jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 22:30


YELLOW írta:
annyira nem mondanám túl jónak a váltóját... tesztekben is szidják. alapjában véve nem rossz autó. én ajánlottam neki, hogy én ha családos lennék ezt a típust venném. nem nagyon kaart hallani róla. most már újra szerelmes lett. szóval örülök, hogy jó dologra bíztattam.


Ez az a mazda, aminek igénytelen szürke a középkonzolja és 50k km alatt képes lekopni a szürke bevonat a váltókarjáról? Vagy már a facelift?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 20:57


Coyote írta:
YELLOW írta: ma vezettem kollégám Mazda5-ösét. már mondtam neki mikor néztük is, hogy kemény a kuplung. aszondja az ibizája is ilyen volt kb.
én abban a tudtaban voltam, hogy a BMW-je kemény, vagyis az enyém is. hát a vezetés után, ahogy beültem az enyémbe és nyomtam egy kuplungot, azt hittem híg tehén kakába léptem.
durván puha volt a japánhoz képest.


Igen, a Mazdákra jellemző, hogy rövid és kemény a kuplung - viszont a váltóik mesések, élvezet volt kapcsolgatni a 323F váltóját, és ezt a jó szokásukat a mai napig megtartották!
Ehhez képest a BMW váltója bizonytalan és túl laza, olyan, mintha egy olajos halat húzogatnál egy vödör takonyban.
Nem is szeretem igazán, a váltó az egyetlen, ami ront a vezetési élményen. Persze van rosszabb is, ha nem hiszitek, próbáljatok ki egy Renault Méganet.


annyira nem mondanám túl jónak a váltóját... tesztekben is szidják. alapjában véve nem rossz autó. én ajánlottam neki, hogy én ha családos lennék ezt a típust venném. nem nagyon kaart hallani róla. most már újra szerelmes lett. szóval örülök, hogy jó dologra bíztattam.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 20:05


Coyote írta: ...


Ez az aláírás generátor valami félelmetes

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 19:13


YELLOW írta: ma vezettem kollégám Mazda5-ösét. már mondtam neki mikor néztük is, hogy kemény a kuplung. aszondja az ibizája is ilyen volt kb.
én abban a tudtaban voltam, hogy a BMW-je kemény, vagyis az enyém is. hát a vezetés után, ahogy beültem az enyémbe és nyomtam egy kuplungot, azt hittem híg tehén kakába léptem.
durván puha volt a japánhoz képest.


Igen, a Mazdákra jellemző, hogy rövid és kemény a kuplung - viszont a váltóik mesések, élvezet volt kapcsolgatni a 323F váltóját, és ezt a jó szokásukat a mai napig megtartották!
Ehhez képest a BMW váltója bizonytalan és túl laza, olyan, mintha egy olajos halat húzogatnál egy vödör takonyban.
Nem is szeretem igazán, a váltó az egyetlen, ami ront a vezetési élményen. Persze van rosszabb is, ha nem hiszitek, próbáljatok ki egy Renault Méganet.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 17:14


ma vezettem kollégám Mazda5-ösét. már mondtam neki mikor néztük is, hogy kemény a kuplung. aszondja az ibizája is ilyen volt kb.
én abban a tudtaban voltam, hogy a BMW-je kemény, vagyis az enyém is. hát a vezetés után, ahogy beültem az enyémbe és nyomtam egy kuplungot, azt hittem híg tehén kakába léptem.
durván puha volt a japánhoz képest.

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. május 18. péntek, 18:35


nickname írta:
YELLOW írta:
Scotty írta: Sziasztok!
Egy apró megjegyzést szeretnék hozzátenni.A brit utakon közlekedő autók igen nagy hányadának van felemás gumija.Nem igazán értem a dolgot, hiszen legalább az egy tengelyen lévőknek kéne egyformának lennie.Itt viszont a kutyát sem érdekli.A műszakin az a lényeg legyen megfelelő a barázda mélység és kész.A vizsgáztatót nem érdekli, hogy az egyik BF Goodrich a másik meg Wanli vagy ki tudja milyen kínai termék.


amcsiban tudod mi a lényeg? legyen rajta világítás meg fék. az sem baj ha a fele le van rohadva a kasztninak. az sem baj ha rossz a futómű.


Ez megint részben igaz.

Azt is írd le, hogy minél öregebb egy autó annál magasabb a biztosítás díja. Tehát a kor előrehaladtával egyre inkább nem éri meg fenntartani.




Ehhez még annyit, hogy Ááámerika nagy ország, de azon belül a tagállamok eltérően alkalmazzák a helyi "KRESZ"-t. Sok államban van vizsga, általában elmondható, hogy ahol nem esik hó, ott nincs. A lényeg, hogy ahol nincs, ott a jogszabály azt mondja, hogy egységes vizsgarendszer nincs, de ha műszaki okokból (ez a fontos rész) okozol balesetet, kiemeltként lesz kezelve, és pénzbírság vagy megróvás helyett néger apucid lesz a börtönben, mert te felelsz érte. Így azért más a gyerek fekvése. DE eltérő lehet az is, hogy amit egyik államban engednek, az a másikban (bár a rendszámot nem ott kaptad) megbüntetnek érte...


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2012. május 18. péntek, 11:12


YELLOW írta:
Scotty írta: Sziasztok!
Egy apró megjegyzést szeretnék hozzátenni.A brit utakon közlekedő autók igen nagy hányadának van felemás gumija.Nem igazán értem a dolgot, hiszen legalább az egy tengelyen lévőknek kéne egyformának lennie.Itt viszont a kutyát sem érdekli.A műszakin az a lényeg legyen megfelelő a barázda mélység és kész.A vizsgáztatót nem érdekli, hogy az egyik BF Goodrich a másik meg Wanli vagy ki tudja milyen kínai termék.


amcsiban tudod mi a lényeg? legyen rajta világítás meg fék. az sem baj ha a fele le van rohadva a kasztninak. az sem baj ha rossz a futómű.


Ez megint részben igaz.

Azt is írd le, hogy minél öregebb egy autó annál magasabb a biztosítás díja. Tehát a kor előrehaladtával egyre inkább nem éri meg fenntartani.




Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 18. péntek, 09:37


YELLOW írta:
Scotty írta: Sziasztok!
Egy apró megjegyzést szeretnék hozzátenni.A brit utakon közlekedő autók igen nagy hányadának van felemás gumija.Nem igazán értem a dolgot, hiszen legalább az egy tengelyen lévőknek kéne egyformának lennie.Itt viszont a kutyát sem érdekli.A műszakin az a lényeg legyen megfelelő a barázda mélység és kész.A vizsgáztatót nem érdekli, hogy az egyik BF Goodrich a másik meg Wanli vagy ki tudja milyen kínai termék.


amcsiban tudod mi a lényeg? legyen rajta világítás meg fék. az sem baj ha a fele le van rohadva a kasztninak. az sem baj ha rossz a futómű.


Nem tudom amcsiban, hogy van... de kint kanadában rendszámod van és arra a kocsira rakod amelyikkel éppen akarsz menni a tulajdonodból... nem erőszakolnak meg a vizsgáztatással, de mégis a géppark rendben van és nagyon ritka a rozsdakupac, mert az hogy a kocsid biztonságos legyen nem csak mások, hanem saját érdeke is.
Az itteni műszakizásnak értelmét nem látom, ha már 5 ezer forint fölött vannak (márpedig 5 ezerért nem sok mindent lehet venni) akkor adnak 5 ezret a krapeknak és kész a rossza autó vizsgája. Azt ne mondja senki, hogy már nem lehet Régen, lehetett csak rendszámot adni... lehet már nem de akkor is lehet kenni... ehelyett inkább a 25 ezret költenék az autóra, hatásosabb lenne szerintem a számla bemutatása géppark fenntartás néven... bár ez is megkerülhető


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 17:51


YELLOW írta:
nem érted. a probléma azzal van, hogy kb 100ezer Ft hasznot vall be, miközben pluszban 400 van rajta.


Így már értem, azt hittem a hasznával van bajod. Az adócsalás más tészta, tény, hogy a k.rva anyját mindenkinek, aki pofátlan módon elcsalja. Mert van a kevésbé pofátlan mód is, amikor ez-az csurran-cseppen, de rendszeresen ezt csinálni geciség. Autóvásárlásnál nem is mennék bele, mi van, ha vissza kell perelnem az autó árát? A szerződésen szereplő összeg lesz a mértékadó! Ha nekem azt mondja, hogy annyit akar ráírni, akkor annyit is kérjen érte.

Az egyetlen hely, ahol ezt elnézem, az a szervíz. Két okból: nekem is olcsóbb az alkatrészdíj, és oda szeretnék visszajárni, így nem szeretnék én lenni az üvegtigrisből a helyi hülye... Tételes számlát (blokkot) így is kapok, de az nem áfás számla, csak a tételeket és árakat sorolja fel. Ahogy én látom, a munkadíjat szokták elmismásolni, gondolom az adóbevallás szerint benne van az alkatrészárakban...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 17:05


Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
Coyote írta:
Tény, hogy egyre több kamuzást lehet észrevenni: ahogy a guminál is, ordít a kamerába a hiba, de ők meg sem említik, illetve szinte törvényszerű, hogy egyik autónál a belső teret foltozgatják, a másiknál a karosszériát, harmadiknál a motOrt, negyediknél a futóművet. De ezt a hármat sosem kombinálják egyenlő mértékben. Ne mondják már, hogy az M5 motorja és belseje is tökéletes volt... Egy olajcserét sem végeztek rajta.

Ennyit Edről, de ami a nepperfaszit illeti, tuti nem vennék tőle semmit, vagy ki is ütném a helyszínen.


Ezek legalább a normálisabb nepperek közé tartoznak... Ha tudnád, hogy mi megy pl: a magyarországi átlag neppernél, felfordulna a gyomrod!


nagyjából tudom mi megy, de azért egy tévéműsort ne hasonlítsunk már a való élethez, még akkor sem, ha dokumentumfilm-szerű az egész. Ez csak egy show, dramaturg írja és vágja az eseményeket, különben unalmas lenne. Így viszont színház az egész, jóindulatból egyik nepper sem fog megélni. A szeretetet nehéz elcsomagolni a gyereknek uzsonnára...


ismerős amit már írtam, vettünk autót. lefoglalózta, de előre mondta, hogy a szerződésen 2.1 millát fog feltüntetni. ő meg 2.5-ért veszi. szerinted? kb 1.8-ért vehette, de léehet csak 2-ért, 100ezerről adózik, a többi meg zsebre. ebből élnek meg. viccesen szúrtam neki, hiába nagyon keménynek nézett ki. mondom, akkor 2-ért vetted? áá nem nem. jahmondom akkó 1.8. oszt láttam rajta, mert leveszem a mimikából... persze alkudni nem lehetett, örüljünk hogy beszámolta az előző autót. jah neki meg tiszta haszna van rajta 400ezer. az autó ér 2,5-öt mert szép állapot, jól felszerelt. magánszemély esetáben biztos lealkudtuk volna. ezt az autót nem vikszolták ki az eladás miatt, látszott rajta. ezért vágtunk bele. más autónál látszottak a nyomok, hogy palástólnak valamit.
mondom azért meglepően őszinték. 1-2nél volt, hogy jöttek a szokásos ember meggyőzős szöveggel. mondtam is, hogy itt hagyjuk abba.


most ezt úgy mondod, mintha baj lenne. Ebből él. Hol itt a probléma?
Fos áron számolja be az autókat, de legalább megszabadulsz tőle, és kevesebb zsét kell lepakolnod az újért. Drágábban adja el amit fos áron számolt be, de ha neked megéri, megéri.
A tesco is olcsóbban veszi a cuccokat, de cserébe te megtalálod a polcon amikor szükséged van rá.
Nem értem hol itt a hiba, vagy miért kéne basztani a neppereket.


nem érted. a probléma azzal van, hogy kb 100ezer Ft hasznot vall be, miközben pluszban 400 van rajta. mindezt vedd számításba azzal, hogy az országban miért van válság, mert mindneki csak lopja a pénzt.
a kínai üzletek nem adnak hivatalos blokkot, csak egy szalagos számológép által nyomtatott papírt, amin dátum van meg ár. most indítottam emiatt egy harcot. hogy mindenki követelje a számlát. én is megtettem, mert elegem lett, hogy emiatt van szarba a haza. hatalmas összegeket nyerészkednek. 50 Ft-os ruhadarobut 3ezerért ad. számla semmi róla, nem adózik be semmit. én kértem, kijöttem az üzletből, egy másikból ment át a tulaj és valószínű sztornózták is. most ha igazán g.nyó lennék, beküldeném a NAV-nak. aztán kimegy és nincs nyoma.
nekem az a problémám, hogy nagyon sok bevétel után nem adóznak, nincs bevétele az államnak, és ezért mi, dolgozó emberek sz.punk. teccik érteni?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 16:58


YELLOW írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
Coyote írta:
Tény, hogy egyre több kamuzást lehet észrevenni: ahogy a guminál is, ordít a kamerába a hiba, de ők meg sem említik, illetve szinte törvényszerű, hogy egyik autónál a belső teret foltozgatják, a másiknál a karosszériát, harmadiknál a motOrt, negyediknél a futóművet. De ezt a hármat sosem kombinálják egyenlő mértékben. Ne mondják már, hogy az M5 motorja és belseje is tökéletes volt... Egy olajcserét sem végeztek rajta.

Ennyit Edről, de ami a nepperfaszit illeti, tuti nem vennék tőle semmit, vagy ki is ütném a helyszínen.


Ezek legalább a normálisabb nepperek közé tartoznak... Ha tudnád, hogy mi megy pl: a magyarországi átlag neppernél, felfordulna a gyomrod!


nagyjából tudom mi megy, de azért egy tévéműsort ne hasonlítsunk már a való élethez, még akkor sem, ha dokumentumfilm-szerű az egész. Ez csak egy show, dramaturg írja és vágja az eseményeket, különben unalmas lenne. Így viszont színház az egész, jóindulatból egyik nepper sem fog megélni. A szeretetet nehéz elcsomagolni a gyereknek uzsonnára...


ismerős amit már írtam, vettünk autót. lefoglalózta, de előre mondta, hogy a szerződésen 2.1 millát fog feltüntetni. ő meg 2.5-ért veszi. szerinted? kb 1.8-ért vehette, de léehet csak 2-ért, 100ezerről adózik, a többi meg zsebre. ebből élnek meg. viccesen szúrtam neki, hiába nagyon keménynek nézett ki. mondom, akkor 2-ért vetted? áá nem nem. jahmondom akkó 1.8. oszt láttam rajta, mert leveszem a mimikából... persze alkudni nem lehetett, örüljünk hogy beszámolta az előző autót. jah neki meg tiszta haszna van rajta 400ezer. az autó ér 2,5-öt mert szép állapot, jól felszerelt. magánszemély esetáben biztos lealkudtuk volna. ezt az autót nem vikszolták ki az eladás miatt, látszott rajta. ezért vágtunk bele. más autónál látszottak a nyomok, hogy palástólnak valamit.
mondom azért meglepően őszinték. 1-2nél volt, hogy jöttek a szokásos ember meggyőzős szöveggel. mondtam is, hogy itt hagyjuk abba.


most ezt úgy mondod, mintha baj lenne. Ebből él. Hol itt a probléma?
Fos áron számolja be az autókat, de legalább megszabadulsz tőle, és kevesebb zsét kell lepakolnod az újért. Drágábban adja el amit fos áron számolt be, de ha neked megéri, megéri.
A tesco is olcsóbban veszi a cuccokat, de cserébe te megtalálod a polcon amikor szükséged van rá.
Nem értem hol itt a hiba, vagy miért kéne basztani a neppereket.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 16:52


Coyote írta:
vivaladiesel írta:
Coyote írta:
Tény, hogy egyre több kamuzást lehet észrevenni: ahogy a guminál is, ordít a kamerába a hiba, de ők meg sem említik, illetve szinte törvényszerű, hogy egyik autónál a belső teret foltozgatják, a másiknál a karosszériát, harmadiknál a motOrt, negyediknél a futóművet. De ezt a hármat sosem kombinálják egyenlő mértékben. Ne mondják már, hogy az M5 motorja és belseje is tökéletes volt... Egy olajcserét sem végeztek rajta.

Ennyit Edről, de ami a nepperfaszit illeti, tuti nem vennék tőle semmit, vagy ki is ütném a helyszínen.


Ezek legalább a normálisabb nepperek közé tartoznak... Ha tudnád, hogy mi megy pl: a magyarországi átlag neppernél, felfordulna a gyomrod!


nagyjából tudom mi megy, de azért egy tévéműsort ne hasonlítsunk már a való élethez, még akkor sem, ha dokumentumfilm-szerű az egész. Ez csak egy show, dramaturg írja és vágja az eseményeket, különben unalmas lenne. Így viszont színház az egész, jóindulatból egyik nepper sem fog megélni. A szeretetet nehéz elcsomagolni a gyereknek uzsonnára...


ismerős amit már írtam, vettünk autót. lefoglalózta, de előre mondta, hogy a szerződésen 2.1 millát fog feltüntetni. ő meg 2.5-ért veszi. szerinted? kb 1.8-ért vehette, de léehet csak 2-ért, 100ezerről adózik, a többi meg zsebre. ebből élnek meg. viccesen szúrtam neki, hiába nagyon keménynek nézett ki. mondom, akkor 2-ért vetted? áá nem nem. jahmondom akkó 1.8. oszt láttam rajta, mert leveszem a mimikából... persze alkudni nem lehetett, örüljünk hogy beszámolta az előző autót. jah neki meg tiszta haszna van rajta 400ezer. az autó ér 2,5-öt mert szép állapot, jól felszerelt. magánszemély esetáben biztos lealkudtuk volna. ezt az autót nem vikszolták ki az eladás miatt, látszott rajta. ezért vágtunk bele. más autónál látszottak a nyomok, hogy palástólnak valamit.
mondom azért meglepően őszinték. 1-2nél volt, hogy jöttek a szokásos ember meggyőzős szöveggel. mondtam is, hogy itt hagyjuk abba.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 16:42


vivaladiesel írta:
Coyote írta:
Tény, hogy egyre több kamuzást lehet észrevenni: ahogy a guminál is, ordít a kamerába a hiba, de ők meg sem említik, illetve szinte törvényszerű, hogy egyik autónál a belső teret foltozgatják, a másiknál a karosszériát, harmadiknál a motOrt, negyediknél a futóművet. De ezt a hármat sosem kombinálják egyenlő mértékben. Ne mondják már, hogy az M5 motorja és belseje is tökéletes volt... Egy olajcserét sem végeztek rajta.

Ennyit Edről, de ami a nepperfaszit illeti, tuti nem vennék tőle semmit, vagy ki is ütném a helyszínen.


Ezek legalább a normálisabb nepperek közé tartoznak... Ha tudnád, hogy mi megy pl: a magyarországi átlag neppernél, felfordulna a gyomrod!


nagyjából tudom mi megy, de azért egy tévéműsort ne hasonlítsunk már a való élethez, még akkor sem, ha dokumentumfilm-szerű az egész. Ez csak egy show, dramaturg írja és vágja az eseményeket, különben unalmas lenne. Így viszont színház az egész, jóindulatból egyik nepper sem fog megélni. A szeretetet nehéz elcsomagolni a gyereknek uzsonnára...


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 15:52


Coyote írta:
Tény, hogy egyre több kamuzást lehet észrevenni: ahogy a guminál is, ordít a kamerába a hiba, de ők meg sem említik, illetve szinte törvényszerű, hogy egyik autónál a belső teret foltozgatják, a másiknál a karosszériát, harmadiknál a motOrt, negyediknél a futóművet. De ezt a hármat sosem kombinálják egyenlő mértékben. Ne mondják már, hogy az M5 motorja és belseje is tökéletes volt... Egy olajcserét sem végeztek rajta.

Ennyit Edről, de ami a nepperfaszit illeti, tuti nem vennék tőle semmit, vagy ki is ütném a helyszínen.



Ezek legalább a normálisabb nepperek közé tartoznak... Ha tudnád, hogy mi megy pl: a magyarországi átlag neppernél, felfordulna a gyomrod!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 15:16


Scotty írta: Sziasztok!
Egy apró megjegyzést szeretnék hozzátenni.A brit utakon közlekedő autók igen nagy hányadának van felemás gumija.Nem igazán értem a dolgot, hiszen legalább az egy tengelyen lévőknek kéne egyformának lennie.Itt viszont a kutyát sem érdekli.A műszakin az a lényeg legyen megfelelő a barázda mélység és kész.A vizsgáztatót nem érdekli, hogy az egyik BF Goodrich a másik meg Wanli vagy ki tudja milyen kínai termék.


amcsiban tudod mi a lényeg? legyen rajta világítás meg fék. az sem baj ha a fele le van rohadva a kasztninak. az sem baj ha rossz a futómű.