csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 08:33


"Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.
A hétvégén 10x hangzott el a számból a Bmeg már megint 100al megyek a régi M0-n, mert 1 picit nem figyeltem oda. (Tudom tempomta, az is lesz) Városban is rengetegszer csak picit jobban odalépek neki hogy kikerüljek valakit és már a fizetősben vagyok. Rágyorsítok hogy átérjek a zöldön és már 80ba vagyok...
Meg amúgy is, ha üres a pálya miért ne kenjem neki, ha már egy BMW-m van, elköltök sokkal több felesleges dologra is sokkal többet mint az a + 1 liter amivel tempósan megyek. Nekem a kocsi és a vezetés a hobbim. Nem észnélkül megyek, nem versenyzek, de néha szeretek gyorshajtani és védeni szeretném magam. Ennyi

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 21:54


Coyote írta: Kiemelném, hogy a "vezetés élményét" amúgy sem az autópályán vagy lakott területen lehet tapasztalni, hanem lakott területen kívül - ott meg sohasem mérnek a sünök. Legalábbis én olyat még nem láttam...


én sajna sokat (pl 1, 81, 13), volt is nem egy stresszes pillanatom miattuk, felmerült sokszor a blokkoló.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 19:51


csbalu írta:
Én a nyugalom miatt akarom megvenni és azért mert tudom 5-6 évig nem kell erre költenem mert vihetem a másik kocsimba.
Nem vagyok notorikus gyorshajtó, de a hétvégén is nagyon ráparáztam a felüljárón álldogáló emberekre amikor 180-al elcsavartam alattuk. Nem lenne nagy bünti de az állandó para ha kicsit odalépek Nekem megér ennyit. Inkább ez mint M3-as felni a 320d-re, kinek mi...


Pont ez a lényeg.
Közúton nem szoktam 100-nál, pályán 150-nél gyorsabban menni, de városban sok helyen, pl 4 sávoson, házaktól jó messze értelmetlennek tartom az 50-et, nem is tartom be. Meg aztán ott vannak a kint hagyott 30-as táblák néha hónapokkal a munka után. Sőt láttam már kis faluban olyat, hogy vasárnap minden útmunka nélkül egyszercsak 30-as tábla lett kitéve, rendőri méréssel, majd hétfőn már eltűnt a tábla. Kutya legyek, ha nem a zsaruk rakták ki!!! A blokkoló nyugalmat ad, nem kell parázni, figyelheted a valóban fontos dolgokat.
Mást, mint amit írtam, semmiképp ne vegyél, kicsit rosszabb, de sokkal olcsóbb alapon. Mert a végén sokkal drágább lesz.

És most a "kétmilliós autóban ülünk" kollégának - már aki, mert én nem, és nem azért mert 3d. Ezért kicsit másképp is tekintünk a gépünkre és bizony már vannak akik 1M-es autóban ülnek és tök úgy néz ki, mint a miénk. Szomorú, hogy két generációval elszállt az idő felettünk, dehát ilyen gyorsan telik a típusváltás.

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 18:18


Coyote írta:
gampetibor írta:
Coyote írta:
BarG írta:

Hát a legolcsóbb beköltözni egy nagy fa odvába és ott rászokni a bogyók/magvak/rovarok fogyasztására. De civilizációs létünk nem ezt az utat mutatja nekünk, ha a mindenáron olcsóság lenne a cél, akkor valami suzukis topikban örömködnénk, hogy mennyire igénytelen autónk semmiféle alkatrészt sem igényelt az utóbbi tíz évben.

Egyébként rosszul számoltál. Egy kétfejes G9 180 000, a kétfejes LI szintén olyan 170 000 volt, plusz a beépítés, készletenként 15e környékén. Volt olyan, hogy egy nap 3* is meglőttek - persze sikertelenül - de olyan is, hogy hónapokig nem találkoztam méréssel. Valójában az a NYUGALOM a megfizethetetlen, hogy nem kell állandóan aggódnom hogy ki áll az út szélén. Nagyon sokan olyan mentalitással közlekednek ma, mint Kipling novellájában a patkány/földimalac/hörcsög? ami reszket a félelemtől és nem mer kimenni a szoba közepére. Ettől véd a blokkoló, még akkor is, ha nem vagy notorikus száguldozó.



A jogsimat '99-ben kaptam, az első csekket 10.000-ről 2009-ben, azaz 10 évvel később! Aztán így nőttek a bírságok:
2010: 85000 Ft
2011: 329000 ft
2012: eddig csak 40000, pedig már július van.

A tendencia miatt mondhatnánk, hogy kell az a blokkoló, de közben kicsit a fejem lágya is benőtt, és rájöttem, hogy sok üzemanyagot és alkatrészt is megtakarítok, ha lassabban hajtok, illetve általában pár percet lehet nyerni a gyorshajtással, ha Siófoktól Nyíregyházáig megyek, akkor persze 40-50 percet is: na de életbevágóan szükséges az a 40-50 perc? Utána meg 15 úgyis hozzájön, amíg piros lámpáknál toszorgok....
Szóval inkább visszavettem a gázból, és hirtelen jobb lett a fogyasztás, és nem jönnek a csekkek sem.
Hozzáteszem, ez pályán 130, városban 50 (tempomattal), de lakott területen kívül a 90-et nem tudom és nem is akarom tartani, ott simán 120-130-cal közlekedek. És ott lehet élvezkedni, becsűrni a kanyarba, stb... Szóval az élvezet rovására nem megy.


Valóban, félreértettem 2 fejet 2 ilyen komplettel kevertem. De mindegy is nem ez a lényeg!Én inkább a szabályos közlekedés egyszerűbbsége és olcsóbbsága mellett akartam letenni a voksomat ahogy Coyote is. Szerintem az ha szabályosan közlekedek nem egyezik azzal hogy beköltözök egy fa odvába magokat eszek és suzukival járok mert az olcsó! Amúgy sincs semmi értelme a gyorshajtásnak mert a következő lámpánál ugyis meg kell állni neked is meg nekem is csak Te hamarabb érsz a lámpához de az úticélhoz egyszerre érünk vagy Te lehet egy percel hamarabb. Én teljesen nyugodtan járok kelek az országban és külföldön is és egy percig sem aggódok h ki áll az út szélén és mit csinál pedig nincs blokkólóm.



Kiemelném, hogy a "vezetés élményét" amúgy sem az autópályán vagy lakott területen lehet tapasztalni, hanem lakott területen kívül - ott meg sohasem mérnek a sünök. Legalábbis én olyat még nem láttam...
Akinek meg az élmény, hogy tolja le maga elől a lassabbakat, és városban szlalomozik lámpától lámpáig - hát hajrá. Szerintem a BMW nem erről kéne hogy szóljon, a pályás megőrüléseket meghagynám az amerikai V8-aknak (mivel azok kanyarodni nem tudnak), a városi tilitolit meg a japán rizsrakétáknak (mert azok meg azt szeretik).

Én maradnék a szerpentineknél és levágható kanyaroknál...


biglike

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 18:17


Coyote írta: Kiemelném, hogy a "vezetés élményét" amúgy sem az autópályán vagy lakott területen lehet tapasztalni, hanem lakott területen kívül - ott meg sohasem mérnek a sünök. Legalábbis én olyat még nem láttam...
Akinek meg az élmény, hogy tolja le maga elől a lassabbakat, és városban szlalomozik lámpától lámpáig - hát hajrá. Szerintem a BMW nem erről kéne hogy szóljon, a pályás megőrüléseket meghagynám az amerikai V8-aknak (mivel azok kanyarodni nem tudnak), a városi tilitolit meg a japán rizsrakétáknak (mert azok meg azt szeretik).

Én maradnék a szerpentineknél és levágható kanyaroknál...



És ott nem nagyon lehet átlépni a sebességhatárokat. (nagyon fáj, hogy Esztergom és Dobogókő között így tönkrement az út)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 03. kedd, 18:18

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 17:51


gampetibor írta:
Coyote írta:
BarG írta:

Hát a legolcsóbb beköltözni egy nagy fa odvába és ott rászokni a bogyók/magvak/rovarok fogyasztására. De civilizációs létünk nem ezt az utat mutatja nekünk, ha a mindenáron olcsóság lenne a cél, akkor valami suzukis topikban örömködnénk, hogy mennyire igénytelen autónk semmiféle alkatrészt sem igényelt az utóbbi tíz évben.

Egyébként rosszul számoltál. Egy kétfejes G9 180 000, a kétfejes LI szintén olyan 170 000 volt, plusz a beépítés, készletenként 15e környékén. Volt olyan, hogy egy nap 3* is meglőttek - persze sikertelenül - de olyan is, hogy hónapokig nem találkoztam méréssel. Valójában az a NYUGALOM a megfizethetetlen, hogy nem kell állandóan aggódnom hogy ki áll az út szélén. Nagyon sokan olyan mentalitással közlekednek ma, mint Kipling novellájában a patkány/földimalac/hörcsög? ami reszket a félelemtől és nem mer kimenni a szoba közepére. Ettől véd a blokkoló, még akkor is, ha nem vagy notorikus száguldozó.



A jogsimat '99-ben kaptam, az első csekket 10.000-ről 2009-ben, azaz 10 évvel később! Aztán így nőttek a bírságok:
2010: 85000 Ft
2011: 329000 ft
2012: eddig csak 40000, pedig már július van.

A tendencia miatt mondhatnánk, hogy kell az a blokkoló, de közben kicsit a fejem lágya is benőtt, és rájöttem, hogy sok üzemanyagot és alkatrészt is megtakarítok, ha lassabban hajtok, illetve általában pár percet lehet nyerni a gyorshajtással, ha Siófoktól Nyíregyházáig megyek, akkor persze 40-50 percet is: na de életbevágóan szükséges az a 40-50 perc? Utána meg 15 úgyis hozzájön, amíg piros lámpáknál toszorgok....
Szóval inkább visszavettem a gázból, és hirtelen jobb lett a fogyasztás, és nem jönnek a csekkek sem.
Hozzáteszem, ez pályán 130, városban 50 (tempomattal), de lakott területen kívül a 90-et nem tudom és nem is akarom tartani, ott simán 120-130-cal közlekedek. És ott lehet élvezkedni, becsűrni a kanyarba, stb... Szóval az élvezet rovására nem megy.


Valóban, félreértettem 2 fejet 2 ilyen komplettel kevertem. De mindegy is nem ez a lényeg!Én inkább a szabályos közlekedés egyszerűbbsége és olcsóbbsága mellett akartam letenni a voksomat ahogy Coyote is. Szerintem az ha szabályosan közlekedek nem egyezik azzal hogy beköltözök egy fa odvába magokat eszek és suzukival járok mert az olcsó! Amúgy sincs semmi értelme a gyorshajtásnak mert a következő lámpánál ugyis meg kell állni neked is meg nekem is csak Te hamarabb érsz a lámpához de az úticélhoz egyszerre érünk vagy Te lehet egy percel hamarabb. Én teljesen nyugodtan járok kelek az országban és külföldön is és egy percig sem aggódok h ki áll az út szélén és mit csinál pedig nincs blokkólóm.



Kiemelném, hogy a "vezetés élményét" amúgy sem az autópályán vagy lakott területen lehet tapasztalni, hanem lakott területen kívül - ott meg sohasem mérnek a sünök. Legalábbis én olyat még nem láttam...
Akinek meg az élmény, hogy tolja le maga elől a lassabbakat, és városban szlalomozik lámpától lámpáig - hát hajrá. Szerintem a BMW nem erről kéne hogy szóljon, a pályás megőrüléseket meghagynám az amerikai V8-aknak (mivel azok kanyarodni nem tudnak), a városi tilitolit meg a japán rizsrakétáknak (mert azok meg azt szeretik).

Én maradnék a szerpentineknél és levágható kanyaroknál...

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 17:33


Coyote írta:
BarG írta:

Hát a legolcsóbb beköltözni egy nagy fa odvába és ott rászokni a bogyók/magvak/rovarok fogyasztására. De civilizációs létünk nem ezt az utat mutatja nekünk, ha a mindenáron olcsóság lenne a cél, akkor valami suzukis topikban örömködnénk, hogy mennyire igénytelen autónk semmiféle alkatrészt sem igényelt az utóbbi tíz évben.

Egyébként rosszul számoltál. Egy kétfejes G9 180 000, a kétfejes LI szintén olyan 170 000 volt, plusz a beépítés, készletenként 15e környékén. Volt olyan, hogy egy nap 3* is meglőttek - persze sikertelenül - de olyan is, hogy hónapokig nem találkoztam méréssel. Valójában az a NYUGALOM a megfizethetetlen, hogy nem kell állandóan aggódnom hogy ki áll az út szélén. Nagyon sokan olyan mentalitással közlekednek ma, mint Kipling novellájában a patkány/földimalac/hörcsög? ami reszket a félelemtől és nem mer kimenni a szoba közepére. Ettől véd a blokkoló, még akkor is, ha nem vagy notorikus száguldozó.



A jogsimat '99-ben kaptam, az első csekket 10.000-ről 2009-ben, azaz 10 évvel később! Aztán így nőttek a bírságok:
2010: 85000 Ft
2011: 329000 ft
2012: eddig csak 40000, pedig már július van.

A tendencia miatt mondhatnánk, hogy kell az a blokkoló, de közben kicsit a fejem lágya is benőtt, és rájöttem, hogy sok üzemanyagot és alkatrészt is megtakarítok, ha lassabban hajtok, illetve általában pár percet lehet nyerni a gyorshajtással, ha Siófoktól Nyíregyházáig megyek, akkor persze 40-50 percet is: na de életbevágóan szükséges az a 40-50 perc? Utána meg 15 úgyis hozzájön, amíg piros lámpáknál toszorgok....
Szóval inkább visszavettem a gázból, és hirtelen jobb lett a fogyasztás, és nem jönnek a csekkek sem.
Hozzáteszem, ez pályán 130, városban 50 (tempomattal), de lakott területen kívül a 90-et nem tudom és nem is akarom tartani, ott simán 120-130-cal közlekedek. És ott lehet élvezkedni, becsűrni a kanyarba, stb... Szóval az élvezet rovására nem megy.


Valóban, félreértettem 2 fejet 2 ilyen komplettel kevertem. De mindegy is nem ez a lényeg!Én inkább a szabályos közlekedés egyszerűbbsége és olcsóbbsága mellett akartam letenni a voksomat ahogy Coyote is. Szerintem az ha szabályosan közlekedek nem egyezik azzal hogy beköltözök egy fa odvába magokat eszek és suzukival járok mert az olcsó! Amúgy sincs semmi értelme a gyorshajtásnak mert a következő lámpánál ugyis meg kell állni neked is meg nekem is csak Te hamarabb érsz a lámpához de az úticélhoz egyszerre érünk vagy Te lehet egy percel hamarabb. Én teljesen nyugodtan járok kelek az országban és külföldön is és egy percig sem aggódok h ki áll az út szélén és mit csinál pedig nincs blokkólóm.







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. július 03. kedd, 17:35


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 08:29


csbalu írta:
BarG írta:
gampetibor írta:
BarG írta:
csbalu írta: Lézerblokkoló?
Kinek van? (és persze nem használja)
Tapasztalatok esetleg?


Gyakorlatilag 8 éve használok blokkolót. Eleinte gagyit, mert nem volt infó arról, hogy mi a jó, majd amikor bejött az scs102 (nehezen blokkolható volt akkoriban), azóta jó minőségű lézerest. Ilyen ma kétféle van - Antilaser G9 és Laser Interceptor. A Blinder is kihozott valami lézerest, de arról még nincs infó, hogy miképp teljesít, a többi felejtős. Nekem elől 2 db G9 fej van, hátul 2 db LI, az bemondja, hogy mivel mérnek. Csekket utoljára akkor kaptam, amikor egyszer elfelejtettem bekapcsolni .....
Van társulat, akik rendszeresen összejönnek méregetni, mert van nekik többfféle lézeres sebességmérő és szeretik tudni, hogy mit produkálnak a különféle installációk a különféle gépeken. Jártam én is ilyenen, tudom, hogy engem nehéz elcsípni. Nem lehetetlen, de olyanfokú figyelem-rákészülés-tudás és a legjobb fajta mérőke kell, amire az egyenruhások nem szánják rá magukat. Inkább automata módban megy a masina, ők meg pihengetnek - Isten tartsa meg jó szokásukat.


Na ez kemény! Biztos fasza! De ezek a cuccok nem bagóba kerülnek a g9 majdnem 300 az li meg majdnem 200 mindegyikből kettő az majdnem 1 milla nagy jóindulattal 2 millát ér az autónk... Inkább betartom a sebességkorlátokat asszem. Arról nem is beszélve hogy "normál" gyorshajtásból értsd 30.000-es bünti mindjárt 34 et kell blokkoljon h visszajöjjön az ára. Nekem nincs blokkolóm de még csak érzékelőm se de az elmúlt 8 év alatt én is csak egy büntit kaptam. De hát nem vagyunk egyformák, sok sikert a blokkoláshoz ha meg tudod fizetni! Betartani olcsóbb!!!


Hát a legolcsóbb beköltözni egy nagy fa odvába és ott rászokni a bogyók/magvak/rovarok fogyasztására. De civilizációs létünk nem ezt az utat mutatja nekünk, ha a mindenáron olcsóság lenne a cél, akkor valami suzukis topikban örömködnénk, hogy mennyire igénytelen autónk semmiféle alkatrészt sem igényelt az utóbbi tíz évben.

Egyébként rosszul számoltál. Egy kétfejes G9 180 000, a kétfejes LI szintén olyan 170 000 volt, plusz a beépítés, készletenként 15e környékén. Volt olyan, hogy egy nap 3* is meglőttek - persze sikertelenül - de olyan is, hogy hónapokig nem találkoztam méréssel. Valójában az a NYUGALOM a megfizethetetlen, hogy nem kell állandóan aggódnom hogy ki áll az út szélén. Nagyon sokan olyan mentalitással közlekednek ma, mint Kipling novellájában a patkány/földimalac/hörcsög? ami reszket a félelemtől és nem mer kimenni a szoba közepére. Ettől véd a blokkoló, még akkor is, ha nem vagy notorikus száguldozó.


Én a nyugalom miatt akarom megvenni és azért mert tudom 5-6 évig nem kell erre költenem mert vihetem a másik kocsimba.
Nem vagyok notorikus gyorshajtó, de a hétvégén is nagyon ráparáztam a felüljárón álldogáló emberekre amikor 180-al elcsavartam alattuk. Nem lenne nagy bünti de az állandó para ha kicsit odalépek Nekem megér ennyit. Inkább ez mint M3-as felni a 320d-re, kinek mi...


A jogsimat '99-ben kaptam, az első csekket 10.000-ről 2009-ben, azaz 10 évvel később! Aztán így nőttek a bírságok:
2010: 85000 Ft
2011: 329000 ft
2012: eddig csak 40000, pedig már július van.

A tendencia miatt mondhatnánk, hogy kell az a blokkoló, de közben kicsit a fejem lágya is benőtt, és rájöttem, hogy sok üzemanyagot és alkatrészt is megtakarítok, ha lassabban hajtok, illetve általában pár percet lehet nyerni a gyorshajtással, ha Siófoktól Nyíregyházáig megyek, akkor persze 40-50 percet is: na de életbevágóan szükséges az a 40-50 perc? Utána meg 15 úgyis hozzájön, amíg piros lámpáknál toszorgok....
Szóval inkább visszavettem a gázból, és hirtelen jobb lett a fogyasztás, és nem jönnek a csekkek sem.
Hozzáteszem, ez pályán 130, városban 50 (tempomattal), de lakott területen kívül a 90-et nem tudom és nem is akarom tartani, ott simán 120-130-cal közlekedek. És ott lehet élvezkedni, becsűrni a kanyarba, stb... Szóval az élvezet rovására nem megy.


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 22:30


BarG írta:
gampetibor írta:
BarG írta:
csbalu írta: Lézerblokkoló?
Kinek van? (és persze nem használja)
Tapasztalatok esetleg?


Gyakorlatilag 8 éve használok blokkolót. Eleinte gagyit, mert nem volt infó arról, hogy mi a jó, majd amikor bejött az scs102 (nehezen blokkolható volt akkoriban), azóta jó minőségű lézerest. Ilyen ma kétféle van - Antilaser G9 és Laser Interceptor. A Blinder is kihozott valami lézerest, de arról még nincs infó, hogy miképp teljesít, a többi felejtős. Nekem elől 2 db G9 fej van, hátul 2 db LI, az bemondja, hogy mivel mérnek. Csekket utoljára akkor kaptam, amikor egyszer elfelejtettem bekapcsolni .....
Van társulat, akik rendszeresen összejönnek méregetni, mert van nekik többfféle lézeres sebességmérő és szeretik tudni, hogy mit produkálnak a különféle installációk a különféle gépeken. Jártam én is ilyenen, tudom, hogy engem nehéz elcsípni. Nem lehetetlen, de olyanfokú figyelem-rákészülés-tudás és a legjobb fajta mérőke kell, amire az egyenruhások nem szánják rá magukat. Inkább automata módban megy a masina, ők meg pihengetnek - Isten tartsa meg jó szokásukat.


Na ez kemény! Biztos fasza! De ezek a cuccok nem bagóba kerülnek a g9 majdnem 300 az li meg majdnem 200 mindegyikből kettő az majdnem 1 milla nagy jóindulattal 2 millát ér az autónk... Inkább betartom a sebességkorlátokat asszem. Arról nem is beszélve hogy "normál" gyorshajtásból értsd 30.000-es bünti mindjárt 34 et kell blokkoljon h visszajöjjön az ára. Nekem nincs blokkolóm de még csak érzékelőm se de az elmúlt 8 év alatt én is csak egy büntit kaptam. De hát nem vagyunk egyformák, sok sikert a blokkoláshoz ha meg tudod fizetni! Betartani olcsóbb!!!


Hát a legolcsóbb beköltözni egy nagy fa odvába és ott rászokni a bogyók/magvak/rovarok fogyasztására. De civilizációs létünk nem ezt az utat mutatja nekünk, ha a mindenáron olcsóság lenne a cél, akkor valami suzukis topikban örömködnénk, hogy mennyire igénytelen autónk semmiféle alkatrészt sem igényelt az utóbbi tíz évben.

Egyébként rosszul számoltál. Egy kétfejes G9 180 000, a kétfejes LI szintén olyan 170 000 volt, plusz a beépítés, készletenként 15e környékén. Volt olyan, hogy egy nap 3* is meglőttek - persze sikertelenül - de olyan is, hogy hónapokig nem találkoztam méréssel. Valójában az a NYUGALOM a megfizethetetlen, hogy nem kell állandóan aggódnom hogy ki áll az út szélén. Nagyon sokan olyan mentalitással közlekednek ma, mint Kipling novellájában a patkány/földimalac/hörcsög? ami reszket a félelemtől és nem mer kimenni a szoba közepére. Ettől véd a blokkoló, még akkor is, ha nem vagy notorikus száguldozó.


Én a nyugalom miatt akarom megvenni és azért mert tudom 5-6 évig nem kell erre költenem mert vihetem a másik kocsimba.
Nem vagyok notorikus gyorshajtó, de a hétvégén is nagyon ráparáztam a felüljárón álldogáló emberekre amikor 180-al elcsavartam alattuk. Nem lenne nagy bünti de az állandó para ha kicsit odalépek Nekem megér ennyit. Inkább ez mint M3-as felni a 320d-re, kinek mi...


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 21:31


Mindenkinek a legjobbakat!Viszlát két múlva,vár a meló!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 21:13


BarG írta:

Hát a legolcsóbb beköltözni egy nagy fa odvába és ott rászokni a bogyók/magvak/rovarok fogyasztására. De civilizációs létünk nem ezt az utat mutatja nekünk, ha a mindenáron olcsóság lenne a cél, akkor valami suzukis topikban örömködnénk, hogy mennyire igénytelen autónk semmiféle alkatrészt sem igényelt az utóbbi tíz évben.


Most jöttem haza Isztriáról, 7 óra vezetés után, hullafáradtan, ráadásul másnaposan.

Erre benézek ide - és nem tudom eldönteni, hogy BarG fenti dumájától, vagy Jons karbonos olaj-sapkájától megyek-e teljesen tönkre


Betegek vagytok mindketten, de mindkettőtökkel egyetértek.

Jons, ha a tetőt is megcsinálod, meg a visszapillantókat, te leszel az arc! Sztem nagyon faszán nézne ki.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 20:45


gampetibor írta:
BarG írta:
csbalu írta: Lézerblokkoló?
Kinek van? (és persze nem használja)
Tapasztalatok esetleg?


Gyakorlatilag 8 éve használok blokkolót. Eleinte gagyit, mert nem volt infó arról, hogy mi a jó, majd amikor bejött az scs102 (nehezen blokkolható volt akkoriban), azóta jó minőségű lézerest. Ilyen ma kétféle van - Antilaser G9 és Laser Interceptor. A Blinder is kihozott valami lézerest, de arról még nincs infó, hogy miképp teljesít, a többi felejtős. Nekem elől 2 db G9 fej van, hátul 2 db LI, az bemondja, hogy mivel mérnek. Csekket utoljára akkor kaptam, amikor egyszer elfelejtettem bekapcsolni .....
Van társulat, akik rendszeresen összejönnek méregetni, mert van nekik többfféle lézeres sebességmérő és szeretik tudni, hogy mit produkálnak a különféle installációk a különféle gépeken. Jártam én is ilyenen, tudom, hogy engem nehéz elcsípni. Nem lehetetlen, de olyanfokú figyelem-rákészülés-tudás és a legjobb fajta mérőke kell, amire az egyenruhások nem szánják rá magukat. Inkább automata módban megy a masina, ők meg pihengetnek - Isten tartsa meg jó szokásukat.


Na ez kemény! Biztos fasza! De ezek a cuccok nem bagóba kerülnek a g9 majdnem 300 az li meg majdnem 200 mindegyikből kettő az majdnem 1 milla nagy jóindulattal 2 millát ér az autónk... Inkább betartom a sebességkorlátokat asszem. Arról nem is beszélve hogy "normál" gyorshajtásból értsd 30.000-es bünti mindjárt 34 et kell blokkoljon h visszajöjjön az ára. Nekem nincs blokkolóm de még csak érzékelőm se de az elmúlt 8 év alatt én is csak egy büntit kaptam. De hát nem vagyunk egyformák, sok sikert a blokkoláshoz ha meg tudod fizetni! Betartani olcsóbb!!!


Hát a legolcsóbb beköltözni egy nagy fa odvába és ott rászokni a bogyók/magvak/rovarok fogyasztására. De civilizációs létünk nem ezt az utat mutatja nekünk, ha a mindenáron olcsóság lenne a cél, akkor valami suzukis topikban örömködnénk, hogy mennyire igénytelen autónk semmiféle alkatrészt sem igényelt az utóbbi tíz évben.

Egyébként rosszul számoltál. Egy kétfejes G9 180 000, a kétfejes LI szintén olyan 170 000 volt, plusz a beépítés, készletenként 15e környékén. Volt olyan, hogy egy nap 3* is meglőttek - persze sikertelenül - de olyan is, hogy hónapokig nem találkoztam méréssel. Valójában az a NYUGALOM a megfizethetetlen, hogy nem kell állandóan aggódnom hogy ki áll az út szélén. Nagyon sokan olyan mentalitással közlekednek ma, mint Kipling novellájában a patkány/földimalac/hörcsög? ami reszket a félelemtől és nem mer kimenni a szoba közepére. Ettől véd a blokkoló, még akkor is, ha nem vagy notorikus száguldozó.

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 20:10


BarG írta:
csbalu írta: Lézerblokkoló?
Kinek van? (és persze nem használja)
Tapasztalatok esetleg?


Gyakorlatilag 8 éve használok blokkolót. Eleinte gagyit, mert nem volt infó arról, hogy mi a jó, majd amikor bejött az scs102 (nehezen blokkolható volt akkoriban), azóta jó minőségű lézerest. Ilyen ma kétféle van - Antilaser G9 és Laser Interceptor. A Blinder is kihozott valami lézerest, de arról még nincs infó, hogy miképp teljesít, a többi felejtős. Nekem elől 2 db G9 fej van, hátul 2 db LI, az bemondja, hogy mivel mérnek. Csekket utoljára akkor kaptam, amikor egyszer elfelejtettem bekapcsolni .....
Van társulat, akik rendszeresen összejönnek méregetni, mert van nekik többfféle lézeres sebességmérő és szeretik tudni, hogy mit produkálnak a különféle installációk a különféle gépeken. Jártam én is ilyenen, tudom, hogy engem nehéz elcsípni. Nem lehetetlen, de olyanfokú figyelem-rákészülés-tudás és a legjobb fajta mérőke kell, amire az egyenruhások nem szánják rá magukat. Inkább automata módban megy a masina, ők meg pihengetnek - Isten tartsa meg jó szokásukat.


Na ez kemény! Biztos fasza! De ezek a cuccok nem bagóba kerülnek a g9 majdnem 300 az li meg majdnem 200 mindegyikből kettő az majdnem 1 milla nagy jóindulattal 2 millát ér az autónk... Inkább betartom a sebességkorlátokat asszem. Arról nem is beszélve hogy "normál" gyorshajtásból értsd 30.000-es bünti mindjárt 34 et kell blokkoljon h visszajöjjön az ára. Nekem nincs blokkolóm de még csak érzékelőm se de az elmúlt 8 év alatt én is csak egy büntit kaptam. De hát nem vagyunk egyformák, sok sikert a blokkoláshoz ha meg tudod fizetni! Betartani olcsóbb!!!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 18:36


csbalu írta: Lézerblokkoló?
Kinek van? (és persze nem használja)
Tapasztalatok esetleg?


Gyakorlatilag 8 éve használok blokkolót. Eleinte gagyit, mert nem volt infó arról, hogy mi a jó, majd amikor bejött az scs102 (nehezen blokkolható volt akkoriban), azóta jó minőségű lézerest. Ilyen ma kétféle van - Antilaser G9 és Laser Interceptor. A Blinder is kihozott valami lézerest, de arról még nincs infó, hogy miképp teljesít, a többi felejtős. Nekem elől 2 db G9 fej van, hátul 2 db LI, az bemondja, hogy mivel mérnek. Csekket utoljára akkor kaptam, amikor egyszer elfelejtettem bekapcsolni .....
Van társulat, akik rendszeresen összejönnek méregetni, mert van nekik többfféle lézeres sebességmérő és szeretik tudni, hogy mit produkálnak a különféle installációk a különféle gépeken. Jártam én is ilyenen, tudom, hogy engem nehéz elcsípni. Nem lehetetlen, de olyanfokú figyelem-rákészülés-tudás és a legjobb fajta mérőke kell, amire az egyenruhások nem szánják rá magukat. Inkább automata módban megy a masina, ők meg pihengetnek - Isten tartsa meg jó szokásukat.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 12:37


csbalu írta:
jons írta: Egy ilyen mindenképpen kell a motortérbe.





Na ez már beteg....


Schmidman-nál láttam ilyesmit elég húzós áron(6k?-8k?). Mondom nem igaz, hogy nem csinálok ilyet töredék áron. Hát csináltam. Majd meglátjuk mennyire lesz tartós ott a melegben.