b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 22:42


TomiBMW írta: Sziasztok!
Kérnék tőletek 1 kis segítséget, mint friss BMW tulaj! Hátha vki pont ráér...
Szval a gép: 2002-es E46 sedan 150Le. Eladásra vettem, úgyhogy kérem mindenki így közelítse meg a problémát!
Szval légzsák ég, kiolvasás stb. kiderül hogy a fej-függöny légzsák és az oldallégzsák hiányzik, túl nagy az ellenállás! A bal oldalról van szó! Ezt a 2 dolgot kéne beszereznem elég szűkös határidő alatt mert a szerelőm Szerdára vállalta a kocsit!
Tud vki segíteni honnan tudom a legolcsóbban beszerezni a 2 légzsákot? Állítólag 2001-ben volt 1 váltás és onnantól 2 indítós...
A Másik:
A váltó rudazattal lesz gond sztem, átmentem egy macska tetemen és lehet az ütötte fel, de nem azonnal jött a jelenség! Szval ha 5-ösbe akarom berakni vagy inkább kivenni akkor nehezen jár a váltó, res állapotba a 3as és 4 es közé pedig nem megy vissza olyan könnyedén. Mi lehet a baj? És mennyire bonyolult a szervízelése?

Köszönöm a segítségeket előre is!

Tomi


Lehet az eladásra vett autóval jól átbasztak?
Ha a légzsák ég, el kell oltani

Szerk.: Kasza Mestert keresd

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 07. hétfő, 22:43

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 22:28


hancurozo írta:
Coyote írta:
hancurozo írta: Ez ugye csak 1 megkésett áprilisi tréfa!?: http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=1975
Ennén már csak a használt hengerfejcsavar lenne jobb vétel. Még a teljesen fém tömítések is megváltoznak lehúzáskor, a hő hatására pedig a keménységük is változik.

(Sajnos, valamiért engem nem enged semmilyen hirdetéshez sem hozzászólni.)


Mindenki ezt mondja, de annak idején nekem ráhúzták, majd 2 nap múlva újra levették és ráhúzták a hengerfejtömítést a Toyotámra. Semmi baja nem lett. Túl van misztifikálva.


Akkor te nagyon szerencsés ember vagy. Hengerfejeztem már jópár autót, de soha nem fordult meg a fejemben, hogy visszarakjam a régit, vagy használjam a használt csavarokat. Nem tartom szakembernek aki ilyet újra felhasznál.


jaja, szerencsés. Amikor már 5x vettem újat, és 800ezret karcolta az összköltség akkor már nagyon tele volt vele a tököm, és mondtam, hogy dobja rá vissza, ha lehet. Elég barbár szerelő volt ahhoz, hogy vissza is rakja rá... Rally-szerelő volt, és ugye rallyban mindent haláláig kell használni, mert minden drága, és úgysem kell sokáig bírnia... Hát, én is megszabadultam attól a kocsitól.
A BMW-nél már nem spórolok...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz TomiBMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 22:07


Sziasztok!
Kérnék tőletek 1 kis segítséget, mint friss BMW tulaj! Hátha vki pont ráér...
Szval a gép: 2002-es E46 sedan 150Le. Eladásra vettem, úgyhogy kérem mindenki így közelítse meg a problémát!
Szval légzsák ég, kiolvasás stb. kiderül hogy a fej-függöny légzsák és az oldallégzsák hiányzik, túl nagy az ellenállás! A bal oldalról van szó! Ezt a 2 dolgot kéne beszereznem elég szűkös határidő alatt mert a szerelőm Szerdára vállalta a kocsit!
Tud vki segíteni honnan tudom a legolcsóbban beszerezni a 2 légzsákot? Állítólag 2001-ben volt 1 váltás és onnantól 2 indítós...
A Másik:
A váltó rudazattal lesz gond sztem, átmentem egy macska tetemen és lehet az ütötte fel, de nem azonnal jött a jelenség! Szval ha 5-ösbe akarom berakni vagy inkább kivenni akkor nehezen jár a váltó, res állapotba a 3as és 4 es közé pedig nem megy vissza olyan könnyedén. Mi lehet a baj? És mennyire bonyolult a szervízelése?

Köszönöm a segítségeket előre is!

Tomi

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 20:37


jons írta:
hancurozo írta:
Akkor te nagyon szerencsés ember vagy. Hengerfejeztem már jópár autót, de soha nem fordult meg a fejemben, hogy visszarakjam a régit, vagy használjam a használt csavarokat. Nem tartom szakembernek aki ilyet újra felhasznál.


Anno e34 fórumon járta a következő:
eladó 5000-ret futott bontott olaj és olajszűrő. 30000-ret használt bontott vezérműlánc, alig használt pollenszűrő, bontott féktárcsa és hozzá még legalább 10000km-ig fékbetét. Vagy cserélnék trágyára. Jelige szart, szarért


Ez baromi vicces volt Ha valaki, ezért indulna neki szerelni

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 20:31


hancurozo írta:
Akkor te nagyon szerencsés ember vagy. Hengerfejeztem már jópár autót, de soha nem fordult meg a fejemben, hogy visszarakjam a régit, vagy használjam a használt csavarokat. Nem tartom szakembernek aki ilyet újra felhasznál.


Anno e34 fórumon járta a következő:
eladó 5000-ret futott bontott olaj és olajszűrő. 30000-ret használt bontott vezérműlánc, alig használt pollenszűrő, bontott féktárcsa és hozzá még legalább 10000km-ig fékbetét. Vagy cserélnék trágyára. Jelige szart, szarért

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 20:18




Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 20:10


Szerintem, amennyiben egy hf gépműhelyezése kerül, már nem kockáztatnám meg a egy használt tömítés hasznosítását... Csak, csatlakozni tudok azokhoz akik aggodalommal adóznak egy ilyen műveletet látván
A tömítés tulajdonságai tényleg változnak, ha után húzták akkor meg a fene megette...
Érdekes mindenesetre... annak meg végkép aki megveszi egy BMW-be... ami kissé erős


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 19:44


Coyote írta:
hancurozo írta: Ez ugye csak 1 megkésett áprilisi tréfa!?: http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=1975
Ennén már csak a használt hengerfejcsavar lenne jobb vétel. Még a teljesen fém tömítések is megváltoznak lehúzáskor, a hő hatására pedig a keménységük is változik.

(Sajnos, valamiért engem nem enged semmilyen hirdetéshez sem hozzászólni.)


Mindenki ezt mondja, de annak idején nekem ráhúzták, majd 2 nap múlva újra levették és ráhúzták a hengerfejtömítést a Toyotámra. Semmi baja nem lett. Túl van misztifikálva.


Akkor te nagyon szerencsés ember vagy. Hengerfejeztem már jópár autót, de soha nem fordult meg a fejemben, hogy visszarakjam a régit, vagy használjam a használt csavarokat. Nem tartom szakembernek aki ilyet újra felhasznál.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 19:36


hancurozo írta: Ez ugye csak 1 megkésett áprilisi tréfa!?: http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=1975
Ennén már csak a használt hengerfejcsavar lenne jobb vétel. Még a teljesen fém tömítések is megváltoznak lehúzáskor, a hő hatására pedig a keménységük is változik.

(Sajnos, valamiért engem nem enged semmilyen hirdetéshez sem hozzászólni.)


Mindenki ezt mondja, de annak idején nekem ráhúzták, majd 2 nap múlva újra levették és ráhúzták a hengerfejtömítést a Toyotámra. Semmi baja nem lett. Túl van misztifikálva.

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 19:31


hancurozo írta: Ez ugye csak 1 megkésett áprilisi tréfa!?: http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=1975
Ennén már csak a használt hengerfejcsavar lenne jobb vétel. Még a teljesen fém tömítések is megváltoznak lehúzáskor, a hő hatására pedig a keménységük is változik.

(Sajnos, valamiért engem nem enged semmilyen hirdetéshez sem hozzászólni.)


igen érdekes és valószinüleg visszatette a régit!!!!! mivel nem ez a baj!
a legnagyobb hülye mégis az aki megveszi!!!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 19:27


Ez ugye csak 1 megkésett áprilisi tréfa!?: http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=1975
Ennén már csak a használt hengerfejcsavar lenne jobb vétel. Még a teljesen fém tömítések is megváltoznak lehúzáskor, a hő hatására pedig a keménységük is változik.

(Sajnos, valamiért engem nem enged semmilyen hirdetéshez sem hozzászólni.)

lelkespeter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lelkespeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2012. május 06. vasárnap, 21:30


Köszönöm a segítséget!Holnap meg próbálkozom vele,remélem sikerül.Majd megírom,hogy mi van!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 06. vasárnap, 21:24


lelkespeter írta: Jó lenne ha csak ez lenne a baj.Amikor szétszedték a turbót mondták,hogy nagyon kopottak a lamellák.Azért örülnék ha nem most kellene cserélni.Sokat segítettél!Legalább nem úgy megyek a szerelőhöz,hogy teljesen sötét vagyok hozzá.A szerelő amúgy haver.Én hozzáférek a csőhöz,vissza tudom én rakni?



Vissza tudod, de a burkolatot bontanod kell a motor alól. A turbóban nem a geometria lapátai szoktak elkopni, hanem a tengelye.

lelkespeter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lelkespeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2012. május 06. vasárnap, 21:15


Jó lenne ha csak ez lenne a baj.Amikor szétszedték a turbót mondták,hogy nagyon kopottak a lamellák.Azért örülnék ha nem most kellene cserélni.Sokat segítettél!Legalább nem úgy megyek a szerelőhöz,hogy teljesen sötét vagyok hozzá.A szerelő amúgy haver.Én hozzáférek a csőhöz,vissza tudom én rakni?



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 06. vasárnap, 21:06


lelkespeter írta: Jogos!De már egyszer kipucolták,mint említettem és akkor mondták,hogy nem ártana nézni másikat,mert sokat már nem bír ki.A szerelő is mondta lehet valami cső adta meg magát.Szerintem behalt a turbó és ezért ment szét valami cső.Annyira nem értek hozzá,de a turbó biztos nem tökéletes.Az elmúlt két napban úgy ment mint valami 70 Lóerős autó,ami 1,5 tonna.


Akkor valószínű a turbóról az intercooler felé vezető levegőcső jött le. (azért nem akart menni, mert a turbó a szabadba dolgozott) Tedd vissza, és lesz erő a kocsiban. A "sokat nem bír" nehéz megállapítani. Ha elötte nem füstölt kéken (nem zabálta az olajat) akkor csak a coolerben felgyült olaj folyott ki, és nem nagyon kopott a turbó.(minden turbo nereszt valamenyi olajat a szívócsőbe) Ha nyomja a kéket, akkor már gondok lehetnek.