YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. március 23. péntek, 08:54


jons írta: Van egy kedves barátom, volt neki egy Kawasaki valamilye, nekem zöld és kész. Azt mondta, hogy volt, hogy a 200km/h már kevés volt. Inkább eladta, mert tudta, hogy meghalna, ha tovább erőltetné a dolgot.


itt érzek némi ellentmondást
kevés volt a 200 ezért eladta? hát azért mondjuk egy 600-as Kawa is megy 200 felett bőven. emiatt eladni. ahogy értem ő maga nem akart többel menni. akkor ne menjen, nem kötelező, sőt TILOS de ezé eladni....
240 már volt nekem, 900-as Ninja Kawa-val vittek 270-el egyszer. jó az csak észnél kell lenni.
off.



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. március 23. péntek, 08:45


Robinson írta: hil,
500 forintos benzinnél azért már nem annyira mindegy.


Rajongtam az e39-ért. Mondom nekem lesz ilyenem! 523i, 528i valamelyik az hétszentség! Aztán kipróbáltam többet is és nem éreztem azt, hogy menne úgy ahogy gondoltam. Érzetre mondom, nyilván adatakban marha jó mind a kettő. Ekkor nézegettem egy könnyebb, kisebb autót. És bejött. Nem erős, de nem is gyenge. Olyan középút.
De az, hogy ki mit gondol az autójáról, ahhoz nem kapcsolódik tisztelet, vagy bármi.
Annak idején az indexes fórumon kaptam meg a beosztásomat, hogy nem feltétlen minden e34 marha jó és 'sz állító. Mert öreg és rohad és szar már az elektronika és drága a fenntartása amit sajnos akkor a saját bőrömön tapasztaltam. Ott meg a szopattyú volt mindenkinek a fétise és pénze is volt hozzá.
Ne bántsunk senkit, sehogy. Bero még rákölt egy fél millát a kocsijára aztán vesz végre egy 330ci-t és minden rendben lesz

Az viszont nagyon igaz, hogy nyilván a 3literes motort is meg lehet szokni. Van egy kedves barátom, volt neki egy Kawasaki valamilye, nekem zöld és kész. Azt mondta, hogy volt, hogy a 200km/h már kevés volt. Inkább eladta, mert tudta, hogy meghalna, ha tovább erőltetné a dolgot.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. március 23. péntek, 07:45


Robinson írta: hil,

a f*s témához szeretném hozzátenni, hogy annakidején egy 1.6-os fiat stilo-val mentem megnézni egy 1.6-os e46-ot. Átültem, odaléptem neki, és gyengébb volt mint a stilo.
Visszaültem az olasz hulladékba, és fél úton hazafelé morogtam az asszonynak (320km-t utaztunk, hogy megnézzük a kocsit). Lehet rajongani egy márkáért, de ami szar az szar.
Így lett kávédarálóm. Bár a 20i-nek (szigorúan a 6 hengeres változat) jobban örültem volna, és most is talán jobban szeretném, de ez van... 500 forintos benzinnél azért már nem annyira mindegy.


Hát ilyenkor látszik a legjobban hogy azért az a szaros fiat mégsem olyan szar.Főleg a szerviz menüpontban nem tud versenyre kelni egy bmw vele.
De mindennek megvan a maga helye és rendeltetése.


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2012. március 23. péntek, 06:05


hil,

a f*s témához szeretném hozzátenni, hogy annakidején egy 1.6-os fiat stilo-val mentem megnézni egy 1.6-os e46-ot. Átültem, odaléptem neki, és gyengébb volt mint a stilo.
Visszaültem az olasz hulladékba, és fél úton hazafelé morogtam az asszonynak (320km-t utaztunk, hogy megnézzük a kocsit). Lehet rajongani egy márkáért, de ami szar az szar.
Így lett kávédarálóm. Bár a 20i-nek (szigorúan a 6 hengeres változat) jobban örültem volna, és most is talán jobban szeretném, de ez van... 500 forintos benzinnél azért már nem annyira mindegy.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 22:36


hil írta:
Bero írta:

Hil,én akkor sem értelek teljesen. Senkit nem bántottam,senki kocsiját sosem fikáztam le. Leírtam a véleményem,hogy az 1.6 (amit az előző kolléga írt,hogy élményben neki jó volt,erre írtam,hogy örülök neki),de szerintem az 1.6 egy f.s nekem!! Mert nekem élményben nagyon sovány. Ezzel nem tudom mi a baj,hogy a saját autóm nem tetszik. Nem a másét becsméreltem,nem a nagyobbat,de még a tiedet sem,ezért nem értelek. A kölcsönös tisztelet szerintem megvan,mert akit eddig megsértettem attól bocsánatot kértem,de most miért kellene? Köszi


Szia Beró! Nem kell, de sajnos nem érted a lényeget.......
hil(mint nemecsek!!!)



Akkor nem értem..
Bero,röviden a végén

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 22:23


Bero írta:

Hil,én akkor sem értelek teljesen. Senkit nem bántottam,senki kocsiját sosem fikáztam le. Leírtam a véleményem,hogy az 1.6 (amit az előző kolléga írt,hogy élményben neki jó volt,erre írtam,hogy örülök neki),de szerintem az 1.6 egy f.s nekem!! Mert nekem élményben nagyon sovány. Ezzel nem tudom mi a baj,hogy a saját autóm nem tetszik. Nem a másét becsméreltem,nem a nagyobbat,de még a tiedet sem,ezért nem értelek. A kölcsönös tisztelet szerintem megvan,mert akit eddig megsértettem attól bocsánatot kértem,de most miért kellene? Köszi


Szia Beró! Nem kell, de sajnos nem érted a lényeget.......
hil(mint nemecsek!!!)



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 22:15


hil írta: Sziasztok!
A véleményemet korábban már megírtam, alá is támasztottam néhány dologgal. Én azokból indultam ki, amikor autót vettem. Ez a fórum a márka szeretetéről is tiszteletéről (amibe bele kéne, hogy tartozzon egymás tisztelete is szerintem)szól! Mellesleg mindenki olyan motorral szerelt autóval jár, legyen az benzin vagy dizel,stb, amit a megfelelőnek tart. De, és DE, éppen ezért úgy gondolom, ezek miatt itt nincs helye a "kalap fos", fostalicska, szar, stb megnyilvánulásoknak, mégha a sajátjáról is beszél. És továbbra is tartom tapasztalatból, hogy a 320i fogyasztása Bp-i forgalomban úgy 3 literrel több, mint az 1,8-é, és ezt a 0.5 másodperccel jobb gyorsulás sem képes feledtetni.


Hil,én akkor sem értelek teljesen. Senkit nem bántottam,senki kocsiját sosem fikáztam le. Leírtam a véleményem,hogy az 1.6 (amit az előző kolléga írt,hogy élményben neki jó volt,erre írtam,hogy örülök neki),de szerintem az 1.6 egy f.s nekem!! Mert nekem élményben nagyon sovány. Ezzel nem tudom mi a baj,hogy a saját autóm nem tetszik. Nem a másét becsméreltem,nem a nagyobbat,de még a tiedet sem,ezért nem értelek. A kölcsönös tisztelet szerintem megvan,mert akit eddig megsértettem attól bocsánatot kértem,de most miért kellene? Köszi


K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 22:09


Coyote írta: Alacsonyabb fordulaton van erő, és valóban nagyobb is az erő (nyomaték), akár hiszed, akár nem. Cserébe viszont aránylag rövid tartomány után elhal, és pakolhatod neki a következő fokozatot.

Ezek a dízelek már jóval dinamikusabbak a benzineseknél (persze nem M3-ról van szó), de az tény, hogy cserébe el kell viselni a traktorhangot, és azt, hogy a bivaly erő kisebb fordulatszám-tartományban van csak jelen. Ez nem igazán szubjektív kérdés


nem a nyomaték szubjektív, hanem a karakter, amit le is írtál. aláírom, hogy eszméletlen sokat fejlődtek a dízelek az utóbbi 10-15 évben, de szívó benyással összevetve még mindig lassabb a gázreakció, a motor tol, váltasz, tol, a hang olyan amilyen...nekem ezek nem pozitívumok, még ha vannak is elvitathatatlan egyéb előnyei.
én egy másfél éves kocsit adtam el egy olyan autóért, amibe nem akartam kompromisszumot, m3 túlzás lett volna, és nem is szívó. ez a motor gyorsan reagál a jobb lábamra, együtt szalad az adrenalinszintem a fordulatszámmérővel, egyre élvezetesebb hangja lesz, az erő csak jön és jön, míg el nem érem 6000+-t. állat, de városba én se vettem volna. nálam (szinte csak országúton járva) 8.5-et eszik, 30d-vel ez lenne mondjuk 6, hát ennyi különbséget nekem megér. megéri a hangja, hogy ha száguldozni támad kedvem és lehetőségem nem pusztán Nm van, hanem közvetlenség, hang, karakter, élet. tegnap reggel így mentem melóba, órákig bujkált még a mosolyt a szám sarkában.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 21:49


Sziasztok!
A véleményemet korábban már megírtam, alá is támasztottam néhány dologgal. Én azokból indultam ki, amikor autót vettem. Ez a fórum a márka szeretetéről is tiszteletéről (amibe bele kéne, hogy tartozzon egymás tisztelete is szerintem)szól! Mellesleg mindenki olyan motorral szerelt autóval jár, legyen az benzin vagy dizel,stb, amit a megfelelőnek tart. De, és DE, éppen ezért úgy gondolom, ezek miatt itt nincs helye a "kalap fos", fostalicska, szar, stb megnyilvánulásoknak, mégha a sajátjáról is beszél. És továbbra is tartom tapasztalatból, hogy a 320i fogyasztása Bp-i forgalomban úgy 3 literrel több, mint az 1,8-é, és ezt a 0.5 másodperccel jobb gyorsulás sem képes feledtetni.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 21:31


Itt senkit sem lehet megkövezni, hogy ki mivel közlekedik.

Nekem is benzines lenne, ha akkoriban nem "annyi" lett volna a gázolaj. Most meg már szerintem mindenki közülünk meggondolja, ha tud akkor spórol. Régebben ez másképpen volt.

Beronak is igazan van és Tibának is. Valaki bevállal egy benzinest és azzal megy, valaki egy spórolósabb dizelt, amiben pedig több a hibalehetőség!


annyi=0

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 21:29


Tiba írta:
Bero írta: Szép kis lavinát indítottam Nem akartam én senkit megbántani,csak tényleg ez a véleményem! Az 1-es nehezebb mint az e46. Ez tényleg érdekes! De neked Tiba azért volt 1-2 autód már Én csak azt akartam írni,hogyha én tehetném most akkor tuti egy nagyobb erősebb,de legfőbb kép fiatalabb benzinest vennék Dízelt én soha,előző autóim is mind benzinesek voltak,és nem akarok benzin-diesel vitát indítani,de nekem a benzin ''szeretete' gyerekkorom óta kezdődött nekem ez már ilyen elv szinten megy,hogy csakis benzint,pedig a mostani főleg BMW dieselek már nagyon jók,de NEKEM mégsem. Ez már belülről jön

Nekem világ életemben benzines verdáim voltak.
De a mai világban, amikor nyárra 500 ft-s benzin árakat jósolnak, egy 11-12 literes fogyasztást benyából nagyon meg kell gondolni. Oké, a gázolaj is drága lesz, de az tény, hogy kevesebbet eszik egy dízel. 100 km-en 2ezer forint nem mind1. A legjobb választás most szerintem egy e90 20d. Jézus ezt komolyan leírtam?




a pokolra jutsz Tiba

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 21:27


Bero írta: Szép kis lavinát indítottam Nem akartam én senkit megbántani,csak tényleg ez a véleményem! Az 1-es nehezebb mint az e46. Ez tényleg érdekes! De neked Tiba azért volt 1-2 autód már Én csak azt akartam írni,hogyha én tehetném most akkor tuti egy nagyobb erősebb,de legfőbb kép fiatalabb benzinest vennék Dízelt én soha,előző autóim is mind benzinesek voltak,és nem akarok benzin-diesel vitát indítani,de nekem a benzin ''szeretete' gyerekkorom óta kezdődött nekem ez már ilyen elv szinten megy,hogy csakis benzint,pedig a mostani főleg BMW dieselek már nagyon jók,de NEKEM mégsem. Ez már belülről jön

Nekem világ életemben benzines verdáim voltak.
De a mai világban, amikor nyárra 500 ft-s benzin árakat jósolnak, egy 11-12 literes fogyasztást benyából nagyon meg kell gondolni. Oké, a gázolaj is drága lesz, de az tény, hogy kevesebbet eszik egy dízel. 100 km-en 2ezer forint nem mind1. A legjobb választás most szerintem egy e90 20d. Jézus ezt komolyan leírtam?




Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 21:05


Szép kis lavinát indítottam Nem akartam én senkit megbántani,csak tényleg ez a véleményem! Az 1-es nehezebb mint az e46. Ez tényleg érdekes! De neked Tiba azért volt 1-2 autód már Én csak azt akartam írni,hogyha én tehetném most akkor tuti egy nagyobb erősebb,de legfőbb kép fiatalabb benzinest vennék Dízelt én soha,előző autóim is mind benzinesek voltak,és nem akarok benzin-diesel vitát indítani,de nekem a benzin ''szeretete' gyerekkorom óta kezdődött nekem ez már ilyen elv szinten megy,hogy csakis benzint,pedig a mostani főleg BMW dieselek már nagyon jók,de NEKEM mégsem. Ez már belülről jön

moca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz moca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 20:35


Bero írta:
zoliika írta:
Bero írta:
moca írta:
Robinson írta:
moca írta: Üdv. Ma jöttem ki Olaszországba dolgozni egy laza 650 KM volt a táv autopálya meg egy kicsi dimbes dombos szenvedés ahol idegbajt kaptam majdnem Nem gondoltam volna ,hogy ilyen jol fogja birni a kocsi semmi gond fogyasztás 7 Literre jött ki pedig már Graz-nál langsamostak a szomszédok sünik ugyhogy összeségébe hatalmas élmény volt remélem a hazaut is ilyen lesz





1.6-nak nehéz a kaszni, szóval jó fogyasztás.
langsamostak az wtf?


160 körül jöttem aztán integettek a fiuk D hát a fogyasztás az jó igy autopályán de soha többet ekkora motort mert brutálisan gyenge sajnos...


Brutálisan gyenge de finoman fogalmaztál Én az 1.6ot egy kalap f.snak hívnám


Ez ám az őszinteség........


Hát ez van,tényleg az! Viszont én mondhatom nyugodtan ezt


a lényeg ugyanaz...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2012. március 22. csütörtök, 20:13


Bero
A régebbi e46ok tényleg elég gyengécskék sajna.
Én pl az 1,6 al meg vagyok elégedve, fogyi is nagyon jó.
E46 (facelift előtt) 1.285 kg 105 le 5seb
E81 (facelift) 1.320 kg 122 le 6seb ...nem gondoltam volna, hogy e81 nehezebb.