- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2015. március 20. péntek, 17:15
Helló, van egy 320d Sedan 136LE, négyágú kormány. Lehet e bele multikormányt tenni aminek van tempomatja?
Elküldve: 2015. március 20. péntek, 17:15
Elküldve: 2014. július 24. csütörtök, 14:48
Baci írta: Sziasztok!
Az volna a kérdésem,valaki meg tudná-e mondani,hogy tempomat bekötésénél milyen,és mekkora méretű csatlakozó megy a motorvezérlőbe,és a kormány alatti csatlakozóba?
Igazság szerint valószinűleg rendelnem kell a csatlakozókat,és jó volna,ha csak egyszer kellene szétbontani az autót,és nem ott derülne ki,hogy nem megfelelő méretű
A motoromkód:n42b20a
Az esetleges válaszokat előre is köszönöm.
Üdv:Szabi
Elküldve: 2014. július 24. csütörtök, 14:12
Elküldve: 2014. június 30. hétfő, 15:29
Elküldve: 2014. június 30. hétfő, 15:20
lantika írta:jgbobo írta:lantika írta:adii087 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy mi olyankor a teendő, ha minden stimmelt a kábelezéssel kivéve a motorvezérlő steckernél való bekötés. Nem stimmelt a kék/fekete kábel csatlakozója a steckerbe. e46 318d 2004.
Köszi előre is!
Üdv,
Ádám
Elteres van az M47,illetve M47N motorok motorvezerlö csatija között. Mäs a csatlakozoban levö erintkezö merete.
Szia!
Csináltam már párat. Ha új típus M47 akkor 40 pin-es a csati, akkor a pin 27-be kell a kábel, ha régebbi vagy M47N-es akkor 58 pin-es a csati ha jól emlékszem és akkor a pin 37-be kell a csati.
Üdv.
Igy van,de a 40 pinesben mäs a csatimerete
Elküldve: 2014. június 30. hétfő, 15:11
jgbobo írta:lantika írta:adii087 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy mi olyankor a teendő, ha minden stimmelt a kábelezéssel kivéve a motorvezérlő steckernél való bekötés. Nem stimmelt a kék/fekete kábel csatlakozója a steckerbe. e46 318d 2004.
Köszi előre is!
Üdv,
Ádám
Elteres van az M47,illetve M47N motorok motorvezerlö csatija között. Mäs a csatlakozoban levö erintkezö merete.
Szia!
Csináltam már párat. Ha új típus M47 akkor 40 pin-es a csati, akkor a pin 27-be kell a kábel, ha régebbi vagy M47N-es akkor 58 pin-es a csati ha jól emlékszem és akkor a pin 37-be kell a csati.
Üdv.
Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 23:21
lantika írta:adii087 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy mi olyankor a teendő, ha minden stimmelt a kábelezéssel kivéve a motorvezérlő steckernél való bekötés. Nem stimmelt a kék/fekete kábel csatlakozója a steckerbe. e46 318d 2004.
Köszi előre is!
Üdv,
Ádám
Elteres van az M47,illetve M47N motorok motorvezerlö csatija között. Mäs a csatlakozoban levö erintkezö merete.
Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 21:00
adii087 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy mi olyankor a teendő, ha minden stimmelt a kábelezéssel kivéve a motorvezérlő steckernél való bekötés. Nem stimmelt a kék/fekete kábel csatlakozója a steckerbe. e46 318d 2004.
Köszi előre is!
Üdv,
Ádám
Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 17:47
csab2esz írta:szotakdavid írta:perlator81 írta:YELLOW írta:szotakdavid írta:perlator81 írta: Sziasztok!
96-os e36 318 tds tempomat bekötéshez szeretnék segítséget kérni. Valakinek valami ötlete, rajza hogy hova kell kötni a karon lévő 2 kanócot? A gázpedál elektromos, fék, kuplung kapcsoló gyárilag benne van, de nem láttam a kormányoszlopnál üres csatit
vettél kábelköteget hozzá?ha gyárilag nem tempomatos nem lesz fent a csatija.
E46-nál egy csati van, csak épp a vezetékeket kell a megfelelő helyre betenni. meg nekem ami furcsa és csodálkozom, hogy 18tds ekkori évjáratban, hogyhogy elektromos a gáz? bár ha ezt mondjátok én elhiszem. mondjuk úgy rémlik E36-ba multikormány sem volt, tehát ott akkor máshol kapcsolható, akkor viszont hihető a csati hiánya ha gyáriban nincs benne.
Van ugye a kar, két kábel jön ki belőle, csatlakozó és onnan tovább két kábel.... Ha ez a kábelköteg akkor van Elektromos a gáz az tuti, megnéztem és poti van a pedálnál...
Kuplungnál egy fehér kapcsoló, féknél meg ugye a fekete, ami gondolom a féklámpát molesztálja.
E46 tempomat beépítési leírásom van ha úgy gondolod kell szólj és elküldöm.
Üdv.Ha lehet engem érdekelne az E46 tempomat beépítése leírás.Vettem kábeleket hozzá meg multikormányt.
Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 11:24
szotakdavid írta:perlator81 írta:YELLOW írta:szotakdavid írta:perlator81 írta: Sziasztok!
96-os e36 318 tds tempomat bekötéshez szeretnék segítséget kérni. Valakinek valami ötlete, rajza hogy hova kell kötni a karon lévő 2 kanócot? A gázpedál elektromos, fék, kuplung kapcsoló gyárilag benne van, de nem láttam a kormányoszlopnál üres csatit
vettél kábelköteget hozzá?ha gyárilag nem tempomatos nem lesz fent a csatija.
E46-nál egy csati van, csak épp a vezetékeket kell a megfelelő helyre betenni. meg nekem ami furcsa és csodálkozom, hogy 18tds ekkori évjáratban, hogyhogy elektromos a gáz? bár ha ezt mondjátok én elhiszem. mondjuk úgy rémlik E36-ba multikormány sem volt, tehát ott akkor máshol kapcsolható, akkor viszont hihető a csati hiánya ha gyáriban nincs benne.
Van ugye a kar, két kábel jön ki belőle, csatlakozó és onnan tovább két kábel.... Ha ez a kábelköteg akkor van Elektromos a gáz az tuti, megnéztem és poti van a pedálnál...
Kuplungnál egy fehér kapcsoló, féknél meg ugye a fekete, ami gondolom a féklámpát molesztálja.
E46 tempomat beépítési leírásom van ha úgy gondolod kell szólj és elküldöm.
Elküldve: 2014. május 06. kedd, 19:10
adii087 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy mi olyankor a teendő, ha minden stimmelt a kábelezéssel kivéve a motorvezérlő steckernél való bekötés. Nem stimmelt a kék/fekete kábel csatlakozója a steckerbe. e46 318d 2004.
Köszi előre is!
Üdv,
Ádám
Elküldve: 2014. május 06. kedd, 18:34
Elküldve: 2014. április 15. kedd, 19:28
hanzi320 írta:szotakdavid írta:hanzi320 írta:
Érdeklődnék.
És 320d 2004-es évjáratnál? Elektromos gázpedál van ha minden igaz
Igen,az.
Sportkormány van benne, csak nem multis.
Ezek elő vannak készítve?Csak gombsor kéne?Vagy valami programozás is?
Elküldve: 2014. április 15. kedd, 19:25
szotakdavid írta:hanzi320 írta:
Érdeklődnék.
És 320d 2004-es évjáratnál? Elektromos gázpedál van ha minden igaz
Igen,az.
Elküldve: 2014. április 15. kedd, 19:20
hanzi320 írta:
Érdeklődnék.
És 320d 2004-es évjáratnál? Elektromos gázpedál van ha minden igaz