autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2020. július 17. péntek, 12:58


valter320d írta:
jodamester12 írta: E 46 330d 204le. Mennyire rövidíti a motor élettartamát a hibryd turbóval okozott teljesítmény növelés? Ez alatt a hajtókar és hajtókar csapágyra főtengelyre gondolok.Valakinek üzemóra tapasztalatok? Előre is köszönöm.

Ja.. És majd Elfelejettem....egy 50d rail szenzor is kell

Szia!
Nagyban függ a lábad méretétől!
De ha már így belemerulsz, akkor érdemes még Hozza csapni egy r90 pumpat és 35d porlasztokat, ossze írni és akkor




A feket se hagyd ki!

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2020. július 17. péntek, 10:28


jodamester12 írta: E 46 330d 204le. Mennyire rövidíti a motor élettartamát a hibryd turbóval okozott teljesítmény növelés? Ez alatt a hajtókar és hajtókar csapágyra főtengelyre gondolok.Valakinek üzemóra tapasztalatok? Előre is köszönöm.

Ja.. És majd Elfelejettem....egy 50d rail szenzor is kell

Szia!
Nagyban függ a lábad méretétől!
De ha már így belemerulsz, akkor érdemes még Hozza csapni egy r90 pumpat és 35d porlasztokat, ossze írni és akkor




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. július 17. péntek, 10:34

jodamester12
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2003

státusz jodamester12

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2020. július 12. vasárnap, 14:31


E 46 330d 204le. Mennyire rövidíti a motor élettartamát a hibryd turbóval okozott teljesítmény növelés? Ez alatt a hajtókar és hajtókar csapágyra főtengelyre gondolok.Valakinek üzemóra tapasztalatok? Előre is köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2017. április 12. szerda, 16:17


Sziasztok,
Tud valaki Heves-megyében olyan embert aki coolerezik bmw-t.
Üdv

Cybercide
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0d
Évjárat: 2009

státusz Cybercide

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. december 17. szombat, 00:10


katonaza írta:
Cybercide írta: Sziasztok!

Felmerült bennem a kérdés, hogy a BMW X3 3.0D (218 LE), manuális váltós autómból lehetne -e utólag 3.0SD-t (286 LE) készíteni?
Ha jól tudom, az SD abban különbözik az alap D-től, hogy 2db turbóval van szerelve és csak automata váltóval kapható.
Tehát, ha egy hozzáértő valakivel szereltetnék rá az SD mintájára még 1db turbót, akkor SD lenne belőle, vagy más buherálást is igényelne? pl. az autó computerében lévő vezérlőchipet is kell programozni az új turbó miatt? stb.
Hol/kivel érdemes ezt elvégeztetni, ha kivitelezhető a dolog? Pl. márkaszerviz foglalkozik ilyennel?
Köszi.

Üdv.


Ha Kispolszkiból lehet dragot csinálni, akkor ez sem lehet kivitelezhetetlen.
A kérdés inkább az, hogy érdemes-e.
Személyes véleményem szerint semmiképp.

Mivel az M57N-es motor olyan 250Le / 500Nm-ig biztonsággal húzható jól megírt chip tuninggal, illetve az autó viselkedése, reakciója is majdnem kategóriát lép, én ezt a költséghatékony utat járnám.
Kb. ott leszel vele a kézi váltóddal, mint a 286 Le-s motor a hagyományos automata váltóval.






Szia!

Köszi a választ!
A chip tuning volt az "A" terv, csak "B" tervnek eszembe jutott az ikerturbós megoldás!
Már ki is néztem ezt a 2 céget: MMC Chiptuning, OBN Chiptuning
Azt még nem döntöttem el, hogy melyikükkel készíttetem el a vezérlőchip programozást!?
Ha van valakinek tapasztalata velük kapcsolatban, azt szívesen venném, esetleg másik cég, akivel érdemes lenne kikezdeni!?
Köszi.


Üdv.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. december 17. szombat, 01:06

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2016. december 15. csütörtök, 12:39


Cybercide írta: Sziasztok!

Felmerült bennem a kérdés, hogy a BMW X3 3.0D (218 LE), manuális váltós autómból lehetne -e utólag 3.0SD-t (286 LE) készíteni?
Ha jól tudom, az SD abban különbözik az alap D-től, hogy 2db turbóval van szerelve és csak automata váltóval kapható.
Tehát, ha egy hozzáértő valakivel szereltetnék rá az SD mintájára még 1db turbót, akkor SD lenne belőle, vagy más buherálást is igényelne? pl. az autó computerében lévő vezérlőchipet is kell programozni az új turbó miatt? stb.
Hol/kivel érdemes ezt elvégeztetni, ha kivitelezhető a dolog? Pl. márkaszerviz foglalkozik ilyennel?
Köszi.

Üdv.


Ha Kispolszkiból lehet dragot csinálni, akkor ez sem lehet kivitelezhetetlen.
A kérdés inkább az, hogy érdemes-e.
Személyes véleményem szerint semmiképp.

Mivel az M57N-es motor olyan 250Le / 500Nm-ig biztonsággal húzható jól megírt chip tuninggal, illetve az autó viselkedése, reakciója is majdnem kategóriát lép, én ezt a költséghatékony utat járnám.
Kb. ott leszel vele a kézi váltóddal, mint a 286 Le-s motor a hagyományos automata váltóval.






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. december 15. csütörtök, 12:41

Cybercide
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0d
Évjárat: 2009

státusz Cybercide

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. december 14. szerda, 11:21


Sziasztok!

Felmerült bennem a kérdés, hogy a BMW X3 3.0D (218 LE), manuális váltós autómból lehetne -e utólag 3.0SD-t (286 LE) készíteni?
Ha jól tudom, az SD abban különbözik az alap D-től, hogy 2db turbóval van szerelve és csak automata váltóval kapható.
Tehát, ha egy hozzáértő valakivel szereltetnék rá az SD mintájára még 1db turbót, akkor SD lenne belőle, vagy más buherálást is igényelne? pl. az autó computerében lévő vezérlőchipet is kell programozni az új turbó miatt? stb.
Hol/kivel érdemes ezt elvégeztetni, ha kivitelezhető a dolog? Pl. márkaszerviz foglalkozik ilyennel?
Köszi.

Üdv.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz jakabd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. október 18. vasárnap, 23:46


Tano írta:
jakabd írta: Azon voltam . Nezegettem honapokig is! De csak hogy vegyek egyet 5-6-8millioval dragabban hogy kezdjem azt szervizelni.... ezt legalabb mar osszeraktam! Sokkal jobbat nem talalok csak sokkal dragabbat :/


Akkor hajrá!
Ahogy nézem a gyári doksiban, a váltód max nyomatéka 600Nm, szóval ezen a téren nincs sok tartalékod. Lóerőben bírna többet is mint amit a dízel lead, de a nyomaték előbb fogja hazavágni.
Szerintem nem éri meg túlhúzni, mert akkor továbbra is költheted rá a lóvét...

Ertem. Koszonom a valaszod.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 23:39


jakabd írta: Azon voltam . Nezegettem honapokig is! De csak hogy vegyek egyet 5-6-8millioval dragabban hogy kezdjem azt szervizelni.... ezt legalabb mar osszeraktam! Sokkal jobbat nem talalok csak sokkal dragabbat :/


Akkor hajrá!
Ahogy nézem a gyári doksiban, a váltód max nyomatéka 600Nm, szóval ezen a téren nincs sok tartalékod. Lóerőben bírna többet is mint amit a dízel lead, de a nyomaték előbb fogja hazavágni.
Szerintem nem éri meg túlhúzni, mert akkor továbbra is költheted rá a lóvét...

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz jakabd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 23:17


Tano írta:
jakabd írta: Sziasztok! Erdeklodnek a hozzaertoktol hogy 535d e60 2007 est kicsit tuningolnam a teljesitmenyt. A motor trljesen felujitva ,sok minden mas ujjitva. Most jonnek a turbok mert mar nyomja az olajat ki ami azt jelzi hogy halfoklik...a kerdesem az lenne hogy teljesitmeny novelest szeretnek de felek a chiptol. Es a valltot sem szeretnem hazavagni... mit javasolnatok??? Elore is nagyon koszonom a valaszotokat!!! Szep estet



Szerintem cserélj autót ha ez a 286 paci nem elég ebből a motorból...

Azon voltam . Nezegettem honapokig is! De csak hogy vegyek egyet 5-6-8millioval dragabban hogy kezdjem azt szervizelni.... ezt legalabb mar osszeraktam! Sokkal jobbat nem talalok csak sokkal dragabbat :/


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. október 15. csütörtök, 23:47


Tano írta:
jakabd írta: Sziasztok! Erdeklodnek a hozzaertoktol hogy 535d e60 2007 est kicsit tuningolnam a teljesitmenyt. A motor trljesen felujitva ,sok minden mas ujjitva. Most jonnek a turbok mert mar nyomja az olajat ki ami azt jelzi hogy halfoklik...a kerdesem az lenne hogy teljesitmeny novelest szeretnek de felek a chiptol. Es a valltot sem szeretnem hazavagni... mit javasolnatok??? Elore is nagyon koszonom a valaszotokat!!! Szep estet



Szerintem cserélj autót ha ez a 286 paci nem elég ebből a motorból...






Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. október 15. csütörtök, 23:06


jakabd írta: Sziasztok! Erdeklodnek a hozzaertoktol hogy 535d e60 2007 est kicsit tuningolnam a teljesitmenyt. A motor trljesen felujitva ,sok minden mas ujjitva. Most jonnek a turbok mert mar nyomja az olajat ki ami azt jelzi hogy halfoklik...a kerdesem az lenne hogy teljesitmeny novelest szeretnek de felek a chiptol. Es a valltot sem szeretnem hazavagni... mit javasolnatok??? Elore is nagyon koszonom a valaszotokat!!! Szep estet



Szerintem cserélj autót ha ez a 286 paci nem elég ebből a motorból...

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz jakabd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. október 15. csütörtök, 21:31


Sziasztok! Erdeklodnek a hozzaertoktol hogy 535d e60 2007 est kicsit tuningolnam a teljesitmenyt. A motor trljesen felujitva ,sok minden mas ujjitva. Most jonnek a turbok mert mar nyomja az olajat ki ami azt jelzi hogy halfoklik...a kerdesem az lenne hogy teljesitmeny novelest szeretnek de felek a chiptol. Es a valltot sem szeretnem hazavagni... mit javasolnatok??? Elore is nagyon koszonom a valaszotokat!!! Szep estet

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2015. január 26. hétfő, 08:10


szosz07 írta:
Adagólos facelift elötti még. a 30d turboja se jó rá? akkor azt hiszem marad a chip



Miért nem mentél az autóval egy kört mielőtt megveszed? Vagy akkor még 30d volt?


AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 22:15


szosz07 írta: hali. a napoka sikerült szereznem egy 320as turbót.(gt1749V) elvileg ez a 150 lovasé. az enyém 136 akkor lehetséges hogy jó rá? csak át kell rakni a membránt ami változtatja a geometriát meg a menetes részt és jo is ? mert ami most van rajt az nem menetes csak egy rud. valaki tudna segiteni?


Szia!

Kár hogy nem 30d turbóját szereztél! Azzal lenne brutál! (egy darabig)