autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Onesimos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. március 20. péntek, 17:15


Helló, van egy 320d Sedan 136LE, négyágú kormány. Lehet e bele multikormányt tenni aminek van tempomatja?

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. július 24. csütörtök, 14:48


Baci írta: Sziasztok!
Az volna a kérdésem,valaki meg tudná-e mondani,hogy tempomat bekötésénél milyen,és mekkora méretű csatlakozó megy a motorvezérlőbe,és a kormány alatti csatlakozóba?
Igazság szerint valószinűleg rendelnem kell a csatlakozókat,és jó volna,ha csak egyszer kellene szétbontani az autót,és nem ott derülne ki,hogy nem megfelelő méretű
A motoromkód:n42b20a
Az esetleges válaszokat előre is köszönöm.
Üdv:Szabi


Írtam Pü-t









Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2014. július 24. csütörtök, 15:04

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Baci

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2014. július 24. csütörtök, 14:12


Sziasztok!
Az volna a kérdésem,valaki meg tudná-e mondani,hogy tempomat bekötésénél milyen,és mekkora méretű csatlakozó megy a motorvezérlőbe,és a kormány alatti csatlakozóba?
Igazság szerint valószinűleg rendelnem kell a csatlakozókat,és jó volna,ha csak egyszer kellene szétbontani az autót,és nem ott derülne ki,hogy nem megfelelő méretű
A motoromkód:n42b20a
Az esetleges válaszokat előre is köszönöm.
Üdv:Szabi


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. június 30. hétfő, 15:29


Egyébként, szerény elképzelésem szerint, mivel a Tempomat is az I-BUS-on van rajta egész egyszerűen ha beköti az ember a rádió csatijára az I-BUS-ra akkor is működnie kell. Ebben kb 90%-ig biztos vagyok csak még nem próbáltam ki.
I-BUS-t ha nézed szépen ott vannak az MFL üzenetei benne, a bus pedig bus, arra bárhol csatlakozol tudsz adni venni, nem kell mindezt a motorvezérlőnél megtenni!
Így a beszerelés is egyszerűsödik és a világításkapcsolót sem kell babrálni. A rádiónál eleve ott van a gyújtás táp, a világításkapcsolótól csak a tápot veszik le, lényegében mindegy honnét.

Garanciát természetesen nem vállalok arra az estre ha nem működne!!!!

A gyári telepítési útmutatóban K-bust írnak, ellenben a topologikus ábrákon és a tapasztalat szerint I-BUS-on kommunikál.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 30. hétfő, 15:36

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. június 30. hétfő, 15:20


lantika írta:
jgbobo írta:
lantika írta:
adii087 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy mi olyankor a teendő, ha minden stimmelt a kábelezéssel kivéve a motorvezérlő steckernél való bekötés. Nem stimmelt a kék/fekete kábel csatlakozója a steckerbe. e46 318d 2004.
Köszi előre is!
Üdv,
Ádám


Elteres van az M47,illetve M47N motorok motorvezerlö csatija között. Mäs a csatlakozoban levö erintkezö merete.

Szia!

Csináltam már párat. Ha új típus M47 akkor 40 pin-es a csati, akkor a pin 27-be kell a kábel, ha régebbi vagy M47N-es akkor 58 pin-es a csati ha jól emlékszem és akkor a pin 37-be kell a csati.

Üdv.


Igy van,de a 40 pinesben mäs a csatimerete


Pont most akarok fényt deríteni a pontos krimp méretre Én is futottam már bele olyanba hogy megvették a gyári kábelköteget aztán pont szét kellett barmolni az egészet hogy be lehessen kötni, szart adtak.
Ha minden jól megy hamarosan lesz utángyártott tempomat kábelkötegem is, azoknak akik maguk nem tudják vagy nem szeretnék megcsinálni

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2014. június 30. hétfő, 15:11


jgbobo írta:
lantika írta:
adii087 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy mi olyankor a teendő, ha minden stimmelt a kábelezéssel kivéve a motorvezérlő steckernél való bekötés. Nem stimmelt a kék/fekete kábel csatlakozója a steckerbe. e46 318d 2004.
Köszi előre is!
Üdv,
Ádám


Elteres van az M47,illetve M47N motorok motorvezerlö csatija között. Mäs a csatlakozoban levö erintkezö merete.

Szia!

Csináltam már párat. Ha új típus M47 akkor 40 pin-es a csati, akkor a pin 27-be kell a kábel, ha régebbi vagy M47N-es akkor 58 pin-es a csati ha jól emlékszem és akkor a pin 37-be kell a csati.

Üdv.


Igy van,de a 40 pinesben mäs a csatimerete


jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 23:21


lantika írta:
adii087 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy mi olyankor a teendő, ha minden stimmelt a kábelezéssel kivéve a motorvezérlő steckernél való bekötés. Nem stimmelt a kék/fekete kábel csatlakozója a steckerbe. e46 318d 2004.
Köszi előre is!
Üdv,
Ádám


Elteres van az M47,illetve M47N motorok motorvezerlö csatija között. Mäs a csatlakozoban levö erintkezö merete.

Szia!

Csináltam már párat. Ha új típus M47 akkor 40 pin-es a csati, akkor a pin 27-be kell a kábel, ha régebbi vagy M47N-es akkor 58 pin-es a csati ha jól emlékszem és akkor a pin 37-be kell a csati.

Üdv.



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 21:00


adii087 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy mi olyankor a teendő, ha minden stimmelt a kábelezéssel kivéve a motorvezérlő steckernél való bekötés. Nem stimmelt a kék/fekete kábel csatlakozója a steckerbe. e46 318d 2004.
Köszi előre is!
Üdv,
Ádám


Elteres van az M47,illetve M47N motorok motorvezerlö csatija között. Mäs a csatlakozoban levö erintkezö merete.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 17:47


csab2esz írta:
szotakdavid írta:
perlator81 írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
perlator81 írta: Sziasztok!

96-os e36 318 tds tempomat bekötéshez szeretnék segítséget kérni. Valakinek valami ötlete, rajza hogy hova kell kötni a karon lévő 2 kanócot? A gázpedál elektromos, fék, kuplung kapcsoló gyárilag benne van, de nem láttam a kormányoszlopnál üres csatit


vettél kábelköteget hozzá?ha gyárilag nem tempomatos nem lesz fent a csatija.


E46-nál egy csati van, csak épp a vezetékeket kell a megfelelő helyre betenni. meg nekem ami furcsa és csodálkozom, hogy 18tds ekkori évjáratban, hogyhogy elektromos a gáz? bár ha ezt mondjátok én elhiszem. mondjuk úgy rémlik E36-ba multikormány sem volt, tehát ott akkor máshol kapcsolható, akkor viszont hihető a csati hiánya ha gyáriban nincs benne.


Van ugye a kar, két kábel jön ki belőle, csatlakozó és onnan tovább két kábel.... Ha ez a kábelköteg akkor van Elektromos a gáz az tuti, megnéztem és poti van a pedálnál...
Kuplungnál egy fehér kapcsoló, féknél meg ugye a fekete, ami gondolom a féklámpát molesztálja.


E46 tempomat beépítési leírásom van ha úgy gondolod kell szólj és elküldöm.



Üdv.Ha lehet engem érdekelne az E46 tempomat beépítése leírás.Vettem kábeleket hozzá meg multikormányt.


Tempomat utolag

youtube video


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz csab2esz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 11:24


szotakdavid írta:
perlator81 írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
perlator81 írta: Sziasztok!

96-os e36 318 tds tempomat bekötéshez szeretnék segítséget kérni. Valakinek valami ötlete, rajza hogy hova kell kötni a karon lévő 2 kanócot? A gázpedál elektromos, fék, kuplung kapcsoló gyárilag benne van, de nem láttam a kormányoszlopnál üres csatit


vettél kábelköteget hozzá?ha gyárilag nem tempomatos nem lesz fent a csatija.


E46-nál egy csati van, csak épp a vezetékeket kell a megfelelő helyre betenni. meg nekem ami furcsa és csodálkozom, hogy 18tds ekkori évjáratban, hogyhogy elektromos a gáz? bár ha ezt mondjátok én elhiszem. mondjuk úgy rémlik E36-ba multikormány sem volt, tehát ott akkor máshol kapcsolható, akkor viszont hihető a csati hiánya ha gyáriban nincs benne.


Van ugye a kar, két kábel jön ki belőle, csatlakozó és onnan tovább két kábel.... Ha ez a kábelköteg akkor van Elektromos a gáz az tuti, megnéztem és poti van a pedálnál...
Kuplungnál egy fehér kapcsoló, féknél meg ugye a fekete, ami gondolom a féklámpát molesztálja.


E46 tempomat beépítési leírásom van ha úgy gondolod kell szólj és elküldöm.



Üdv.Ha lehet engem érdekelne az E46 tempomat beépítése leírás.Vettem kábeleket hozzá meg multikormányt.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. május 06. kedd, 19:10


adii087 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy mi olyankor a teendő, ha minden stimmelt a kábelezéssel kivéve a motorvezérlő steckernél való bekötés. Nem stimmelt a kék/fekete kábel csatlakozója a steckerbe. e46 318d 2004.
Köszi előre is!
Üdv,
Ádám


Rózsafa.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz adii087

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. május 06. kedd, 18:34


Üdv!
Érdeklődnék, hogy mi olyankor a teendő, ha minden stimmelt a kábelezéssel kivéve a motorvezérlő steckernél való bekötés. Nem stimmelt a kék/fekete kábel csatlakozója a steckerbe. e46 318d 2004.
Köszi előre is!
Üdv,
Ádám

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 19:28


hanzi320 írta:
szotakdavid írta:
hanzi320 írta:
Érdeklődnék.
És 320d 2004-es évjáratnál? Elektromos gázpedál van ha minden igaz


Igen,az.


Sportkormány van benne, csak nem multis.
Ezek elő vannak készítve?Csak gombsor kéne?Vagy valami programozás is?


Be kell kötni.

hanzi320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz hanzi320

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 19:25


szotakdavid írta:
hanzi320 írta:
Érdeklődnék.
És 320d 2004-es évjáratnál? Elektromos gázpedál van ha minden igaz


Igen,az.


Sportkormány van benne, csak nem multis.
Ezek elő vannak készítve?Csak gombsor kéne?Vagy valami programozás is?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 19:20


hanzi320 írta:
Érdeklődnék.
És 320d 2004-es évjáratnál? Elektromos gázpedál van ha minden igaz


Igen,az.