autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz csanko

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2010. október 28. csütörtök, 14:51


hello!

na ilyet ne lásson senki a salyát autóján!!!
persze másén se!!!
Ez a turbóhiba, tehát ha valaki kicsi füstöt lát meg pici szagot érez az még nem jelenti azt hogy kuka a turbó.Ezeknek egy csomómás magyarázata van(kipufogó, porlasztó, tömítés stb.)
nem kell egyből a turbóra gondolni, persze az is okozhatja.


YouTube videó

YouTube videó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz csanko

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2010. október 28. csütörtök, 13:13


hello!

ezt érdemes megnézni, itt látszik a geometria működése is.

YouTube videó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz v-tech

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2010. október 25. hétfő, 10:21


Ki tud segíteni? Túrbót kell cserélnem. 2006-os E91 Mitsubishi turbó.
Hol érdemes venni? (persze a legolcsóbban garanciával)SŰRGŐS
Kell-e, érdemes-e a részecskeszűrőt is tisztíttatni egyúttal? (160ezer km)
Köszi

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 19:58


nickname írta: Üdv mindenkinek

ügy néz ki sajnos hogy új turbó kell az autómhoz, felkutattam egy forrást Németországban ahol a GARRETT 750431 turbót 125 ezer forintos árban be tudom szerezni 1 év garival ha valakit még érdekelne személyes egyeztetést követően másnak is hozok.


Szia!

Engem "sajnos" lehet érdekelni fog ez a dolog....a következő napokban kiderül h mennyire súlyos a baj...egyenlőre megy a turbo..2szer volt h szivódizelként működött....emellett füstöl a kocsi és eszi az olajat kegyetlenül..egyébként ua. az évjáratú e46om van mint neked...133000kmrel..
Ha tudsz adj vmi emali cimet v elérhetőséget...
Kösz! Laci




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 03. vasárnap, 20:00

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 14:13


Üdv mindenkinek

ügy néz ki sajnos hogy új turbó kell az autómhoz, felkutattam egy forrást Németországban ahol a GARRETT 750431 turbót 125 ezer forintos árban be tudom szerezni 1 év garival ha valakit még érdekelne személyes egyeztetést követően másnak is hozok.

martin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz martin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2010. szeptember 16. csütörtök, 00:37


MarcellHo írta:
martin írta:
tibikeke írta:
martin írta: Sziasztok

egy olyan gondom jött most elő az autóval, hogy egyszerűen el tűnt az erő a kocsiból egy 320d ről lenne szó és egyszerűen olyan a dolog mintha csak szívó lenne a motor nincs turbo nyomás a kocsiba. Azt tisztán lehet hallani hogy pörög a turbo meg szív is mert az a jellegzetes szívó hang meg van, de az "egészséges" álapottól eltérő lett ez a hang olyan mintha üresbe forogna a turbo és sehol nem lenne rajta cső. A kipufogó gáz szine nem változott nem füstől az autó meg nem ugrál meg semmi csak egyszerűen nincs turbo erő. Valakinek már volt hasonló gondja ? A kocsiba 170 000 km er van és egy 2005 ös e90 esről lenne szó.
Válaszokat előre is köszi.

Martin




Szia!!




Nekem is volt ilyen!! A turbó elektronikus szabályzója szarakodhat!! Nekem egyszerűen kitörölték a hibát és azóta ok



Hello hát ez így elég jól hangzik, azt hittem hogy turbo cserés a dolog, de mindenképp elviszem szervízbe.

Köszi az infót







Hello!

Nálam ilyen a lyukas turbo cső miatt volt, de nekem füstölt is mint az állat...



hello sajnos nekem a maga turbot vezérlő motor szorult meg és ment tönkre ezenkívül ismeretlen okokból a turbóban a változó geometriás lapátok körbültek el. A gond meg oldódott --- turbó csere .
Ezekkel a gondokkal az autó egyáltalán nem füstőlt nem zörgöt egyszerűen csak nem volt meg a töltőnyomás ami a motorba ment. Így egy "szívó disel" lett az autóból

MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2010. szeptember 15. szerda, 20:27


martin írta:
tibikeke írta:
martin írta: Sziasztok

egy olyan gondom jött most elő az autóval, hogy egyszerűen el tűnt az erő a kocsiból egy 320d ről lenne szó és egyszerűen olyan a dolog mintha csak szívó lenne a motor nincs turbo nyomás a kocsiba. Azt tisztán lehet hallani hogy pörög a turbo meg szív is mert az a jellegzetes szívó hang meg van, de az "egészséges" álapottól eltérő lett ez a hang olyan mintha üresbe forogna a turbo és sehol nem lenne rajta cső. A kipufogó gáz szine nem változott nem füstől az autó meg nem ugrál meg semmi csak egyszerűen nincs turbo erő. Valakinek már volt hasonló gondja ? A kocsiba 170 000 km er van és egy 2005 ös e90 esről lenne szó.
Válaszokat előre is köszi.

Martin




Szia!!




Nekem is volt ilyen!! A turbó elektronikus szabályzója szarakodhat!! Nekem egyszerűen kitörölték a hibát és azóta ok



Hello hát ez így elég jól hangzik, azt hittem hogy turbo cserés a dolog, de mindenképp elviszem szervízbe.

Köszi az infót







Hello!

Nálam ilyen a lyukas turbo cső miatt volt, de nekem füstölt is mint az állat...

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. szeptember 15. szerda, 20:28


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 15. szerda, 11:43


Woockie írta:
kempelen írta: Itt fehérváron rengeteg

<off>Ob+, most esett le a kiirt varosod... Eszembe sem jutott soha leforditani, gondoltam vhol Ausztriaban vagy...</off>




Az ellenség megtévesztése végett....



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Renzo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. szeptember 15. szerda, 11:41


Woockie írta:
kempelen írta: Itt fehérváron rengeteg

<off>Ob+, most esett le a kiirt varosod... Eszembe sem jutott soha leforditani, gondoltam vhol Ausztriaban vagy...</off>






autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. szeptember 15. szerda, 11:37


kempelen írta: Itt fehérváron rengeteg

<off>Ob+, most esett le a kiirt varosod... Eszembe sem jutott soha leforditani, gondoltam vhol Ausztriaban vagy...</off>




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 15. szerda, 11:38

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 15. szerda, 11:29


Renzo írta:

Szia köszönöm az infot, elektromosra kaptam tippet, de majd a kettő együtt lehet megteszi a hatását, bár szerencsére itt Pesten még nem találkoztam a jelenséggel, nyaralás alatt garázdálkodtak


Használhatod mindkettőt is akár. Az ultrahangossal az a baj, hogy nem minden esetben jut el a hang oda ahová kell és a motorteret le kell fedni több egységgel, mint valami védőháló..

Itt fehérváron rengeteg ilyen kis állatka él és aki egyszer kinthagyja az autóját akár a belvárosban, akár a külső kerületekben, elöbb utóbb megjelenik a nyest a kocsin és látni a kis lábacskáit.
Ezer százalák, hogy Pesten is élnek és virulnak, hiszen ott aztán van nekik élettér. Ma már egyre ritkábban látni őket kint, elhagyatott területeken. Megtanultak együtt élni az emberrel és jobban érzik magukat az ember által épített környezetben, épületekben. Arról nem is beszélve hogy rengeteg táplálékot össze tudnak szedni, mindenféle szemét formájában, de elkapják a náluk kissebb állatokat is. Tyúkólból tyúkot, tojást... satöbbi.

Eddig csak legfeljebb szerencséd volt. De tuti van belőlük Pesten is bőven.
A lábaik nyomával nincs baj, de ha tényleg elrágnak valami csövet, gumialkatrészt, akkor néha mélyen bele lehet nyúlni a pénztárcába....

Ezek ilyenek, erre utaznak...
Ha tavasszal éjszakánként kimegyek levegőzni kicsit a munkahelyen, úgy basznak mint a nyulak. Bocs, de még a macskáknál is hangosabbak. Borzadály a hangjuk ilyenkor és össze másznak-táncolnak mindent... Látni őket az épületek tetején, ereszcsatornán zörögni, autókon járkálni...







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. szeptember 15. szerda, 11:33

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Renzo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. szeptember 15. szerda, 11:22


kempelen írta:
Renzo írta: Sziasztok, lenne egy kérdésem a két turbócső vagy olajcső, nem tudom mi a pontos megnevezése, megrongálta egy kedves rágcsáló szép fognyomok vannak benne, mikor nyomás alá kerülne a turbó és dolgozna olyan mint egy hajszárító kifúl. Nos utána érdeklődtem elég húzós ára van az új csöveknek 19.000 és 14.000 esetlegesen valami jó bontós ismerős vagy utángyártott vagy mittomén picivel emberbarátibb ár, természetesen ha nincs be kell áldozni, de esetleg a hasa alá a gyári lemezt beszerezni, hol lehet, bár attól még befurakszik aki akar, de csak nem olyan könnyen

köszönöm szépen a segítséget előre is


Szia Renzo!

Ez ellen sajnos mechanikus védelemmel nem tudsz harcolni. Ezek a nyestek a legapróbb résen is átküzdik magukat. Hiába van gyári lemez az autó hasa alatt, akkor a sebváló végén másznak végig a motor/váltó és a takarólemez között. Ahhoz hogy megtudd védeni a motort, majdnemhogy ki kéne fújni purhabbal, ami persze marhaság és lehetetlenség.

Amit ajánlani tudok, az az ilyen állatok elriszatása. Léteznek ultrahangos motortérben elhelyezhető és akkukulátorrol működő risaztók, kimondottan kis rágcsálók ellen. Azonban az ultrahang miatt egyet nem elég beépíteni a motortérbe.
Ami viszonylag olcsó és hatásos is, az a nyest spray.

Egy példát itt találsz.
Be kell vele fújni a motorteret fentről és érdemes levenni az alsó motortér burkolatot és alulról is befújni vele a motor azon alkatrészeit, amiben kárt tehet a nyest.
Ez nagyjából három havi védelmet biztosít a szagával. A szaga nem rossz, de nem is mondhatnám kellemesnek. Egyébként védi a motor alkatrészeit, mint valami motorvédő vax, nem károsít semmit. Kimondottan nyest elleni védekezésre.

Nálunk a cégnél rengeteg van. Egyszer találtam kis sáros lábnyomokat a motortérben, de a kezelés óta egyet sem.
Nem vagyok a cég reklám menedzsere, de tényleg jó termék, kicsit borsos ára ellenére.

A csövek pótlásához ajánlom a bontókat és esetleg a jelen oldalon lévő webshop lehetőségeket.


Szia köszönöm az infot, elektromosra kaptam tippet, de majd a kettő együtt lehet megteszi a hatását, bár szerencsére itt Pesten még nem találkoztam a jelenséggel, nyaralás alatt garázdálkodtak

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. szeptember 15. szerda, 11:20


Renzo írta: Sziasztok, lenne egy kérdésem a két turbócső vagy olajcső, nem tudom mi a pontos megnevezése, megrongálta egy kedves rágcsáló szép fognyomok vannak benne, mikor nyomás alá kerülne a turbó és dolgozna olyan mint egy hajszárító kifúl. Nos utána érdeklődtem elég húzós ára van az új csöveknek 19.000 és 14.000 esetlegesen valami jó bontós ismerős vagy utángyártott vagy mittomén picivel emberbarátibb ár, természetesen ha nincs be kell áldozni, de esetleg a hasa alá a gyári lemezt beszerezni, hol lehet, bár attól még befurakszik aki akar, de csak nem olyan könnyen

köszönöm szépen a segítséget előre is


Kasza Imret hivd fel (70-57kilenckilenc22ot), bontottat hatha tud adni. A hasa ala felverodesek miatt jo az a "lemez", ragcsalo ellen nem sokat er..... Szerintem mindent nezz at a motorterben, nehogy ennel joval fontosabbat is elragjanak (fekcso pl) es baj legyen belole...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 15. szerda, 11:16


Renzo írta: Sziasztok, lenne egy kérdésem a két turbócső vagy olajcső, nem tudom mi a pontos megnevezése, megrongálta egy kedves rágcsáló szép fognyomok vannak benne, mikor nyomás alá kerülne a turbó és dolgozna olyan mint egy hajszárító kifúl. Nos utána érdeklődtem elég húzós ára van az új csöveknek 19.000 és 14.000 esetlegesen valami jó bontós ismerős vagy utángyártott vagy mittomén picivel emberbarátibb ár, természetesen ha nincs be kell áldozni, de esetleg a hasa alá a gyári lemezt beszerezni, hol lehet, bár attól még befurakszik aki akar, de csak nem olyan könnyen

köszönöm szépen a segítséget előre is


Szia Renzo!

Ez ellen sajnos mechanikus védelemmel nem tudsz harcolni. Ezek a nyestek a legapróbb résen is átküzdik magukat. Hiába van gyári lemez az autó hasa alatt, akkor a sebváló végén másznak végig a motor/váltó és a takarólemez között. Ahhoz hogy megtudd védeni a motort, majdnemhogy ki kéne fújni purhabbal, ami persze marhaság és lehetetlenség.

Amit ajánlani tudok, az az ilyen állatok elriasztása. Léteznek ultrahangos motortérben elhelyezhető és akkumulátorról működő riasztók, kimondottan kis rágcsálók ellen. Azonban az ultrahang miatt egyet nem elég beépíteni a motortérbe.
Ami viszonylag olcsó és hatásos is, az a nyest spray.

Egy példát itt találsz.
Be kell vele fújni a motorteret fentről és érdemes levenni az alsó motortér burkolatot és alulról is befújni vele a motor azon alkatrészeit, amiben kárt tehet a nyest. rá lehet fújni minden műanyag és gumi alkatrészre, vákuumcsőre, turbócsőre, vízcsőre.
Ez nagyjából három havi védelmet biztosít a szagával. A szaga nem rossz, de nem is mondhatnám kellemesnek. Egyébként védi a motor alkatrészeit, mint valami motorvédő vax, nem károsít semmit. Kimondottan nyest elleni védekezésre.

Nálunk a cégnél rengeteg van. Egyszer találtam kis sáros lábnyomokat a motortérben, de a kezelés óta egyet sem.
Nem vagyok a cég reklám menedzsere, de tényleg jó termék, kicsit borsos ára ellenére.

A csövek pótlásához ajánlom a bontókat és esetleg a jelen oldalon lévő webshop lehetőségeket.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. szeptember 15. szerda, 11:20

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Renzo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. szeptember 15. szerda, 09:01


Sziasztok, lenne egy kérdésem a két turbócső vagy olajcső, nem tudom mi a pontos megnevezése, megrongálta egy kedves rágcsáló szép fognyomok vannak benne, mikor nyomás alá kerülne a turbó és dolgozna olyan mint egy hajszárító kifúl. Nos utána érdeklődtem elég húzós ára van az új csöveknek 19.000 és 14.000 esetlegesen valami jó bontós ismerős vagy utángyártott vagy mittomén picivel emberbarátibb ár, természetesen ha nincs be kell áldozni, de esetleg a hasa alá a gyári lemezt beszerezni, hol lehet, bár attól még befurakszik aki akar, de csak nem olyan könnyen

köszönöm szépen a segítséget előre is