YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. június 26. kedd, 06:42


Alesi írta:
K_Gergo írta:
YELLOW írta: nem akarok ebbe nagyon belemenni, de TT-ben nem volt 225 lovas.

ez akkora baromság, hogy inkább kigúnyoltalak volna, de maradjunk a tényeknél: gyárilag volt 180 és 225 lovas túrós verzió is, utóbbi quattro privilégium.


En ehhez csak annyit fuznek hozza, hogy nem reg ota irogatok a forumba, de az autom megvetele elott 1 evvel (kb 4,5 eve) mar rendszeres olvaso voltam, es legalabb 1 eve nem olvasok el egy kommentet se Yellow-tol, csak ha muszaj...



és jó, hogy ennyire nagyra vagy magatól?

Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 20:33



Élményautózás
Most találtam hátha érdekel valakit

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 20:12


Mosóban voltunk

http://youtu.be/P7h5eB0reCg

Érdekes hogy a kerékmosó fél méterrek a kocsi előtt mossa a kerekeket (2:45)..... Szerintem Wax-ot sem tett a kocsira... legalább a port lemosta



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 25. hétfő, 20:15

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 19:16


K_Gergo írta:
YELLOW írta: nem akarok ebbe nagyon belemenni, de TT-ben nem volt 225 lovas.

ez akkora baromság, hogy inkább kigúnyoltalak volna, de maradjunk a tényeknél: gyárilag volt 180 és 225 lovas túrós verzió is, utóbbi quattro privilégium.


En ehhez csak annyit fuznek hozza, hogy nem reg ota irogatok a forumba, de az autom megvetele elott 1 evvel (kb 4,5 eve) mar rendszeres olvaso voltam, es legalabb 1 eve nem olvasok el egy kommentet se Yellow-tol, csak ha muszaj...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 25. hétfő, 19:17

aszasz80
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz aszasz80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 18:41


sziasztok,nem akarok hujeseget irni mert meg most vettem az autot es nem vagyok nagy zseni,ezert inkabb kerdezek....tanacsot kerek...egy 316i-s 2001-es amit vettem,gondoltam hogy lesznek vele apro gondok mert tul jo volt az ara....azokat a hibakat amiket talatam mikor megvettem mar meg is oldottam oket...de van eggy amirol sajnos nem tudtam,nem vettem eszre es nem is szoltak,par napra ra vettem eszre.....megpedig az hogy valahol a huttovizet vesziti el,foleg ha bekapcsolom a belso futest,es ha felnyitom az motorhaztetot lehet hallani ahogy sziszeg...nem tud valaki segiteni???...erdemes szervizbe vigyem vagy magam is megoldhatom a problemat??


jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 16:39


Azért szivesen kipróbálnám

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 16:38


K_Gergo írta:
YELLOW írta: nem akarok ebbe nagyon belemenni, de TT-ben nem volt 225 lovas.

ez akkora baromság, hogy inkább kigúnyoltalak volna, de maradjunk a tényeknél: gyárilag volt 180 és 225 lovas túrós verzió is, utóbbi quattro privilégium.


legyen úgy...


K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 16:16


Coyote írta: Kábé annyira méregzsákok, mint egy 143 lovas Celica vagy egy 1.6-os Ford Puma... Menni megy, lehet vele vonulni, meg lehet vele jelenni, de nem sportgép, az elsőkerék-hajtás miatt meg az élménynek is lőttek. Audinál dolgozó ismerősömnek volt TT-je, de nem sokáig - lecserélte egy újabb A3-ra, mondván, hogy ha már nem megy, és nem élvezetes, akkor legalább férjen el benne. A kinézete miatt szerette meg, de a hétköznapjait megkeserítette a kupé forma. Mondjuk ehhez az is fontos, hogy a srác 190 magas.

az elsőkerekes tényleg gagyi (próbáltam, mikor öcsém autót keresett), összkerékkel azért nem rossz gép. ki-be szállásnál a fejre vigyázni kell az igaz.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 16:14


YELLOW írta: nem akarok ebbe nagyon belemenni, de TT-ben nem volt 225 lovas.

ez akkora baromság, hogy inkább kigúnyoltalak volna, de maradjunk a tényeknél: gyárilag volt 180 és 225 lovas túrós verzió is, utóbbi quattro privilégium.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 16:09


vivaladiesel írta: Egy rövid jellemzést kérhetnék a TT-ről? Kényelem, stabilitás, tapasztalatok stb...

kicsi, klausztrofób érzés benne ülni egy tetőablakos bézs belső után (bár elöl van azért hely, csak a pakolórekesz kevés), az enyémmel összevetve nincs se csomagtér, se hátsó hely (csak ülésnek álcázott kalaptartó). a kormány, váltó masszívabbnak hat, de nem olyan közvetlen, mint mondjuk a kupéban, inkább szorul, de ergonómiailag azért nagyon rendben van minden. a futómű kemény, kicsit orrtolós, de fogja az utat rendesen, cserébe kényelmetlen, főleg hosszabb távon (legalábbis a magyar utakon). az összkerék állat, az egyetlen pont, ami miatt tetszik, de ahhoz szerintem jobban passzolna egy szívómotor, a turbó késését a legnyomatékosabb tartományban (~3500-4500) azért még érezni, emiatt kell a rutin, hogy ki tudd használni. azért belekóstolva is meggyőző élmény, ahogy behúzza magát a kanyarba gázadásra. a motor (1.8T 225PS) amúgy könnyű, erős, nyomatékos, jól váltva erősebbnek érződik, mint a 30i, csak karaktere nem nagyon van.
nem rossz kocsi, de nekem nem kéne, ez a kategória egyébként is az ízlésről szól, a tt meg nem az én világom, már a külsejétől kezdve. szerintem azzal a kocsival az ember vagy úgy megy, ahogy egy sportautóval illik, vagy sehogy - mindig ráz, hangos, akkor legalább élvezzük. a fenntartása egyébként nem vészes, bár első (magyar) tulajtól vette korrektül vezetett szervizkönyvvel, csak az orra volt megnyomva, a kopóalkatrészek fogynak, ill. a műszeregység halt meg (típushiba). megbízható, de nem olcsó, kb annyit eszik, mint a 30i.

eladósorban van elvileg, már majd' másfél éve csak alkalmi használatban van, de öcsinek úgy fest nincs szíve meghirdetni, nem is tudok hahu-s linket adni, csak 2 nem túl jó képet.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 16:06


Alesi írta:

Én vezettem egy kb. 150km-en keresztül egy 225 lovas 1,8T Quattro TT Cabrio-t, azért nem mondanám rá azt, hogy nem megy, se nem hasonlítgatnám 1,6-os Ford Puma-hoz...az az autó igenis mocskosul megy, egy bajom volt vele, hogy érzésre mintha egy koporsó lenne, annyi hely van benne, és nagyon ideges az úton, 100nál úgy éreztem magam közúton, mint a sajátomban 160-nál! Érdekes autó, van benne élmény, de nekem nem kéne.



nem akarok ebbe nagyon belemenni, de TT-ben nem volt 225 lovas. a Leon Cupra R volt 225 lovas. a TT-ben még a 180 lovas motor is ritka volt, amit a Leon Sport RR-be raktak. az ódiban 150 lovas turós motorok voltak leginkább, bár lehet a TT a 180-at kapta. jah és nem ugyanarról a motorról van szó, még a blokk sem azonos minden esetben a hengerfej meg pláne nem, a turbóról, dugók, hajtókarokról nem is beszélve. kulsőre hasonlít, de nem ugyanaz. abban a TT-ben akkor egy Cupra motorja volt. ennek sokat utána jártam, mert Leon-t akartam venni, aztán rájöttem, hogy annyi pénzből nagy vágyam BMW is van

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 15:36


vivaladiesel írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
K_Gergo írta:
öcsém tt-jét "díszíti" ez a krómcsík, minden alkalommal elmondom neki milyen igénytelen bazári hülyeség, de neki tetszik...


Egy rövid jellemzést kérhetnék a TT-ről? Kényelem, stabilitás, tapasztalatok stb...


Mercid van, és Audiról érdeklődsz a BMW fórumon. El vagy te tévedve


Bmw-m volt, mercim van audim viszont nem lesz. Mindig is kíváncsian nézegettem ezeket a kis méregzsák TT-ket bár magamnak nem vennék. (Ezért tettem fel a kérdést)


Én vezettem egy kb. 150km-en keresztül egy 225 lovas 1,8T Quattro TT Cabrio-t, azért nem mondanám rá azt, hogy nem megy, se nem hasonlítgatnám 1,6-os Ford Puma-hoz...az az autó igenis mocskosul megy, egy bajom volt vele, hogy érzésre mintha egy koporsó lenne, annyi hely van benne, és nagyon ideges az úton, 100nál úgy éreztem magam közúton, mint a sajátomban 160-nál! Érdekes autó, van benne élmény, de nekem nem kéne.






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. június 25. hétfő, 15:39

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 14:38


Coyote írta:
csbalu írta:
jokerface írta: Feltúrtam a világot,de semmi nálam is.
Azért köszi.

szerk.
Már találtam a világ másik felén,Ausztráliában. 1dodó az ára.
De onnét azért nem rendelem meg. Drágább lenne a leves,mint a hús


Ha nem veszel meg a TomTom feliratért akkor fóliáztasd le egy matricással vagy fényeztesd le egy autófényezővel ( ha fúj rá egy lakkot akkor az is ugyan olyan szép lesz mint a gyári vagy talán szebb, akár ALPIN BLUE színbe is


Ha szépen megkéred (vagy megfizeted ) Jons kollégát, biztosan szívesen bekarbonozza neked a keretet. Attól meg aztán olyan menő lesz a navid, hogy a csajod eláztatja tőle a jobb egyet...




Nem lenne rossz az sem persze. De mint irtam,nem olyan lényeg a dolog.



jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 14:34


csbalu írta:
jokerface írta: Feltúrtam a világot,de semmi nálam is.
Azért köszi.

szerk.
Már találtam a világ másik felén,Ausztráliában. 1dodó az ára.
De onnét azért nem rendelem meg. Drágább lenne a leves,mint a hús


Ha nem veszel meg a TomTom feliratért akkor fóliáztasd le egy matricással vagy fényeztesd le egy autófényezővel ( ha fúj rá egy lakkot akkor az is ugyan olyan szép lesz mint a gyári vagy talán szebb, akár ALPIN BLUE színbe is


Á,annyira nem lényeges a dolog.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 13:17


vivaladiesel írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
K_Gergo írta:
öcsém tt-jét "díszíti" ez a krómcsík, minden alkalommal elmondom neki milyen igénytelen bazári hülyeség, de neki tetszik...


Egy rövid jellemzést kérhetnék a TT-ről? Kényelem, stabilitás, tapasztalatok stb...


Mercid van, és Audiról érdeklődsz a BMW fórumon. El vagy te tévedve


Bmw-m volt, mercim van audim viszont nem lesz. Mindig is kíváncsian nézegettem ezeket a kis méregzsák TT-ket bár magamnak nem vennék. (Ezért tettem fel a kérdést)


Kábé annyira méregzsákok, mint egy 143 lovas Celica vagy egy 1.6-os Ford Puma... Menni megy, lehet vele vonulni, meg lehet vele jelenni, de nem sportgép, az elsőkerék-hajtás miatt meg az élménynek is lőttek. Audinál dolgozó ismerősömnek volt TT-je, de nem sokáig - lecserélte egy újabb A3-ra, mondván, hogy ha már nem megy, és nem élvezetes, akkor legalább férjen el benne. A kinézete miatt szerette meg, de a hétköznapjait megkeserítette a kupé forma. Mondjuk ehhez az is fontos, hogy a srác 190 magas.