Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2014. november 02. vasárnap, 18:10


takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!

takytomy1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz takytomy1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. október 28. kedd, 18:11


Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. október 28. kedd, 18:11


bozokizs írta:
FeherElek írta: Sziasztok tudna nekem valaki segíteni abban hogy mi lehet a gond akkor ha egy 20d (m47 204 d1) motor nál azt a hibajelenséget tapasztaltam hogy néha megy a kocsi ahogy kell néha gondol egyet ( főleg ha padlózgatva van) és teljesen elgyengül illetve 120 130 körüli sebességnél nem akar jobban menni és teljesen leszabályoz a motor bár hogy nyomom nem megy jobban , majd ha leállítom és utna újra elindítom megint megy ahogy kell... a diagnosztika túl nagy turbónyomást mutatott a turbo nemrég lett felújítva, a vákum csövek is rendben vannak ... ha valaki tudna segíteni merre induljak el megköszönném!


A turbo hallod dolgozni? Nekem is ilyesmi gondom volt, néha ment néha nem ha nyomtam neki padlón akkor mondjuk nekem ment.A turbot viszont nem hallottam, és a nyomásátalakító szelepet kiprobáltuk a haverébol és azonnal ment a gép.



Szia!

Ha,a résolaj csövek szivárognak akkor is tud ilyeneket. Kb 800 Ft-ból megúszod egy próbát megér.



Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2014. október 28. kedd, 15:05


Sziasztok!
Augusztusban volt egy kis gond a turbómmal, amit ki is cseréltünk egy felújítottra (Wizard Turbo). Minden rendben ment, azonban az elejétől gyengébbnek tűnik az autó mint előtte volt. Azóta mentem vele 3000 km-t, próbáltam városban, országúton, autópályán, és tényleg gyengébb. Eddig 2000-nél durván megindult, most 2500-től, és inkább csak erősen gyorsul. Megkérdeztem egy ismerős szerelőt, hogy mi lehet a baj, de be sem tudtam fejezni a mondandóm, egyből rávágta, hogy gyengébb az autó, igaz? Azt mondta, hogy a geometriát állító rudazat nem úgy van mint a régi turbón. Azzal egyet értek, hogy szerintem sem megfelelően követi a motort a feltöltő. Ezzel egybevág az is, hogy 4000-es fordulattól ismét füstölni kezd a kipufogó, pedig előtte sosem volt ilyen. Ha jól gondolom, a turbó nem veszi fel a kellő fordulatot, és a csapágyazásából kerül olaj a kipufogóba. Persze átnézem a vákuum csöveket, és olvastam a nyomásszabályzóról is, de azt egyáltalán nem gondolom hibásnak. Diagnosztikán is volt a kocsi, semmilyen hiba nincs a rendszerében. Szerintetek lehetséges, hogy az geometria beállításai eltérnek a gyáritól? Ha igen, milyen irányban kell módosítanom a geometria szabályzó rudazatán? Esetleg egyéb ötlet?

Köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 28. kedd, 15:28

bozokizs
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz bozokizs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. október 17. péntek, 16:14


FeherElek írta: Sziasztok tudna nekem valaki segíteni abban hogy mi lehet a gond akkor ha egy 20d (m47 204 d1) motor nál azt a hibajelenséget tapasztaltam hogy néha megy a kocsi ahogy kell néha gondol egyet ( főleg ha padlózgatva van) és teljesen elgyengül illetve 120 130 körüli sebességnél nem akar jobban menni és teljesen leszabályoz a motor bár hogy nyomom nem megy jobban , majd ha leállítom és utna újra elindítom megint megy ahogy kell... a diagnosztika túl nagy turbónyomást mutatott a turbo nemrég lett felújítva, a vákum csövek is rendben vannak ... ha valaki tudna segíteni merre induljak el megköszönném!


A turbo hallod dolgozni? Nekem is ilyesmi gondom volt, néha ment néha nem ha nyomtam neki padlón akkor mondjuk nekem ment.A turbot viszont nem hallottam, és a nyomásátalakító szelepet kiprobáltuk a haverébol és azonnal ment a gép.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 17. péntek, 16:15

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz FeherElek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. október 05. vasárnap, 17:44


Sziasztok tudna nekem valaki segíteni abban hogy mi lehet a gond akkor ha egy 20d (m47 204 d1) motor nál azt a hibajelenséget tapasztaltam hogy néha megy a kocsi ahogy kell néha gondol egyet ( főleg ha padlózgatva van) és teljesen elgyengül illetve 120 130 körüli sebességnél nem akar jobban menni és teljesen leszabályoz a motor bár hogy nyomom nem megy jobban , majd ha leállítom és utna újra elindítom megint megy ahogy kell... a diagnosztika túl nagy turbónyomást mutatott a turbo nemrég lett felújítva, a vákum csövek is rendben vannak ... ha valaki tudna segíteni merre induljak el megköszönném!

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. szeptember 19. péntek, 17:39


laszlo0918 írta:
takytomy1 írta:
Zoli90 írta: No. Én nem vagyok szakértő, de frissek a tapasztalataim. Megvolt a sípolás, huhogás, mentőautó fíling. Szakértő vélemény alapján (Hepa motors) nálam turbófelújítás következett. Túl vagyok rajta, nincs sípolás. Huhogás van még, mert egy rezoncső szar a kipufogónál. A turbófelújítás magával vonz egy olajcserét. Ezzel együtt számolhattok 120-140 ezer forinttal alsó hangon. A rezoncső cseréje még kb 15ezer. Ha nem akartok motort cserélni újíttassátok fel a turbót. Hagyjátok a bontott lomokat, nem jobb mint a tiétek. Remélem segítettem.
Jocc írta:
rece65 írta:
gyurigyuri írta:
laszlo0918 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Többen is írták,hogy fütyül a turbo.Hát nekem is ez a gondom
Hallottam ha szarakodik a turbo akkor eszi az olajat az enyém 10 ezer km 1-1,5 litert evett meg.Nem tudom az sok vagy nem.A kérdésem az lenne,hogy más is okozhatja a fütyülést pl. kipufogó vagy valami cső vagy haldoklik a turbom?


Ez a téma engem is érdekelne mert az enyém is fütyül olyan mintha mentő autó jönne mögöttem.Mondjuk nekem már csinálja majdnem egy éve azóta kb 20 ezret mentem vele így.de engem is idegesít nekem olajat nem kell utána töltenem cserétől cseréig leeszi az alsó csíkig és ennyi.Szívesen vennénk a kollégával egy hozzáértő véleményt


Nekem is van hangja a turbónak. Többféle is!
Azt figyeltem meg, hogy hidegen egy picit mélyebb hangon tutúl. De abszolut nem vészes. Legalább is az én megítélésem szerint nem hangos. Csak akkor hallani mikor a fordulat 1800-at eléri vagy fölözi.Persze hidegen csak pillanatokig engedem ilyen fordulatra. Csak míg jön a következő fokozat. És mire kiér a hőfok a kékből vagy picit feljebb megy, már ezt a hangot elhagyja.
Melegen már csak a jól ismert diszkrét fütyörészés van 1800-tól felfelé...Szerintem az az üzemi hangja. A nagy légárammal tudom azonosítani.
Ja, és ilyen a megvásárlás napjától, és azóta 20ezer ment bele. Olajat egy picit sem eszi. Bár amiket itt olvasok, ez szinte hihetetlen, de ez van....

Nekem is fütyül már egy ideje,nekem nem eszi az olajat.
És nem állandóan de egyre sűrűbben és csak ha nagy csend van az autóban akkor zavaró..



Hasonló tünetek vannak nálam is.
"mentőautós hang" kb. 2000-es fordulatig hidegen, olajfogyás és talán lomhább alacsonyabb ford. tartományban. Ettől eltekintve az autó teljesítményére nincs panaszom.
A szerelőm azt mondta, miután megvizsgálta,hogy 70%-os a turbó, nem tudom, hogy honnan jön ez az érték. Mindenesetre el lett küldve felújításra. ~260ekm van az autóban, nem volt még a turbóhoz nyúlva.
Ha visszakapom referálok róla, hogy mi helyzet.




Köszönöm a válaszokat akkor én is begurulok a szerelőhöz és ha sikerült megoldani akkor írok


azért nem kell mindjárt turbót cserélni - felújítani én is gondolkodtam rajta az elején mivel nem volt rá pénzem nem volt más választásom mint így hagyni és lassan egy éve megy így is kop kop lehet holnap be..arik akkor majd megcsináltatom vagy megcsinálom beszéltem egy sráccal neten rendelt turbó közepet kicserélte ő otthon 75000- ből megvolt a mutatvány.kollégám aki már két turbón túl van nem ugyanazon az autón mesélte hogy a felújító műhelyben a polcokon ugyan ezt a turbó közepet látta halom számra úgyhogy ennyit a felújításról.


Hát igen,nekem is fűtyűrészik, de ismerek olyan tulajt akinek már 5 éve erősebben fütyűl mint az enyém.. /Enyém nem eszi az olajat / Ettől függetlenül én is tervezek egy turbo cserét,mert az évek alatt biztosan veszít a teljesítményéből, és jobb meg előzni a bajt.. szerintem




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. szeptember 18. csütörtök, 21:08


takytomy1 írta:
Zoli90 írta: No. Én nem vagyok szakértő, de frissek a tapasztalataim. Megvolt a sípolás, huhogás, mentőautó fíling. Szakértő vélemény alapján (Hepa motors) nálam turbófelújítás következett. Túl vagyok rajta, nincs sípolás. Huhogás van még, mert egy rezoncső szar a kipufogónál. A turbófelújítás magával vonz egy olajcserét. Ezzel együtt számolhattok 120-140 ezer forinttal alsó hangon. A rezoncső cseréje még kb 15ezer. Ha nem akartok motort cserélni újíttassátok fel a turbót. Hagyjátok a bontott lomokat, nem jobb mint a tiétek. Remélem segítettem.
Jocc írta:
rece65 írta:
gyurigyuri írta:
laszlo0918 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Többen is írták,hogy fütyül a turbo.Hát nekem is ez a gondom
Hallottam ha szarakodik a turbo akkor eszi az olajat az enyém 10 ezer km 1-1,5 litert evett meg.Nem tudom az sok vagy nem.A kérdésem az lenne,hogy más is okozhatja a fütyülést pl. kipufogó vagy valami cső vagy haldoklik a turbom?


Ez a téma engem is érdekelne mert az enyém is fütyül olyan mintha mentő autó jönne mögöttem.Mondjuk nekem már csinálja majdnem egy éve azóta kb 20 ezret mentem vele így.de engem is idegesít nekem olajat nem kell utána töltenem cserétől cseréig leeszi az alsó csíkig és ennyi.Szívesen vennénk a kollégával egy hozzáértő véleményt


Nekem is van hangja a turbónak. Többféle is!
Azt figyeltem meg, hogy hidegen egy picit mélyebb hangon tutúl. De abszolut nem vészes. Legalább is az én megítélésem szerint nem hangos. Csak akkor hallani mikor a fordulat 1800-at eléri vagy fölözi.Persze hidegen csak pillanatokig engedem ilyen fordulatra. Csak míg jön a következő fokozat. És mire kiér a hőfok a kékből vagy picit feljebb megy, már ezt a hangot elhagyja.
Melegen már csak a jól ismert diszkrét fütyörészés van 1800-tól felfelé...Szerintem az az üzemi hangja. A nagy légárammal tudom azonosítani.
Ja, és ilyen a megvásárlás napjától, és azóta 20ezer ment bele. Olajat egy picit sem eszi. Bár amiket itt olvasok, ez szinte hihetetlen, de ez van....

Nekem is fütyül már egy ideje,nekem nem eszi az olajat.
És nem állandóan de egyre sűrűbben és csak ha nagy csend van az autóban akkor zavaró..



Hasonló tünetek vannak nálam is.
"mentőautós hang" kb. 2000-es fordulatig hidegen, olajfogyás és talán lomhább alacsonyabb ford. tartományban. Ettől eltekintve az autó teljesítményére nincs panaszom.
A szerelőm azt mondta, miután megvizsgálta,hogy 70%-os a turbó, nem tudom, hogy honnan jön ez az érték. Mindenesetre el lett küldve felújításra. ~260ekm van az autóban, nem volt még a turbóhoz nyúlva.
Ha visszakapom referálok róla, hogy mi helyzet.




Köszönöm a válaszokat akkor én is begurulok a szerelőhöz és ha sikerült megoldani akkor írok


azért nem kell mindjárt turbót cserélni - felújítani én is gondolkodtam rajta az elején mivel nem volt rá pénzem nem volt más választásom mint így hagyni és lassan egy éve megy így is kop kop lehet holnap be..arik akkor majd megcsináltatom vagy megcsinálom beszéltem egy sráccal neten rendelt turbó közepet kicserélte ő otthon 75000- ből megvolt a mutatvány.kollégám aki már két turbón túl van nem ugyanazon az autón mesélte hogy a felújító műhelyben a polcokon ugyan ezt a turbó közepet látta halom számra úgyhogy ennyit a felújításról.



takytomy1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz takytomy1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. szeptember 18. csütörtök, 05:58


Zoli90 írta: No. Én nem vagyok szakértő, de frissek a tapasztalataim. Megvolt a sípolás, huhogás, mentőautó fíling. Szakértő vélemény alapján (Hepa motors) nálam turbófelújítás következett. Túl vagyok rajta, nincs sípolás. Huhogás van még, mert egy rezoncső szar a kipufogónál. A turbófelújítás magával vonz egy olajcserét. Ezzel együtt számolhattok 120-140 ezer forinttal alsó hangon. A rezoncső cseréje még kb 15ezer. Ha nem akartok motort cserélni újíttassátok fel a turbót. Hagyjátok a bontott lomokat, nem jobb mint a tiétek. Remélem segítettem.
Jocc írta:
rece65 írta:
gyurigyuri írta:
laszlo0918 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Többen is írták,hogy fütyül a turbo.Hát nekem is ez a gondom
Hallottam ha szarakodik a turbo akkor eszi az olajat az enyém 10 ezer km 1-1,5 litert evett meg.Nem tudom az sok vagy nem.A kérdésem az lenne,hogy más is okozhatja a fütyülést pl. kipufogó vagy valami cső vagy haldoklik a turbom?


Ez a téma engem is érdekelne mert az enyém is fütyül olyan mintha mentő autó jönne mögöttem.Mondjuk nekem már csinálja majdnem egy éve azóta kb 20 ezret mentem vele így.de engem is idegesít nekem olajat nem kell utána töltenem cserétől cseréig leeszi az alsó csíkig és ennyi.Szívesen vennénk a kollégával egy hozzáértő véleményt


Nekem is van hangja a turbónak. Többféle is!
Azt figyeltem meg, hogy hidegen egy picit mélyebb hangon tutúl. De abszolut nem vészes. Legalább is az én megítélésem szerint nem hangos. Csak akkor hallani mikor a fordulat 1800-at eléri vagy fölözi.Persze hidegen csak pillanatokig engedem ilyen fordulatra. Csak míg jön a következő fokozat. És mire kiér a hőfok a kékből vagy picit feljebb megy, már ezt a hangot elhagyja.
Melegen már csak a jól ismert diszkrét fütyörészés van 1800-tól felfelé...Szerintem az az üzemi hangja. A nagy légárammal tudom azonosítani.
Ja, és ilyen a megvásárlás napjától, és azóta 20ezer ment bele. Olajat egy picit sem eszi. Bár amiket itt olvasok, ez szinte hihetetlen, de ez van....

Nekem is fütyül már egy ideje,nekem nem eszi az olajat.
És nem állandóan de egyre sűrűbben és csak ha nagy csend van az autóban akkor zavaró..



Hasonló tünetek vannak nálam is.
"mentőautós hang" kb. 2000-es fordulatig hidegen, olajfogyás és talán lomhább alacsonyabb ford. tartományban. Ettől eltekintve az autó teljesítményére nincs panaszom.
A szerelőm azt mondta, miután megvizsgálta,hogy 70%-os a turbó, nem tudom, hogy honnan jön ez az érték. Mindenesetre el lett küldve felújításra. ~260ekm van az autóban, nem volt még a turbóhoz nyúlva.
Ha visszakapom referálok róla, hogy mi helyzet.




Köszönöm a válaszokat akkor én is begurulok a szerelőhöz és ha sikerült megoldani akkor írok

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2014. szeptember 18. csütörtök, 01:05


No. Én nem vagyok szakértő, de frissek a tapasztalataim. Megvolt a sípolás, huhogás, mentőautó fíling. Szakértő vélemény alapján (Hepa motors) nálam turbófelújítás következett. Túl vagyok rajta, nincs sípolás. Huhogás van még, mert egy rezoncső szar a kipufogónál. A turbófelújítás magával vonz egy olajcserét. Ezzel együtt számolhattok 120-140 ezer forinttal alsó hangon. A rezoncső cseréje még kb 15ezer. Ha nem akartok motort cserélni újíttassátok fel a turbót. Hagyjátok a bontott lomokat, nem jobb mint a tiétek. Remélem segítettem.
Jocc írta:
rece65 írta:
gyurigyuri írta:
laszlo0918 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Többen is írták,hogy fütyül a turbo.Hát nekem is ez a gondom
Hallottam ha szarakodik a turbo akkor eszi az olajat az enyém 10 ezer km 1-1,5 litert evett meg.Nem tudom az sok vagy nem.A kérdésem az lenne,hogy más is okozhatja a fütyülést pl. kipufogó vagy valami cső vagy haldoklik a turbom?


Ez a téma engem is érdekelne mert az enyém is fütyül olyan mintha mentő autó jönne mögöttem.Mondjuk nekem már csinálja majdnem egy éve azóta kb 20 ezret mentem vele így.de engem is idegesít nekem olajat nem kell utána töltenem cserétől cseréig leeszi az alsó csíkig és ennyi.Szívesen vennénk a kollégával egy hozzáértő véleményt


Nekem is van hangja a turbónak. Többféle is!
Azt figyeltem meg, hogy hidegen egy picit mélyebb hangon tutúl. De abszolut nem vészes. Legalább is az én megítélésem szerint nem hangos. Csak akkor hallani mikor a fordulat 1800-at eléri vagy fölözi.Persze hidegen csak pillanatokig engedem ilyen fordulatra. Csak míg jön a következő fokozat. És mire kiér a hőfok a kékből vagy picit feljebb megy, már ezt a hangot elhagyja.
Melegen már csak a jól ismert diszkrét fütyörészés van 1800-tól felfelé...Szerintem az az üzemi hangja. A nagy légárammal tudom azonosítani.
Ja, és ilyen a megvásárlás napjától, és azóta 20ezer ment bele. Olajat egy picit sem eszi. Bár amiket itt olvasok, ez szinte hihetetlen, de ez van....

Nekem is fütyül már egy ideje,nekem nem eszi az olajat.
És nem állandóan de egyre sűrűbben és csak ha nagy csend van az autóban akkor zavaró..



Hasonló tünetek vannak nálam is.
"mentőautós hang" kb. 2000-es fordulatig hidegen, olajfogyás és talán lomhább alacsonyabb ford. tartományban. Ettől eltekintve az autó teljesítményére nincs panaszom.
A szerelőm azt mondta, miután megvizsgálta,hogy 70%-os a turbó, nem tudom, hogy honnan jön ez az érték. Mindenesetre el lett küldve felújításra. ~260ekm van az autóban, nem volt még a turbóhoz nyúlva.
Ha visszakapom referálok róla, hogy mi helyzet.




Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. szeptember 17. szerda, 21:33


rece65 írta:
gyurigyuri írta:
laszlo0918 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Többen is írták,hogy fütyül a turbo.Hát nekem is ez a gondom
Hallottam ha szarakodik a turbo akkor eszi az olajat az enyém 10 ezer km 1-1,5 litert evett meg.Nem tudom az sok vagy nem.A kérdésem az lenne,hogy más is okozhatja a fütyülést pl. kipufogó vagy valami cső vagy haldoklik a turbom?


Ez a téma engem is érdekelne mert az enyém is fütyül olyan mintha mentő autó jönne mögöttem.Mondjuk nekem már csinálja majdnem egy éve azóta kb 20 ezret mentem vele így.de engem is idegesít nekem olajat nem kell utána töltenem cserétől cseréig leeszi az alsó csíkig és ennyi.Szívesen vennénk a kollégával egy hozzáértő véleményt


Nekem is van hangja a turbónak. Többféle is!
Azt figyeltem meg, hogy hidegen egy picit mélyebb hangon tutúl. De abszolut nem vészes. Legalább is az én megítélésem szerint nem hangos. Csak akkor hallani mikor a fordulat 1800-at eléri vagy fölözi.Persze hidegen csak pillanatokig engedem ilyen fordulatra. Csak míg jön a következő fokozat. És mire kiér a hőfok a kékből vagy picit feljebb megy, már ezt a hangot elhagyja.
Melegen már csak a jól ismert diszkrét fütyörészés van 1800-tól felfelé...Szerintem az az üzemi hangja. A nagy légárammal tudom azonosítani.
Ja, és ilyen a megvásárlás napjától, és azóta 20ezer ment bele. Olajat egy picit sem eszi. Bár amiket itt olvasok, ez szinte hihetetlen, de ez van....

Nekem is fütyül már egy ideje,nekem nem eszi az olajat.
És nem állandóan de egyre sűrűbben és csak ha nagy csend van az autóban akkor zavaró..



Hasonló tünetek vannak nálam is.
"mentőautós hang" kb. 2000-es fordulatig hidegen, olajfogyás és talán lomhább alacsonyabb ford. tartományban. Ettől eltekintve az autó teljesítményére nincs panaszom.
A szerelőm azt mondta, miután megvizsgálta,hogy 70%-os a turbó, nem tudom, hogy honnan jön ez az érték. Mindenesetre el lett küldve felújításra. ~260ekm van az autóban, nem volt még a turbóhoz nyúlva.
Ha visszakapom referálok róla, hogy mi helyzet.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. szeptember 17. szerda, 20:03


gyurigyuri írta:
laszlo0918 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Többen is írták,hogy fütyül a turbo.Hát nekem is ez a gondom
Hallottam ha szarakodik a turbo akkor eszi az olajat az enyém 10 ezer km 1-1,5 litert evett meg.Nem tudom az sok vagy nem.A kérdésem az lenne,hogy más is okozhatja a fütyülést pl. kipufogó vagy valami cső vagy haldoklik a turbom?


Ez a téma engem is érdekelne mert az enyém is fütyül olyan mintha mentő autó jönne mögöttem.Mondjuk nekem már csinálja majdnem egy éve azóta kb 20 ezret mentem vele így.de engem is idegesít nekem olajat nem kell utána töltenem cserétől cseréig leeszi az alsó csíkig és ennyi.Szívesen vennénk a kollégával egy hozzáértő véleményt


Nekem is van hangja a turbónak. Többféle is!
Azt figyeltem meg, hogy hidegen egy picit mélyebb hangon tutúl. De abszolut nem vészes. Legalább is az én megítélésem szerint nem hangos. Csak akkor hallani mikor a fordulat 1800-at eléri vagy fölözi.Persze hidegen csak pillanatokig engedem ilyen fordulatra. Csak míg jön a következő fokozat. És mire kiér a hőfok a kékből vagy picit feljebb megy, már ezt a hangot elhagyja.
Melegen már csak a jól ismert diszkrét fütyörészés van 1800-tól felfelé...Szerintem az az üzemi hangja. A nagy légárammal tudom azonosítani.
Ja, és ilyen a megvásárlás napjától, és azóta 20ezer ment bele. Olajat egy picit sem eszi. Bár amiket itt olvasok, ez szinte hihetetlen, de ez van....

Nekem is fütyül már egy ideje,nekem nem eszi az olajat.
És nem állandóan de egyre sűrűbben és csak ha nagy csend van az autóban akkor zavaró..



gyurigyuri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz gyurigyuri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. szeptember 17. szerda, 19:51


laszlo0918 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Többen is írták,hogy fütyül a turbo.Hát nekem is ez a gondom
Hallottam ha szarakodik a turbo akkor eszi az olajat az enyém 10 ezer km 1-1,5 litert evett meg.Nem tudom az sok vagy nem.A kérdésem az lenne,hogy más is okozhatja a fütyülést pl. kipufogó vagy valami cső vagy haldoklik a turbom?


Ez a téma engem is érdekelne mert az enyém is fütyül olyan mintha mentő autó jönne mögöttem.Mondjuk nekem már csinálja majdnem egy éve azóta kb 20 ezret mentem vele így.de engem is idegesít nekem olajat nem kell utána töltenem cserétől cseréig leeszi az alsó csíkig és ennyi.Szívesen vennénk a kollégával egy hozzáértő véleményt


Nekem is van hangja a turbónak. Többféle is!
Azt figyeltem meg, hogy hidegen egy picit mélyebb hangon tutúl. De abszolut nem vészes. Legalább is az én megítélésem szerint nem hangos. Csak akkor hallani mikor a fordulat 1800-at eléri vagy fölözi.Persze hidegen csak pillanatokig engedem ilyen fordulatra. Csak míg jön a következő fokozat. És mire kiér a hőfok a kékből vagy picit feljebb megy, már ezt a hangot elhagyja.
Melegen már csak a jól ismert diszkrét fütyörészés van 1800-tól felfelé...Szerintem az az üzemi hangja. A nagy légárammal tudom azonosítani.
Ja, és ilyen a megvásárlás napjától, és azóta 20ezer ment bele. Olajat egy picit sem eszi. Bár amiket itt olvasok, ez szinte hihetetlen, de ez van....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. szeptember 17. szerda, 19:18


takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Többen is írták,hogy fütyül a turbo.Hát nekem is ez a gondom
Hallottam ha szarakodik a turbo akkor eszi az olajat az enyém 10 ezer km 1-1,5 litert evett meg.Nem tudom az sok vagy nem.A kérdésem az lenne,hogy más is okozhatja a fütyülést pl. kipufogó vagy valami cső vagy haldoklik a turbom?


Ez a téma engem is érdekelne mert az enyém is fütyül olyan mintha mentő autó jönne mögöttem.Mondjuk nekem már csinálja majdnem egy éve azóta kb 20 ezret mentem vele így.de engem is idegesít nekem olajat nem kell utána töltenem cserétől cseréig leeszi az alsó csíkig és ennyi.Szívesen vennénk a kollégával egy hozzáértő véleményt

takytomy1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz takytomy1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. szeptember 17. szerda, 17:58


Sziasztok!!!
Többen is írták,hogy fütyül a turbo.Hát nekem is ez a gondom
Hallottam ha szarakodik a turbo akkor eszi az olajat az enyém 10 ezer km 1-1,5 litert evett meg.Nem tudom az sok vagy nem.A kérdésem az lenne,hogy más is okozhatja a fütyülést pl. kipufogó vagy valami cső vagy haldoklik a turbom?