- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 21:01
Sziasztok beraktam ledes helyzetjelzőket szerintetek a rend őrei fognak cseszegetni érte???
Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 21:01
Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 17:35
zoliika írta:xlzx írta:zoliika írta:
Hagy kérdezzem már meg,melyik motor tipusról beszélsz?Ugyanis Én is motorozom és quadozom!
Ez egy KTM smr 450 vezérműlánca.. VOLT
Most terepre van egy KTM sxc 400 míg utcára egy LC4 660 SMC
Ki ne lépj a fórumból írok privátot!
Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 17:31
xlzx írta:zoliika írta:
Hagy kérdezzem már meg,melyik motor tipusról beszélsz?Ugyanis Én is motorozom és quadozom!
Ez egy KTM smr 450 vezérműlánca.. VOLT
Most terepre van egy KTM sxc 400 míg utcára egy LC4 660 SMC
Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 17:28
zoliika írta:
Hagy kérdezzem már meg,melyik motor tipusról beszélsz?Ugyanis Én is motorozom és quadozom!
Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 17:26
xlzx írta:zoliika írta:xlzx írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...csattanas/ hmmm
Én mikor elkezdtem érdeklődni a dupla turbós olajkályha után,akkor egyből azt mondta akinek a nevét nem akarom ismételgetni,de különben meg leírom Mátyás Attila és szerelője Krisztián:"az olajcsere után ez a második legfontosabb dolog amit cserélni kell :vezérműlánc"(ez:kb 250 e huf-ba fáj a komplett csere)"sőt ha jól emlékszem a sima egy turbós 218 le-s 6 hengeresnél is voltak ilyen problémák!Nem kell messzire menni egyébként:a német Auto Bild júniusi számában volt vagy a májusiban.Az 1.4 tfsi motorok vezérműláncáról szól,ahol ugyanez a probléma,SZAKAD sajnosés a gyár nem hajlandó elismerni.Ugyanaz mint e-46-nál a "pillangó" téma...............Ezért vagyok híve annak,hogy az új modellt nem szabad azonnal megvenni,kell egy kis szervíz ill. használói tapasztalat persze ezek után is érhetnek meglepetések,de kisebb az esélye!Más amikor már előre tudod,hogy az átírás és olajcsere után mire kell még áldoznod vagy nem tudod előre mi a az"erogén zóna" az adott típusnál és jön k...va anyázás
Helyesbítek: az áprilisi számban volt a VW motorról a cikk.Nem csak az 1.4-s motornál voltak ezek a problémák hanem:1.2,1.4,1.8 ill a 2.0l-es TFSI motoroknál.mikor falhoz állította az Auto Bild a VW sajtóreferensét személy szerint Frank Tuch-ot azt nyilatkozta"Wir haben kein Serienproblem"ezt le sem fordítom ezt érti mindenki.......
ne is mondd...én motorozom, volt már lánc szakadásom.. még a blokk felet is kiütötték a szemek
Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 17:24
zoliika írta:xlzx írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...csattanas/ hmmm
Én mikor elkezdtem érdeklődni a dupla turbós olajkályha után,akkor egyből azt mondta akinek a nevét nem akarom ismételgetni,de különben meg leírom Mátyás Attila és szerelője Krisztián:"az olajcsere után ez a második legfontosabb dolog amit cserélni kell :vezérműlánc"(ez:kb 250 e huf-ba fáj a komplett csere)"sőt ha jól emlékszem a sima egy turbós 218 le-s 6 hengeresnél is voltak ilyen problémák!Nem kell messzire menni egyébként:a német Auto Bild júniusi számában volt vagy a májusiban.Az 1.4 tfsi motorok vezérműláncáról szól,ahol ugyanez a probléma,SZAKAD sajnosés a gyár nem hajlandó elismerni.Ugyanaz mint e-46-nál a "pillangó" téma...............Ezért vagyok híve annak,hogy az új modellt nem szabad azonnal megvenni,kell egy kis szervíz ill. használói tapasztalat persze ezek után is érhetnek meglepetések,de kisebb az esélye!Más amikor már előre tudod,hogy az átírás és olajcsere után mire kell még áldoznod vagy nem tudod előre mi a az"erogén zóna" az adott típusnál és jön k...va anyázás
Helyesbítek: az áprilisi számban volt a VW motorról a cikk.Nem csak az 1.4-s motornál voltak ezek a problémák hanem:1.2,1.4,1.8 ill a 2.0l-es TFSI motoroknál.mikor falhoz állította az Auto Bild a VW sajtóreferensét személy szerint Frank Tuch-ot azt nyilatkozta"Wir haben kein Serienproblem"ezt le sem fordítom ezt érti mindenki.......
Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 16:07
xlzx írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...csattanas/ hmmm
Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 14:52
Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 13:54
csbalu írta:vivaladiesel írta: Csonti Car Fail...
http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-6012678
És így múlik el a világ dicsősége..... Egy nagyszerű autó romokban, szaré-hugyé...
Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 13:52
csatis1 írta:Alesi írta:zoliika írta: Tisztelt Fórumtársak!
Én szept. 11-én K.mét-Bpest-Győr-Bécs-Passau-Regensburg-Nürnberg-Leipzig-Postdam útvonalon fogok utazni a munkahelyemre.Aki kint dolgozik vagy ki akar menni Ausztriába vagy Német.O-ba és megfelel neki ez az útvonal szívesen kiviszem.Haza szept.18-án este indulok.Borzasztóan unalmas ennyit egyedül utazni ez a táv közel 1400 km tehát ha valaki ki akar menni 11-én vagy haza akar jönni 18-án akkor írjon privátot és megbeszéljük.Egy fillért sem kérek,mert nekem ezt megtérítikTehát Uraim,potyautas kerestetik
Te mivel foglalkozol, hogy ilyen messze jarsz dolgozni?
Lehet, hogy a "Dallas" c. sorozatnak lesz egy "Potsdam" c. germán testvérsorozata?
Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 11:59
vivaladiesel írta: Csonti Car Fail...
http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-6012678
Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 09:47
vivaladiesel írta: Csonti Car Fail...
http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-6012678
Elküldve: 2012. szeptember 10. hétfő, 09:26