státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 13:33


Na, ez már jobban hangzik, Hori! Mégsem olyan rossz autó ez a dízel BMW?!
Rakod bele rendesen!

Hori írta:
SAS írta: Köszi a "biztatást", Anubisz!
Nekem az elmúlt évtizedben általában új (német) autóim voltak, amiket azért mégiscsak HIBAMENTESEN használtam. Szervizbe a kötelező inspekciókra jártam, oszt jónapot.
Feltételeztem, hogy egy dízel BMW, ha jól tartják , hiába 7 éves, hiába van benne 150 ezer km, csak produkál valami hasonlót.
Ezért kérdeztem, amit kérdeztem. De hát, ezek szerint nem. :
Hm. Egy kollégám 170 ezer kilométerrel vette a dízel Audiját, azóta 50 ezret tett bele, és defekten, ablaktörlőcserén kívül más gondja nem volt.


anubisz írta:
SAS írta: A fórumtémák közt annyi hibáról, elromlott alkatrészről olvasok az E46 dízelek esetében, hogy csak kapkodom a fejemet, és kezdek megrettenni.
Megírnátok, hogy mondjuk 150 ezer kilométeres futásteljesítmény fölött kinek hány kilométert sikerült HIBAMENTESEN autóznia? (Az olajcserés szervizlátogatás természetesen nem számít bele! )
Köszönet!



olyan csak az új autóknál létezik,ott sem mindig.






én 73ezerrel vettem ezelőtt 3 évvel most járok 264ezernél, eddig semmi gond.




Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 13:26


SAS írta: Köszi a "biztatást", Anubisz!
Nekem az elmúlt évtizedben általában új (német) autóim voltak, amiket azért mégiscsak HIBAMENTESEN használtam. Szervizbe a kötelező inspekciókra jártam, oszt jónapot.
Feltételeztem, hogy egy dízel BMW, ha jól tartják , hiába 7 éves, hiába van benne 150 ezer km, csak produkál valami hasonlót.
Ezért kérdeztem, amit kérdeztem. De hát, ezek szerint nem. :
Hm. Egy kollégám 170 ezer kilométerrel vette a dízel Audiját, azóta 50 ezret tett bele, és defekten, ablaktörlőcserén kívül más gondja nem volt.


anubisz írta:
SAS írta: A fórumtémák közt annyi hibáról, elromlott alkatrészről olvasok az E46 dízelek esetében, hogy csak kapkodom a fejemet, és kezdek megrettenni.
Megírnátok, hogy mondjuk 150 ezer kilométeres futásteljesítmény fölött kinek hány kilométert sikerült HIBAMENTESEN autóznia? (Az olajcserés szervizlátogatás természetesen nem számít bele! )
Köszönet!



olyan csak az új autóknál létezik,ott sem mindig.






én 73ezerrel vettem ezelőtt 3 évvel most járok 264ezernél, eddig semmi gond.

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 13:12


Köszi a "biztatást", Anubisz!
Nekem az elmúlt évtizedben általában új (német) autóim voltak, amiket azért mégiscsak HIBAMENTESEN használtam. Szervizbe a kötelező inspekciókra jártam, oszt jónapot.
Feltételeztem, hogy egy dízel BMW, ha jól tartják , hiába 7 éves, hiába van benne 150 ezer km, csak produkál valami hasonlót.
Ezért kérdeztem, amit kérdeztem. De hát, ezek szerint nem. :
Hm. Egy kollégám 170 ezer kilométerrel vette a dízel Audiját, azóta 50 ezret tett bele, és defekten, ablaktörlőcserén kívül más gondja nem volt.


anubisz írta:
SAS írta: A fórumtémák közt annyi hibáról, elromlott alkatrészről olvasok az E46 dízelek esetében, hogy csak kapkodom a fejemet, és kezdek megrettenni.
Megírnátok, hogy mondjuk 150 ezer kilométeres futásteljesítmény fölött kinek hány kilométert sikerült HIBAMENTESEN autóznia? (Az olajcserés szervizlátogatás természetesen nem számít bele! )
Köszönet!



olyan csak az új autóknál létezik,ott sem mindig.




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 12:49


SAS írta: A fórumtémák közt annyi hibáról, elromlott alkatrészről olvasok az E46 dízelek esetében, hogy csak kapkodom a fejemet, és kezdek megrettenni.
Megírnátok, hogy mondjuk 150 ezer kilométeres futásteljesítmény fölött kinek hány kilométert sikerült HIBAMENTESEN autóznia? (Az olajcserés szervizlátogatás természetesen nem számít bele! )
Köszönet!



olyan csak az új autóknál létezik,ott sem mindig.


státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 10:15


A fórumtémák közt annyi hibáról, elromlott alkatrészről olvasok az E46 dízelek esetében, hogy csak kapkodom a fejemet, és kezdek megrettenni.
Megírnátok, hogy mondjuk 150 ezer kilométeres futásteljesítmény fölött kinek hány kilométert sikerült HIBAMENTESEN autóznia? (Az olajcserés szervizlátogatás természetesen nem számít bele! )
Köszönet!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2010. június 17. csütörtök, 06:39


Gondolom a havarod Passatja még nem pdti volt hanem a hagyományos tdi annál ezt a trükköt alkalmazták azaz fogelrakást amikor kezdett dögleni az adagoló.

De még mindíg nincs megoldásom bárki mondjon valamit!!????

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. június 16. szerda, 07:24


kerezsijoc írta: Sziasztok!

Ismét itt, a problémám az lenne, hogy elvittem a kocsim műszaki vizsgára és majdnem megbukott(szerencsére volt ismerős) a környezetvédelmi vizsgán a füst azaz a K értékem bőven a duplája volt a megengedettnek. Pedig nem füstöl a kocsi.Néztük cseréltük a légtömegmérőt, a turbónyomás vezérlő kütyüt, a vezérműtengej jeladót, a porlasztócsúcsok kivállóak. A kocsi egyes szerelők szerint túl jól megy (autómata).A bmw debreceni szakszervízében is jártam vele 2 napig ott volt és ott sem jöttek rá mi baja lehet. Nézték az üzemanyag nyomást, azEGR-t az is tökéletes.Rárakták a legújabb motorvezérlő szoftvert de azzal sem történt változás.Emellett, hogy magas a K érték még zabál is a fedélzeti szerint 6-ot eszik átlak ami a valóságban 9L.Példa képpen Debrecen-Budapest oda-vissza (140 tempomat) plusz egy kis város (amit enged a városi sebb.) És én igazán tojással nyomom a gázpedált 8,6l-ra jött ki a fedélzeti szerint meg 5,9 ?????????????????????????
Elsírtam bánatom! Ha bárkinek van ötlete kérem segítsen vagy adjon egy szakidani telefonszámot mert itt debrecenben az összes bmwguru megbukott!!!


haverom OFF passat-jában cseréltek vezérmű szíjjat, és érdekes módon a szerelő nem jegyezte meg, mi hogy állt, így a gyári jelzésre állította be, ezekután 2 literrel evett többet az autó. majd állítottak rajta 1 foknyit, vagy fognyit, és újra jó lett (ugyanúgy megy teljesítményben).
BMW-nél ugye lánc van, de a dízelekben nincs valami szelepvezérlés állító? esetleg valami lambda kezd elhalálozni. tudom nem értek hozzá, csak vélemény.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2010. június 16. szerda, 07:07


Sziasztok!

Ismét itt, a problémám az lenne, hogy elvittem a kocsim műszaki vizsgára és majdnem megbukott(szerencsére volt ismerős) a környezetvédelmi vizsgán a füst azaz a K értékem bőven a duplája volt a megengedettnek. Pedig nem füstöl a kocsi.Néztük cseréltük a légtömegmérőt, a turbónyomás vezérlő kütyüt, a vezérműtengej jeladót, a porlasztócsúcsok kivállóak. A kocsi egyes szerelők szerint túl jól megy (autómata).A bmw debreceni szakszervízében is jártam vele 2 napig ott volt és ott sem jöttek rá mi baja lehet. Nézték az üzemanyag nyomást, azEGR-t az is tökéletes.Rárakták a legújabb motorvezérlő szoftvert de azzal sem történt változás.Emellett, hogy magas a K érték még zabál is a fedélzeti szerint 6-ot eszik átlak ami a valóságban 9L.Példa képpen Debrecen-Budapest oda-vissza (140 tempomat) plusz egy kis város (amit enged a városi sebb.) És én igazán tojással nyomom a gázpedált 8,6l-ra jött ki a fedélzeti szerint meg 5,9 ?????????????????????????
Elsírtam bánatom! Ha bárkinek van ötlete kérem segítsen vagy adjon egy szakidani telefonszámot mert itt debrecenben az összes bmwguru megbukott!!!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. május 02. vasárnap, 20:18


Tiba írta: 17 volt nálam tavaly, idén 18. Nem romlott a komfort. vannak itt kollegák, akik 19 colon gurulnak


És sűrűn cserélik a gumit...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. május 02. vasárnap, 19:57


17 volt nálam tavaly, idén 18. Nem romlott a komfort. vannak itt kollegák, akik 19 colon gurulnak



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 02. vasárnap, 19:57

blasekati
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz blasekati

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2010. május 02. vasárnap, 19:39


Tiba írta:
Robinson írta:
blasekati írta: Sziasztok! Lenne egy kérdésem melyik talit ajánljátok,Füredit vagy Soltit? Mi a különbség köztük? Köszi a segítséget előre is. ÜDV.


up

Szia!
A hátsó lámpádért még nem csesztettek a zsaruk?
Amúgy jók az e36 m3 felnik, csak szerintem kicsik e46ra



Szia! Még nem szóltak,mondjuk kb. 2 hetes mutatvány. A felni nekem is fáj,ezzel vettem. De félek a 18-tól, hogy romlik menetkomfort. Vagy nincs igazam?

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. május 02. vasárnap, 19:26


Robinson írta:
blasekati írta: Sziasztok! Lenne egy kérdésem melyik talit ajánljátok,Füredit vagy Soltit? Mi a különbség köztük? Köszi a segítséget előre is. ÜDV.


up

Szia!
A hátsó lámpádért még nem csesztettek a zsaruk?
Amúgy jók az e36 m3 felnik, csak szerintem kicsik e46ra



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. május 02. vasárnap, 17:27


blasekati írta: Sziasztok! Lenne egy kérdésem melyik talit ajánljátok,Füredit vagy Soltit? Mi a különbség köztük? Köszi a segítséget előre is. ÜDV.



füred nem lesz túl izgi, vadkert sem túl nagy okosság, de ha választani kell akkor vadkert



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. május 02. vasárnap, 12:12


blasekati írta: Sziasztok! Lenne egy kérdésem melyik talit ajánljátok,Füredit vagy Soltit? Mi a különbség köztük? Köszi a segítséget előre is. ÜDV.


up

blasekati
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz blasekati

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2010. május 01. szombat, 08:29


Sziasztok! Lenne egy kérdésem melyik talit ajánljátok,Füredit vagy Soltit? Mi a különbség köztük? Köszi a segítséget előre is. ÜDV.