![](http://static.bmwfanatics.hu/images/thx.gif)
Elküldve: 2010. január 08. péntek, 21:38
Utólag derült ki, hogy nem is kellett volna....
Ugyan minden turbó fütyül, de az enyém elkezdett szépen lassan egyre jobban fütyörészni. Aztán ez olyan szintre növekedett, hogy már szinte fájt. Aztán elszakadt a cérna és elrohantam Nyírbátorba venni cserét. Megvettem, beépítésnél derült ki, hogy a turbó és a kipufogóöntvény közt lévõ fémtömítés halt meg és kifújt. Máshol leírt okok miatt az én gépem sokkal kevésbé füstöl, mint az átlag és hiába néztük tükörrel még a régi turbót, nem láttunk sehol semmi koromlerakódást, ami a kifújás általános jele szokott lenni. De akkor már megvolt az új turbó, az ment föl. A régi meg az új dobozában el lett csomagolva.
Szóval ezért szoktam javasolni, ha valakinek fütyül a turbója, hogy elõször a kipufogórendszert nézzék át, mert szokott szelelni és akkor a gázokkal együtt a hang is szökik.