Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 06. péntek, 09:14


YELLOW írta:
Csacsa12 írta:
Coyote írta:
Csacsa12 írta:
Tudatos a magasabb sebesség mutatása, ez is EU-s előírásokból fakad.
Ha lekéred a jármű sebességet az autó agyából (pl.: hidden menu), meglepően pontos értéket mutat (akár GPS-el ellenőrizve is). A mutatott sebességtöbblet meg programozástól is függ.


Meg józan paraszti ésszel is könnyen látható, hogy a km órák nem nulláról, hanem 5 km/h-ról indulnak




Azért a kettő különbözik, nem azonos az alapjuk. Amit írtál annak méréstechnikai bizonytalanság az alapja (abból is egy fajta pontatlanság a sok közül), ami 10-15-20 km/h sebességtől elhanyagolhatóvá válik. Mennél nagyobb sebsséggel halad a jármű, annál pontosabban lehet mérni a sebességét, az ezt kiváltó bizonytalanság válik elhanyagolhatóvá. Biztos láttál már olyan sebességmérőt amelyik "gyalogos" sebességnél rendesen leng, akár 0-30 tartományban, az is ez, szélsőséges megnyilvánulással.


én is bringáztam már 150-nel oszt se előttem,se mögöttem nem volt senki


azért figyelj oda, ha előtted helikopter, mögötted meg delfinek lennének, akkor körhintán ülsz

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. július 06. péntek, 08:01


Csacsa12 írta:
Coyote írta:
Csacsa12 írta:
Tudatos a magasabb sebesség mutatása, ez is EU-s előírásokból fakad.
Ha lekéred a jármű sebességet az autó agyából (pl.: hidden menu), meglepően pontos értéket mutat (akár GPS-el ellenőrizve is). A mutatott sebességtöbblet meg programozástól is függ.


Meg józan paraszti ésszel is könnyen látható, hogy a km órák nem nulláról, hanem 5 km/h-ról indulnak




Azért a kettő különbözik, nem azonos az alapjuk. Amit írtál annak méréstechnikai bizonytalanság az alapja (abból is egy fajta pontatlanság a sok közül), ami 10-15-20 km/h sebességtől elhanyagolhatóvá válik. Mennél nagyobb sebsséggel halad a jármű, annál pontosabban lehet mérni a sebességét, az ezt kiváltó bizonytalanság válik elhanyagolhatóvá. Biztos láttál már olyan sebességmérőt amelyik "gyalogos" sebességnél rendesen leng, akár 0-30 tartományban, az is ez, szélsőséges megnyilvánulással.


én is bringáztam már 150-nel oszt se előttem,se mögöttem nem volt senki

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2012. július 06. péntek, 07:47


Coyote írta:
Csacsa12 írta:
Tudatos a magasabb sebesség mutatása, ez is EU-s előírásokból fakad.
Ha lekéred a jármű sebességet az autó agyából (pl.: hidden menu), meglepően pontos értéket mutat (akár GPS-el ellenőrizve is). A mutatott sebességtöbblet meg programozástól is függ.


Meg józan paraszti ésszel is könnyen látható, hogy a km órák nem nulláról, hanem 5 km/h-ról indulnak




Azért a kettő különbözik, nem azonos az alapjuk. Amit írtál annak méréstechnikai bizonytalanság az alapja (abból is egy fajta pontatlanság a sok közül), ami 10-15-20 km/h sebességtől elhanyagolhatóvá válik. Mennél nagyobb sebsséggel halad a jármű, annál pontosabban lehet mérni a sebességét, az ezt kiváltó bizonytalanság válik elhanyagolhatóvá. Biztos láttál már olyan sebességmérőt amelyik "gyalogos" sebességnél rendesen leng, akár 0-30 tartományban, az is ez, szélsőséges megnyilvánulással.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 21:56


BarG írta:
Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta:
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.


Bakker, TE mikor láttál utoljára helyszíni megállítást???!!!
Olyan sebességmérést, ahol meg is állítanak és egyből fizethetsz, az utóbbi 10! évben nem láttam, pedig majdnem félmilla km-t mentem ezalatt.
Abszolut nem jellemző, amiről írsz, a jellemző a pihengető fakabát és az automatára állított mérőke. Mivel érzékeny vagyok a sebességméréssel kapcsolatos kérdésekre, több fórumon is jelen vagyok az adott témában és mások se nagyon számolnak be megállítósdiról. Úgyhogy elvileg igazad van, de a gyakorlatban nyugodtan tojhatsz a helyszínire.


Háromszor büntettek meg így 2 év alatt. Nekem ne mondd, hogy nincs ilyen LOL
Bescannelem neked a papírt amit kaptam, jó?


Nincs egy matricád a kocsin, hogy "FUCK THE POLICE" vagy valami hasonló? Nem szokott hetente eltalálni egy meteorit? Nem tenyésztesz fehér hollót véletlenül?

Én vidéki kisvárosban dolgozok, 20-30-an járunk oda napi 50-80 km-t megtéve, de nem hallottam az utóbbi években a Tiédhez hasonló eset(ek)ről.


A 3-ból egyet Zalában kaptam, egyet Polgárdinál, illetve legutóbb az M7-en 137 km/h-ért. A Celica vonzotta a sünöket, de a fekete BMW sem egy semleges karakter.

Kollégáim is jártak így, minden jel arra utal, hogy fehérvár környékén jellemző az eset. Minden nap oda ingázok, így esélyem mindig van.

Bezzeg Siófokon: bokorból kameráznak, de ha mata részegen beül a turista az autóba, azt nem piszkálják - egyszerűen azért, mert csak 40-nel megy. Mert többel nem tud, az utat így sem látja...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 21:53


BarG írta:

Nincs egy matricád a kocsin, hogy "FUCK THE POLICE" vagy valami hasonló? Nem szokott hetente eltalálni egy meteorit? Nem tenyésztesz fehér hollót véletlenül?

Én vidéki kisvárosban dolgozok, 20-30-an járunk oda napi 50-80 km-t megtéve, de nem hallottam az utóbbi években a Tiédhez hasonló eset(ek)ről.


milyen vidéki kisváros? ez lenne a főváros... ha itt folyna a Duna

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 21:45


Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta:
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.


Bakker, TE mikor láttál utoljára helyszíni megállítást???!!!
Olyan sebességmérést, ahol meg is állítanak és egyből fizethetsz, az utóbbi 10! évben nem láttam, pedig majdnem félmilla km-t mentem ezalatt.
Abszolut nem jellemző, amiről írsz, a jellemző a pihengető fakabát és az automatára állított mérőke. Mivel érzékeny vagyok a sebességméréssel kapcsolatos kérdésekre, több fórumon is jelen vagyok az adott témában és mások se nagyon számolnak be megállítósdiról. Úgyhogy elvileg igazad van, de a gyakorlatban nyugodtan tojhatsz a helyszínire.


Háromszor büntettek meg így 2 év alatt. Nekem ne mondd, hogy nincs ilyen LOL
Bescannelem neked a papírt amit kaptam, jó?


Nincs egy matricád a kocsin, hogy "FUCK THE POLICE" vagy valami hasonló? Nem szokott hetente eltalálni egy meteorit? Nem tenyésztesz fehér hollót véletlenül?

Én vidéki kisvárosban dolgozok, 20-30-an járunk oda napi 50-80 km-t megtéve, de nem hallottam az utóbbi években a Tiédhez hasonló eset(ek)ről.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 21:44


Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta:
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.


Bakker, TE mikor láttál utoljára helyszíni megállítást???!!!
Olyan sebességmérést, ahol meg is állítanak és egyből fizethetsz, az utóbbi 10! évben nem láttam, pedig majdnem félmilla km-t mentem ezalatt.
Abszolut nem jellemző, amiről írsz, a jellemző a pihengető fakabát és az automatára állított mérőke. Mivel érzékeny vagyok a sebességméréssel kapcsolatos kérdésekre, több fórumon is jelen vagyok az adott témában és mások se nagyon számolnak be megállítósdiról. Úgyhogy elvileg igazad van, de a gyakorlatban nyugodtan tojhatsz a helyszínire.


Háromszor büntettek meg így 2 év alatt. Nekem ne mondd, hogy nincs ilyen LOL
Bescannelem neked a papírt amit kaptam, jó?



Igaza van Coyotenak!nem egyszer küldik ki közigezni őket pl.: Dunakeszi autópálya alosztály.Múlt hét pénteken az M7-esen is volt egy ilyen akció.Nem rég az M7-en egy Fehérvári Rs vadászott le így mozgás közben.






autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz jabo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 21:22


Sziasztok!

Jó téma ez a sebességhatár és büntetések.
Én hasonlóan közlekedek a leírtaknak. Azaz 65,108,150.
2010-től rendszeresen járok Németo-ba.
Autópálya magyar szakaszon:
M5 150km/h;
M0 ahol van fix trafi ott ~85km/h, ahol nincs ~95km/h;
M1 ahol van fix trafi ott ~130km/h, ahol nincs ~150km/h. Itt már lőttek is rám (felüljáró) és nem kaptam csekket.
Ausztria:
sebesség-korlátozások (pl.: Bécsi elkerülő) +10km/h simán, azaz 80km/h-nál 90km/h-el, ahol 100km/h ott 110 km/h ezekkel az értékekkel már lőttek is rám, de nem szedtek ki
kint sztrádán 130km/h helyett, ~145km/h. Egyszer siettem ~155-el mentem, 38 EUR bánta...
Németo.:
sebesség-korlátozások +10km/h simán, azaz 80km/h-nál 90km/h-el, ahol 120km/h ott 130 km/h.
Itt igen ritkán lövöldöznek, inkább civil 5-ös BMW (E60) vagy E-s Merci megy a forgalomban és mozgást mér plusz számol hozzá 5% toleranciát mivel te is mozogsz meg ő is. Köln-nél kiszedtek a 80km/h helyett, 120km/h miatt, ez egy 100 EUR-ós mutatvány volt...
Ezzel nem azt akartam írni, hogy így kell és helyes közlekedni, de nekem eddig bevált (kop-kop-kop).
Ezek a sebességkülönbségek igen hasznosak ~1500km megtételekor.

Üdv:
Tamás

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 20:57


BarG írta:
Coyote írta:
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.


Bakker, TE mikor láttál utoljára helyszíni megállítást???!!!
Olyan sebességmérést, ahol meg is állítanak és egyből fizethetsz, az utóbbi 10! évben nem láttam, pedig majdnem félmilla km-t mentem ezalatt.
Abszolut nem jellemző, amiről írsz, a jellemző a pihengető fakabát és az automatára állított mérőke. Mivel érzékeny vagyok a sebességméréssel kapcsolatos kérdésekre, több fórumon is jelen vagyok az adott témában és mások se nagyon számolnak be megállítósdiról. Úgyhogy elvileg igazad van, de a gyakorlatban nyugodtan tojhatsz a helyszínire.


Háromszor büntettek meg így 2 év alatt. Nekem ne mondd, hogy nincs ilyen LOL
Bescannelem neked a papírt amit kaptam, jó?

Peti00077
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1997

státusz Peti00077

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 20:00


Sziasztok!

Olajat szeretnék cserélni a kocsimon tud valaki ebben segíteni?
Olajszűrőházat szeretném levenni. De a láncos, karmos leszedőkkel nem tudom megcsinálni.
Olajszűrő leszedő tányérja van valakinek? Tud ebben nekem segíteni valaki?


Üdv

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 19:47


Coyote írta:
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.


Bakker, TE mikor láttál utoljára helyszíni megállítást???!!!
Olyan sebességmérést, ahol meg is állítanak és egyből fizethetsz, az utóbbi 10! évben nem láttam, pedig majdnem félmilla km-t mentem ezalatt.
Abszolut nem jellemző, amiről írsz, a jellemző a pihengető fakabát és az automatára állított mérőke. Mivel érzékeny vagyok a sebességméréssel kapcsolatos kérdésekre, több fórumon is jelen vagyok az adott témában és mások se nagyon számolnak be megállítósdiról. Úgyhogy elvileg igazad van, de a gyakorlatban nyugodtan tojhatsz a helyszínire.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 12:43


Csacsa12 írta:
Tudatos a magasabb sebesség mutatása, ez is EU-s előírásokból fakad.
Ha lekéred a jármű sebességet az autó agyából (pl.: hidden menu), meglepően pontos értéket mutat (akár GPS-el ellenőrizve is). A mutatott sebességtöbblet meg programozástól is függ.


Meg józan paraszti ésszel is könnyen látható, hogy a km órák nem nulláról, hanem 5 km/h-ról indulnak




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 05. csütörtök, 12:44

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 12:05


YELLOW írta:
Coyote írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.

Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.


Igaz, hogy 68-ra vannak állítva (ez a fotókon is olvasható). Viszont az óra csalásában ne legyél biztos. (mértük trafival, gps-el, és amit néztünk e46-ot mind pontos volt 120-ig)


érdekes... titkos menüben ha nézem, akkor kerékmérettől függetlenül pontos GPS-hez mérve. viszont a mutatós az csal, pl 50-nél 46-47 asszem. én eddig, ami digitális órás autó, az kb mind ennyit csalt.


Én is néztem több navival is, meg gps-szel is és az órám mindig felfelé csalt, igaz nem sokat, 120 környékén 6-ot, lejjebb-feljebb kevesebbet. És a titkos menümben levő érték is 1! -gyel különbözött csak a navis értékektől. Sőt vettem egy V-checker nevű ketyerét, ami obd-ből olvas, az 2! km/órával különbözik a navis értéktől. Szóval csal az óra, kötelező jelleggel.


Sajnos kötekednem kell:
1. Az én órám 3 km/h-val mutat csak többet, és ezt konstansan tartja, 140-nél a GPS 137-et mutat, stb.
2. 58-ért már simán kapsz helyszíni bírságot. Volt már rá példa. Ne felejtsétek el azt sem, amikor 137-ért kaptam 10ezres csekket az autópályán!
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.


nekem is konstans az a 3-4 km/h diffi... ha a téli van fent ha a nyári. 210-nél is ugyanennyi.
az meg igaz, hogy tényleg vannak rendőrök, akik 65 felett lőnek, de erre alapozni.........
engem nem érdekel kit zavar a tötymörgésem, de nem vagyok hajlandó fizetni sarcot, fizetek eleget az államnak, minden után.


Tudatos a magasabb sebesség mutatása, ez is EU-s előírásokból fakad.
Ha lekéred a jármű sebességet az autó agyából (pl.: hidden menu), meglepően pontos értéket mutat (akár GPS-el ellenőrizve is). A mutatott sebességtöbblet meg programozástól is függ.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 07:45


Coyote írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.

Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.


Igaz, hogy 68-ra vannak állítva (ez a fotókon is olvasható). Viszont az óra csalásában ne legyél biztos. (mértük trafival, gps-el, és amit néztünk e46-ot mind pontos volt 120-ig)


érdekes... titkos menüben ha nézem, akkor kerékmérettől függetlenül pontos GPS-hez mérve. viszont a mutatós az csal, pl 50-nél 46-47 asszem. én eddig, ami digitális órás autó, az kb mind ennyit csalt.


Én is néztem több navival is, meg gps-szel is és az órám mindig felfelé csalt, igaz nem sokat, 120 környékén 6-ot, lejjebb-feljebb kevesebbet. És a titkos menümben levő érték is 1! -gyel különbözött csak a navis értékektől. Sőt vettem egy V-checker nevű ketyerét, ami obd-ből olvas, az 2! km/órával különbözik a navis értéktől. Szóval csal az óra, kötelező jelleggel.


Sajnos kötekednem kell:
1. Az én órám 3 km/h-val mutat csak többet, és ezt konstansan tartja, 140-nél a GPS 137-et mutat, stb.
2. 58-ért már simán kapsz helyszíni bírságot. Volt már rá példa. Ne felejtsétek el azt sem, amikor 137-ért kaptam 10ezres csekket az autópályán!
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.


nekem is konstans az a 3-4 km/h diffi... ha a téli van fent ha a nyári. 210-nél is ugyanennyi.
az meg igaz, hogy tényleg vannak rendőrök, akik 65 felett lőnek, de erre alapozni.........
engem nem érdekel kit zavar a tötymörgésem, de nem vagyok hajlandó fizetni sarcot, fizetek eleget az államnak, minden után.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 07:03


BarG írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.

Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.


Igaz, hogy 68-ra vannak állítva (ez a fotókon is olvasható). Viszont az óra csalásában ne legyél biztos. (mértük trafival, gps-el, és amit néztünk e46-ot mind pontos volt 120-ig)


érdekes... titkos menüben ha nézem, akkor kerékmérettől függetlenül pontos GPS-hez mérve. viszont a mutatós az csal, pl 50-nél 46-47 asszem. én eddig, ami digitális órás autó, az kb mind ennyit csalt.


Én is néztem több navival is, meg gps-szel is és az órám mindig felfelé csalt, igaz nem sokat, 120 környékén 6-ot, lejjebb-feljebb kevesebbet. És a titkos menümben levő érték is 1! -gyel különbözött csak a navis értékektől. Sőt vettem egy V-checker nevű ketyerét, ami obd-ből olvas, az 2! km/órával különbözik a navis értéktől. Szóval csal az óra, kötelező jelleggel.


Sajnos kötekednem kell:
1. Az én órám 3 km/h-val mutat csak többet, és ezt konstansan tartja, 140-nél a GPS 137-et mutat, stb.
2. 58-ért már simán kapsz helyszíni bírságot. Volt már rá példa. Ne felejtsétek el azt sem, amikor 137-ért kaptam 10ezres csekket az autópályán!
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.