autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz still666

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. december 06. vasárnap, 14:29


laszlo0918 írta:
still666 írta: Sziasztok
Lenne egy kerdesem. A geo jol van beallitva igy ranezesre? Ossze birtam rakni a turbot es forog nem akad el.


Szevasz azt nem tudom jól e van összerakva de kérdésem volna vele kapcsolatban mit csináltál vele takarítottad? vagy közép részt cseréltél?




Tisztitottam

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2015. december 06. vasárnap, 08:30


still666 írta: Sziasztok
Lenne egy kerdesem. A geo jol van beallitva igy ranezesre? Ossze birtam rakni a turbot es forog nem akad el.


Szevasz azt nem tudom jól e van összerakva de kérdésem volna vele kapcsolatban mit csináltál vele takarítottad? vagy közép részt cseréltél?




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz still666

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 08:54


Sziasztok
Lenne egy kerdesem. A geo jol van beallitva igy ranezesre? Ossze birtam rakni a turbot es forog nem akad el.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz kfodor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. november 04. szerda, 19:03


kfodor írta:
kecsurobi írta:
kfodor írta:
szotakdavid írta:
kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!


Igen, vége Diag lesz, csak gondoltam rákérdezek előtte hátha valakinek tippje.


üdv nekem akkor volt ilyen amikor ki kelett cserélve az adagoló újra,és gyári értéken volt.
melegen nem ment a kocsi,de ha újraínditottam akkor ment megint 1 percig.Nekem megnyúlt a lánc,viszábbvet a szerelő az elötöltésen az adagolón.


Voltam diag-on újpesten az M3BOX-ban csinálták jeladós porlasztó hibát találtak és ma ki is lett cserélve gyári felújítottra, de a hiba néhány km-múlva ismét előjött. Ugyanaz mint korábban néhány km után turbó letilt. Korábban rendeltem egy inpa kábelt ami tegnap meg is jött, igy gondoltam ránézek mit ír ki hibának és a következő hibát tárolja el amikor nincs turbo:
10 Controller Start-of-injection
Error frequency : 51
Engine speed 1645.00 [1/min]
Einspritzmenge 23.92 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Engine speed 1433.50 [1/min]
Einspritzmenge 13.33 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Negative control deviation / Start-of-injection is more than 2 Grad KW to late Error currently available Error sporadic
Errorcode: 0A D0 33 46 3D C6 9E 3D 22 C6 9E

Hívtam őket, hogy nem oldódott meg a problémám és most azt mondják-tippelik hogy akkor a turbo felujítás kell. Igazuk lenne a hibakód alapján?


Ma délután felkerestem Szoták Dávidot és rögtön a lényegre tapintott, és feltárta a hiba valódi okát.
Köszi Dávid a gyors segítéget és ahogy megbeszéltük keresni foglak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz kfodor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. november 03. kedd, 19:47


kecsurobi írta:
kfodor írta:
szotakdavid írta:
kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!


Igen, vége Diag lesz, csak gondoltam rákérdezek előtte hátha valakinek tippje.


üdv nekem akkor volt ilyen amikor ki kelett cserélve az adagoló újra,és gyári értéken volt.
melegen nem ment a kocsi,de ha újraínditottam akkor ment megint 1 percig.Nekem megnyúlt a lánc,viszábbvet a szerelő az elötöltésen az adagolón.


Voltam diag-on újpesten az M3BOX-ban csinálták jeladós porlasztó hibát találtak és ma ki is lett cserélve gyári felújítottra, de a hiba néhány km-múlva ismét előjött. Ugyanaz mint korábban néhány km után turbó letilt. Korábban rendeltem egy inpa kábelt ami tegnap meg is jött, igy gondoltam ránézek mit ír ki hibának és a következő hibát tárolja el amikor nincs turbo:
10 Controller Start-of-injection
Error frequency : 51
Engine speed 1645.00 [1/min]
Einspritzmenge 23.92 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Engine speed 1433.50 [1/min]
Einspritzmenge 13.33 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Negative control deviation / Start-of-injection is more than 2 Grad KW to late Error currently available Error sporadic
Errorcode: 0A D0 33 46 3D C6 9E 3D 22 C6 9E

Hívtam őket, hogy nem oldódott meg a problémám és most azt mondják-tippelik hogy akkor a turbo felujítás kell. Igazuk lenne a hibakód alapján?


SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2015. október 30. péntek, 17:00


Buxa írta:
szotakdavid írta:
Buxa írta: Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
A problémám:
- Körülmények: Ugyanazon útvonalon, ~kb ugyan annyi km után /Autópálya 130-as tempó, fő út után kb 25km-el, indulástól 70km-re, immár 4. alkalommal
- Az autó gyönyörűen teszi a dolgát, 6. Gang. Ha kell húz, ha nem kell, csak siklik. Ezen adott ponton egyszer csak eltűnik az ereje, mint ha eltűnne a turbó, menne, de csak kb mint egy szívó dízel.
Nem tudom, hogy van -e benne DPF szűrő, szerintem van, EURO5. Arra gyanakodtam, hogy regenerál, ezért mentem tovább, még 25km, de nem hagyta abba. Megérkeztem Győrbe. Kis járatás, ugye a turbó lecsengés végett, majd újra indít.
Ismét tökéletes minden. 2 hét városi cirkálás, 1-2 100km-es főút, semmi gond.
Majd ma megint jövök haza, és szintén ugyanez a felállás.
A szűrés végett érezni ezt a teljesítmény csökkenést? A turbóval lehet gond?
Mindig indításnál járatom egy fél percet, majd kövér gáz nélkül indulok, míg nem melegszik fel a motor. Leállítás előtt egy percet járom lecsengeni a turbót, nem széthajtani vettem.

Az autót kb 1,5 hónapja vettem, ezért még a szűrés metódusát nem ismerem. Küllemre nagyon szép, motorikusan sem volt eddig hiba. 138.000Km van benne, Unterberger, szervízkönyv. Az adatokat lekérettem BMW szalonban. Egyeznek a papírformával. Az autó kb, mint mikor kigurult a gyárból. Fóliába bugyolálva, garázsban tartott küllem, belső tér. Minden működik, semmi hibakód.
Előre is köszönöm a segítségeket.



E46-ban nincs DPF és eu4-es.

Szia

Akkor tényleg nem tudom, miért csinálhatja.
Igazad van, rosszul emlékeztem, EURO 4-es. A DPF-re nem találtam rá sehol sem, hogy van -e benne, alá még nem másztam azóta. A keresgélések közben találtam olyat, hogy ez lehet a gond, de nem volt egyértelmű, hogy most akkor van -e benne.
Akkor mi lehet a gond? Szoftveres hiba, eltömődés? Pont mindig ugyan akkor jön ez elő, ezért furcsa.





Szia.

Én ma adtam le a kocsimat,hasonló jelenségem volt.
Tegnap egy pukkanás , és végleg elszállt.
Turbóm kuka,a szívó oldalon a lapátok sérültek.
2.5 éve vettem,gyári garreg,hsír új volt. 60ezer ment bele azóta,a legnagyobb becsben van a kocsi nálam,és mégis ez lett a vége.
Menj el,nézess rá minél előbb.

Üdv:Tomi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Buxa

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. október 25. vasárnap, 12:40


szotakdavid írta:
Buxa írta: Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
A problémám:
- Körülmények: Ugyanazon útvonalon, ~kb ugyan annyi km után /Autópálya 130-as tempó, fő út után kb 25km-el, indulástól 70km-re, immár 4. alkalommal
- Az autó gyönyörűen teszi a dolgát, 6. Gang. Ha kell húz, ha nem kell, csak siklik. Ezen adott ponton egyszer csak eltűnik az ereje, mint ha eltűnne a turbó, menne, de csak kb mint egy szívó dízel.
Nem tudom, hogy van -e benne DPF szűrő, szerintem van, EURO5. Arra gyanakodtam, hogy regenerál, ezért mentem tovább, még 25km, de nem hagyta abba. Megérkeztem Győrbe. Kis járatás, ugye a turbó lecsengés végett, majd újra indít.
Ismét tökéletes minden. 2 hét városi cirkálás, 1-2 100km-es főút, semmi gond.
Majd ma megint jövök haza, és szintén ugyanez a felállás.
A szűrés végett érezni ezt a teljesítmény csökkenést? A turbóval lehet gond?
Mindig indításnál járatom egy fél percet, majd kövér gáz nélkül indulok, míg nem melegszik fel a motor. Leállítás előtt egy percet járom lecsengeni a turbót, nem széthajtani vettem.

Az autót kb 1,5 hónapja vettem, ezért még a szűrés metódusát nem ismerem. Küllemre nagyon szép, motorikusan sem volt eddig hiba. 138.000Km van benne, Unterberger, szervízkönyv. Az adatokat lekérettem BMW szalonban. Egyeznek a papírformával. Az autó kb, mint mikor kigurult a gyárból. Fóliába bugyolálva, garázsban tartott küllem, belső tér. Minden működik, semmi hibakód.
Előre is köszönöm a segítségeket.



E46-ban nincs DPF és eu4-es.

Szia

Akkor tényleg nem tudom, miért csinálhatja.
Igazad van, rosszul emlékeztem, EURO 4-es. A DPF-re nem találtam rá sehol sem, hogy van -e benne, alá még nem másztam azóta. A keresgélések közben találtam olyat, hogy ez lehet a gond, de nem volt egyértelmű, hogy most akkor van -e benne.
Akkor mi lehet a gond? Szoftveres hiba, eltömődés? Pont mindig ugyan akkor jön ez elő, ezért furcsa.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 25. vasárnap, 12:48


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. október 25. vasárnap, 11:13


Buxa írta: Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
A problémám:
- Körülmények: Ugyanazon útvonalon, ~kb ugyan annyi km után /Autópálya 130-as tempó, fő út után kb 25km-el, indulástól 70km-re, immár 4. alkalommal
- Az autó gyönyörűen teszi a dolgát, 6. Gang. Ha kell húz, ha nem kell, csak siklik. Ezen adott ponton egyszer csak eltűnik az ereje, mint ha eltűnne a turbó, menne, de csak kb mint egy szívó dízel.
Nem tudom, hogy van -e benne DPF szűrő, szerintem van, EURO5. Arra gyanakodtam, hogy regenerál, ezért mentem tovább, még 25km, de nem hagyta abba. Megérkeztem Győrbe. Kis járatás, ugye a turbó lecsengés végett, majd újra indít.
Ismét tökéletes minden. 2 hét városi cirkálás, 1-2 100km-es főút, semmi gond.
Majd ma megint jövök haza, és szintén ugyanez a felállás.
A szűrés végett érezni ezt a teljesítmény csökkenést? A turbóval lehet gond?
Mindig indításnál járatom egy fél percet, majd kövér gáz nélkül indulok, míg nem melegszik fel a motor. Leállítás előtt egy percet járom lecsengeni a turbót, nem széthajtani vettem.

Az autót kb 1,5 hónapja vettem, ezért még a szűrés metódusát nem ismerem. Küllemre nagyon szép, motorikusan sem volt eddig hiba. 138.000Km van benne, Unterberger, szervízkönyv. Az adatokat lekérettem BMW szalonban. Egyeznek a papírformával. Az autó kb, mint mikor kigurult a gyárból. Fóliába bugyolálva, garázsban tartott küllem, belső tér. Minden működik, semmi hibakód.
Előre is köszönöm a segítségeket.



E46-ban nincs DPF és eu4-es.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Buxa

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. október 24. szombat, 22:16


Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
A problémám:
- Körülmények: Ugyanazon útvonalon, ~kb ugyan annyi km után /Autópálya 130-as tempó, fő út után kb 25km-el, indulástól 70km-re, immár 4. alkalommal
- Az autó gyönyörűen teszi a dolgát, 6. Gang. Ha kell húz, ha nem kell, csak siklik. Ezen adott ponton egyszer csak eltűnik az ereje, mint ha eltűnne a turbó, menne, de csak kb mint egy szívó dízel.
Nem tudom, hogy van -e benne DPF szűrő, szerintem van, EURO5. Arra gyanakodtam, hogy regenerál, ezért mentem tovább, még 25km, de nem hagyta abba. Megérkeztem Győrbe. Kis járatás, ugye a turbó lecsengés végett, majd újra indít.
Ismét tökéletes minden. 2 hét városi cirkálás, 1-2 100km-es főút, semmi gond.
Majd ma megint jövök haza, és szintén ugyanez a felállás.
A szűrés végett érezni ezt a teljesítmény csökkenést? A turbóval lehet gond?
Mindig indításnál járatom egy fél percet, majd kövér gáz nélkül indulok, míg nem melegszik fel a motor. Leállítás előtt egy percet járom lecsengeni a turbót, nem széthajtani vettem.

Az autót kb 1,5 hónapja vettem, ezért még a szűrés metódusát nem ismerem. Küllemre nagyon szép, motorikusan sem volt eddig hiba. 138.000Km van benne, Unterberger, szervízkönyv. Az adatokat lekérettem BMW szalonban. Egyeznek a papírformával. Az autó kb, mint mikor kigurult a gyárból. Fóliába bugyolálva, garázsban tartott küllem, belső tér. Minden működik, semmi hibakód.
Előre is köszönöm a segítségeket.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 24. szombat, 22:17

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. október 05. hétfő, 21:04


kfodor írta:
szotakdavid írta:
kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!


Igen, vége Diag lesz, csak gondoltam rákérdezek előtte hátha valakinek tippje.


üdv nekem akkor volt ilyen amikor ki kelett cserélve az adagoló újra,és gyári értéken volt.
melegen nem ment a kocsi,de ha újraínditottam akkor ment megint 1 percig.Nekem megnyúlt a lánc,viszábbvet a szerelő az elötöltésen az adagolón.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz kfodor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. október 04. vasárnap, 19:03


szotakdavid írta:
kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!


Igen, vége Diag lesz, csak gondoltam rákérdezek előtte hátha valakinek tippje.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. október 04. vasárnap, 12:35


kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. október 03. szombat, 20:24


kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Lehet, hogy nem is a turbóval van gond. Esetleg a résolajcsövek eresztenek, akkor szokott vészüzemmódba kapcsolni egy idő után.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz kfodor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. október 03. szombat, 18:37


Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. szeptember 02. szerda, 21:24


wizzaerr írta:
si3rrabravo írta: Akkor ebből kiindulva az összes gyorsulási verseny felesleges! Miért ne lehetne összehasonlítani?


spencer arra kíváncsi, hogy milyen lesz a 330d tuningolva és 600Nm-t célzott meg. KecsuRobi autója chippelve kb 165LE/340Nm. Te sem az én autómat fogod kipróbálni, ha arra vagy kíváncsi, hogy milyen lenne az 535d chippelve.


Igen köszönöm valami olyasmi lenne a cél de kaptam segítséget megint csak és megmutatja egy kolléga aki nem lakik tőlem messze hogy neki milyen az 260 ló és 580Nm és már ez is tökéletes hogy átérezzem a külömbséget meg alúl mennyivel lesz nyomatékosabb is.
Még egy fontos dolog amit tapasztaltam, ha bármi kérdésem volt vagy szerettem volna összehasonlítani a kocsim is mindig kaptam segítséget valaki BMW-stől. Elég sok segítő rendes ember van így ha nekem is sikerül a kívánt lóerő és nyomaték és valóban combos lesz a gép szívesen megmutatom vagy segítek másoknak is vagy csak viszem egy körre ha van rá igény.