autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Maistro

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 21:01


Sziasztok beraktam ledes helyzetjelzőket szerintetek a rend őrei fognak cseszegetni érte???

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 17:35


zoliika írta:
xlzx írta:
zoliika írta:

Hagy kérdezzem már meg,melyik motor tipusról beszélsz?Ugyanis Én is motorozom és quadozom!


Ez egy KTM smr 450 vezérműlánca.. VOLT

Most terepre van egy KTM sxc 400 míg utcára egy LC4 660 SMC


Ki ne lépj a fórumból írok privátot!


jólvan, látom kecskeméten is ismerős vagy... jó is az a gokart pálya

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 17:31


xlzx írta:
zoliika írta:

Hagy kérdezzem már meg,melyik motor tipusról beszélsz?Ugyanis Én is motorozom és quadozom!


Ez egy KTM smr 450 vezérműlánca.. VOLT

Most terepre van egy KTM sxc 400 míg utcára egy LC4 660 SMC


Ki ne lépj a fórumból írok privátot!

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 17:28


zoliika írta:

Hagy kérdezzem már meg,melyik motor tipusról beszélsz?Ugyanis Én is motorozom és quadozom!


Ez egy KTM smr 450 vezérműlánca.. VOLT

Most terepre van egy KTM sxc 400 míg utcára egy LC4 660 SMC

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 17:26


xlzx írta:
zoliika írta:
xlzx írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...csattanas/ hmmm


Én mikor elkezdtem érdeklődni a dupla turbós olajkályha után,akkor egyből azt mondta akinek a nevét nem akarom ismételgetni,de különben meg leírom Mátyás Attila és szerelője Krisztián:"az olajcsere után ez a második legfontosabb dolog amit cserélni kell :vezérműlánc"(ez:kb 250 e huf-ba fáj a komplett csere)"sőt ha jól emlékszem a sima egy turbós 218 le-s 6 hengeresnél is voltak ilyen problémák!Nem kell messzire menni egyébként:a német Auto Bild júniusi számában volt vagy a májusiban.Az 1.4 tfsi motorok vezérműláncáról szól,ahol ugyanez a probléma,SZAKAD sajnosés a gyár nem hajlandó elismerni.Ugyanaz mint e-46-nál a "pillangó" téma...............Ezért vagyok híve annak,hogy az új modellt nem szabad azonnal megvenni,kell egy kis szervíz ill. használói tapasztalat persze ezek után is érhetnek meglepetések,de kisebb az esélye!Más amikor már előre tudod,hogy az átírás és olajcsere után mire kell még áldoznod vagy nem tudod előre mi a az"erogén zóna" az adott típusnál és jön k...va anyázás

Helyesbítek: az áprilisi számban volt a VW motorról a cikk.Nem csak az 1.4-s motornál voltak ezek a problémák hanem:1.2,1.4,1.8 ill a 2.0l-es TFSI motoroknál.mikor falhoz állította az Auto Bild a VW sajtóreferensét személy szerint Frank Tuch-ot azt nyilatkozta"Wir haben kein Serienproblem"ezt le sem fordítom ezt érti mindenki.......


ne is mondd...én motorozom, volt már lánc szakadásom.. még a blokk felet is kiütötték a szemek



Hagy kérdezzem már meg,melyik motor tipusról beszélsz?Ugyanis Én is motorozom és quadozom!

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 17:24


zoliika írta:
xlzx írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...csattanas/ hmmm


Én mikor elkezdtem érdeklődni a dupla turbós olajkályha után,akkor egyből azt mondta akinek a nevét nem akarom ismételgetni,de különben meg leírom Mátyás Attila és szerelője Krisztián:"az olajcsere után ez a második legfontosabb dolog amit cserélni kell :vezérműlánc"(ez:kb 250 e huf-ba fáj a komplett csere)"sőt ha jól emlékszem a sima egy turbós 218 le-s 6 hengeresnél is voltak ilyen problémák!Nem kell messzire menni egyébként:a német Auto Bild júniusi számában volt vagy a májusiban.Az 1.4 tfsi motorok vezérműláncáról szól,ahol ugyanez a probléma,SZAKAD sajnosés a gyár nem hajlandó elismerni.Ugyanaz mint e-46-nál a "pillangó" téma...............Ezért vagyok híve annak,hogy az új modellt nem szabad azonnal megvenni,kell egy kis szervíz ill. használói tapasztalat persze ezek után is érhetnek meglepetések,de kisebb az esélye!Más amikor már előre tudod,hogy az átírás és olajcsere után mire kell még áldoznod vagy nem tudod előre mi a az"erogén zóna" az adott típusnál és jön k...va anyázás

Helyesbítek: az áprilisi számban volt a VW motorról a cikk.Nem csak az 1.4-s motornál voltak ezek a problémák hanem:1.2,1.4,1.8 ill a 2.0l-es TFSI motoroknál.mikor falhoz állította az Auto Bild a VW sajtóreferensét személy szerint Frank Tuch-ot azt nyilatkozta"Wir haben kein Serienproblem"ezt le sem fordítom ezt érti mindenki.......


ne is mondd...én motorozom, volt már lánc szakadásom.. még a blokk felet is kiütötték a szemek



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. szeptember 10. hétfő, 17:24

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 16:07


xlzx írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...csattanas/ hmmm


Én mikor elkezdtem érdeklődni a dupla turbós olajkályha után,akkor egyből azt mondta akinek a nevét nem akarom ismételgetni,de különben meg leírom Mátyás Attila és szerelője Krisztián:"az olajcsere után ez a második legfontosabb dolog amit cserélni kell :vezérműlánc"(ez:kb 250 e huf-ba fáj a komplett csere)"sőt ha jól emlékszem a sima egy turbós 218 le-s 6 hengeresnél is voltak ilyen problémák!Nem kell messzire menni egyébként:a német Auto Bild júniusi számában volt vagy a májusiban.Az 1.4 tfsi motorok vezérműláncáról szól,ahol ugyanez a probléma,SZAKAD sajnosés a gyár nem hajlandó elismerni.Ugyanaz mint e-46-nál a "pillangó" téma...............Ezért vagyok híve annak,hogy az új modellt nem szabad azonnal megvenni,kell egy kis szervíz ill. használói tapasztalat persze ezek után is érhetnek meglepetések,de kisebb az esélye!Más amikor már előre tudod,hogy az átírás és olajcsere után mire kell még áldoznod vagy nem tudod előre mi a az"erogén zóna" az adott típusnál és jön k...va anyázás

Helyesbítek: az áprilisi számban volt a VW motorról a cikk.Nem csak az 1.4-s motornál voltak ezek a problémák hanem:1.2,1.4,1.8 ill a 2.0l-es TFSI motoroknál.mikor falhoz állította az Auto Bild a VW sajtóreferensét személy szerint Frank Tuch-ot azt nyilatkozta"Wir haben kein Serienproblem"ezt le sem fordítom ezt érti mindenki.......

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. szeptember 10. hétfő, 16:53


xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 14:52

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 14:22


csatis1 írta: Ez azért elég gáz:


Ez az!

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 14:14


Ez azért elég gáz:


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 13:54


csbalu írta:
vivaladiesel írta: Csonti Car Fail...
http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-6012678


És így múlik el a világ dicsősége..... Egy nagyszerű autó romokban, szaré-hugyé...


Igen, sajnos kint Germániában sem ritka az 5-6000€-s vételár egy ilyen csatahajóért!

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 13:52


csatis1 írta:
Alesi írta:
zoliika írta: Tisztelt Fórumtársak!
Én szept. 11-én K.mét-Bpest-Győr-Bécs-Passau-Regensburg-Nürnberg-Leipzig-Postdam útvonalon fogok utazni a munkahelyemre.Aki kint dolgozik vagy ki akar menni Ausztriába vagy Német.O-ba és megfelel neki ez az útvonal szívesen kiviszem.Haza szept.18-án este indulok.Borzasztóan unalmas ennyit egyedül utazni ez a táv közel 1400 km tehát ha valaki ki akar menni 11-én vagy haza akar jönni 18-án akkor írjon privátot és megbeszéljük.Egy fillért sem kérek,mert nekem ezt megtérítikTehát Uraim,potyautas kerestetik


Te mivel foglalkozol, hogy ilyen messze jarsz dolgozni?


Lehet, hogy a "Dallas" c. sorozatnak lesz egy "Potsdam" c. germán testvérsorozata?


De,bolondok vagytok!Mélyfúró vagyok egy fúrótoronynál azaz "fúrós" vagyokFöldgáz,kőolaj ill.geotermikus(gőz,termál) kutakat fúrunk!Jelenleg Német.o-ban dolgozom most geotermikus kutakat fúrunk,előtte meg Szíriában voltam 6 évet,ott gázra meg olajra mentünk

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 11:59


vivaladiesel írta: Csonti Car Fail...
http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-6012678


És így múlik el a világ dicsősége..... Egy nagyszerű autó romokban, szaré-hugyé...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 09:47


vivaladiesel írta: Csonti Car Fail...
http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-6012678



???

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. szeptember 10. hétfő, 09:48

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 09:26