Karesz730d
autója adatai
Széria: 7
Típus: F01
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2009

státusz Karesz730d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 12:04


Sziasztok!
új akuklator csere utan ezt a hibat dobta be ujra, valaki találkozott mar vele es ha igen akkor hoyan orvosolható?

increased battery discharge when stationary. electrical consumers were temporarily switched off

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2016. december 30. péntek, 12:30


Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy feszültség szabályozó hol található az autón, mert szerintem nekem túl magas lehet és ellövi a az égőket??? A titkos menüben ,hogy lehet megnézni az alapjárati töltésemet???? Válaszokat előre is köszi.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. december 23. péntek, 19:23


Dropi írta: Sziasztok.
Ma reggelre kigyulladt a toltesjelzo lampa. Nem tudtam mar mit csinalni, bejottem vele a meloba (10 km, negyed óra). Latszolag semmi valtozas nem tortent. Sztetek hol erdemes kezdeni a kutakodast? (E46, 320d)
A szervizmenuben 121 122 ugral oda vissza. Fogalmam sincs, hogy ez mit jelent


Legvalószínűbb, hogy a generátor valamelyik eleme ment tönkre. Nekem tavasszal volt hasonló. Le kell venni és megnézetni, jó áron fel lehet újíttatni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Dropi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. december 23. péntek, 09:02


Sziasztok.
Ma reggelre kigyulladt a toltesjelzo lampa. Nem tudtam mar mit csinalni, bejottem vele a meloba (10 km, negyed óra). Latszolag semmi valtozas nem tortent. Sztetek hol erdemes kezdeni a kutakodast? (E46, 320d)
A szervizmenuben 121 122 ugral oda vissza. Fogalmam sincs, hogy ez mit jelent

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 26. csütörtök, 20:42


szotakdavid írta:
lantika írta:
Tano írta:
lantika írta: Elfogyott a töltesem. Este semmi baja nem volt,ma reggel meg amikor beinditottam vilägitott a piros aksi lämpa,pedig nem is piros az aksim. Delutän megmertem,es 11,8 volt a töltes alapjäraton. Emelt fordulaton nem sikerült megmerni,mert az aksi a csomagtartoban van,es ha nyomtam a gäzt,nem lättam a multimeter kijelzöjet,amikor lättam a kijelzöt,akkor meg messze volt a gäzpedäl. Vagy a läbam rövid,vagy a szemem.
Kerdesem az lenne,hogy a fesszabäjzoban levö szenkefeket ki tudom cserelni? Gondolom egy probät meger,mert az 9 euro,a fesszabälyzo meg 122 euro.


A feszkót a műszerfal szervíz menüjében is meg tudod nézni, és akkor nem kell multiméterrel szórakozni.


Ott is 11.4-11.7 Volt van.


Nincs más hátra generátor le.


Tegnap leszenvedtem,es kimütöttem a szenkefeket,illetve ami maradt belöle. Ma megjött az uj,bemütöttem es visszaszenvedtem. A visszarakäs müvelete rendes deepthroat volt. A 2 csavar közül mindig csak az egyik talält a helyere. Jahh a vegeredmeny,hogy alapjäraton van 14.1-14.3 volt töltesem .



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 26. csütörtök, 20:42

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 19:31


lantika írta:
Tano írta:
lantika írta: Elfogyott a töltesem. Este semmi baja nem volt,ma reggel meg amikor beinditottam vilägitott a piros aksi lämpa,pedig nem is piros az aksim. Delutän megmertem,es 11,8 volt a töltes alapjäraton. Emelt fordulaton nem sikerült megmerni,mert az aksi a csomagtartoban van,es ha nyomtam a gäzt,nem lättam a multimeter kijelzöjet,amikor lättam a kijelzöt,akkor meg messze volt a gäzpedäl. Vagy a läbam rövid,vagy a szemem.
Kerdesem az lenne,hogy a fesszabäjzoban levö szenkefeket ki tudom cserelni? Gondolom egy probät meger,mert az 9 euro,a fesszabälyzo meg 122 euro.


A feszkót a műszerfal szervíz menüjében is meg tudod nézni, és akkor nem kell multiméterrel szórakozni.


Ott is 11.4-11.7 Volt van.


Nincs más hátra generátor le.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 18:07


Tano írta:
lantika írta: Elfogyott a töltesem. Este semmi baja nem volt,ma reggel meg amikor beinditottam vilägitott a piros aksi lämpa,pedig nem is piros az aksim. Delutän megmertem,es 11,8 volt a töltes alapjäraton. Emelt fordulaton nem sikerült megmerni,mert az aksi a csomagtartoban van,es ha nyomtam a gäzt,nem lättam a multimeter kijelzöjet,amikor lättam a kijelzöt,akkor meg messze volt a gäzpedäl. Vagy a läbam rövid,vagy a szemem.
Kerdesem az lenne,hogy a fesszabäjzoban levö szenkefeket ki tudom cserelni? Gondolom egy probät meger,mert az 9 euro,a fesszabälyzo meg 122 euro.


A feszkót a műszerfal szervíz menüjében is meg tudod nézni, és akkor nem kell multiméterrel szórakozni.


Ott is 11.4-11.7 Volt van.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. november 24. kedd, 23:27


lantika írta: Elfogyott a töltesem. Este semmi baja nem volt,ma reggel meg amikor beinditottam vilägitott a piros aksi lämpa,pedig nem is piros az aksim. Delutän megmertem,es 11,8 volt a töltes alapjäraton. Emelt fordulaton nem sikerült megmerni,mert az aksi a csomagtartoban van,es ha nyomtam a gäzt,nem lättam a multimeter kijelzöjet,amikor lättam a kijelzöt,akkor meg messze volt a gäzpedäl. Vagy a läbam rövid,vagy a szemem.
Kerdesem az lenne,hogy a fesszabäjzoban levö szenkefeket ki tudom cserelni? Gondolom egy probät meger,mert az 9 euro,a fesszabälyzo meg 122 euro.


A feszkót a műszerfal szervíz menüjében is meg tudod nézni, és akkor nem kell multiméterrel szórakozni.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 24. kedd, 19:44


Elfogyott a töltesem. Este semmi baja nem volt,ma reggel meg amikor beinditottam vilägitott a piros aksi lämpa,pedig nem is piros az aksim. Delutän megmertem,es 11,8 volt a töltes alapjäraton. Emelt fordulaton nem sikerült megmerni,mert az aksi a csomagtartoban van,es ha nyomtam a gäzt,nem lättam a multimeter kijelzöjet,amikor lättam a kijelzöt,akkor meg messze volt a gäzpedäl. Vagy a läbam rövid,vagy a szemem.
Kerdesem az lenne,hogy a fesszabäjzoban levö szenkefeket ki tudom cserelni? Gondolom egy probät meger,mert az 9 euro,a fesszabälyzo meg 122 euro.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 24. kedd, 20:03

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 19:47


zsozseszka írta: Üdv Urak!
Generátor csere elött állok. Megszeretném kérdezni, hogy ilyenkor a hosszbordásszíjat és a hozzá tartozó görgőket is cserélni kell? Esetleg mégvalamit?

Köszönöm!


Ha van rá keret és repedezett a szíj akkor cserélheted de egymástól független a két dolog.


zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 13:13


Üdv Urak!
Generátor csere elött állok. Megszeretném kérdezni, hogy ilyenkor a hosszbordásszíjat és a hozzá tartozó görgőket is cserélni kell? Esetleg mégvalamit?

Köszönöm!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 01. szombat, 14:28


Splr01 írta: Üdv srácok!

Új vagyok még itt, de ahogy észrevettem, mindenre tudtok valami okosat mondani, vannak itt félelmetesen nagy szakik, akik nagyon önzetlenek tudnak lenni, és segítenek ha baj van. Az ő segítségüket kérném most!

Adott egy e46 320d, még a 136 lovas gép, melynek meghalt a generátora. Hangos, szorul, és a töltése említésre sem méltó, 12,8, és 13,5 között ingadozik, bár ritka, amikor 13,2 felett tölt. Nem csodálkozom, hogy 3-4 nap alatt leszívta az aksit használat után, mert kvázi az akksiról mentek a fogyasztók.
Gondolkodás nélkül vettem egy Valeo felújított generátort, ami szintén egy 136 lovas gépből lett kiszedve, majd felújítva.

Akkor estem kétségbe, amikor láttam, hogy a hibás (Valeo) generátor 12V-os (matricára ez van írva), az új meg 14. Egy klímás gépjárműről van szó. Okozhat ez valamilyen gondot?

Az utolsó kérdésem, hogy egy 150 lovas, és egy 136 lovas motorhoz való generátor között mi a különbség?

Szép napot, és előre is köszönöm!


Most újították fel az enyémet 17 ezer, csapágyak,és új fesz szabályozó komplett. Azóta 14.4 tölt, előtte 14,1 volt, de egy pillanat alatt halt meg,szó szerint.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. február 01. szombat, 12:51


Splr01 írta: Üdv srácok!

Új vagyok még itt, de ahogy észrevettem, mindenre tudtok valami okosat mondani, vannak itt félelmetesen nagy szakik, akik nagyon önzetlenek tudnak lenni, és segítenek ha baj van. Az ő segítségüket kérném most!

Adott egy e46 320d, még a 136 lovas gép, melynek meghalt a generátora. Hangos, szorul, és a töltése említésre sem méltó, 12,8, és 13,5 között ingadozik, bár ritka, amikor 13,2 felett tölt. Nem csodálkozom, hogy 3-4 nap alatt leszívta az aksit használat után, mert kvázi az akksiról mentek a fogyasztók.
Gondolkodás nélkül vettem egy Valeo felújított generátort, ami szintén egy 136 lovas gépből lett kiszedve, majd felújítva.

Akkor estem kétségbe, amikor láttam, hogy a hibás (Valeo) generátor 12V-os (matricára ez van írva), az új meg 14. Egy klímás gépjárműről van szó. Okozhat ez valamilyen gondot?

Az utolsó kérdésem, hogy egy 150 lovas, és egy 136 lovas motorhoz való generátor között mi a különbség?

Szép napot, és előre is köszönöm!


A generátor 14,4V-ot tölt. Az a normális. Szereld fel nyugodtan. A 136le és a 150le-s különbségről nem tudok nyilatkozni.

Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. február 01. szombat, 12:46


Üdv srácok!

Új vagyok még itt, de ahogy észrevettem, mindenre tudtok valami okosat mondani, vannak itt félelmetesen nagy szakik, akik nagyon önzetlenek tudnak lenni, és segítenek ha baj van. Az ő segítségüket kérném most!

Adott egy e46 320d, még a 136 lovas gép, melynek meghalt a generátora. Hangos, szorul, és a töltése említésre sem méltó, 12,8, és 13,5 között ingadozik, bár ritka, amikor 13,2 felett tölt. Nem csodálkozom, hogy 3-4 nap alatt leszívta az aksit használat után, mert kvázi az akksiról mentek a fogyasztók.
Gondolkodás nélkül vettem egy Valeo felújított generátort, ami szintén egy 136 lovas gépből lett kiszedve, majd felújítva.

Akkor estem kétségbe, amikor láttam, hogy a hibás (Valeo) generátor 12V-os (matricára ez van írva), az új meg 14. Egy klímás gépjárműről van szó. Okozhat ez valamilyen gondot?

Az utolsó kérdésem, hogy egy 150 lovas, és egy 136 lovas motorhoz való generátor között mi a különbség?

Szép napot, és előre is köszönöm!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 16:11


Kész lett, összedobtam. Fesz szabályozó, meg egy csapágyat kicserélt, mert már szólt, most teljesen hangtalan. Most már világit a töltés lámpa gyújtás ráadáskor.
Alapjáraton 14,8 volt a töltés a titkos menüben, eddig 14,1 volt,lehet azért merült hamarabb az aksim, de majd még nézem, gondolom ez nem sok, már a 14,8


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 10. péntek, 16:14