autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2000

státusz kakszy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 21:39


anubisz írta:
kakszy írta:
anubisz írta:
kakszy írta: Sziasztok van egy 530D BMW-m idáig frankó volt a fűtés de most hogy megjött ez a nagy hideg nem megy fel félig a mutató csak negyedig akkor az termosztát csere lesz ugye???


Nagy valószínűséggel. Sok oka nem lehet. Kivéve ha nem a hőfokjelző gomba, de ha szar a fűtés is,nem lehet a gomba. Azt nem tudom, nálad menyi, és milyen termosztátok vannak.


Köszi a választ nemtudom énse milyen termosztátok vannak azt tudom most ilyen hidegbe normál használat mellett csak negyedig megy fel a mutató ha pörgetem,rugatom akkor felmegy középre a hőmérő ha valaki esetleg tudna infót hol találom a motorba könnyű-e kiszedni meg mennyibe kerül azt megköszöném!


Mindjárt megnézem
Automata?

Igen 2000-es évjáratú 11 havi kombi 193LE


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 21:37


kakszy írta:
anubisz írta:
kakszy írta: Sziasztok van egy 530D BMW-m idáig frankó volt a fűtés de most hogy megjött ez a nagy hideg nem megy fel félig a mutató csak negyedig akkor az termosztát csere lesz ugye???


Nagy valószínűséggel. Sok oka nem lehet. Kivéve ha nem a hőfokjelző gomba, de ha szar a fűtés is,nem lehet a gomba. Azt nem tudom, nálad menyi, és milyen termosztátok vannak.


Köszi a választ nemtudom énse milyen termosztátok vannak azt tudom most ilyen hidegbe normál használat mellett csak negyedig megy fel a mutató ha pörgetem,rugatom akkor felmegy középre a hőmérő ha valaki esetleg tudna infót hol találom a motorba könnyű-e kiszedni meg mennyibe kerül azt megköszöném!


Mindjárt megnézem
Automata?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 09. vasárnap, 21:38

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2000

státusz kakszy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 21:34


anubisz írta:
kakszy írta: Sziasztok van egy 530D BMW-m idáig frankó volt a fűtés de most hogy megjött ez a nagy hideg nem megy fel félig a mutató csak negyedig akkor az termosztát csere lesz ugye???


Nagy valószínűséggel. Sok oka nem lehet. Kivéve ha nem a hőfokjelző gomba, de ha szar a fűtés is,nem lehet a gomba. Azt nem tudom, nálad menyi, és milyen termosztátok vannak.


Köszi a választ nemtudom énse milyen termosztátok vannak azt tudom most ilyen hidegbe normál használat mellett csak negyedig megy fel a mutató ha pörgetem,rugatom akkor felmegy középre a hőmérő ha valaki esetleg tudna infót hol találom a motorba könnyű-e kiszedni meg mennyibe kerül azt megköszöném!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 21:30


kakszy írta: Sziasztok van egy 530D BMW-m idáig frankó volt a fűtés de most hogy megjött ez a nagy hideg nem megy fel félig a mutató csak negyedig akkor az termosztát csere lesz ugye???


Nagy valószínűséggel. Sok oka nem lehet. Kivéve ha nem a hőfokjelző gomba, de ha szar a fűtés is,nem lehet a gomba. Azt nem tudom, nálad menyi, és milyen termosztátok vannak.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2000

státusz kakszy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 21:21


Sziasztok van egy 530D BMW-m idáig frankó volt a fűtés de most hogy megjött ez a nagy hideg nem megy fel félig a mutató csak negyedig akkor az termosztát csere lesz ugye???

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 11:50


vivaladiesel írta:
fandor írta:
Egy benzines autónál kb. 8Km után már középen kell állnia a mutatónak (kartonapapír nélkül...) még így télen is. Egy dízelesnél ez 10-11KM.


Én is igy gondolom, szerintem csere lesz belőle.....




Wahler vagy BehrThoms. Ezeket nyugodtan megveheted.

Benzinesen csak egy van igaz ???






vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 11:45


fandor írta:
Egy benzines autónál kb. 8Km után már középen kell állnia a mutatónak (kartonapapír nélkül...) még így télen is. Egy dízelesnél ez 10-11KM.


Én is igy gondolom, szerintem csere lesz belőle.....




Wahler vagy BehrThoms. Ezeket nyugodtan megveheted.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 09. vasárnap, 11:45


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 11:03


vivaladiesel írta:
fandor írta:
Úgy érzem egy kicsit lassan melegszik, tegnap mentem egy kört 7 km et egész pontosan(teljesen nyugis tepoban), a titkos menüben néztem a hőfokot és 58 c nél állt amikor le álltam a 7 km végén még alapjáraton is járt 1-2 percet mindezt úgyhogy hogy már van egy karton a hűtő előtt, és a fűtés nem ment ha rá adom egyből esik vissza szemmel láthatóan a hőfok amúgy fel melegszik, beszokott állni a mutató középre csak nagyon lassúnak érzem.


Egy benzines autónál kb. 8Km után már középen kell állnia a mutatónak (kartonapapír nélkül...) még így télen is. Egy dízelesnél ez 10-11KM.



Én is igy gondolom, szerintem csere lesz belőle.....



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 10:57


fandor írta:
Úgy érzem egy kicsit lassan melegszik, tegnap mentem egy kört 7 km et egész pontosan(teljesen nyugis tepoban), a titkos menüben néztem a hőfokot és 58 c nél állt amikor le álltam a 7 km végén még alapjáraton is járt 1-2 percet mindezt úgyhogy hogy már van egy karton a hűtő előtt, és a fűtés nem ment ha rá adom egyből esik vissza szemmel láthatóan a hőfok amúgy fel melegszik, beszokott állni a mutató középre csak nagyon lassúnak érzem.


Egy benzines autónál kb. 8Km után már középen kell állnia a mutatónak (kartonapapír nélkül...) még így télen is. Egy dízelesnél ez 10-11KM.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 10:47


YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok!

2000, 320i mennyi idő alatt melegszik Nektek üzemhőfokra ???


attól függ hogyan mész vele, nem perc kérdése. de kb 5-10km és beáll. városban ahol nem pörög ott lassabban.


Úgy érzem egy kicsit lassan melegszik, tegnap mentem egy kört 7 km et egész pontosan(teljesen nyugis tepoban), a titkos menüben néztem a hőfokot és 58 c nél állt amikor le álltam a 7 km végén még alapjáraton is járt 1-2 percet mindezt úgyhogy hogy már van egy karton a hűtő előtt, és a fűtés nem ment ha rá adom egyből esik vissza szemmel láthatóan a hőfok amúgy fel melegszik, beszokott állni a mutató középre csak nagyon lassúnak érzem.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 19:16


fandor írta: Sziasztok!

2000, 320i mennyi idő alatt melegszik Nektek üzemhőfokra ???


attól függ hogyan mész vele, nem perc kérdése. de kb 5-10km és beáll. városban ahol nem pörög ott lassabban.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 17:53


Sziasztok!

2000, 320i mennyi idő alatt melegszik Nektek üzemhőfokra ???

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 16:50


kecsurobi írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


értem köszi



Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez


nagyon franko lett a termosztátt 3kilométer és már 90fokon van a víz mázli volt a kicsit kellett kicserélni köszönöm a segítcséget



Végre van aki megírja, hogy mi volt a megoldás, mert már nem divat. Csak úgy eltűnnek az emberek. Sőt már olyan is van aki ki írja a telefonszámát, hogy te hívd fel, ha megtaláltad a megoldást, az ő bajára.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 16:33


szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


értem köszi



Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez


nagyon franko lett a termosztátt 3kilométer és már 90fokon van a víz mázli volt a kicsit kellett kicserélni köszönöm a segítcséget



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 19:28


Tano írta:
anubisz írta:
Tano írta:
anubisz írta: Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.


Akkor én megkövetlek. Szerintem meg az a tuti ami a TIS-ben le van írva. Az hogy melyik szerelő hogy csinálja, az más lapra tartozik. Sajnos még a szakszervízben is próbálnak egyszerűsíteni, mert ha a TIS szerint csinálja, akkor biztos nem 1 perc alatt végez vele. Én mindenesetre inkább a gyári leírást követem.


Melyikre írtad? a futómű, vagy a légtelenítésre? Bocs, csak most olvastam a választ.


A légtelenítésre.


Értem, azt nem néztem, hogy írja a TIS, nekem még csak szervizbe légtelenítettek, mert ha kellet akkor szerelték is, de már külföldi oldalakon olyanokat is írtak, hogy be kell kapni a csövet, és belefújni bla,bla,bla.. gondolom a szervizbe használt pumpát utánozva. Nekem így csinálják, víz feltölt, pumpa rá, tol rajta vagy 4 et légtelenítő csavar ki, ha nem levegős zár,és kész. Ha jól emlékszem be se indítja a kocsit, de, hogy fűtéscsapokat nem nyit senki az biztos. 1 perc az egész. Utána nézve a vizet, ugyan annyi, semmi gond. Gondolom egy BMW szervizbe nem fogják sorba megsütni a sok milliós kocsikat, mert kihagynak egy lépést, mikor be is van kamerázva, hogy ki, mit csinál. Szinte nap mint nap csinálják számtalanszor. Persze féket is lehet simán pumpálva légteleníteni, vagy spéci vákuumos szarral, egyedül.