YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. november 02. szerda, 21:59


én amit nem értek, hogy ebből is miért van külön 4 hengereshez és külön 6 hengereshez??? a pontok ugyanazok. max 6 hengeresnél útban lehet az olajbetöltő, da akkor is lehetne egyféle, ami mindkettőhöz jó. nem értem... én is sokat gondolkoztam rajta, egy ilyen olcsóbbat betenni, de csak optika miatt tenném, mint írtam is.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. november 02. szerda, 21:44


hil írta:
jons írta: Elméleti a kérdés, mert nyilván egy 318i-be nem kell, de ér valamit a toronymerevítő?


Arra minden képpen jó, hogyha az egyik oldalát eltalálják az autónak, akkor a másik is javítós lesz. A többi úgy, ahogyan azt Yellow leírta, nem motor függő, inkább az számít, hogy mire használod az autót





Annyival egészíteném ki Yellow és Hil kommentjét:
- az igazi merevítés alul egy keresztmerevítőből, felül pedig a keresztrúdon kívül egy hárompontos merevítőből is áll. Ez biztosítja, hogy a kasztni ne tudjon deformálódni. Sedan esetében hátul semmit értelme, viszont egy japán coupé esetében (vagy kombinál) van mit merevíteni.
Ennél eggyel fosabb (de Civicen gyakran látott megoldás) hogy csak fenn és lenn van merevítő, hárompontos nincs. Ez sem annyira tragédia, de mindkét megoldás a futóműre hárítja a kasztni deformálódásának hiányát: gumiradírozás, gömbcsuklók és féltengelyek pá...

Aztán van a legparasztabb megoldás, mikor csak a motortérben van egy toronymerevítő, ami pikkpakk eltorzítja a futómű-beállítást. Ez utolsót sok éve kipróbáltam a mazdámon, nem kellett volna. Amúgy érezhetően stabilabb lett a kasztni, de az E46-nál gyári tulajdonság a stabil kasztni. Főleg a kupénál, gondolom.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 02. szerda, 21:34


hil írta:
jons írta: Elméleti a kérdés, mert nyilván egy 318i-be nem kell, de ér valamit a toronymerevítő?


Arra minden képpen jó, hogyha az egyik oldalát eltalálják az autónak, akkor a másik is javítós lesz. A többi úgy, ahogyan azt Yellow leírta, nem motor függő, inkább az számít, hogy mire használod az autót


kiváncsi voltam mit írtok, de egybevág azzal amit én gondoltam. A dizájnon kívül nem sok mindenre jó.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. november 02. szerda, 21:28


jons írta: Elméleti a kérdés, mert nyilván egy 318i-be nem kell, de ér valamit a toronymerevítő?


Arra minden képen jó, hogyha az egyik oldalát eltalálják az autónak, akkor a másik is javítós lesz. A többi úgy, ahogyan azt Yellow leírta, nem motor függő, inkább az számít, hogy mire használod az autót. Sokan és máshol dics himnuszokat írtak erről, de szerintem semmi alapja ennek a merevítésnek utcai használatban. Majdnem ugyanaz a kategória, mint a powerflex első silent, a gyár, aki tud nagyon jó futóműveket tervezni és teszi is (itt most a BMW-re gondolok, ha jobb lenne, akkor biztosan úgy gyártani autóit. Ráadásúl azt kifelejtik, hogy a powerflex silentet évente kell zsírozni szétszedésük után. Szerintem parasztvakítás az egész







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. november 02. szerda, 21:34

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. november 02. szerda, 21:21


jons írta: Elméleti a kérdés, mert nyilván egy 318i-be nem kell, de ér valamit a toronymerevítő?


a toronymerevítő nem motorfüggő, hogy kell-e vagy sem.
igazából a sima utólagos toronymerevítőnek túl sok értelme nincs, inkább optikai. még legalább egy fix, de inkább 2 fix pontnak kellene lennie, ami a kasztni más eleméhez kell rögzítve lennie. az újabb BMW-knél látszik az elv, korábban japán autókban, sport autókban figyelhető meg.

ez túl sokat nem ér... igazi merevséget nem ad, most szóban nincs kedvem lemodellezni, nekem is többször át kellett gondolni, mire felfogtam:



na ez már sokkal többet ér, látszik, hogy gyári:




jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 02. szerda, 21:06


Elméleti a kérdés, mert nyilván egy 318i-be nem kell, de ér valamit a toronymerevítő?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 01. kedd, 04:34


Akit érdekel,érdemes megnézni,hang van, ahogy visszatér a légkörbe a 2 gyorsítórakéta.Lehet hallani a súrlódást,meg a hogy sír a fém. Látszik a másik is, ahogy zuhan vissza. Nagyon fasza.Én raktam még fel annak idején. A hanghiba eredeti a légkörbelépés okozza.


YouTube videó


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. október 30. vasárnap, 21:56


Coyote írta: Kijöttünk az asszony családjához Gdyniába (Lengyelország). Kemény, de élvezetes 1100 km volt 2 nap alatt, Krakkón át.
Az autóval meg vagyok elégedve, 6,1 literes fogyasztást produkál. Ami kicsit zavar: a hőfokmérő akár 30 perc után is kb. 11 órán áll, csak későn kerül függőlegesbe. Fűtés rendben, 8-10 fok volt reggel kinn - ez normális a dízeleknél?

Eddig egész jól megúsztuk, 1100-ból 950km problémamentes volt. 950 körül durrdefektet kaptam 140-nél (itt 140 a határ 130 helyett). Gumi rommá ment mire megàlltam, így holnap megyek gumit venni valahova. Ha valakit érdekel a párja (80%os Dunlop Wintersport 205/55 R16) az szóljon.
Szerencsére a BMW szerszámokkal problémamentesen kb 15 perc alatt megoldottam a kerékcserét, és a mankókerékkel folytathattuk az utat.

Tanulságos eset:
Előtte belefutottam egy traffipaxba, 50 helyett 95-tel. Azt tudtam, hogy lefotózhatnak, gond nem lesz, mert nem foglalkoznak az adataim beszerzésével (de már készül az uniós adatbázis). Pont beszoptam, mert ezúttal viszont meg is állítottak. Mondták hogy mi van, és hogy 400 zloty lesz. Mondom akkor bankkártya, vagy csekk? Mert kápé nem volt nálunk, épp csak apró az autópályára. Azt mondják olyan nincs, törvény alapján kell nálunk lennie készpénznek. Mondom ilyesmit nem hallottam, de tökmindegy, mert akkor sincs nálam kápé. 15 perc baszogatás után (pedig kérdeztem is, hogy hol van bankomat) lezárták annyival, hogy "na húzzanak el innen, de lassabban"





Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. október 30. vasárnap, 21:29


Kijöttünk az asszony családjához Gdyniába (Lengyelország). Kemény, de élvezetes 1100 km volt 2 nap alatt, Krakkón át.
Az autóval meg vagyok elégedve, 6,1 literes fogyasztást produkál. Ami kicsit zavar: a hőfokmérő akár 30 perc után is kb. 11 órán áll, csak későn kerül függőlegesbe. Fűtés rendben, 8-10 fok volt reggel kinn - ez normális a dízeleknél?

Eddig egész jól megúsztuk, 1100-ból 950km problémamentes volt. 950 körül durrdefektet kaptam 140-nél (itt 140 a határ 130 helyett). Gumi rommá ment mire megàlltam, így holnap megyek gumit venni valahova. Ha valakit érdekel a párja (80%os Dunlop Wintersport 205/55 R16) az szóljon.
Szerencsére a BMW szerszámokkal problémamentesen kb 15 perc alatt megoldottam a kerékcserét, és a mankókerékkel folytathattuk az utat.

Tanulságos eset:
Előtte belefutottam egy traffipaxba, 50 helyett 95-tel. Azt tudtam, hogy lefotózhatnak, gond nem lesz, mert nem foglalkoznak az adataim beszerzésével (de már készül az uniós adatbázis). Pont beszoptam, mert ezúttal viszont meg is állítottak. Mondták hogy mi van, és hogy 400 zloty lesz. Mondom akkor bankkártya, vagy csekk? Mert kápé nem volt nálunk, épp csak apró az autópályára. Azt mondják olyan nincs, törvény alapján kell nálunk lennie készpénznek. Mondom ilyesmit nem hallottam, de tökmindegy, mert akkor sincs nálam kápé. 15 perc baszogatás után (pedig kérdeztem is, hogy hol van bankomat) lezárták annyival, hogy "na húzzanak el innen, de lassabban"



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 21:04


K_Gergo írta:
anubisz írta: Amúgy meg ez úgy történik,hogy először mindent megcsinálgatsz rajta,jó pénzért,aztán ha elromlik,újra meg újra,aztán mikor megint elromlik valami, és besokalsz, megunod, de hiába,ha el is adnád,ha rossz akkor, hogy adod el? csak meg kel csinálni megint,akkor meg elkezdesz reménykedni,na csak elfogytak a hibák,na mostmár biztos jó lesz. Ha már ennyit költöttem rá,most adjam el szarért,hugyért? aztán pár hónap,hét, újabb hiba
És kezdődik előröl,mert az igen nagy verébség lenne,ha fél autó kicserélése után az ember eladja,az meg lehet egy évig hozzá sem fog nyúlni. De ezt ki tudhatja előre?
Ezért költünk ennyit rá,már aki nem szereti váltogatni havonta a kocsiját,és szereti is.

ez a baj, hogy mikor cserén gondolkodom mindig, ugyanennél a típusnál kötök ki...de egyre kívánatosabb öcsém tt-je, ő is olyan "hülye", mint te, márkaszervizbe hordja, valós 192.000km van benne, épp nagyszerviz után van, igen korrekt áron is adná. bár amilyen formám van, tuti nálam kezdene szarakodni, és ez minden használt gépnél benne van a pakliban. az új autó meg túl kényelmes és unalmas volt nekem, el kellett adni a szerelemért.


tt nekem is szívem csücske,de az új kasznis,viszont csak 3.2 motorral venném. Ilyen 1.9-es felejtős. és csak DSG-vel.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 20:57


10.29. Szombat, M1 királyi TV csatorna 13:05 HungarIQ műsor. Nézzétek, mert sok lóerő lesz benne

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 10:58


anubisz írta: Amúgy meg ez úgy történik,hogy először mindent megcsinálgatsz rajta,jó pénzért,aztán ha elromlik,újra meg újra,aztán mikor megint elromlik valami, és besokalsz, megunod, de hiába,ha el is adnád,ha rossz akkor, hogy adod el? csak meg kel csinálni megint,akkor meg elkezdesz reménykedni,na csak elfogytak a hibák,na mostmár biztos jó lesz. Ha már ennyit költöttem rá,most adjam el szarért,hugyért? aztán pár hónap,hét, újabb hiba
És kezdődik előröl,mert az igen nagy verébség lenne,ha fél autó kicserélése után az ember eladja,az meg lehet egy évig hozzá sem fog nyúlni. De ezt ki tudhatja előre?
Ezért költünk ennyit rá,már aki nem szereti váltogatni havonta a kocsiját,és szereti is.

ez a baj, hogy mikor cserén gondolkodom mindig, ugyanennél a típusnál kötök ki...de egyre kívánatosabb öcsém tt-je, ő is olyan "hülye", mint te, márkaszervizbe hordja, valós 192.000km van benne, épp nagyszerviz után van, igen korrekt áron is adná. bár amilyen formám van, tuti nálam kezdene szarakodni, és ez minden használt gépnél benne van a pakliban. az új autó meg túl kényelmes és unalmas volt nekem, el kellett adni a szerelemért.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 10:53


InsectKiller írta: Nekem mind a 4 ki lett már cserélve, és a katalizátor csere tüntette el az "engine" jelet!

a katalizátor egyben van a leömlővel, egy 70K mérföldet futott angol darab került be a repedt helyére (szép állapotú, sérülés/javítás mentes, nem csörög), most nem lambda hiba miatt ég az a qrrrva lámpa, hanem katalizátor hatásfokot ír. új leömlőket katalizátor miatt nem veszek, az ziher (400K baz...). a jobbik eset, hogy eltérő szonda kell a brit kivitelbe (a cikkszám különbözik, de nem vennék rá mérget, hogy nem csak a kábelhossz különbsége miatt), és azok cseréje orvosolja a gondot. laza 70K HUF, csepp a tengerben...

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 10:48


anubisz írta: Egy újabb jóakaró,minek ellenség,ha vannak barátaid

nem rossz szándékkal írtam

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 26. szerda, 20:53


Ha még nem elég,hogy jó napotok legyen.

"Közösségi közlekedési adót vetnének ki Rogánék" Ámen!!! Úgy legyen.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 26. szerda, 20:54