Szabo01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 330d
Évjárat: 2007

státusz Szabo01

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2010. január 08. péntek, 19:30


Már lényegtelen, mert új turbó lett rárakva . Ez egyértelmû, hogy nem szerviz hibája, hanem a gyáré. De nem tudom, hogy lehetnek ilyen parasztok, hogy egy ilyen hibáért komplett turbót kell cserélni, mert nem tudnak pótalkatrészt rendelni a mitsubishitõl.
Akkor ez nem csak a BMW-nél van így hanem az Audinál is? Ott is ha elõjön egy ilyen hiba turbó csere?
Az szép 370.000 Ft egy olyan hibáért amit 30.000 Ft-ból is meg lehetne oldani. Viszont hülye aki tõlük veszi az alkatrészt, mert ez az ár nagyon húzós. Az internet 160-180.000 Ft-ért árulnak teljesen újakat.
A másik turbó teljesen hibátlan vagy megtartom vagy eladom. Az egyik szerelõ próbált is okoskodni vele, azt mondta, hogy ott van a csomagtartóban, de nem volt benne, utána egy hiányos tobozt mutogatott, mondtam neki, hogy ez sem az és akkor jött, hogy jaj, akkor rossz dobozt hozott ki. Mennyiért lehetne így eladni? Mert szerintem az esetek többségében a turbó hibásodik meg és a hibás turbóról átrakja a turbónyomás szabályzót, akkor tökéletesen használható. Próbáltam keresni hozzá elektronikát, de az újról nem veszik le és a használtakkal is ugyan ez a helyzet, csak egyben adják el.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. január 08. péntek, 18:43


Szabo01 írta: Még annyi lenne a kérdésem, ezt mért nem lehet külön cserélni? Nem lehet kapni vagy valami egyéb okból?


Nagyon sokan tuningolnak úgy 1.9TDI-ket, hogy az eredeti turbót lecserélik GT2260 valamelyik verziójára. Mivel az elektronikával nem tudnak mit kezdeni, ezért lecserélik membrános vezérlésûre - aztán az elektromos vezérlõ a kukában végzi. A racing bazaron vagy a duen-en, esetleg a carstyling-on rendszeresen kínálnak ilyet eladásra. Ha keresel, találni fogsz. Ha nem keresel, nem fogsz találni!

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. január 08. péntek, 12:51


Igen, felhaborito szamomra is.......szir szar alkatreszekert sulyos szazezrek folynak ki.........

....Erre mondja egy ismerosom, nem autoszerelo, hanem alkatreszcselok......

Sajna senkinek nem erdeke, hogy a felhasznalo elegedett legyen.....

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 08. péntek, 12:20


Szabo01 írta: Köszönöm a segítséget! Azt hittem azért nem lehet cserélni külön, mert hogy a gyárban állítják be ezeket a turbónyomás szabályzókat a turbókhoz és ha rárakok egy másikat azzal már nem mûködne megfelelõen. De hát, ennél egyszerûbb a válasz nem lehet kapni . Erre szerintem lehet azt mondani, hogy szemétség. Ezt a hibát szerintem maximum 30.000 Ft-ból meg lehetne oldani, de nem, ez miatt venni kell egy új turbót és ezzel a javítása 6-szor annyiba kerül.Persze ha a turbót náluk veszed, akkor biztos több, mert minimum a turbó 250.000Ft adják. Ebbõl látszik igazán, hogy mennyire le akarják venni az embereket pénzel. Arra kíváncsi lennék, hogy mért nem tudnak ilyen szabályzó szelepeket külön árulni, mikor nekik is külön le kell gyártaniuk azokat a turbókhoz. Ez annyira már nem tartozott a témához, de le kellett írnom, mert számomra ez felfoghatatlan, hogy egy ilyen kis hiba miatt, amit sokkal olcsóbban is meg lehetne javítani, most 6-szor annyiba fog kerülni(de szerintem többe) és ennek csak az az oka, hogy nem bírnak külön árulni ilyen szelepeket


Az elektromos turbó már nem mai dolog, ugyanez volt már 15 éve az E38-740d-nél is.
Nem a szervíz tehet arról, hogy nem lehet külön rendelni, inkább a gyár, mert nem állapodott meg a mitsubishivel, hogy rendelhetõ legyen hozzá alkatrész is.
Az ára pedig nem 250, hanem Bruttó 369.402Ft.

Szabo01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 330d
Évjárat: 2007

státusz Szabo01

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2010. január 08. péntek, 12:02


Köszönöm a segítséget! Azt hittem azért nem lehet cserélni külön, mert hogy a gyárban állítják be ezeket a turbónyomás szabályzókat a turbókhoz és ha rárakok egy másikat azzal már nem mûködne megfelelõen. De hát, ennél egyszerûbb a válasz nem lehet kapni . Erre szerintem lehet azt mondani, hogy szemétség. Ezt a hibát szerintem maximum 30.000 Ft-ból meg lehetne oldani, de nem, ez miatt venni kell egy új turbót és ezzel a javítása 6-szor annyiba kerül.Persze ha a turbót náluk veszed, akkor biztos több, mert minimum a turbó 250.000Ft adják. Ebbõl látszik igazán, hogy mennyire le akarják venni az embereket pénzel. Arra kíváncsi lennék, hogy mért nem tudnak ilyen szabályzó szelepeket külön árulni, mikor nekik is külön le kell gyártaniuk azokat a turbókhoz. Ez annyira már nem tartozott a témához, de le kellett írnom, mert számomra ez felfoghatatlan, hogy egy ilyen kis hiba miatt, amit sokkal olcsóbban is meg lehetne javítani, most 6-szor annyiba fog kerülni(de szerintem többe) és ennek csak az az oka, hogy nem bírnak külön árulni ilyen szelepeket

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 07. csütörtök, 21:36


Szabo01 írta: Még annyi lenne a kérdésem, ezt mért nem lehet külön cserélni? Nem lehet kapni vagy valami egyéb okból?


Nem lehet kapni.
Esetleg ha találsz egy rosszat, aminek pl lóg a tengelye,arról át lehet tenni.

Szabo01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 330d
Évjárat: 2007

státusz Szabo01

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2010. január 07. csütörtök, 21:33


Még annyi lenne a kérdésem, ezt mért nem lehet külön cserélni? Nem lehet kapni vagy valami egyéb okból?


Szabo01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 330d
Évjárat: 2007

státusz Szabo01

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2010. január 07. csütörtök, 21:30


De jó, hát tényleg nem gyenge . Azért, mert egy ilyen kis elektromos hülyeség elromlott, dobhatom ki a jó turbót és vehetek újat 160e-ért. Jól ki van ez találva. Remélem, ha majd legközelebb valami kis szar romlik el ami amúgy pár ezer ft-ba kerülne még többe lesz a javítása . Ilyen miatt turbót cserélni, eléggé idegesítõ dolog. Na mindegy, akkor most lehet így marad

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. január 07. csütörtök, 21:03


Ú ez azért nem gyenge...Nem filléres dolgok ezek!

bmw320d4 írta:
Szabo01 írta: Sziasztok
Nekem egy olyan gond van az autóval(e90 320d), hogy csak 2500-as fordulattól indul meg, 2500-as fordulat alatt még akkor is alig akar menni ha lepadlózom. Elvittem a szervizbe, azt mondták, hogy a turbó elektronikája romlott el. Itt a turbónyomás szabályzó szelepet értették? Mert azt mondták, hogy ez miatt turbót kell cserélni(miközben a turbó tökéletes) de állítólag külön nem lehet kapni, rendeltek hozzá valamit, de nem volt jó, mert azt emlegették, hogy mitsubishi turbó van rajta. Most nézegettem az interneten és találtam hozzá turbónyomás szabályzó szelepet, de nem vagyok benne biztos, hogy erre gondoltak.


Jól mondták a szervízben, komplett turbót kell cserélni. Amit te láttál, az nem a te autódhoz való nyomásszabályzó.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 07. csütörtök, 20:53


Szabo01 írta: Sziasztok
Nekem egy olyan gond van az autóval(e90 320d), hogy csak 2500-as fordulattól indul meg, 2500-as fordulat alatt még akkor is alig akar menni ha lepadlózom. Elvittem a szervizbe, azt mondták, hogy a turbó elektronikája romlott el. Itt a turbónyomás szabályzó szelepet értették? Mert azt mondták, hogy ez miatt turbót kell cserélni(miközben a turbó tökéletes) de állítólag külön nem lehet kapni, rendeltek hozzá valamit, de nem volt jó, mert azt emlegették, hogy mitsubishi turbó van rajta. Most nézegettem az interneten és találtam hozzá turbónyomás szabályzó szelepet, de nem vagyok benne biztos, hogy erre gondoltak.


Jól mondták a szervízben, komplett turbót kell cserélni. Amit te láttál, az nem a te autódhoz való nyomásszabályzó.

Szabo01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 330d
Évjárat: 2007

státusz Szabo01

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2010. január 07. csütörtök, 20:42


Sziasztok
Nekem egy olyan gond van az autóval(e90 320d), hogy csak 2500-as fordulattól indul meg, 2500-as fordulat alatt még akkor is alig akar menni ha lepadlózom. Elvittem a szervizbe, azt mondták, hogy a turbó elektronikája romlott el. Itt a turbónyomás szabályzó szelepet értették? Mert azt mondták, hogy ez miatt turbót kell cserélni(miközben a turbó tökéletes) de állítólag külön nem lehet kapni, rendeltek hozzá valamit, de nem volt jó, mert azt emlegették, hogy mitsubishi turbó van rajta. Most nézegettem az interneten és találtam hozzá turbónyomás szabályzó szelepet, de nem vagyok benne biztos, hogy erre gondoltak.

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. január 06. szerda, 16:46


Szeva én Debrecenben a Vollay Ferihez járok kimondottan Bmw szakszerviz nagyon értik a dolgukat az biztos, nagyon sokan szeretik.[/quote]
Jártam már nála,de nem biztos hogy vissza szeretnék oda menni.Akartam,mert nem ismerem,de gyorsan lebeszéltek róla.Hasonló dolgok miatt,mint amit az elõttem szóló írt.Azért köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. január 05. kedd, 22:31


tsabko írta: Szeva én Debrecenben a Vollay Ferihez járok kimondottan Bmw szakszerviz nagyon értik a dolgukat az biztos, nagyon sokan szeretik.


Ja, a Feri gyerek után legalább van mit még javítani, így másoknak is akad munka.
Volt nála E65, megoldhatatlan SIM hibával, cirka 550.000 Ft-ot szeretett volna a javításért, miközben egy diaggal megoldható volt a dolog.
Volt torpanó E46-ok sora is, de sajnos 100-200e ráköltés után se javultak meg.
Egyébként szép mûhelye van.....

tsabko
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tsabko

Törzsvendég

Elismertség: 27% (42 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2010. január 05. kedd, 16:49


JanoE46 írta:
tsabko írta:
hancurozo írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Leírtam az autómról már egy kis történetet 1-2hónappal ezelõtt,de nem találom...nem akarom elõrõl kezdeni.Lényeg,hogy most olyat produkál az autóm,hogy 160-nál nem megy többet továbbra sem,mindezt úgy csinálja,hogy a gázt alig taposom,viszont ha lepadlózom,nem történik semmi,és a fogyasztásmérõ is 10L-en áll!Valakinek van valami tippje,mitõl lehet ez?Már gépre tettük,de nem mutat semmi hibát.

élõadatolvasással /rövi próbaúton/ nézz turbónyomást és légtömegmérõ adatokat.


szeva! amúgy rendesen húz az autó? mert én most cseréltem légtömeg mérõt de nekem nem nagyon akart menni a kicsike olyan volt mint egy sima szívó diesel és a gép nekem se mutatta ki, a csere után nagyon jó lett megy mint az állat. gyárit vettem bele igaz húzós egy 100-as de programozható és nincs olyan hogy esetleg nem ismeri fel vagy nem mûködik vele tökéletesen.


Szia!Nem húz rendesen,lomha.Épp ahogy írtad,mint egy szívó diesel!100-ig még megyeget,de utána már elfogy végképp az erõ.Jó lenne már egy HOZZÁÉRTÕ szerelõ a környéken,aki nem azzal kezdi,hogy 2hét,és nem kell otthagynom az autót...az ilyenrõl nagyon rossz emlékeim vannak.

Szeva én Debrecenben a Vollay Ferihez járok kimondottan Bmw szakszerviz nagyon értik a dolgukat az biztos, nagyon sokan szeretik.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. január 05. kedd, 16:27


JanoE46 írta: Köszi szépen!Úgy lesz!Hogy tudom õt leghamarabb elérni?


Pl írsz neki privát üzenetet itt a fórumon és hamarosan válaszol