státusz steveboy21

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 20:16


Igen ezt is mondták, de az elözö turbomba volt 15000km most járt le a garija.
Az is fütyült egy kicsit ami normális de utána hangosabb lett, és amikor szétszedték lehetet látni hogy a kipufogorésznél belemart a turbinalapátba valami.
Most fel lett rakva egy bontot. aminek nem volt hangja csak a normális fütyülés és mire hazajöttem már ugy fütyül mint a régi a sérült lapáttal.
Bár lehet hogy csak az udvaron a fal veri vissza a fütyülést és attol van olyan hangja mint a sérültnek, de szerintem csak szeretném ezt hinni.
Létezik hogy az a koksz szivatni akar és az uj turbamat is meggyötörte?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 19:54


steveboy21 írta: Izzitogyertya ok.
Megvan a turbo, felraktuk, hazáig ok 5km és megint ugyanaz a fütyülés mint a régi turboval.


Persze nem hallom, hogy a Te turbód hogy fütyül, de az enyém új kora óta fütyül, egy bizonyos szintig szvsz ez normális. Nemrég cseréltettem szíjakat, görgõket, ekkor le volt szedve a szívócsõ, a szerelõ megforgatta, megrángatta a turbó járókerekét és elégedetten azt mondta, olyan mint az új. Pedig 130 000 km van benne. Vagyis jó állapotú turbó is fütyül, nem kell rossznak lennie.

Van még egy ötletem, ha semmilyen fémrész nem hiányzik a motorodból, akkor még lehet, hogy az EGR által visszaküldött korom összeállt és egyszer fogta magát és bement a hengerbe szétnézni, de mivel nem tetszett neki ott, tovább ment. Mivel akár többszázezret is foroghat a turbinakerék, a kokszdarab, még ha nem is acélosan kemény, tud kárt okozni.

státusz steveboy21

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 19:35


Izzitogyertya ok.
Megvan a turbo, felraktuk, hazáig ok 5km és megint ugyanaz a fütyülés mint a régi turboval.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 19:31


steveboy21 írta: Tud valaki 320d-hez jo állapotu turbot?
151le 2002-es.
Valami átment a turbolapáton a kipufogo oldalon és senki nem tudja hogy mi.
Mindenki a pillangoszelepre gondolt de nem az.
REJTÉLY de egy turbo kell.


Izzítógyertya csúcsa!!!???

státusz steveboy21

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 07:20


Tud valaki 320d-hez jo állapotu turbot?
151le 2002-es.
Valami átment a turbolapáton a kipufogo oldalon és senki nem tudja hogy mi.
Mindenki a pillangoszelepre gondolt de nem az.
REJTÉLY de egy turbo kell.

státusz steveboy21

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. április 28. hétfő, 21:09


Nem tudja valaki hogy mi a 4203-as hibakod?

státusz steveboy21

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. április 28. hétfő, 21:05


Üdv mindenkinek!

Ugy néz ki hogy még is turbo probléma. Jövö héten ujra szétszedik és elviszik turboshoz beméretni.
Ha az a baj akkor turbo felujjitás.
GARANCIÁBA!!!!!!


státusz steveboy21

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. április 27. vasárnap, 20:43


Szétszedték a kocsit és kiderült hogy a levegöszürö szétszakadt és tele volt szutyokkal a szürö tartoja. Ezen felbuzdulva szétszedték a turboig mindent mert azt gondolták hogy beszivta a koszt a turbo és ugye akkor kampo a turbonak, de nincs semmi sérülés a turbon. Tovább szedték és a kulerhütöben tele volt olajjal amit kimostak. Szétszedték a csoveket és mindegyik tele volt olajjal a bejövö és a kimenö része is és erre mondta a szerelö hogy nagy valoszinüséggel a kartelgázszürö nem kicserélése miatt ment tele minden olajjal és a levegöszürö szakadása miatt és a kulerhütö eltömödötsége miatt adhatott ki sipolo hangot. Ja és még egy egr szelep tisztitás is lesz, de hétfön lesz összerakva a kocsi és akkor tudok többet mondani. Remélem megszünik a sipolo hang és tényleg csak ez okozta a hibát.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2008. április 25. péntek, 22:29


Zotyi30d írta:
Viktor_E46 írta:
Zotyi30d írta: Sziasztok!

Úgy néz ki megoldódott a töltõnyomás problémám
Valszeg a vákuumszelep szart be.
Ilyet cserélt-e már valaki?
Új v. bontott?Melyik mennyibe kerül?
Köszi


Mindenképp újat vegyél! Én is cseréltem már, nem bírnak állítólag túl sokat, úgyhogy felejtsd el a bontottat! Egyébként az EGR szelepnek is van egy ilyen vákuumpumpája, szerintem cseréld azt is, nekem fordított sorrendben, de kb 2 hónap eltéréssel mindkettõ behalt. Egyébként nem veszélyes összeg kb 20 ropi körül van. Nekem Rhantos szerzett ilyeneket, úgyhogy hívd nyugodtan õt ezügyben!


Köszi Viktor_E46


üdv

örülök, hogy megoldódott


akkor gyorsulunk?


Ma lett kész a paripa, 20eFt volt és megy mint állat


Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. április 24. csütörtök, 20:27


Viktor_E46 írta:
Zotyi30d írta: Sziasztok!

Úgy néz ki megoldódott a töltõnyomás problémám
Valszeg a vákuumszelep szart be.
Ilyet cserélt-e már valaki?
Új v. bontott?Melyik mennyibe kerül?
Köszi


Mindenképp újat vegyél! Én is cseréltem már, nem bírnak állítólag túl sokat, úgyhogy felejtsd el a bontottat! Egyébként az EGR szelepnek is van egy ilyen vákuumpumpája, szerintem cseréld azt is, nekem fordított sorrendben, de kb 2 hónap eltéréssel mindkettõ behalt. Egyébként nem veszélyes összeg kb 20 ropi körül van. Nekem Rhantos szerzett ilyeneket, úgyhogy hívd nyugodtan õt ezügyben!


Köszi Viktor_E46

Ma lett kész a paripa, 20eFt volt és megy mint állat

státusz Viktor_E46

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2008. április 24. csütörtök, 19:32


Zotyi30d írta: Sziasztok!

Úgy néz ki megoldódott a töltõnyomás problémám
Valszeg a vákuumszelep szart be.
Ilyet cserélt-e már valaki?
Új v. bontott?Melyik mennyibe kerül?
Köszi


Mindenképp újat vegyél! Én is cseréltem már, nem bírnak állítólag túl sokat, úgyhogy felejtsd el a bontottat! Egyébként az EGR szelepnek is van egy ilyen vákuumpumpája, szerintem cseréld azt is, nekem fordított sorrendben, de kb 2 hónap eltéréssel mindkettõ behalt. Egyébként nem veszélyes összeg kb 20 ropi körül van. Nekem Rhantos szerzett ilyeneket, úgyhogy hívd nyugodtan õt ezügyben!

státusz djsgfreak

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2008. április 24. csütörtök, 16:26


steveboy21!

Nekem ugyanez a problémám a 320d-mel, klimakompresszorra csöpög az olaj, azt mondták, hogy valszeg a turbócsapágy lóg, és fujja ki az olajat. nem egészséges a dolog, de elmegyeget. nekem sipolás nincsen, csak a fütyülés hallható. Turbóssal szét kéne szedetni, hogy a csapágy a hibás-e. Poroltó legyen kéznél, és ha teljesítménycsökkenést érzel azonnal megállni és TRÉLER!

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. április 24. csütörtök, 01:42


BarG írta:
Zotyi30d írta: Sziasztok!

Úgy néz ki megoldódott a töltõnyomás problémám
Valszeg a vákuumszelep szart be.
Ilyet cserélt-e már valaki?
Új v. bontott?Melyik mennyibe kerül?
Köszi


Emlékszel, amikor az izzítógyertyacserék folyamán azt javasoltam, hogyhamár a szívósor le van szerelve, cserélni kellene a KÉT vákuumszelepet is?!


Sajnos emlékszem

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. április 23. szerda, 21:31


Zotyi30d írta: Sziasztok!

Úgy néz ki megoldódott a töltõnyomás problémám
Valszeg a vákuumszelep szart be.
Ilyet cserélt-e már valaki?
Új v. bontott?Melyik mennyibe kerül?
Köszi


Emlékszel, amikor az izzítógyertyacserék folyamán azt javasoltam, hogyhamár a szívósor le van szerelve, cserélni kellene a KÉT vákuumszelepet is?!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. április 23. szerda, 21:10


Zotyi30d írta: Sziasztok!

Úgy néz ki megoldódott a töltõnyomás problémám
Valszeg a vákuumszelep szart be.
Ilyet cserélt-e már valaki?
Új v. bontott?Melyik mennyibe kerül?
Köszi


És milyen tünetei voltak ennek a töltõnyomás problémának?
Hogyan derült ki hogy a vákumszelep a mumus? Ez a turbón lévõ vákumszelep?