ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 19:34


jokerface írta:
Coyote írta: cserébe el kell viselni a traktorhangot


Azért a 3l-es dieseleknél már nem nagyon van traktorhang



azért sztem abban nyugodtan megegyezthetünk hogy gazdaságossági okokból van dízel a seggünk alatt.
volt nekem benzines turbós autóm, és semmi gond nem volt soha nyomaték téren...
de mondjuk 4szer annyi pézért tudta ezt mint egy 3ezres olajkályha.
össze sem lehet hasolítani a hangukat, de egyszerüen annyival jobban megéri a dízel, és már elég jó motorok vannak ugyhogy aki keveset akar tankolni az ezt választja.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 19:19


Coyote írta: cserébe el kell viselni a traktorhangot


Azért a 3l-es dieseleknél már nem nagyon van traktorhang



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 19:11


Coyote írta: és azt, hogy a bivaly erő kisebb fordulatszám-tartományban van csak jelen. Ez nem igazán szubjektív kérdés


Csak azt nem értem, hogy ezzel miért van bárkinek is baja?



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 19:10


K_Gergo írta:
csakhogy ezek nem mind tények, hanem szubjektumok.
nehezen hiszem, hogy egy turbós dízel gázreakciója jobb, mint a szívó benzinesé - nem arra gondoltál, hogy alacsonyabb fordulaton van már erő?


Alacsonyabb fordulaton van erő, és valóban nagyobb is az erő (nyomaték), akár hiszed, akár nem. Cserébe viszont aránylag rövid tartomány után elhal, és pakolhatod neki a következő fokozatot.

Ezek a dízelek már jóval dinamikusabbak a benzineseknél (persze nem M3-ról van szó), de az tény, hogy cserébe el kell viselni a traktorhangot, és azt, hogy a bivaly erő kisebb fordulatszám-tartományban van csak jelen. Ez nem igazán szubjektív kérdés


K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 14:45


[quote="YELLOW"]
K_Gergo írta: pont van nálam egy időgép...

"nyuszi vagy McFly!"

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 13:33


az istenit... most rakattam fel a nyárit, erre a dobbetét lent, ahol van a kis szoknyája, el volt szabadulva. télen a beszlopált hó adott neki. benyomta.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 13:24


K_Gergo írta:
YELLOW írta: egyetértek hil-lel. hogy a főnökömet idézzem: "A tények makacs dolgok"
nekem sem hisznek sosem, aztán amikor beülnek. a dízelt azért érezni jobbnak, mert a nyomaték nagyobb, jobban érezni. hírtelenebben jön meg.
én nem bántam, meg, hogy 1.8-ast vettem 4 hengerrel. nem mondom, hogy nem kéne 6 hengeres, de akkoriban 1-1,5 misivel drágábbak voltak.
oylan szinten bánom, hogy 5 éve megvettem, most jobbat vehetnék, újabbat.


csakhogy ezek nem mind tények, hanem szubjektumok.
nehezen hiszem, hogy egy turbós dízel gázreakciója jobb, mint a szívó benzinesé - nem arra gondoltál, hogy alacsonyabb fordulaton van már erő?

ez mindennel így van...nézd a jó oldalát: 5 éve van bmw-d. meg hogy nem lakást/házat vettél mondjuk, ott elkeserítőbb a helyzet...én is szemezek időnként e92-vel, szűkösen, de talán kijönne, ha minden eddigi ráfordítást most költeném rá egyben, de akkor maradt volna a punto, aminek az értéke meg durván esett volna...az ilyen agyalás sehova nem vezet, hacsak nincs időgéped.


pont van nálam egy időgép...


K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 12:27


YELLOW írta: egyetértek hil-lel. hogy a főnökömet idézzem: "A tények makacs dolgok"
nekem sem hisznek sosem, aztán amikor beülnek. a dízelt azért érezni jobbnak, mert a nyomaték nagyobb, jobban érezni. hírtelenebben jön meg.
én nem bántam, meg, hogy 1.8-ast vettem 4 hengerrel. nem mondom, hogy nem kéne 6 hengeres, de akkoriban 1-1,5 misivel drágábbak voltak.
oylan szinten bánom, hogy 5 éve megvettem, most jobbat vehetnék, újabbat.


csakhogy ezek nem mind tények, hanem szubjektumok.
nehezen hiszem, hogy egy turbós dízel gázreakciója jobb, mint a szívó benzinesé - nem arra gondoltál, hogy alacsonyabb fordulaton van már erő?

ez mindennel így van...nézd a jó oldalát: 5 éve van bmw-d. meg hogy nem lakást/házat vettél mondjuk, ott elkeserítőbb a helyzet...én is szemezek időnként e92-vel, szűkösen, de talán kijönne, ha minden eddigi ráfordítást most költeném rá egyben, de akkor maradt volna a punto, aminek az értéke meg durván esett volna...az ilyen agyalás sehova nem vezet, hacsak nincs időgéped.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 09:33


si3rrabravo írta: Nincs ezzel semmi baj, az ember nagyon könnyen hozzászokik mindenhez. Ha 2.0 lenne alattad, akkor azt is kinőnéd, csak idő kérdése. Én sem bánnék még +80-100LE-t, +150Nm-t!


ez így van!
mindamellett kell egy minimális teljesítmény (/tömeg arány), nem feltétlen versenyzéshez, gyorsuláshoz, csak hogy legyen annyi tartalék a motorban, amivel könnyedén lehet autózni. hogy az mennyi, az egyénfüggő. Hilnek abban van igaza, hogy ha nem is használod ki a tartalékot, az fogyasztásban (biztosításban...) mindig jelentkezik. ebből a szempontből a 30d a legjobb, nyugiban alig eszik, de tol, mint egy mozdony, ha kell. dehát dízel...innentől szintén ízlés kérdése.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 06:51


hil írta:
Bero írta: Én tuti nem fogok vitázni,csak nem értelek. Nekem nagyon gyenge. Én is hagyom a témát,holnap kelek.


Szia Bero!
Akkor mégis, csak, hogy értsd: az rendben van, hogy gyenge, bár ez a megítélés talán szubjektív. Persze, versenyzéshez az, napi használatra rendben van, fogyasztása szintén. A nagyobb motorra ez már nem annyira áll. Szerintem.
De ettől ez a motor nem: szar, fos, fostalicska stb. Na ezt kell érteni!!!!


Egyébként a 320 (150 Le) és az 1,8 (118 Le) között 0-100 ig gyorsulásban kb 0,5 sec van. Azt Te észreveszed???? Városi fogyasztásban viszont 3-4 liter előny is lehet a kisebb javára, ami viszont már számottevő.



egyetértek hil-lel. hogy a főnökömet idézzem: "A tények makacs dolgok"
nekem sem hisznek sosem, aztán amikor beülnek. a dízelt azért érezni jobbnak, mert a nyomaték nagyobb, jobban érezni. hírtelenebben jön meg.
én nem bántam, meg, hogy 1.8-ast vettem 4 hengerrel. nem mondom, hogy nem kéne 6 hengeres, de akkoriban 1-1,5 misivel drágábbak voltak.
oylan szinten bánom, hogy 5 éve megvettem, most jobbat vehetnék, újabbat.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 06:25


Ezt írást elhibáztam, saját írásomra válaszoltam szerkesztés helyett, nem tudom törölni








Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. március 22. csütörtök, 06:29

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 06:19


Bero írta: Én tuti nem fogok vitázni,csak nem értelek. Nekem nagyon gyenge. Én is hagyom a témát,holnap kelek.


Szia Bero!
Akkor mégis, csak, hogy értsd: az rendben van, hogy gyenge, bár ez a megítélés talán szubjektív. Persze, versenyzéshez az, napi használatra rendben van, fogyasztása szintén. A nagyobb motorra ez már nem annyira áll. Szerintem.
De ettől ez a motor nem: szar, fos, fostalicska stb. Na ezt kell érteni!!!!


Egyébként a 320 (150 Le) és az 1,8 (118 Le) között 0-100 ig gyorsulásban kb 0,5 sec van. Azt Te észreveszed???? Városi fogyasztásban viszont 3-4 liter előny is lehet a kisebb javára, ami viszont már számottevő.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 22. csütörtök, 06:26

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2012. március 21. szerda, 22:51


Bero írta: Hát ez van,tényleg az! Viszont én mondhatom nyugodtan ezt


Nincs ezzel semmi baj, az ember nagyon könnyen hozzászokik mindenhez. Ha 2.0 lenne alattad, akkor azt is kinőnéd, csak idő kérdése. Én sem bánnék még +80-100LE-t, +150Nm-t!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. március 21. szerda, 22:40


Én tuti nem fogok vitázni,csak nem értelek. Nekem nagyon gyenge. Én is hagyom a témát,holnap kelek.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 21. szerda, 22:37


Bero írta:
hil írta:
Bero írta:

Hát ez van,tényleg az! Viszont én mondhatom nyugodtan ezt


Nem kéne........



Miért nem ?

GONDOLKOZZ! És ezzel részemről itt a vita vége!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 21. szerda, 22:38