xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 20:32


Robinson írta:
lalada írta: nekem kb ugyanez volt a problémám amíg 5-ös váltóssal 20d-vel nyomtam. (E46, limu)
nem kis részben emiatt szedtem össze kb 3 büntit.egyszerűen ha felváltottam 4-esbe és nem akartam az autó nyögvenyelő , elhalkuló hangját hallani, és lemaradni az előttem menőtől, csöppet ráléptem és már mingyá 70-nel mentem. most ugye ugyanilyen motorst hajtok csak 6-ossal és sokkal jobban tudom tartani az 50-et, 4-ben. A megoldásom az 5-ös váltós sűrű budapesti forgalomban nekem is a 3-as fokozat volt a régivel. Azt figyelembe kell venni, hogy itt Pesten azért kicsit keményebben kell nyomni lámpák közt, ha nem akarsz minden lámpánál perceket állni és malmozni.


Erről van szó, legalább Te érted miről papolok Bp-en 4-5ösben 50-el autókázni b+... faterok..


50?? majdnem 1ben megy annyit valamelyik nap mentem ki szentendrére napközben, aztán a 11esen azon kaptam magam hogy 5. 3000, 160

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 18:34


lalada írta: nekem kb ugyanez volt a problémám amíg 5-ös váltóssal 20d-vel nyomtam. (E46, limu)
nem kis részben emiatt szedtem össze kb 3 büntit.egyszerűen ha felváltottam 4-esbe és nem akartam az autó nyögvenyelő , elhalkuló hangját hallani, és lemaradni az előttem menőtől, csöppet ráléptem és már mingyá 70-nel mentem. most ugye ugyanilyen motorst hajtok csak 6-ossal és sokkal jobban tudom tartani az 50-et, 4-ben. A megoldásom az 5-ös váltós sűrű budapesti forgalomban nekem is a 3-as fokozat volt a régivel. Azt figyelembe kell venni, hogy itt Pesten azért kicsit keményebben kell nyomni lámpák közt, ha nem akarsz minden lámpánál perceket állni és malmozni.


Erről van szó, legalább Te érted miről papolok Bp-en 4-5ösben 50-el autókázni b+... faterok..

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 17:58


Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson, he jó gyerek! ha rendszeresen mérnek be 50-es táblánál 70-nel, akkor nem gondolod, hogy a hiba a lábadban van? tudod mi a szitu, de azért is 70-nel mész
vagy úgy érted, hogy nem mész anynival, de olyanról akpsz csekekt?


Tudod, mikor lankad a figyelem, mert már rég nem mértek, sőt még neten is megnézed, és nincs kiírva mérés, aztán messziről nézed, hogy "ott szoktak állni, de most nem", aztán hopsz, a domb mögött felbukkan, pont mikor elérted a hetvenet...

Szóval ilyesmik. Megaztán mivel minden nap arra megyek, minden nap szenvedek, hogy 50-el tötymörgök a fák között. sokszor nagyon nehéz. pont azért mert kurvára indokolatlan. mintha egy helyben állnál...



Megértem az érzést, gondolj bele az én esetembe: Siófokon élek 3 éve, szeretek a Balcsi környékén kirándulni, télen zsíroskenyeres-forraltborozós-korcsolyázós napokra ide-oda.

Na most, nyáron TELJESEN reálisak a 70-es táblák két település között, a 30-as 40-es lassítók néhány településen és a 20-as korlát a nyaralóvezetekben. Nem csak jogos, néha megszeghetetlen is, mert összefüggő füzérben vonulnak az autók, főleg péntektől vasárnapig.

De most mi van? Csend és hó és halál. Meg a szöttyögés, mintha állnék. Igazán kikúrhatnának egy kiegészítő táblát, mint Siófokon a parkolótáblák alá, hogy mindez május 30-tól szeptember 1-ig él, és kész. De nem teszik...

Kénytelen vagyok kussolva lassulni - de a rendőrök javára meg kell említenem, hogy ők sem méregetnek ilyen helyeken már, csakis normál forgalmú szakaszokon (Siófokon a Vak Bottyán vagy Wesselényi u).

Megéri tűrtőztetni magunkat, de tény, hogy néha tényleg eldurran az ember agya az állami közlekedésmérnökök munkája miatt.


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 17:34


Nincs tempomatom... :-S

6-ban arra kell figyelni h. 1800-as fordulat azért legyen.

Nekem a rugalmasság miatt kellene...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 16:58


ute107 írta: Mekkora munka a fl előtti 20d 5.sebességes váltóját kicserléni 6-osra.

Kardánnál lenne az igaza szopacs az átalakításnál gondolom.

Programozni kellene hozzá, vagy nem?!


Mikit kérdezd (bmw320d4), neki olyan.
egy biztos a tempomat 6. fokozatban nem megy.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 16:58


xlzx írta:
lalada írta: A megoldásom az 5-ös váltós sűrű budapesti forgalomban nekem is a 3-as fokozat volt a régivel. Azt figyelembe kell venni, hogy itt Pesten azért kicsit keményebben kell nyomni lámpák közt, ha nem akarsz minden lámpánál perceket állni és malmozni.




és így bizony az 5ös váltós nekem városban benyeli a 8-9et halál lazán



Nem véletlen lett kitalálva a 6os váltó. Én pályán járok sokat, kicsit városban úgyhogy nekem viszonylag mind1, de ha sokat városoznék nagyon gondolkodnék a 6-os váltón


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 16:57


Mekkora munka a fl előtti 20d 5.sebességes váltóját kicserléni 6-osra.

Kardánnál lenne az igaza szopacs az átalakításnál gondolom.

Programozni kellene hozzá, vagy nem?!


xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 16:56


lalada írta: A megoldásom az 5-ös váltós sűrű budapesti forgalomban nekem is a 3-as fokozat volt a régivel. Azt figyelembe kell venni, hogy itt Pesten azért kicsit keményebben kell nyomni lámpák közt, ha nem akarsz minden lámpánál perceket állni és malmozni.




és így bizony az 5ös váltós nekem városban benyeli a 8-9et halál lazán



csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 15:27


lalada írta: nekem kb ugyanez volt a problémám amíg 5-ös váltóssal 20d-vel nyomtam. (E46, limu)
nem kis részben emiatt szedtem össze kb 3 büntit.egyszerűen ha felváltottam 4-esbe és nem akartam az autó nyögvenyelő , elhalkuló hangját hallani, és lemaradni az előttem menőtől, csöppet ráléptem és már mingyá 70-nel mentem. most ugye ugyanilyen motorst hajtok csak 6-ossal és sokkal jobban tudom tartani az 50-et, 4-ben. A megoldásom az 5-ös váltós sűrű budapesti forgalomban nekem is a 3-as fokozat volt a régivel. Azt figyelembe kell venni, hogy itt Pesten azért kicsit keményebben kell nyomni lámpák közt, ha nem akarsz minden lámpánál perceket állni és malmozni.



Ezt mondom....

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 15:25


anubisz írta:
Robinson írta:
anubisz írta:
csbalu írta:
Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson, he jó gyerek! ha rendszeresen mérnek be 50-es táblánál 70-nel, akkor nem gondolod, hogy a hiba a lábadban van? tudod mi a szitu, de azért is 70-nel mész
vagy úgy érted, hogy nem mész anynival, de olyanról akpsz csekekt?


Tudod, mikor lankad a figyelem, mert már rég nem mértek, sőt még neten is megnézed, és nincs kiírva mérés, aztán messziről nézed, hogy "ott szoktak állni, de most nem", aztán hopsz, a domb mögött felbukkan, pont mikor elérted a hetvenet...

Szóval ilyesmik. Megaztán mivel minden nap arra megyek, minden nap szenvedek, hogy 50-el tötymörgök a fák között. sokszor nagyon nehéz. pont azért mert kurvára indokolatlan. mintha egy helyben állnál...



Na cseszd meg a bogarat az aláírásodban, hogy fél percig nyomkodtam a monitort hogy lenyomjam a bogarat.....

Baj a BMW-vel hogy kurvára a 70et szereti városban, és észre sem veszed... 50 szinte tarthataltan, csak tempomattal......


szerencse, hogy nem M5 el jársz, ha már ezzel se lehet 50 el menni.


Anubisz, neked mi az átlag? Amúgy az 50 az kettes, vagy már hármas? Most így tök nem vágom...


én se vágom, csak furcsálltam amit a gyerek írt, hogy 50 el alig lehet menni, már egy 2000 diesel BMW vel. Hogy valaki nem akar azt megértem, de hogy már alig lehet, no ez furcsa. Én nem írtam semmilyen átlagot. Csak akkor hogy járnak az 500 lóerős kocsikkal városba. Ehhez bátorkodtam hozzászólni.


Kinek mi.. Amíg barátnőm Yarisaval teljesen kényelmes tartani az 50et addig a BMW-vel kurvára utálok 50el menni... nem úgy értettem az "alig lehet menni"-t hogy fizikailag lehetetlen, hanem hogy nekem rohadtul nehezemre esik tartani az 50es tönymörgést, főleg ha kikerülök valakit és már 70-80al megyek.... De a véleményem még ugyan az a 60-70es tempó fekszik a legjobban neki így városi környezetben.
Igazad van, nem M5 a 20d, de az amit én mondok és az amit Te az a 2 nincs összefüggésben!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 14:29


anubisz írta:
YELLOW írta:

én simán eljárok városban 50-nél 5.-ben. mostanában szoktam rá a 4-es fokozat hazsnálatára. mivel nem fogyaszt úgysem többet, de legalább valamivel rugalmasabb. számomra furcsa, mikor dízeleseknél azt olvasom, hogy városban 3.-ban mennek. ezért nagy a városi fogyasztás. mondjuk én pesti körülmények között elég ritkán vezetek, miskolc, debrecen inkább, de ott is simán mentem 50-nel. egyszer nem volt olyan szitu, hogy vissza kellett volna váltanom. simán le lehet követni a forgalmat úgyis. nem versenyezni akarok én városba, hogy mindig ott legyen a max nyomaték, lóerő a fokozatban.


Nekem volt sima adagolós diesel BMW is, sima szívó, azt beraktam 1 be, leléptem a gázról, a kuplungról, simán felmászott egy dombon, emelkedőn is gázadás nélkül. Szinte lehetetlen volt lefullasztani,persze már más a finomabb befecskendezés, de azért egy dieselbe van erő, nyomaték, hogy szinte bármely fokozatba el lehet kényelmesen városozni.Max nem ugrik egyből ha odalépsz.


hát pont ezé mondom, hogy nem értettem a 3. fokozatot városban. a dízel mégjobban bírja a magas fokozatot alacsony sebességgel, mint a benyás...
nekem pont az a gondom, hogy ha én pl 3-asban megyek ezzel a szarral városban, akkor kicsit odalépve annyira megugrik, nem viccelek, asszony csak bóbitázik az ülések, ha meg motorfékezni akarok, az is sokat fog rajta. örülök neki, hogy jó a kompresszió meg ilyenek, de nah. meg keresztfater lévén sok dízelt vezettem, neki szinte mindig az volt, és városos témában mindig 5-ben mentünk, akár nagy puttonyos long merci sprinter (ami 80 lovas szívódezső ), akár bármi...

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 14:19


nekem kb ugyanez volt a problémám amíg 5-ös váltóssal 20d-vel nyomtam. (E46, limu)
nem kis részben emiatt szedtem össze kb 3 büntit.egyszerűen ha felváltottam 4-esbe és nem akartam az autó nyögvenyelő , elhalkuló hangját hallani, és lemaradni az előttem menőtől, csöppet ráléptem és már mingyá 70-nel mentem. most ugye ugyanilyen motorst hajtok csak 6-ossal és sokkal jobban tudom tartani az 50-et, 4-ben. A megoldásom az 5-ös váltós sűrű budapesti forgalomban nekem is a 3-as fokozat volt a régivel. Azt figyelembe kell venni, hogy itt Pesten azért kicsit keményebben kell nyomni lámpák közt, ha nem akarsz minden lámpánál perceket állni és malmozni.


Idézet:
Baj a BMW-vel hogy kurvára a 70et szereti városban, és észre sem veszed... 50 szinte tarthataltan, csak tempomattal......


szerencse, hogy nem M5 el jársz, ha már ezzel se lehet 50 el menni.[/quote]

Idézet: Nekem 5-ös váltóm van és a 3-ból valamikor felváltanék de a 4. ben meg még alacsony a fordulat 60-70 között viszont nagyon jó. 3 városban használható 30-100ig, csak 4-ben lehet szépen csorogni 60-70el. 6-os váltós valószínűleg pont ezt a problémát oldotta meg.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 21. péntek, 14:19

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 13:12


YELLOW írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
anubisz írta:
csbalu írta:
Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson, he jó gyerek! ha rendszeresen mérnek be 50-es táblánál 70-nel, akkor nem gondolod, hogy a hiba a lábadban van? tudod mi a szitu, de azért is 70-nel mész
vagy úgy érted, hogy nem mész anynival, de olyanról akpsz csekekt?


Tudod, mikor lankad a figyelem, mert már rég nem mértek, sőt még neten is megnézed, és nincs kiírva mérés, aztán messziről nézed, hogy "ott szoktak állni, de most nem", aztán hopsz, a domb mögött felbukkan, pont mikor elérted a hetvenet...

Szóval ilyesmik. Megaztán mivel minden nap arra megyek, minden nap szenvedek, hogy 50-el tötymörgök a fák között. sokszor nagyon nehéz. pont azért mert kurvára indokolatlan. mintha egy helyben állnál...



Na cseszd meg a bogarat az aláírásodban, hogy fél percig nyomkodtam a monitort hogy lenyomjam a bogarat.....

Baj a BMW-vel hogy kurvára a 70et szereti városban, és észre sem veszed... 50 szinte tarthataltan, csak tempomattal......


szerencse, hogy nem M5 el jársz, ha már ezzel se lehet 50 el menni.


Anubisz, neked mi az átlag? Amúgy az 50 az kettes, vagy már hármas? Most így tök nem vágom...


én se vágom, csak furcsálltam amit a gyerek írt, hogy 50 el alig lehet menni, már egy 2000 diesel BMW vel. Hogy valaki nem akar azt megértem, de hogy már alig lehet, no ez furcsa. Én nem írtam semmilyen átlagot. Csak akkor hogy járnak az 500 lóerős kocsikkal városba. Ehhez bátorkodtam hozzászólni.


én simán eljárok városban 50-nél 5.-ben. mostanában szoktam rá a 4-es fokozat hazsnálatára. mivel nem fogyaszt úgysem többet, de legalább valamivel rugalmasabb. számomra furcsa, mikor dízeleseknél azt olvasom, hogy városban 3.-ban mennek. ezért nagy a városi fogyasztás. mondjuk én pesti körülmények között elég ritkán vezetek, miskolc, debrecen inkább, de ott is simán mentem 50-nel. egyszer nem volt olyan szitu, hogy vissza kellett volna váltanom. simán le lehet követni a forgalmat úgyis. nem versenyezni akarok én városba, hogy mindig ott legyen a max nyomaték, lóerő a fokozatban.


Nekem volt sima adagolós diesel BMW is, sima szívó, azt beraktam 1 be, leléptem a gázról, a kuplungról, simán felmászott egy dombon, emelkedőn is gázadás nélkül. Szinte lehetetlen volt lefullasztani,persze már más a finomabb befecskendezés, de azért egy dieselbe van erő, nyomaték, hogy szinte bármely fokozatba el lehet kényelmesen városozni.Max nem ugrik egyből ha odalépsz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 13:06


anubisz írta:
Robinson írta:
anubisz írta:
csbalu írta:
Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson, he jó gyerek! ha rendszeresen mérnek be 50-es táblánál 70-nel, akkor nem gondolod, hogy a hiba a lábadban van? tudod mi a szitu, de azért is 70-nel mész
vagy úgy érted, hogy nem mész anynival, de olyanról akpsz csekekt?


Tudod, mikor lankad a figyelem, mert már rég nem mértek, sőt még neten is megnézed, és nincs kiírva mérés, aztán messziről nézed, hogy "ott szoktak állni, de most nem", aztán hopsz, a domb mögött felbukkan, pont mikor elérted a hetvenet...

Szóval ilyesmik. Megaztán mivel minden nap arra megyek, minden nap szenvedek, hogy 50-el tötymörgök a fák között. sokszor nagyon nehéz. pont azért mert kurvára indokolatlan. mintha egy helyben állnál...



Na cseszd meg a bogarat az aláírásodban, hogy fél percig nyomkodtam a monitort hogy lenyomjam a bogarat.....

Baj a BMW-vel hogy kurvára a 70et szereti városban, és észre sem veszed... 50 szinte tarthataltan, csak tempomattal......


szerencse, hogy nem M5 el jársz, ha már ezzel se lehet 50 el menni.


Anubisz, neked mi az átlag? Amúgy az 50 az kettes, vagy már hármas? Most így tök nem vágom...


én se vágom, csak furcsálltam amit a gyerek írt, hogy 50 el alig lehet menni, már egy 2000 diesel BMW vel. Hogy valaki nem akar azt megértem, de hogy már alig lehet, no ez furcsa. Én nem írtam semmilyen átlagot. Csak akkor hogy járnak az 500 lóerős kocsikkal városba. Ehhez bátorkodtam hozzászólni.


én simán eljárok városban 50-nél 5.-ben. mostanában szoktam rá a 4-es fokozat hazsnálatára. mivel nem fogyaszt úgysem többet, de legalább valamivel rugalmasabb. számomra furcsa, mikor dízeleseknél azt olvasom, hogy városban 3.-ban mennek. ezért nagy a városi fogyasztás. mondjuk én pesti körülmények között elég ritkán vezetek, miskolc, debrecen inkább, de ott is simán mentem 50-nel. egyszer nem volt olyan szitu, hogy vissza kellett volna váltanom. simán le lehet követni a forgalmat úgyis. nem versenyezni akarok én városba, hogy mindig ott legyen a max nyomaték, lóerő a fokozatban.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 13:01


Robinson írta:
anubisz írta:
csbalu írta:
Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson, he jó gyerek! ha rendszeresen mérnek be 50-es táblánál 70-nel, akkor nem gondolod, hogy a hiba a lábadban van? tudod mi a szitu, de azért is 70-nel mész
vagy úgy érted, hogy nem mész anynival, de olyanról akpsz csekekt?


Tudod, mikor lankad a figyelem, mert már rég nem mértek, sőt még neten is megnézed, és nincs kiírva mérés, aztán messziről nézed, hogy "ott szoktak állni, de most nem", aztán hopsz, a domb mögött felbukkan, pont mikor elérted a hetvenet...

Szóval ilyesmik. Megaztán mivel minden nap arra megyek, minden nap szenvedek, hogy 50-el tötymörgök a fák között. sokszor nagyon nehéz. pont azért mert kurvára indokolatlan. mintha egy helyben állnál...



Na cseszd meg a bogarat az aláírásodban, hogy fél percig nyomkodtam a monitort hogy lenyomjam a bogarat.....

Baj a BMW-vel hogy kurvára a 70et szereti városban, és észre sem veszed... 50 szinte tarthataltan, csak tempomattal......


szerencse, hogy nem M5 el jársz, ha már ezzel se lehet 50 el menni.


Anubisz, neked mi az átlag? Amúgy az 50 az kettes, vagy már hármas? Most így tök nem vágom...


én se vágom, csak furcsálltam amit a gyerek írt, hogy 50 el alig lehet menni, már egy 2000 diesel BMW vel. Hogy valaki nem akar azt megértem, de hogy már alig lehet, no ez furcsa. Én nem írtam semmilyen átlagot. Csak akkor hogy járnak az 500 lóerős kocsikkal városba. Ehhez bátorkodtam hozzászólni.