni, vagy fél liter langyos vízzel le lehet olvasztani, majd törölni egyet a törlővel. és sokat csináltam ezt, most már takarom, ha van rá lehetőség.


Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.


az, hogy hirdetésben miket pipálgatnak be, az egy dolog. oda sem figyelne, csak minél több legyen bepipálva. és a hátsó szélvédő fűtött. tehát.... igeh régen a Merciknél feláras extra volt az is
egyébként ez a gomb sok autóban benne van... és mindenhol így működik.

gulyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz gulyi

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. január 03. kedd, 21:09


YELLOW írta:
gulyi írta:
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban.
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából".


Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is


ezen én is agyaltam... nem tudom amúgy.
számomra úgy lenne logikus, ha benyomom a gombot, akkor kapcsolna egy kiegészítő fűtés, ami segít a víz melegítésében. lehet pont így is működik...
én azt észrevettem, hogy a motor hamarabb melegszik, ha nem megy befúvás. ugye kevesebb a víz mennyisége. illetve ha csak simán megy a levegő, mindenhova, vagy csak a szélvédőre, akkor lassabban kezd el olvadni, mintha a gombbal be lenne kapcsolva és fullon nyomná a levegőt rá. sőt ha a hátsó szélvédő fűtés is be van nyomva, akkor mintha még jobban olvadna elől is.

egyébként pedig le kell takarni, vagy fél liter langyos vízzel le lehet olvasztani, majd törölni egyet a törlővel. és sokat csináltam ezt, most már takarom, ha van rá lehetőség.



Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 03. kedd, 20:46


gulyi írta:
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban.
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából".


Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is


ezen én is agyaltam... nem tudom amúgy.
számomra úgy lenne logikus, ha benyomom a gombot, akkor kapcsolna egy kiegészítő fűtés, ami segít a víz melegítésében. lehet pont így is működik...
én azt észrevettem, hogy a motor hamarabb melegszik, ha nem megy befúvás. ugye kevesebb a víz mennyisége. illetve ha csak simán megy a levegő, mindenhova, vagy csak a szélvédőre, akkor lassabban kezd el olvadni, mintha a gombbal be lenne kapcsolva és fullon nyomná a levegőt rá. sőt ha a hátsó szélvédő fűtés is be van nyomva, akkor mintha még jobban olvadna elől is.

egyébként pedig le kell takarni, vagy fél liter langyos vízzel le lehet olvasztani, majd törölni egyet a törlővel. és sokat csináltam ezt, most már takarom, ha van rá lehetőség.