![gampetibor](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/2531/2531_1374434487974_150x100.jpg)
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.6
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2011. május 21. szombat, 10:18
Nekem is bekerült a heten a 40/30
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_smile.gif)
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_smile.gif)
Elküldve: 2011. május 21. szombat, 10:18
Elküldve: 2011. május 21. szombat, 09:30
Alesi írta: No, végül bevásároltam egy Eibach Pro-Kit-et, ami elöl 30, hátul 25mm-t ültet.
Kérdésem, hogy tud e valaki BP környékén egy jóembert, aki be is szereli nekem? A srác, akitől vettem, azt mondta, hogy akit ő ismer, az 1 hónapra előre be van táblázva, én meg nem szeretnék addig várni.
Elküldve: 2011. május 21. szombat, 09:16
Elküldve: 2011. április 29. péntek, 18:10
YELLOW írta:ute107 írta:Alesi írta:ute107 írta:YELLOW írta:Alesi írta:YELLOW írta:Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?
hátul igen, elől nem
Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?
Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.
a gátló egy dolog, de mivel így meg lesz ültetve kisebb útja lesz, és mivel puhább, ezért gyanúsan oda fogod koppantani a telót. a másik a kutyacsont. és inkább ez a nagyobb probléma. mivel erre fog nagy teher nehezedni, valszeg el is törhet, a futóműgeometriának sem tezs jót, folyamatos feszülésben lesz. 40-45mmm ültetés és felette, mindenképp cserélni kell rövidebbre.
Hmm...mi törik el?! A kutyacsont?! Nem fog eltörni max. hamarabb tönkremegy a gömbfej része... Egyébként semmi gond csak a teló valóban lekoppanhat...és akkor KO.
40mm-nél még a gyári lengéscsillapító elmegy...de ajánlott már ott is a speciális.
A 6 hengereseké 30 mm-el rövidebb...az az igazi.
Értem. És kb. milyen áron van a 6 hengeres csillapítója? Másik kérdés: elég lenne elől cserénem rövidebbre és keményebbre a gátlókat, vagy inkább mindet a jó kanyarstabilitás érdekében?
Nekem elöl Weitech 60mm rugó + 6 hengeres M-tech telók, hátul 6 hengeres M-tech telók gyári rugóval. Nekem teljesen tökéletes, mind a mentestabilitás, mind komfortérzeti oldalon. És mindamellett szép is...Hátsót ha cseréled és lejjebb "rakod" és keményebb lesz...túlságosan kemény lesz, mivel a hátsó futómű keménységét érzed a legjobban az utastérben.
A Weitech rugó + csillapító eladóvá válik, mert váltok teljesen új H&R-re.
de olyan, hogy Weitech nincs, aztat Weitec-nek híjják...
a lengéscsillapítók milyen idősek/km van bennük? külön adod őket, és mennyiért?
Elküldve: 2011. április 29. péntek, 17:11
ute107 írta:Alesi írta:ute107 írta:YELLOW írta:Alesi írta:YELLOW írta:Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?
hátul igen, elől nem
Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?
Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.
a gátló egy dolog, de mivel így meg lesz ültetve kisebb útja lesz, és mivel puhább, ezért gyanúsan oda fogod koppantani a telót. a másik a kutyacsont. és inkább ez a nagyobb probléma. mivel erre fog nagy teher nehezedni, valszeg el is törhet, a futóműgeometriának sem tezs jót, folyamatos feszülésben lesz. 40-45mmm ültetés és felette, mindenképp cserélni kell rövidebbre.
Hmm...mi törik el?! A kutyacsont?! Nem fog eltörni max. hamarabb tönkremegy a gömbfej része... Egyébként semmi gond csak a teló valóban lekoppanhat...és akkor KO.
40mm-nél még a gyári lengéscsillapító elmegy...de ajánlott már ott is a speciális.
A 6 hengereseké 30 mm-el rövidebb...az az igazi.
Értem. És kb. milyen áron van a 6 hengeres csillapítója? Másik kérdés: elég lenne elől cserénem rövidebbre és keményebbre a gátlókat, vagy inkább mindet a jó kanyarstabilitás érdekében?
Nekem elöl Weitech 60mm rugó + 6 hengeres M-tech telók, hátul 6 hengeres M-tech telók gyári rugóval. Nekem teljesen tökéletes, mind a mentestabilitás, mind komfortérzeti oldalon. És mindamellett szép is...Hátsót ha cseréled és lejjebb "rakod" és keményebb lesz...túlságosan kemény lesz, mivel a hátsó futómű keménységét érzed a legjobban az utastérben.
A Weitech rugó + csillapító eladóvá válik, mert váltok teljesen új H&R-re.
Elküldve: 2011. április 29. péntek, 16:59
Alesi írta:ute107 írta:YELLOW írta:Alesi írta:YELLOW írta:Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?
hátul igen, elől nem
Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?
Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.
a gátló egy dolog, de mivel így meg lesz ültetve kisebb útja lesz, és mivel puhább, ezért gyanúsan oda fogod koppantani a telót. a másik a kutyacsont. és inkább ez a nagyobb probléma. mivel erre fog nagy teher nehezedni, valszeg el is törhet, a futóműgeometriának sem tezs jót, folyamatos feszülésben lesz. 40-45mmm ültetés és felette, mindenképp cserélni kell rövidebbre.
Hmm...mi törik el?! A kutyacsont?! Nem fog eltörni max. hamarabb tönkremegy a gömbfej része... Egyébként semmi gond csak a teló valóban lekoppanhat...és akkor KO.
40mm-nél még a gyári lengéscsillapító elmegy...de ajánlott már ott is a speciális.
A 6 hengereseké 30 mm-el rövidebb...az az igazi.
Értem. És kb. milyen áron van a 6 hengeres csillapítója? Másik kérdés: elég lenne elől cserénem rövidebbre és keményebbre a gátlókat, vagy inkább mindet a jó kanyarstabilitás érdekében?
Elküldve: 2011. április 29. péntek, 16:30
ute107 írta:YELLOW írta:Alesi írta:YELLOW írta:Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?
hátul igen, elől nem
Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?
Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.
a gátló egy dolog, de mivel így meg lesz ültetve kisebb útja lesz, és mivel puhább, ezért gyanúsan oda fogod koppantani a telót. a másik a kutyacsont. és inkább ez a nagyobb probléma. mivel erre fog nagy teher nehezedni, valszeg el is törhet, a futóműgeometriának sem tezs jót, folyamatos feszülésben lesz. 40-45mmm ültetés és felette, mindenképp cserélni kell rövidebbre.
Hmm...mi törik el?! A kutyacsont?! Nem fog eltörni max. hamarabb tönkremegy a gömbfej része... Egyébként semmi gond csak a teló valóban lekoppanhat...és akkor KO.
40mm-nél még a gyári lengéscsillapító elmegy...de ajánlott már ott is a speciális.
A 6 hengereseké 30 mm-el rövidebb...az az igazi.
Elküldve: 2011. április 29. péntek, 16:24
YELLOW írta:Alesi írta:YELLOW írta:Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?
hátul igen, elől nem
Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?
Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.
a gátló egy dolog, de mivel így meg lesz ültetve kisebb útja lesz, és mivel puhább, ezért gyanúsan oda fogod koppantani a telót. a másik a kutyacsont. és inkább ez a nagyobb probléma. mivel erre fog nagy teher nehezedni, valszeg el is törhet, a futóműgeometriának sem tezs jót, folyamatos feszülésben lesz. 40-45mmm ültetés és felette, mindenképp cserélni kell rövidebbre.
Elküldve: 2011. április 29. péntek, 15:55
Alesi írta:YELLOW írta:Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?
hátul igen, elől nem
Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?
Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.
Elküldve: 2011. április 29. péntek, 15:17
YELLOW írta:Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?
hátul igen, elől nem
Elküldve: 2011. április 29. péntek, 13:41
Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?
Elküldve: 2011. április 29. péntek, 13:32
Elküldve: 2011. április 27. szerda, 22:33
ute107 írta:gampetibor írta:Robinson írta:gampetibor írta: Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem a hozzá értőkhöz hogy 16"-os kerék mellett elfér e a 40/30 ültetés vagy az már nagyon gáz és kell e hozzá cserélni telot vagy bármio mást. 30/20 at akartam de 40/30 at most a 30/20 as árának a feléért tudnék szerezni ezért a kérdés.
mint mondottam, az elféréssel neked ugyan nem lesz gondod40/30-hoz még szvsz nem kell cserélni telót se mást. annyi, hogy az orra miatt a 40/30 már fekvőrendőrön kacsázós.
Köszi főnökEsetleg még valaki?
Nekem Weitech 60/30 van. Nem gáz...de futóműbeállítósok anyáznak...Kerülgetni nem kell, csak megállni. Illetve a rossz vasúti átjáróknál megállni és átmenni 5km/h-val...
Én 205/55 r16 gumival használom... nézz képet...szerintem van fent...
Elküldve: 2011. április 27. szerda, 21:35
gampetibor írta:Robinson írta:gampetibor írta: Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem a hozzá értőkhöz hogy 16"-os kerék mellett elfér e a 40/30 ültetés vagy az már nagyon gáz és kell e hozzá cserélni telot vagy bármio mást. 30/20 at akartam de 40/30 at most a 30/20 as árának a feléért tudnék szerezni ezért a kérdés.
mint mondottam, az elféréssel neked ugyan nem lesz gondod40/30-hoz még szvsz nem kell cserélni telót se mást. annyi, hogy az orra miatt a 40/30 már fekvőrendőrön kacsázós.
Köszi főnökEsetleg még valaki?
Elküldve: 2011. április 27. szerda, 18:57
Robinson írta:gampetibor írta: Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem a hozzá értőkhöz hogy 16"-os kerék mellett elfér e a 40/30 ültetés vagy az már nagyon gáz és kell e hozzá cserélni telot vagy bármio mást. 30/20 at akartam de 40/30 at most a 30/20 as árának a feléért tudnék szerezni ezért a kérdés.
mint mondottam, az elféréssel neked ugyan nem lesz gondod40/30-hoz még szvsz nem kell cserélni telót se mást. annyi, hogy az orra miatt a 40/30 már fekvőrendőrön kacsázós.