- autója adatai
- Széria: Z4
- Típus: E89
- Kivitel: Roadster
- Modell: Z4 30i
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2012. április 18. szerda, 17:17
YELLOW írta:carobi írta:YELLOW írta:carobi írta:YELLOW írta:carobi írta: Üdv
Na összeállt a kocsi, annyi volt a baja, hogy a lambdaszonda megadta magát, most már szépen jár és minden ok, eltűnt a hiba kód is a műszerfalról 25k volt munkadíjjal együtt a mutatvány. A himbálódzás 80 fölött pedig a jobb hátsó gumi okozta, egy jóóókora pukli van rajta, oldalra áll ki, a gumis meglátta, azt mondta ezzel ne járjak A lényeg, hogy a kocsi nincs olyan rossz állapotban , mint gondoltuk, most remekül megy és végre boldogan feszíthetek egy BMW-ben !
nah és a motorkérdés tisztázódott már? hogy akkor mi is van benne, főleg motorszámra gondolok.
Holnap viszem eredetiség vizsgára, mert csak most iratom át, hogy tudom nincs komoly baja ...kop-kop..gyorsan lekopogtam... már az sem érdekel, ha sima 1,8i elég az a 116 LE és gazdaságosabb is, próbálom pozitívan látni a dolgokat.
most nem azért de az eredetvizsga általában az eladó terhe. így aztán mehetsz ha kiderül valami, majd azt mondja azóta te cserélted ki a motort... nagyon nem voltál körültekintő ne haragudj meg.
annyit kellett volna tenne, hogy lefotózni a motorteret és feltölteni ide. csomó kommentet megelőzhettél volna, és meg tudnánk mondani, hogy milyen motor van benne.
kérdeztük azt is hogy a blokkon a motorszám megegyezik-e a forgalmiban lévővel? erre sem válaszóltál, magyarán mikor megvetted meg sem nézted.
ha megszopnád, legalább meglenne a tanulópénz. nem kívánom, de felelőtlen vagyvoltál.
Tettem fel képet és a többiek azt mondták, hogy "is" van benne a kép alapján, de valóban csinálhattam volna okosabban a dolgot. Az eladó terhe ? ma adtam el a régi kocsimat és arra sem csináltattam, és 7 éve sem amikor az azt megelőzőt adtam el, biztosan az eladó terhe ? Amúgy jogos amit írtál !
fater decemberben adta el a régi autót, ott is a vevő állta ez igaz. de általában be szokta vállalni az eladó. persze úgy is lehet sumákságra gyanakodni, de legalább van papír róla, főleg hogy akkor az ő nevére csinálják. és ha valami gáz van, pl most kiderülne, hogy a motor nem hivatalosan van benne, akkor ő szopna, meg a cég aki eredetiségvizsgáztatta.
tények:
- alvázszám alapján sima 1.8
- kép alapján, és eladó elmondása alapján 1.8 IS
- forgalmi szerint sima 1.8 (mert állítólag nincs a rendszerben IS )
- ha szerencséd van és a motorszám egyezik a forgalmiban lévővel, akkor mákod van, a kutya nem foglalkozik vele, ha sok az ügyfél
- ha nem egyezik, akkor csúnyán szopóka
- és az eladó tagadni fog mindent, azt fogja mondani te cserélted ki, neki semmi köze hozzá.
Az eredetvizsga HAGYOMÁNY szerint az eladó dolga, amúgy megegyezés kérdése. Én pl. fifti-fiftiben fizettem az utóbbi három alkalommal.
Most lehet hogy hülyeséget mondok, de nem úgy van, hogy az adásvételi dátuma nem lehet az eredetvizsga dátuma előtt??? Tehát, ha most megy eredetvizsgára, akkor az adásvételit későbbre kell dátumozni --> azaz a vevő nem szophatja be, mert még nem az övé a kocsi! Pontosan emiatt szokta az ELADÓ elvinni eredetvizsgára.