Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 09:51


jons írta:
anubisz írta:
Nyugodtan megveheted,van ahol 10 ezerrel több.
http://www.deviltuning.hu/?old...rmek=24422
UNIX-ból még levesznek 10% ot. úgy 8000 után veszel tisztító készletet,az 5 rugó.
Nekem is van,semmi gond nincs vele,

1 hónapja még csak 9000 volt,kár hogy nem előbb jutott eszedbe. Már be van olajozva,csak bele kel rakni. Télen kevés a por,a bogár,rá is ér majd nyár elején megtakarítani.


Én tuning pollenszűrőn gondolkodok... az is van? És miért nincs?





Huu,de beteg a képed Amúgy mi a különbség a sima papír és ez a sportszűrő közt? Csak,mert nagyjából egy árban mozognak.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 09:10


anubisz írta:
Nyugodtan megveheted,van ahol 10 ezerrel több.
http://www.deviltuning.hu/?old...rmek=24422
UNIX-ból még levesznek 10% ot. úgy 8000 után veszel tisztító készletet,az 5 rugó.
Nekem is van,semmi gond nincs vele,

1 hónapja még csak 9000 volt,kár hogy nem előbb jutott eszedbe. Már be van olajozva,csak bele kel rakni. Télen kevés a por,a bogár,rá is ér majd nyár elején megtakarítani.


Én tuning pollenszűrőn gondolkodok... az is van? És miért nincs?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 22. szombat, 09:11

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 02:07


Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Amit árulnak most az unixnál levegő szűrő K/N,erről mi a vélemény? 13 rugóért van most. Ez sima légszűrő vagy valami sport légszűrő? Ettől várható minimális lóerő növekedés? Köszi


jegyezzétek már meg, hogy ilyen dolgoktól ne várjatok már csodát.... mégis mit vársz a 105 ló helyett majd lesz 120??? észrem sem fogod venni, csak beképzeled majd.
tudod, hogy mikor érne kb 10%-ot? ha a kipurendszer nagy része le lenne cserélve, kicsit módosítanának a computeren. hiába veszel egy jobban áteresztő szűrőt, ha nem tud, hol elmenni a kipunyomás. nem lesz jó az öblítés. ez ugyanúgy igaz ha kipu oldalon tuningolsz csak. bizonyos fordulaton elhet jobb, de a többin nem lesz.
szerintem vegyél sima papírt, azzal nem lesz bajod, és olcsóbb. de ha attól jobban érzed magad, hogy kifizetsz felesleges pénzt, akkor vedd meg. de olcsóbban is meg tudod, ha nem a Unix-ot választod.


Az én gépemtől nem várok én már semmit,nem hogy plusz lóerőt Csak gondoltam megkérdem! ÉS mit ajánlasz,unix helyett hol vegyek K/N szűrőt? Gondolom jó márka csak azért


Nyugodtan megveheted,van ahol 10 ezerrel több.
http://www.deviltuning.hu/?old...rmek=24422
UNIX-ból még levesznek 10% ot. úgy 8000 után veszel tisztító készletet,az 5 rugó.
Nekem is van,semmi gond nincs vele,

1 hónapja még csak 9000 volt,kár hogy nem előbb jutott eszedbe. Már be van olajozva,csak bele kel rakni. Télen kevés a por,a bogár,rá is ér majd nyár elején megtakarítani.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 22. szombat, 02:11

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 22:54


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Valaki nemrég belinkelte ezt: http://en.wikipedia.org/wiki/B..._%28E46%29
Azóta gyakran nézegetem és szerintetek a motorok teljesítmény adatai táblázat korrekt?


mi az amit nem érzel tisztának benne?



Az egyes motorokhoz tartozó teljesítmény, nyomaték és gyorsulás adatokat. pl: az 1,8-as motor, ami 118 Le az csak 10Nm-el kisebb nyomatékú és 0,6 sec-el gyorsul rosszabbul, mint a 150Le 2000-es motor



A köbcenti, LE és Nm adatok szerintem korrektek, de a gyorsulás biztos, hogy csak tipp. Logikusan azt mondanám, hogy az 1.8 motor x kilóval könnyebb, ezért jobban gyorsul, de tudjuk, hogy ez erős ferdítés azért - nagyon nem mindegy, hogy az autó sedan, touring, vagy coupe, és a felszereltség, sőt, a felniméret is tizedmásodperceket számít. Ahogy mondani szokás, a lóerőt és a Newton-métert is felesleges SAJÁT TÖMEG nélkül megadni. így csak puszta marketing az egész.
Ha mindent figyelembe veszünk, rájövünk, hogy miért tud lenyomni egy 1991-es Honda CRX 1.6i 124 LE-vel egy E34-es 320i-t (150 LE). 300kg különbséggel simán.


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 22:40


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Valaki nemrég belinkelte ezt: http://en.wikipedia.org/wiki/B..._%28E46%29
Azóta gyakran nézegetem és szerintetek a motorok teljesítmény adatai táblázat korrekt?


mi az amit nem érzel tisztának benne?



Az egyes motorokhoz tartozó teljesítmény, nyomaték és gyorsulás adatokat. pl: az 1,8-as motor, ami 118 Le az csak 10Nm-el kisebb nyomatékú és 0,6 sec-el gyorsul rosszabbul, mint a 150Le 2000-es motor



Szerintem ez a lista elég gáz. Főleg,hogy az én motor típusom benne sincs... Nem mintha annyira jó lenne,de azért naa

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 22:07


YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Valaki nemrég belinkelte ezt: http://en.wikipedia.org/wiki/B..._%28E46%29
Azóta gyakran nézegetem és szerintetek a motorok teljesítmény adatai táblázat korrekt?


mi az amit nem érzel tisztának benne?



Az egyes motorokhoz tartozó teljesítmény, nyomaték és gyorsulás adatokat. pl: az 1,8-as motor, ami 118 Le az csak 10Nm-el kisebb nyomatékú és 0,6 sec-el gyorsul rosszabbul, mint a 150Le 2000-es motor



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 21:49


hil írta: Sziasztok!
Valaki nemrég belinkelte ezt: http://en.wikipedia.org/wiki/B..._%28E46%29
Azóta gyakran nézegetem és szerintetek a motorok teljesítmény adatai táblázat korrekt?


mi az amit nem érzel tisztának benne?




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 21:42


Sziasztok!
Valaki nemrég belinkelte ezt: http://en.wikipedia.org/wiki/B..._%28E46%29
Azóta gyakran nézegetem és szerintetek a motorok teljesítmény adatai táblázat korrekt?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 20:41


Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Amit árulnak most az unixnál levegő szűrő K/N,erről mi a vélemény? 13 rugóért van most. Ez sima légszűrő vagy valami sport légszűrő? Ettől várható minimális lóerő növekedés? Köszi


jegyezzétek már meg, hogy ilyen dolgoktól ne várjatok már csodát.... mégis mit vársz a 105 ló helyett majd lesz 120??? észrem sem fogod venni, csak beképzeled majd.
tudod, hogy mikor érne kb 10%-ot? ha a kipurendszer nagy része le lenne cserélve, kicsit módosítanának a computeren. hiába veszel egy jobban áteresztő szűrőt, ha nem tud, hol elmenni a kipunyomás. nem lesz jó az öblítés. ez ugyanúgy igaz ha kipu oldalon tuningolsz csak. bizonyos fordulaton elhet jobb, de a többin nem lesz.
szerintem vegyél sima papírt, azzal nem lesz bajod, és olcsóbb. de ha attól jobban érzed magad, hogy kifizetsz felesleges pénzt, akkor vedd meg. de olcsóbban is meg tudod, ha nem a Unix-ot választod.


Az én gépemtől nem várok én már semmit,nem hogy plusz lóerőt Csak gondoltam megkérdem! ÉS mit ajánlasz,unix helyett hol vegyek K/N szűrőt? Gondolom jó márka csak azért


google... biztos megtalálod ugyanazt olcsóbban. ha az autódnak a legjobbat akarod, akkor maradsz a papírnál

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 20:19


YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Amit árulnak most az unixnál levegő szűrő K/N,erről mi a vélemény? 13 rugóért van most. Ez sima légszűrő vagy valami sport légszűrő? Ettől várható minimális lóerő növekedés? Köszi


jegyezzétek már meg, hogy ilyen dolgoktól ne várjatok már csodát.... mégis mit vársz a 105 ló helyett majd lesz 120??? észrem sem fogod venni, csak beképzeled majd.
tudod, hogy mikor érne kb 10%-ot? ha a kipurendszer nagy része le lenne cserélve, kicsit módosítanának a computeren. hiába veszel egy jobban áteresztő szűrőt, ha nem tud, hol elmenni a kipunyomás. nem lesz jó az öblítés. ez ugyanúgy igaz ha kipu oldalon tuningolsz csak. bizonyos fordulaton elhet jobb, de a többin nem lesz.
szerintem vegyél sima papírt, azzal nem lesz bajod, és olcsóbb. de ha attól jobban érzed magad, hogy kifizetsz felesleges pénzt, akkor vedd meg. de olcsóbban is meg tudod, ha nem a Unix-ot választod.


Az én gépemtől nem várok én már semmit,nem hogy plusz lóerőt Csak gondoltam megkérdem! ÉS mit ajánlasz,unix helyett hol vegyek K/N szűrőt? Gondolom jó márka csak azért

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 20:10


Bero írta: Sziasztok! Amit árulnak most az unixnál levegő szűrő K/N,erről mi a vélemény? 13 rugóért van most. Ez sima légszűrő vagy valami sport légszűrő? Ettől várható minimális lóerő növekedés? Köszi


jegyezzétek már meg, hogy ilyen dolgoktól ne várjatok már csodát.... mégis mit vársz a 105 ló helyett majd lesz 120??? észrem sem fogod venni, csak beképzeled majd.
tudod, hogy mikor érne kb 10%-ot? ha a kipurendszer nagy része le lenne cserélve, kicsit módosítanának a computeren. hiába veszel egy jobban áteresztő szűrőt, ha nem tud, hol elmenni a kipunyomás. nem lesz jó az öblítés. ez ugyanúgy igaz ha kipu oldalon tuningolsz csak. bizonyos fordulaton elhet jobb, de a többin nem lesz.
szerintem vegyél sima papírt, azzal nem lesz bajod, és olcsóbb. de ha attól jobban érzed magad, hogy kifizetsz felesleges pénzt, akkor vedd meg. de olcsóbban is meg tudod, ha nem a Unix-ot választod.


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 19:46


Sziasztok! Amit árulnak most az unixnál levegő szűrő K/N,erről mi a vélemény? 13 rugóért van most. Ez sima légszűrő vagy valami sport légszűrő? Ettől várható minimális lóerő növekedés? Köszi

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 20. csütörtök, 23:45


Egyetértek! Régen sok minden más volt,én apum is ezt mondta anno,hogy régen tényleg nem kellett,de a mostani autóknál már nagyon fontos. Én a mostani kocsimmal még 2 éve télen slim nyári gumival mentem (úgy vettem) na az borzalom volt,sehova se jutottam el 4 nap múlva vettem rá a téli gumit Én szerintem jövőhéten fel is rakom,csak olyan jól mutat az alufelni,de sebaj mindjárt itt a tavasz

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 20. csütörtök, 22:17


Coyote írta:
Bero írta: Hali! Ti felraktátok már a téli gumit? Vagy mikorra tervezitek ?


Szombaton felrakom őket. Reggel és késő délután járok legtöbbet az autóval, reggel 5 fok körül van, délután 8-10 fok max, később már csak 7 körül... Van értelme. Plusz jövő hétvégén megyek Gdyniába, a hegyekben és ott északon simán kell már a téligumi.

Ugyanakkor nem annyira hiszek én ebben a téli-nyári dologban, 20 éve még nem is volt téli-nyári gumi, 2 éven át én négyévszakost használtam, és semmi bajom nem volt vele. Persze a mintázat miatt biztosan jobban "karmol" a téli, és az anyaga miatt kevésbé kopik a forró autópályán a nyári, értem én... de nem hiszem, hogy olyan drámai lenne a különbség. ahogy a gumigyártók azt előadják...

Tavaly láttam egy 5-ös BMW-t szenvedni nyári gumival, nem bírt elindulni a jégen - mondjuk az röhejes volt...


20 éve még 30 lóerős kocsikkal mászkáltak,ma már 230 vagy 100,200 -al több. 20 mp alatt volt 100-on,ma már 6-7 az a 20.


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 20. csütörtök, 22:11


Bero írta: Hali! Ti felraktátok már a téli gumit? Vagy mikorra tervezitek ?


Jövőhéten megyek haza, ezért átrakom. Jobb ez így. Bár sokan mondják, hogy 20 évvel ezelőtt mi volt, engem jobban érdekel, hogy mi van most.