autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 25. kedd, 13:24


YELLOW írta: az egyik az az én úgy tudom, mint a mutatós analóg, azaz hogy adott állapotban ha tartanád , mennyit fogyasztana 100 km-en


Ez eleg valoszinutlen, hisz akkor ugyanugy valtoznia kellene surun, mint a mutatosnak.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. május 25. kedd, 13:17


Woockie írta:
YELLOW írta: attól függ a kis navin mit tudtál állítani... mert fogyasztási meg hasonló értékek a BC gomb nyomásával a műszereknél fogja kijelezni, de ha ilyen kontraszt, meg stb beállítás, az lényegtelen, mert azzal csak a fejegységet állítottad.

Annyit tennek meg hozza, h a Yellow altal emlitett BC gomb az index karon van, amennyiben nincs, utolag lehet beletenni, egy kar kell hozza, meg felkodolni. Paran itt csinaltattak/csinaltak mar ilyent, gondolom tudnak arat is mondani.

Ha mar szoba kerult a bc, a nagy navi kijelzojen ket fogyasztasmero van. A ketto ha egyszerre nullazom sincs szinkronban egymassal, ez hogyan lehet? Melyik mit mer?


az egyik az az én úgy tudom, mint a mutatós analóg, azaz hogy adott állapotban ha tartanád , mennyit fogyasztana 100 km-en, a másik pedig az átlag 100 km-re vetítve. az átlag az több km múlva áll majd be, az első pár km-en akár 20 litereket is mutathat.
lehet nem így van, én így tudom.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 25. kedd, 13:07


YELLOW írta: attól függ a kis navin mit tudtál állítani... mert fogyasztási meg hasonló értékek a BC gomb nyomásával a műszereknél fogja kijelezni, de ha ilyen kontraszt, meg stb beállítás, az lényegtelen, mert azzal csak a fejegységet állítottad.

Annyit tennek meg hozza, h a Yellow altal emlitett BC gomb az index karon van, amennyiben nincs, utolag lehet beletenni, egy kar kell hozza, meg felkodolni. Paran itt csinaltattak/csinaltak mar ilyent, gondolom tudnak arat is mondani.

Ha mar szoba kerult a bc, a nagy navi kijelzojen ket fogyasztasmero van. A ketto ha egyszerre nullazom sincs szinkronban egymassal, ez hogyan lehet? Melyik mit mer?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. május 25. kedd, 12:51


Tom_Sawyer írta: Üdv Mindenkinek!

Bocs, előre is, nem akarom offolni a topikot, de eddig nem találtam választ a kérdésemre.

Gyárilag kisnavis business (ráadásul kazettás) rádió van beépítve, ami az általam nem használt navin kívül, a fedélzeti számítógép beállításához is kell. Ha én ezt ki szeretném cserélni egy nem gyári hifire, akkor hogyan fogom tudni kezelni a kocsi beállításait és a fedélzeti számítógépet. Nem hinném, hogy a menürendszer ugyanúgy megjelenne a beépített hifi kijelzőjén... Szerintetek?

Előre is köszi a válaszokat!


attól függ a kis navin mit tudtál állítani... mert fogyasztási meg hasonló értékek a BC gomb nyomásával a műszereknél fogja kijelezni, de ha ilyen kontraszt, meg stb beállítás, az lényegtelen, mert azzal csak a fejegységet állítottad.


Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2010. május 25. kedd, 12:39


Üdv Mindenkinek!

Bocs, előre is, nem akarom offolni a topikot, de eddig nem találtam választ a kérdésemre.

Gyárilag kisnavis business (ráadásul kazettás) rádió van beépítve, ami az általam nem használt navin kívül, a fedélzeti számítógép beállításához is kell. Ha én ezt ki szeretném cserélni egy nem gyári hifire, akkor hogyan fogom tudni kezelni a kocsi beállításait és a fedélzeti számítógépet. Nem hinném, hogy a menürendszer ugyanúgy megjelenne a beépített hifi kijelzőjén... Szerintetek?

Előre is köszi a válaszokat!

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. május 25. kedd, 08:11


Prof írta:
InsectKiller írta:
bmw320d4 írta:
InsectKiller írta: BMW320D4!
Az volna a kérdésem, hogy amit töltöttél fel kép "made in germany" megnyerte a tetszésem.
Honnan lehet olyat szerezni, mennyiért és mire jó az?


Rendeletem a gyárból, ICOM A,B,C a neve.
Az összes BMW-vel kommunikál k,l vonalon, D-can-en, MOST-on és Etherneten (F széria) is, előreláthatólag kb 15 évig.
Ismeri az összes protokollt, és akár Wlanon is használható




Azta mindenségit! Ez nem piskóta! Magyarul akkor ez 1 hibakód kiolvasó meg mindent tudó kütyü.
Mennyibe fájt ez ha meg lehet tudni? Nehéz beszerezni?


Az ára durván 1 Mft



Jah! Az szép! Akkor lehet hogy megvárom a holnapot és ma már nem kapkodom el a vásárlást!

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. május 25. kedd, 08:04


InsectKiller írta:
bmw320d4 írta:
InsectKiller írta: BMW320D4!
Az volna a kérdésem, hogy amit töltöttél fel kép "made in germany" megnyerte a tetszésem.
Honnan lehet olyat szerezni, mennyiért és mire jó az?


Rendeletem a gyárból, ICOM A,B,C a neve.
Az összes BMW-vel kommunikál k,l vonalon, D-can-en, MOST-on és Etherneten (F széria) is, előreláthatólag kb 15 évig.
Ismeri az összes protokollt, és akár Wlanon is használható




Azta mindenségit! Ez nem piskóta! Magyarul akkor ez 1 hibakód kiolvasó meg mindent tudó kütyü.
Mennyibe fájt ez ha meg lehet tudni? Nehéz beszerezni?


Az ára durván 1 Mft




InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. május 25. kedd, 07:52


bmw320d4 írta:
InsectKiller írta: BMW320D4!
Az volna a kérdésem, hogy amit töltöttél fel kép "made in germany" megnyerte a tetszésem.
Honnan lehet olyat szerezni, mennyiért és mire jó az?


Rendeletem a gyárból, ICOM A,B,C a neve.
Az összes BMW-vel kommunikál k,l vonalon, D-can-en, MOST-on és Etherneten (F széria) is, előreláthatólag kb 15 évig.
Ismeri az összes protokollt, és akár Wlanon is használható




Azta mindenségit! Ez nem piskóta! Magyarul akkor ez 1 hibakód kiolvasó meg mindent tudó kütyü.
Mennyibe fájt ez ha meg lehet tudni? Nehéz beszerezni?


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 20:23


InsectKiller írta: BMW320D4!
Az volna a kérdésem, hogy amit töltöttél fel kép "made in germany" megnyerte a tetszésem.
Honnan lehet olyat szerezni, mennyiért és mire jó az?


Rendeletem a gyárból, ICOM A,B,C a neve.
Az összes BMW-vel kommunikál k,l vonalon, D-can-en, MOST-on és Etherneten (F széria) is, előreláthatólag kb 15 évig.
Ismeri az összes protokollt, és akár Wlanon is használható




Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 20:20


YELLOW írta:
SoundkeY írta: Votl mar szo a jovo evi KGFB-rol ?

Fasza, 150 loval epp 1 kategoriat ugrunk ( asszem hori mar szajkozta )

http://www.vezess.hu/biztosita...tas/24392/

Biztosításikategória-határok, szgk.
Jelenleg : 2011. 01. 01-től
1. kategória 850 cm3-ig (37 kW-ig (50 LE)

2. kategória 851-1150 cm3 (38-50 kW (52-68 LE)

3. kategória 1151-1500 cm3 (51-70 kW (69-95 LE)

4. kategória 1501-2000 cm3 (71-100 kW (96-136 LE)

5. kategória 2001-3000 cm3 (101-180 kW (137-245 LE)

6. kategória 3000 cm3 felett (180 kW felett (245 LE-től)




én maradok ugyanabban. ami érdekes és olvastam, hogy külföldön 85kW felett van új sáv, nem véletlen, hogy az enyém papír szerint pont 85kW, mint az 1.6-os változat. nem véletlen érzem erősebbnek, mint anno a 105lovas passat-ok, amik valójában 130-136 lovasak voltak...





lehet hogy padra kéne rakni és leméretni mert talán van 180le is

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 20:15


BMW320D4!
Az volna a kérdésem, hogy amit töltöttél fel kép "made in germany" megnyerte a tetszésem.
Honnan lehet olyat szerezni, mennyiért és mire jó az?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 20:14


SoundkeY írta: Votl mar szo a jovo evi KGFB-rol ?

Fasza, 150 loval epp 1 kategoriat ugrunk ( asszem hori mar szajkozta )

http://www.vezess.hu/biztosita...tas/24392/

Biztosításikategória-határok, szgk.
Jelenleg : 2011. 01. 01-től
1. kategória 850 cm3-ig (37 kW-ig (50 LE)

2. kategória 851-1150 cm3 (38-50 kW (52-68 LE)

3. kategória 1151-1500 cm3 (51-70 kW (69-95 LE)

4. kategória 1501-2000 cm3 (71-100 kW (96-136 LE)

5. kategória 2001-3000 cm3 (101-180 kW (137-245 LE)

6. kategória 3000 cm3 felett (180 kW felett (245 LE-től)


Engem nem érint



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 20:11


SoundkeY írta: Votl mar szo a jovo evi KGFB-rol ?

Fasza, 150 loval epp 1 kategoriat ugrunk ( asszem hori mar szajkozta )

http://www.vezess.hu/biztosita...tas/24392/

Biztosításikategória-határok, szgk.
Jelenleg : 2011. 01. 01-től
1. kategória 850 cm3-ig (37 kW-ig (50 LE)

2. kategória 851-1150 cm3 (38-50 kW (52-68 LE)

3. kategória 1151-1500 cm3 (51-70 kW (69-95 LE)

4. kategória 1501-2000 cm3 (71-100 kW (96-136 LE)

5. kategória 2001-3000 cm3 (101-180 kW (137-245 LE)

6. kategória 3000 cm3 felett (180 kW felett (245 LE-től)


A facelift előtti 20d-k még éppen maradnak a régi kategóriában

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 20:10


SoundkeY írta: Votl mar szo a jovo evi KGFB-rol ?

Fasza, 150 loval epp 1 kategoriat ugrunk ( asszem hori mar szajkozta )

http://www.vezess.hu/biztosita...tas/24392/

Biztosításikategória-határok, szgk.
Jelenleg : 2011. 01. 01-től
1. kategória 850 cm3-ig (37 kW-ig (50 LE)

2. kategória 851-1150 cm3 (38-50 kW (52-68 LE)

3. kategória 1151-1500 cm3 (51-70 kW (69-95 LE)

4. kategória 1501-2000 cm3 (71-100 kW (96-136 LE)

5. kategória 2001-3000 cm3 (101-180 kW (137-245 LE)

6. kategória 3000 cm3 felett (180 kW felett (245 LE-től)




én maradok ugyanabban. ami érdekes és olvastam, hogy külföldön 85kW felett van új sáv, nem véletlen, hogy az enyém papír szerint pont 85kW, mint az 1.6-os változat. nem véletlen érzem erősebbnek, mint anno a 105lovas passat-ok, amik valójában 130-136 lovasak voltak...



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 20:06


SoundkeY írta: Votl mar szo a jovo evi KGFB-rol ?

Fasza, 150 loval epp 1 kategoriat ugrunk ( asszem hori mar szajkozta )

http://www.vezess.hu/biztosita...tas/24392/

Biztosításikategória-határok, szgk.
Jelenleg : 2011. 01. 01-től
1. kategória 850 cm3-ig (37 kW-ig (50 LE)

2. kategória 851-1150 cm3 (38-50 kW (52-68 LE)

3. kategória 1151-1500 cm3 (51-70 kW (69-95 LE)

4. kategória 1501-2000 cm3 (71-100 kW (96-136 LE)

5. kategória 2001-3000 cm3 (101-180 kW (137-245 LE)

6. kategória 3000 cm3 felett (180 kW felett (245 LE-től)












óóó igen, én már régóta tudom, mostanra már elkönyveltem hogy megszívtuk