YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
KohenE30 írta:
Üdv mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni, van egy 1985-ös E30 M10B18-as bömösön és komoly karbi problémái vannak (Pierburg 2BE...). Ezért száműzném a karbit és injektorra cserélném. Vettem is egy üzemképes injektoros (K-Jetronic) E30-ast szintén M10B18 1984. Egy szerelő ismerősöm elvállalta, hogy átrakja, csak sajnos időközben egészségügyi problémája lett, így el se lett kezdve a projekt. Az autót a kertemben csinálta volna egy falak nélküli garázsban ahol mind a 2 kocsi egymás mellet áll a könnyebb szerelhetőség érdekében, fűtés sajnos nincs csak amennyit az 500w-os refik nyújtanak + az autóban egy elektromos melegítő. Szóval egy olyan szerelő jelentkezését várom, aki a legjobb áron vállalná RÖVID határidővel, rendelkezik megfelelő szerszámokkal, szaktudással és bírja a hideget mivel az autót itt kéne életre kelteni a kertbe vagy ha van műhelye akkor oda is tudnám vitetni de csak a XVI. vagy szomszédos kerületeibe. A pénzt természetesen a végén adom ha az autó megfelelően működik, ha eljön és megismer, nem fog attól tartani, hogy nem fizetnék...
Erre az e-mail címre várom az árajánlatokat: kohen88@gmail.com
Vagy ezen a mobilszámon: 0620 488-3179
Előre is köszönöm! Henrik
Attól tartok, hogy nem fognak összeverekedni a jelentkezők...
én is ezt gondoltam, de nem akartam leírni. + amit kempelen írt! totál jogos és igaz. én átgondolnám az elvárást a tények tudatában... de sok sikert. szerintem ilyen emberek nem olvasnak itt. poweren hamarabb találnál jelentkezőt.
Amit írtam nem azért írtam, mert a poweren rögtön talál megfelelő szakembert.
A rendszer sajátosságai miatt írtam.
A K-jetronicot és a típus korszerűbb utódait 1973-től egészen a 90-es évek közepéig, rengeteg féle változatban építették be.
A rendszer összetettsége és a tisztaságra fokozottan érzékenysége miatt még a legjobb, szó szerint a legjobb szakembereket is az őrületbe tudja kergetni.
A segédberendezések árai a csillagos eget verik, bontott alkatrészek beszerzése pedig csak időleges megoldást nyújt annak tudatában, hogy ebben a kokrét esetben is 20-25 éves alkatrészekről beszélünk.
Mint írtam a kevésbé tapasztalt szerelőknél 100% a szívás, aki pedig tényleg szakmájának mestere, az nem fog kimenni semmiféle kertbe, olcsón, hogy akár hosszú órákat, napokat, heteket szívjon, minre összerakja a rendszert.
Aki azt hiszi, hogy ez csak annyi, hogy egyikről leszedek három csavart és azt átszerelem a másikra, azok tényleg nincsenek tisztában azzal mivel jár egy ilyen.
Tény és való, hogy a típust rengeteg autóba szerelték és még mindig rengeteg fut belőle ideheza is, az alapok általában mindegyiknél megegyeznek, de minden motortípuson különböző megvalósításokkal találkozhatunk.
Saját véleményem, hogy inkább a karburátor javítására kellene koncentrálni és a biztosan elhúzódó szívást elkerülni a K-Jetronic-kal.
De ne legyen igazam és Henrik találja meg a megfelelő embert az elképzeléséhez.
Ehhez kívántam sok sikert neki.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 04. vasárnap, 21:21