- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2016. november 08. kedd, 04:52
kecsurobi írta: üdv
Vetem termostátot gates-et
de motorad van ráírva?
Ez gyári?
Nem
Elküldve: 2016. november 08. kedd, 04:52
kecsurobi írta: üdv
Vetem termostátot gates-et
de motorad van ráírva?
Ez gyári?
Elküldve: 2016. november 07. hétfő, 15:12
Elküldve: 2016. május 30. hétfő, 15:11
amstaff001 írta:Csabika136 írta: Sziasztok!
Nekem a következő problémám volna: Már régen kicseréltem mindkét termosztátot az E46 320d 136 lovas tütümön. Jól utána olvastam, hogy miképp kell ilyenkor légteleníteni a rendszert és pontosan úgy is csináltam mindent. Ennek ellenére, nyugodtan elmondhatom, hogy egy percig sem hittem, hogy ez így jó. Oké hogy sorrendben ki kell nyitni a légtelenítő csavarokat, de ugye van belőle 4db. A leírás szerint ebből kettőnél hivatalosan is kilép a hűtő folyadék, miután a levegő onnan távozik. Viszont van a kettő másik, ahol már a leírás szerint sem lép ki a hűtő folyadék. És itt jön a sok kérdőjel: ????? Nem lép ki. De akkor ott 100% hogy marad is levegő a rendszerben. Rosszul érzem szerintetek? Én eddig sok kocsit csináltam, de más kocsikon a légtelenítéskor mindig azt kell figyelni, hogy a víz kiáramlása a légtelenítő csavaron már folyamatos legyen. Szerintem ennek a BMW-n is így kellene lenni.
Na! Igazából rosszul sikerült ez a bevezetőm, mert eredetileg kérdezni szeretnék.
Nekem miután a kocsit használom, és utána a parkolóban megállítom, hallhatóan bugyog a hűtő folyadék a rendszerben. Nem lehet hogy valamit mégis rosszul csinálok?
Azt sem ígazán értem, hogy a kiegyenlítő tartályról letekerem a sapkát, akkor fel kell emelkednie a pálcának. Oké hogy fel kell emelkednie, de az akkor is felemelkedik, ha csak pont annyi van benne hogy fel tudja már emelni az úszót, meg akkor is, ha fél literrel több van benne. Akkor most meddig kell tölteni? Bocs a láma kérdésért, csak próbálom kideríteni, hogy miért bugyog a kocsim leállítás után?
Nem forr!! Csak valahogy visszafolyik nyugalmi állapotba. Csövek nem dagadnak és szerintem ugyanannyi van benne mint fél éve. Tehát nem is issza. Nem lehet hogy keveset öntök bele? Többet önteni egyenlőre nem igazán mertem, nehogy sok legyen neki.
Köszönöm, ha valaki foglalkozik a problémámmal.
Ja! Nem viszem BMW szakértőhöz. én fogom megoldani a segítségetekkel.
Szia Csabi!
Én is cseréltem novemberben egy termosztátot és a légtelenítéskor kézzel kicsit rápumpáltem azoknál a légtelenítőknél ahol magától nemakart kifolyni a hűtővíz!
Nekem semmi baj azóta tökéletesen üzemel 89-91 fokon!
Szoktad nézni a relytett menüben hányfokos a vized ?
Elküldve: 2016. május 30. hétfő, 10:26
Csabika136 írta: Sziasztok!
Nekem a következő problémám volna: Már régen kicseréltem mindkét termosztátot az E46 320d 136 lovas tütümön. Jól utána olvastam, hogy miképp kell ilyenkor légteleníteni a rendszert és pontosan úgy is csináltam mindent. Ennek ellenére, nyugodtan elmondhatom, hogy egy percig sem hittem, hogy ez így jó. Oké hogy sorrendben ki kell nyitni a légtelenítő csavarokat, de ugye van belőle 4db. A leírás szerint ebből kettőnél hivatalosan is kilép a hűtő folyadék, miután a levegő onnan távozik. Viszont van a kettő másik, ahol már a leírás szerint sem lép ki a hűtő folyadék. És itt jön a sok kérdőjel: ????? Nem lép ki. De akkor ott 100% hogy marad is levegő a rendszerben. Rosszul érzem szerintetek? Én eddig sok kocsit csináltam, de más kocsikon a légtelenítéskor mindig azt kell figyelni, hogy a víz kiáramlása a légtelenítő csavaron már folyamatos legyen. Szerintem ennek a BMW-n is így kellene lenni.
Na! Igazából rosszul sikerült ez a bevezetőm, mert eredetileg kérdezni szeretnék.
Nekem miután a kocsit használom, és utána a parkolóban megállítom, hallhatóan bugyog a hűtő folyadék a rendszerben. Nem lehet hogy valamit mégis rosszul csinálok?
Azt sem ígazán értem, hogy a kiegyenlítő tartályról letekerem a sapkát, akkor fel kell emelkednie a pálcának. Oké hogy fel kell emelkednie, de az akkor is felemelkedik, ha csak pont annyi van benne hogy fel tudja már emelni az úszót, meg akkor is, ha fél literrel több van benne. Akkor most meddig kell tölteni? Bocs a láma kérdésért, csak próbálom kideríteni, hogy miért bugyog a kocsim leállítás után?
Nem forr!! Csak valahogy visszafolyik nyugalmi állapotba. Csövek nem dagadnak és szerintem ugyanannyi van benne mint fél éve. Tehát nem is issza. Nem lehet hogy keveset öntök bele? Többet önteni egyenlőre nem igazán mertem, nehogy sok legyen neki.
Köszönöm, ha valaki foglalkozik a problémámmal.
Ja! Nem viszem BMW szakértőhöz. én fogom megoldani a segítségetekkel.
Elküldve: 2016. május 30. hétfő, 07:30
Elküldve: 2016. május 16. hétfő, 22:02
Elküldve: 2016. április 26. kedd, 16:34
SP_323i írta:kzste írta:YELLOW írta:kzste írta: Sziasztok! Lehetséges, hogy nincs EGR termosztát az autómban? 2002-es E46 320D (150 le, euro3-as besorolás).
azt írták itt valahol múltkorában, hogy lehetséges... mármint, hogy EGR termosztát nincs.
Hát mindenesetre fura, mert alvázszám alapján meg hozta a gyári alkatrészkereső.
Lehetséges
a kézi váltós eur 3-asnak nincs EGR hűtője, csak egy cső vezeti vissza a kipufgázt
az automatában viszont van EGR hűtő vízkörrel és hozzá tartozó termosztáttal
Elküldve: 2016. április 26. kedd, 14:58
kzste írta:YELLOW írta:kzste írta: Sziasztok! Lehetséges, hogy nincs EGR termosztát az autómban? 2002-es E46 320D (150 le, euro3-as besorolás).
azt írták itt valahol múltkorában, hogy lehetséges... mármint, hogy EGR termosztát nincs.
Hát mindenesetre fura, mert alvázszám alapján meg hozta a gyári alkatrészkereső.
Elküldve: 2016. április 26. kedd, 14:22
YELLOW írta:kzste írta: Sziasztok! Lehetséges, hogy nincs EGR termosztát az autómban? 2002-es E46 320D (150 le, euro3-as besorolás).
azt írták itt valahol múltkorában, hogy lehetséges... mármint, hogy EGR termosztát nincs.
Elküldve: 2016. április 26. kedd, 13:43
kzste írta: Sziasztok! Lehetséges, hogy nincs EGR termosztát az autómban? 2002-es E46 320D (150 le, euro3-as besorolás).
Elküldve: 2016. április 26. kedd, 13:37
Elküldve: 2016. március 01. kedd, 08:35
Elküldve: 2016. február 08. hétfő, 11:33
lela írta:
Vedd ki a venti boxot sokat segít ennek a videónak az elején láthatod hogyan kell, sokkal jobban hozzá fogsz férni
Elküldve: 2016. február 07. vasárnap, 22:12
asbi írta:Hektor írta:asbi írta:YELLOW írta:asbi írta: Létezik, hogy 2003 3. havi 20d-ben nincs EGR termosztát? Ott elöl ahol a videókon/realoemen látszik nincs.
pontosan nem tudom a választ. de elképzelhetőnek tartom, ha mondjuk olyan piacra készült az autó, ami nem európai. de ez csak tipp lenne, feltételezés.
VIN alapján német piacos. Azt vágom, hogy 2003 márciusban volt valami váltás a motor terén, talán onnantól van EU4 is, ez még pont nem az.
RealOEM-en most nézem, hogy a "3' E46 320d pollutant reduction cooling" résznél kis infóként az van, hogy csak EU4, illetve automata váltós kocsiknál. Akkor lehet lesz egy eladó EGR termosztátom
EGR van benne, mikor megvettem ki lett pucolva.
Helló!
Enyém 2002_es és nekem sincs benne.
Köszi! Akkor valószínűleg csak a vízpumpán lévő nagyot kell cserélnem. Nehéz hozzáférni?
Elküldve: 2016. február 07. vasárnap, 12:31
Hektor írta:asbi írta:YELLOW írta:asbi írta: Létezik, hogy 2003 3. havi 20d-ben nincs EGR termosztát? Ott elöl ahol a videókon/realoemen látszik nincs.
pontosan nem tudom a választ. de elképzelhetőnek tartom, ha mondjuk olyan piacra készült az autó, ami nem európai. de ez csak tipp lenne, feltételezés.
VIN alapján német piacos. Azt vágom, hogy 2003 márciusban volt valami váltás a motor terén, talán onnantól van EU4 is, ez még pont nem az.
RealOEM-en most nézem, hogy a "3' E46 320d pollutant reduction cooling" résznél kis infóként az van, hogy csak EU4, illetve automata váltós kocsiknál. Akkor lehet lesz egy eladó EGR termosztátom
EGR van benne, mikor megvettem ki lett pucolva.
Helló!
Enyém 2002_es és nekem sincs benne.