vivaladiesel írta:
Egy rövid jellemzést kérhetnék a TT-ről? Kényelem, stabilitás, tapasztalatok stb...
kicsi, klausztrofób érzés benne ülni egy tetőablakos bézs belső után (bár elöl van azért hely, csak a pakolórekesz kevés), az enyémmel összevetve nincs se csomagtér, se hátsó hely (csak ülésnek álcázott kalaptartó). a kormány, váltó masszívabbnak hat, de nem olyan közvetlen, mint mondjuk a kupéban, inkább szorul, de ergonómiailag azért nagyon rendben van minden. a futómű kemény, kicsit orrtolós, de fogja az utat rendesen, cserébe kényelmetlen, főleg hosszabb távon (legalábbis a magyar utakon). az összkerék állat, az egyetlen pont, ami miatt tetszik, de ahhoz szerintem jobban passzolna egy szívómotor, a turbó késését a legnyomatékosabb tartományban (~3500-4500) azért még érezni, emiatt kell a rutin, hogy ki tudd használni. azért belekóstolva is meggyőző élmény, ahogy behúzza magát a kanyarba gázadásra. a motor (1.8T 225PS) amúgy könnyű, erős, nyomatékos, jól váltva erősebbnek érződik, mint a 30i, csak karaktere nem nagyon van.
nem rossz kocsi, de nekem nem kéne, ez a kategória egyébként is az ízlésről szól, a tt meg nem az én világom, már a külsejétől kezdve. szerintem azzal a kocsival az ember vagy úgy megy, ahogy egy sportautóval illik, vagy sehogy - mindig ráz, hangos, akkor legalább élvezzük. a fenntartása egyébként nem vészes, bár első (magyar) tulajtól vette korrektül vezetett szervizkönyvvel, csak az orra volt megnyomva, a kopóalkatrészek fogynak, ill. a műszeregység halt meg (típushiba). megbízható, de nem olcsó, kb annyit eszik, mint a 30i.
eladósorban van elvileg, már majd' másfél éve csak alkalmi használatban van, de öcsinek úgy fest nincs szíve meghirdetni, nem is tudok hahu-s linket adni, csak
2 nem túl jó
képet.