YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 07:49


nekem meg kifejezetten tetszik a projektoros lámpa, én pl xenont nem akarok, így nekem csak utángyártott DEPO-s lámpa maradna, amin két-három éve rágom magam

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 01:22


Helioport írta:
zoliika írta:
csatis1 írta:
zoliika írta:
csbalu írta:
Alesi írta:
Thony írta:
Alesi írta:
Thony írta: Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!


Lampamoso es automata magassagallitas szuksegeltetik, kulonben bukik a muszaki vizsgan es a rendor is kiszurhatja.
Arrol meg nem is beszelve, hogy rettento gagyin nez ki egy ilyen kinai xenon szett a halogen lampa helyen, es masokat is vakit, mert keptelenseg jol beallitani...



Mire célzol, azalatt hogy gagyin? Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?
Nem feltétlen gagyit vettem volna, a Saab-ban mint írtam 70 ezer forintos volt és tökéletesen működött bár volt lámpamosó is. Tudnál mutatni különbséget, a lámpatestek között megköszönném.
Pusztán, azért használnék ilyet mert jobban látok vele... másrészt a gagyi sárga fény számomra zavaró és visszaveti a kocsit a középkorba...


Ahogy BalaBMW kollega kepen is latod, a xenon lampa projektoros vetitolencset kapott, ez garantalja, hogy a xenon altali tobbletfeny csak oda vetul, ahol mondjuk az en szememet nem bantja, amikor veled megyek szembe.
Ha normalis, torvenynek megfelelo xenont szeretnel, akkor szukseged lesz gyari xenon lampakra, lampamoso berendezesre, automata allitasra, valamint asszem a vilagitas-kapcsolot is ki kell cserelned. Az egesz moka emlekeim szerint olyan 120e penz korul kihozhato, felteve, ogy mindent bontottan veszel.



Én szerintem a halogén lámpa is állítja automatikusan a magasságot. Abból gondolom hogy indításnál ő is csinál egy fel le mozgást (végpont kalibráció). Lámpamosót legutóbb Kasza Mesternél láttam egy szett volt komplette 20e-Ftért adta, lehet vadászni. H7 xenon szettet beleteszed és nem büntethet senki.


Kb:140-170e huf között meg is áll a vége...........
Írj privátot Csatis -nak és leírja neked,hogy mi mennyi és mit kell tenni ha ki akarod cserélni Ő is ezt tette



Ha valaki utólag akarja cserélni a gyári halogén lámpáit gyári xenonra és minden szükséges cuccot beépít, akkor a következő összegekkel kell csökkenteni a malacperselyt:
- bontott gyári xenon lámpapár izzókkal, trafókkal: ~120.000,-Ft
(az új árát le se írom... nem is érdemes újban gondolkodni)
- bontott komplett lámpamosó szett (tartály, csövezés, teleszkópos spricni, bajuszlécek): 20.000,- Ft (elektromos vezetékek nélkül)
(új retrofit kit ára: 60.000,-Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- ha kell új takaró a teleszkóp végére, akkor plusz 2x 1.500,-Ft
- bontott automata magasságállító érzékelők: 10.000,- Ft (vezetékek, csatlakozók nélkül)
(új retrofit kit ára: 30.000,- Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- bontott lámpamodul: 20.000,- Ft
- bajuszlécek, spricni takarók színre fújása: ~6.000,-Ft (az én festőmnél)
- lámpamosó, magasságállító elektromos bekötése, felkódolása: ~30.000,-Ft

Ez összesen:
Bontott cuccokkal: 209.000,- Ft, ha magadnak építsz be mindent, csak elektromos bekötéshez és felkódoláshoz kell segítség. (Nem nagy cucc berakni egyébként... )
Új lámpamosó és magasságállító szettel +60.000,-Ft.

Én személy szerint magasságállítóból új szettet vettem, lámpamosót Kaszától bontottan.


Hoppá legközelebb viszek számológépet a Thai BurgerbeElszámoltam magam!



Én a fentiek ellenére is ragaszkodnék az eredetihez:
Nézd, lehet hogy a tesco gazdaságos megoldás is működik, de azért ahogy észrevettem, mi márkatársak is, és ismeretlen BMWsek is megnézzük egymás kocsiját. Márpedig bárki kiszúrja az "egyedi megoldást" egyből nem az leszel, aki vagy, hanem ócsó jános, és onnantól tehetsz rá dobókockát, krómos műanyagot, meg mindent, vagy inkább add el a kocsit és vegyél saabot.



Nem tudom, hogy olvastad-e de meggondoltam magam... mivel a projektor nem tetszik, és ha csak az volt gyári nem szeretnék babrálni maximum az izzókat cserélem valami jobbra. Kicsit hiányozni fog, de nem ez a létkérdés!
Nem kívánok a gyáritól eltérni, ha ismernél tudnád Egy rágó papír sincs a kocsimba, nem hogy dobókocka!
Lehet sokan megsértődnek, de nekem úgy ahogy megvettem gyárin tetszik valami... nem kezdek semmiből sem replikát csinálni.. ha M kell akkor várok az M-re, nem kezdem szétszedegetni pedálokat berakni... még ha kicsi a különbség is. Ha a Griffin nincs letiltatva többet tud mint az Aero, de mivel a limuzin csúcsát akartam azt vettem nem kezdtem átépíteni, hogy mégis legyen már az... ha az kellett volna akkor azért kaparok. Apró kiegészítők lehetnek, ha nincs sötétedős tükör hát legyen... de a giccsparádé az nem kell... nem teljesen egyezek az agyon szárnyazott limokkal... akkor mért nem 2 ajtósat hajt!
Szóval nem teljesen találtad el a stílusom.. pusztán frissítés képen gondoltam hátha olyan az eredeti lámpa is és akkor csak a mosó kell meg a szett... mert sokat fiatalít rajta és nekem is kellemesebb! DE így nem kell, és nem az ár pusztán a lámpa test nem tetszése miatt!


Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. augusztus 22. szerda, 22:25


zoliika írta:
csatis1 írta:
zoliika írta:
csbalu írta:
Alesi írta:
Thony írta:
Alesi írta:
Thony írta: Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!


Lampamoso es automata magassagallitas szuksegeltetik, kulonben bukik a muszaki vizsgan es a rendor is kiszurhatja.
Arrol meg nem is beszelve, hogy rettento gagyin nez ki egy ilyen kinai xenon szett a halogen lampa helyen, es masokat is vakit, mert keptelenseg jol beallitani...



Mire célzol, azalatt hogy gagyin? Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?
Nem feltétlen gagyit vettem volna, a Saab-ban mint írtam 70 ezer forintos volt és tökéletesen működött bár volt lámpamosó is. Tudnál mutatni különbséget, a lámpatestek között megköszönném.
Pusztán, azért használnék ilyet mert jobban látok vele... másrészt a gagyi sárga fény számomra zavaró és visszaveti a kocsit a középkorba...


Ahogy BalaBMW kollega kepen is latod, a xenon lampa projektoros vetitolencset kapott, ez garantalja, hogy a xenon altali tobbletfeny csak oda vetul, ahol mondjuk az en szememet nem bantja, amikor veled megyek szembe.
Ha normalis, torvenynek megfelelo xenont szeretnel, akkor szukseged lesz gyari xenon lampakra, lampamoso berendezesre, automata allitasra, valamint asszem a vilagitas-kapcsolot is ki kell cserelned. Az egesz moka emlekeim szerint olyan 120e penz korul kihozhato, felteve, ogy mindent bontottan veszel.



Én szerintem a halogén lámpa is állítja automatikusan a magasságot. Abból gondolom hogy indításnál ő is csinál egy fel le mozgást (végpont kalibráció). Lámpamosót legutóbb Kasza Mesternél láttam egy szett volt komplette 20e-Ftért adta, lehet vadászni. H7 xenon szettet beleteszed és nem büntethet senki.


Kb:140-170e huf között meg is áll a vége...........
Írj privátot Csatis -nak és leírja neked,hogy mi mennyi és mit kell tenni ha ki akarod cserélni Ő is ezt tette



Ha valaki utólag akarja cserélni a gyári halogén lámpáit gyári xenonra és minden szükséges cuccot beépít, akkor a következő összegekkel kell csökkenteni a malacperselyt:
- bontott gyári xenon lámpapár izzókkal, trafókkal: ~120.000,-Ft
(az új árát le se írom... nem is érdemes újban gondolkodni)
- bontott komplett lámpamosó szett (tartály, csövezés, teleszkópos spricni, bajuszlécek): 20.000,- Ft (elektromos vezetékek nélkül)
(új retrofit kit ára: 60.000,-Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- ha kell új takaró a teleszkóp végére, akkor plusz 2x 1.500,-Ft
- bontott automata magasságállító érzékelők: 10.000,- Ft (vezetékek, csatlakozók nélkül)
(új retrofit kit ára: 30.000,- Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- bontott lámpamodul: 20.000,- Ft
- bajuszlécek, spricni takarók színre fújása: ~6.000,-Ft (az én festőmnél)
- lámpamosó, magasságállító elektromos bekötése, felkódolása: ~30.000,-Ft

Ez összesen:
Bontott cuccokkal: 209.000,- Ft, ha magadnak építsz be mindent, csak elektromos bekötéshez és felkódoláshoz kell segítség. (Nem nagy cucc berakni egyébként... )
Új lámpamosó és magasságállító szettel +60.000,-Ft.

Én személy szerint magasságállítóból új szettet vettem, lámpamosót Kaszától bontottan.


Hoppá legközelebb viszek számológépet a Thai BurgerbeElszámoltam magam!



Én a fentiek ellenére is ragaszkodnék az eredetihez:
Nézd, lehet hogy a tesco gazdaságos megoldás is működik, de azért ahogy észrevettem, mi márkatársak is, és ismeretlen BMWsek is megnézzük egymás kocsiját. Márpedig bárki kiszúrja az "egyedi megoldást" egyből nem az leszel, aki vagy, hanem ócsó jános, és onnantól tehetsz rá dobókockát, krómos műanyagot, meg mindent, vagy inkább add el a kocsit és vegyél saabot.


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. augusztus 22. szerda, 20:53


csatis1 írta:
zoliika írta:
csbalu írta:
Alesi írta:
Thony írta:
Alesi írta:
Thony írta: Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!


Lampamoso es automata magassagallitas szuksegeltetik, kulonben bukik a muszaki vizsgan es a rendor is kiszurhatja.
Arrol meg nem is beszelve, hogy rettento gagyin nez ki egy ilyen kinai xenon szett a halogen lampa helyen, es masokat is vakit, mert keptelenseg jol beallitani...



Mire célzol, azalatt hogy gagyin? Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?
Nem feltétlen gagyit vettem volna, a Saab-ban mint írtam 70 ezer forintos volt és tökéletesen működött bár volt lámpamosó is. Tudnál mutatni különbséget, a lámpatestek között megköszönném.
Pusztán, azért használnék ilyet mert jobban látok vele... másrészt a gagyi sárga fény számomra zavaró és visszaveti a kocsit a középkorba...


Ahogy BalaBMW kollega kepen is latod, a xenon lampa projektoros vetitolencset kapott, ez garantalja, hogy a xenon altali tobbletfeny csak oda vetul, ahol mondjuk az en szememet nem bantja, amikor veled megyek szembe.
Ha normalis, torvenynek megfelelo xenont szeretnel, akkor szukseged lesz gyari xenon lampakra, lampamoso berendezesre, automata allitasra, valamint asszem a vilagitas-kapcsolot is ki kell cserelned. Az egesz moka emlekeim szerint olyan 120e penz korul kihozhato, felteve, ogy mindent bontottan veszel.



Én szerintem a halogén lámpa is állítja automatikusan a magasságot. Abból gondolom hogy indításnál ő is csinál egy fel le mozgást (végpont kalibráció). Lámpamosót legutóbb Kasza Mesternél láttam egy szett volt komplette 20e-Ftért adta, lehet vadászni. H7 xenon szettet beleteszed és nem büntethet senki.


Kb:140-170e huf között meg is áll a vége...........
Írj privátot Csatis -nak és leírja neked,hogy mi mennyi és mit kell tenni ha ki akarod cserélni Ő is ezt tette



Ha valaki utólag akarja cserélni a gyári halogén lámpáit gyári xenonra és minden szükséges cuccot beépít, akkor a következő összegekkel kell csökkenteni a malacperselyt:
- bontott gyári xenon lámpapár izzókkal, trafókkal: ~120.000,-Ft
(az új árát le se írom... nem is érdemes újban gondolkodni)
- bontott komplett lámpamosó szett (tartály, csövezés, teleszkópos spricni, bajuszlécek): 20.000,- Ft (elektromos vezetékek nélkül)
(új retrofit kit ára: 60.000,-Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- ha kell új takaró a teleszkóp végére, akkor plusz 2x 1.500,-Ft
- bontott automata magasságállító érzékelők: 10.000,- Ft (vezetékek, csatlakozók nélkül)
(új retrofit kit ára: 30.000,- Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- bontott lámpamodul: 20.000,- Ft
- bajuszlécek, spricni takarók színre fújása: ~6.000,-Ft (az én festőmnél)
- lámpamosó, magasságállító elektromos bekötése, felkódolása: ~30.000,-Ft

Ez összesen:
Bontott cuccokkal: 209.000,- Ft, ha magadnak építsz be mindent, csak elektromos bekötéshez és felkódoláshoz kell segítség. (Nem nagy cucc berakni egyébként... )
Új lámpamosó és magasságállító szettel +60.000,-Ft.

Én személy szerint magasságállítóból új szettet vettem, lámpamosót Kaszától bontottan.


Hoppá legközelebb viszek számológépet a Thai BurgerbeElszámoltam magam!

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2012. augusztus 22. szerda, 17:51


zoliika írta:
csbalu írta:
Alesi írta:
Thony írta:
Alesi írta:
Thony írta: Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!


Lampamoso es automata magassagallitas szuksegeltetik, kulonben bukik a muszaki vizsgan es a rendor is kiszurhatja.
Arrol meg nem is beszelve, hogy rettento gagyin nez ki egy ilyen kinai xenon szett a halogen lampa helyen, es masokat is vakit, mert keptelenseg jol beallitani...



Mire célzol, azalatt hogy gagyin? Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?
Nem feltétlen gagyit vettem volna, a Saab-ban mint írtam 70 ezer forintos volt és tökéletesen működött bár volt lámpamosó is. Tudnál mutatni különbséget, a lámpatestek között megköszönném.
Pusztán, azért használnék ilyet mert jobban látok vele... másrészt a gagyi sárga fény számomra zavaró és visszaveti a kocsit a középkorba...


Ahogy BalaBMW kollega kepen is latod, a xenon lampa projektoros vetitolencset kapott, ez garantalja, hogy a xenon altali tobbletfeny csak oda vetul, ahol mondjuk az en szememet nem bantja, amikor veled megyek szembe.
Ha normalis, torvenynek megfelelo xenont szeretnel, akkor szukseged lesz gyari xenon lampakra, lampamoso berendezesre, automata allitasra, valamint asszem a vilagitas-kapcsolot is ki kell cserelned. Az egesz moka emlekeim szerint olyan 120e penz korul kihozhato, felteve, ogy mindent bontottan veszel.



Én szerintem a halogén lámpa is állítja automatikusan a magasságot. Abból gondolom hogy indításnál ő is csinál egy fel le mozgást (végpont kalibráció). Lámpamosót legutóbb Kasza Mesternél láttam egy szett volt komplette 20e-Ftért adta, lehet vadászni. H7 xenon szettet beleteszed és nem büntethet senki.


Kb:140-170e huf között meg is áll a vége...........
Írj privátot Csatis -nak és leírja neked,hogy mi mennyi és mit kell tenni ha ki akarod cserélni Ő is ezt tette



Ha valaki utólag akarja cserélni a gyári halogén lámpáit gyári xenonra és minden szükséges cuccot beépít, akkor a következő összegekkel kell csökkenteni a malacperselyt:
- bontott gyári xenon lámpapár izzókkal, trafókkal: ~120.000,-Ft
(az új árát le se írom... nem is érdemes újban gondolkodni)
- bontott komplett lámpamosó szett (tartály, csövezés, teleszkópos spricni, bajuszlécek): 20.000,- Ft (elektromos vezetékek nélkül)
(új retrofit kit ára: 60.000,-Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- ha kell új takaró a teleszkóp végére, akkor plusz 2x 1.500,-Ft
- bontott automata magasságállító érzékelők: 10.000,- Ft (vezetékek, csatlakozók nélkül)
(új retrofit kit ára: 30.000,- Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- bontott lámpamodul: 20.000,- Ft
- bajuszlécek, spricni takarók színre fújása: ~6.000,-Ft (az én festőmnél)
- lámpamosó, magasságállító elektromos bekötése, felkódolása: ~30.000,-Ft

Ez összesen:
Bontott cuccokkal: 209.000,- Ft, ha magadnak építsz be mindent, csak elektromos bekötéshez és felkódoláshoz kell segítség. (Nem nagy cucc berakni egyébként... )
Új lámpamosó és magasságállító szettel +60.000,-Ft.

Én személy szerint magasságállítóból új szettet vettem, lámpamosót Kaszától bontottan.

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. augusztus 22. szerda, 17:26


Thony írta:
Köszönöm a segítséget, háát sajnos pont ez a 5-ös Robot szem nem tetszik Simán nem is csinálták csak ilyen projektorosan?
Akkor inkább leteszek a dologról, mx inkább kap sima izzót ami nem sárga ha van olyan :




Nekem az előző autómban volt Tungsram Megalight Plus majd ezt cseréltem Osram Nightbraker-re. Rengeteget megyek éjjel, és ezek voltak a legjobbak.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. augusztus 22. szerda, 17:06


csbalu írta:

Én szerintem a halogén lámpa is állítja automatikusan a magasságot. Abból gondolom hogy indításnál ő is csinál egy fel le mozgást (végpont kalibráció). Lámpamosót legutóbb Kasza Mesternél láttam egy szett volt komplette 20e-Ftért adta, lehet vadászni. H7 xenon szettet beleteszed és nem büntethet senki.


Ha neked is ott van a lampakapcsolo mellett a manualis magassagallitas tekeroje, akkor nem allitja automatikusan (es nekem is liftezik gyujtasnal, az nyilvan masra valo).


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. augusztus 22. szerda, 16:50


csbalu írta:
Alesi írta:
Thony írta:
Alesi írta:
Thony írta: Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!


Lampamoso es automata magassagallitas szuksegeltetik, kulonben bukik a muszaki vizsgan es a rendor is kiszurhatja.
Arrol meg nem is beszelve, hogy rettento gagyin nez ki egy ilyen kinai xenon szett a halogen lampa helyen, es masokat is vakit, mert keptelenseg jol beallitani...



Mire célzol, azalatt hogy gagyin? Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?
Nem feltétlen gagyit vettem volna, a Saab-ban mint írtam 70 ezer forintos volt és tökéletesen működött bár volt lámpamosó is. Tudnál mutatni különbséget, a lámpatestek között megköszönném.
Pusztán, azért használnék ilyet mert jobban látok vele... másrészt a gagyi sárga fény számomra zavaró és visszaveti a kocsit a középkorba...


Ahogy BalaBMW kollega kepen is latod, a xenon lampa projektoros vetitolencset kapott, ez garantalja, hogy a xenon altali tobbletfeny csak oda vetul, ahol mondjuk az en szememet nem bantja, amikor veled megyek szembe.
Ha normalis, torvenynek megfelelo xenont szeretnel, akkor szukseged lesz gyari xenon lampakra, lampamoso berendezesre, automata allitasra, valamint asszem a vilagitas-kapcsolot is ki kell cserelned. Az egesz moka emlekeim szerint olyan 120e penz korul kihozhato, felteve, ogy mindent bontottan veszel.



Én szerintem a halogén lámpa is állítja automatikusan a magasságot. Abból gondolom hogy indításnál ő is csinál egy fel le mozgást (végpont kalibráció). Lámpamosót legutóbb Kasza Mesternél láttam egy szett volt komplette 20e-Ftért adta, lehet vadászni. H7 xenon szettet beleteszed és nem büntethet senki.


Kb:140-170e huf között meg is áll a vége...........
Írj privátot Csatis -nak és leírja neked,hogy mi mennyi és mit kell tenni ha ki akarod cserélni Ő is ezt tette



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 22. szerda, 16:59

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. augusztus 22. szerda, 16:39


Alesi írta:
Thony írta:
Alesi írta:
Thony írta: Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!


Lampamoso es automata magassagallitas szuksegeltetik, kulonben bukik a muszaki vizsgan es a rendor is kiszurhatja.
Arrol meg nem is beszelve, hogy rettento gagyin nez ki egy ilyen kinai xenon szett a halogen lampa helyen, es masokat is vakit, mert keptelenseg jol beallitani...



Mire célzol, azalatt hogy gagyin? Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?
Nem feltétlen gagyit vettem volna, a Saab-ban mint írtam 70 ezer forintos volt és tökéletesen működött bár volt lámpamosó is. Tudnál mutatni különbséget, a lámpatestek között megköszönném.
Pusztán, azért használnék ilyet mert jobban látok vele... másrészt a gagyi sárga fény számomra zavaró és visszaveti a kocsit a középkorba...


Ahogy BalaBMW kollega kepen is latod, a xenon lampa projektoros vetitolencset kapott, ez garantalja, hogy a xenon altali tobbletfeny csak oda vetul, ahol mondjuk az en szememet nem bantja, amikor veled megyek szembe.
Ha normalis, torvenynek megfelelo xenont szeretnel, akkor szukseged lesz gyari xenon lampakra, lampamoso berendezesre, automata allitasra, valamint asszem a vilagitas-kapcsolot is ki kell cserelned. Az egesz moka emlekeim szerint olyan 120e penz korul kihozhato, felteve, ogy mindent bontottan veszel.



Én szerintem a halogén lámpa is állítja automatikusan a magasságot. Abból gondolom hogy indításnál ő is csinál egy fel le mozgást (végpont kalibráció). Lámpamosót legutóbb Kasza Mesternél láttam egy szett volt komplette 20e-Ftért adta, lehet vadászni. H7 xenon szettet beleteszed és nem büntethet senki.

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. augusztus 22. szerda, 16:31


BalaBMW írta:
Thony írta: Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?


Xenon:


Halogén:


Szépen látni a különbséget.


Köszönöm a segítséget, háát sajnos pont ez a 5-ös Robot szem nem tetszik Simán nem is csinálták csak ilyen projektorosan?
Akkor inkább leteszek a dologról, mx inkább kap sima izzót ami nem sárga ha van olyan :




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 22. szerda, 16:33

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. augusztus 22. szerda, 16:03


troooger írta:
vivaladiesel írta:
troooger írta: Sziasztok!
Ha a "kutyacsont" már nem tölti be kellőképp a szerepét (elkopott), az okozhatja hogy kóvályog az autó az úton?


Gömbfej, rosszabb esetben keresztlengőkar.


Köszi. Közben elmentem futómüveshez, de azt mondta tökéletes minden.

Nem akarlak ijeszgetni,de nagy a valószínűsége,hogy kormányműcsere..........
Ha a futóműves azt mondja,hogy minden rendben akkor sajnos nem marad más!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 22. szerda, 16:05

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2012. augusztus 22. szerda, 15:09


vivaladiesel írta:
troooger írta: Sziasztok!
Ha a "kutyacsont" már nem tölti be kellőképp a szerepét (elkopott), az okozhatja hogy kóvályog az autó az úton?


Gömbfej, rosszabb esetben keresztlengőkar.


Köszi. Közben elmentem futómüveshez, de azt mondta tökéletes minden.

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. augusztus 22. szerda, 14:03


Alesi írta: Az egesz moka emlekeim szerint olyan 120e penz korul kihozhato, felteve, ogy mindent bontottan veszel.



Ha gyári lámpát szeretne, akkor sajnos csak maga a 2 lámpa ennyi... Mikor azt hittem, hogy baj van a lámpáimmal akkor keresgéltem és onnan tudom.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. augusztus 22. szerda, 13:51


Thony írta:
Alesi írta:
Thony írta: Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!


Lampamoso es automata magassagallitas szuksegeltetik, kulonben bukik a muszaki vizsgan es a rendor is kiszurhatja.
Arrol meg nem is beszelve, hogy rettento gagyin nez ki egy ilyen kinai xenon szett a halogen lampa helyen, es masokat is vakit, mert keptelenseg jol beallitani...



Mire célzol, azalatt hogy gagyin? Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?
Nem feltétlen gagyit vettem volna, a Saab-ban mint írtam 70 ezer forintos volt és tökéletesen működött bár volt lámpamosó is. Tudnál mutatni különbséget, a lámpatestek között megköszönném.
Pusztán, azért használnék ilyet mert jobban látok vele... másrészt a gagyi sárga fény számomra zavaró és visszaveti a kocsit a középkorba...


Ahogy BalaBMW kollega kepen is latod, a xenon lampa projektoros vetitolencset kapott, ez garantalja, hogy a xenon altali tobbletfeny csak oda vetul, ahol mondjuk az en szememet nem bantja, amikor veled megyek szembe.
Ha normalis, torvenynek megfelelo xenont szeretnel, akkor szukseged lesz gyari xenon lampakra, lampamoso berendezesre, automata allitasra, valamint asszem a vilagitas-kapcsolot is ki kell cserelned. Az egesz moka emlekeim szerint olyan 120e penz korul kihozhato, felteve, ogy mindent bontottan veszel.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 22. szerda, 13:52

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 22. szerda, 12:20


BalaBMW írta:
Thony írta: Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?


Xenon:


Halogén:


Szépen látni a különbséget.


én látom én látom.... az egyik be van szerelve a másik nincs