dakocoupe írta:
YELLOW írta:
dakocoupe írta:
YELLOW írta:
dakocoupe írta:
Hali!
Egy kérdésem lenne,hogy az mitől lehet hogy bekapcsolom az ülésfűtésemet,és általában indítás után pár percig hiába kapcsolom be,kikapcsol mikor hány másodperc után,és azt vettem észre hogy általában áramingadozásnál(pl mikor becsukom ajtót és húz még ugye az ablakon pár milit)!Mi lehet szerintetek ennek az oka ?
hát az ülésfűtés is elég nagy áramot vesz fel. lehet gyárilag így van megoldva. inkább kikapcsol a fűtés, hogy fel tudd húzni az ablakot. ez csak ilyen tipp. sajnos amúgy nem tom, de kiváncsiságból érdekelne...
De csak balost lövi le mindig,és csak indítás után szarakodik és inkább csak mióta itt a hideg ídő,nem értem....
akkor ott lesz valami, de amire én gondolok, akkor a biztit lőné ki belőle. érdekes.
Megpróbálok majd egy olyat amire még gondolok h jobbos balos kapcsolót kicserélem és megnézem úgy mit csinál,hátha hidegbe kontakt vagy valami más hiba miatt szarakodik kapcsolóm!
Hello!
Feleslegesnek tartom a kapcsoló cserét, az csak mint vezérlő elem funkcionál (a leírtak szerint jól), nem az kapcsolja a viszonylag nagy áramot.
Amit érdemes kipróbálnod, ülés alatti csatlakozót bontsd szét, kapcsold össze párszor. Ha esetleg itt van kontakt hiba (némi oxid miatt) segíthet. Ha ezek után is jelen van a hiba, érdemes lenne kiolvastatni a hibakódokat, a fűtőszál is halálán lehet. Ellenőrzi az ülésfűtést is az elektronika, mondani fog róla valamit. Az ajtón is érdemes megnézni a csatlakozókat, a kontakt hiba feszültségeséssel járhat amit ha érzékel az elektronika, lekapcsolja a komfort funkciót(kat).