gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2011. május 21. szombat, 10:18


Nekem is bekerült a heten a 40/30 . Nagyon szépen mutat de nincs porig nem ér bele sehol semmi, a futomuallitasnal is remek értékek lettek alig van eltérés a gyári értékekhez képest. Az utakon is kellemesen csalódtam rosszabbra számítottam de egyáltalán nem gaz nagyon örülök h belevágtam pont ilyenre vágytam.





Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2011. május 21. szombat, 09:30


Alesi írta: No, végül bevásároltam egy Eibach Pro-Kit-et, ami elöl 30, hátul 25mm-t ültet.

Kérdésem, hogy tud e valaki BP környékén egy jóembert, aki be is szereli nekem? A srác, akitől vettem, azt mondta, hogy akit ő ismer, az 1 hónapra előre be van táblázva, én meg nem szeretnék addig várni .



Ha van autószerelő ismerősöd akkor elméletileg az is be tudja rakni. Utána egy futómű állítás szükséges


Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. május 21. szombat, 09:16


No, végül bevásároltam egy Eibach Pro-Kit-et, ami elöl 30, hátul 25mm-t ültet.

Kérdésem, hogy tud e valaki BP környékén egy jóembert, aki be is szereli nekem? A srác, akitől vettem, azt mondta, hogy akit ő ismer, az 1 hónapra előre be van táblázva, én meg nem szeretnék addig várni .

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. április 29. péntek, 18:10


YELLOW írta:
ute107 írta:
Alesi írta:
ute107 írta:
YELLOW írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?


hátul igen, elől nem



Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?

Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.


a gátló egy dolog, de mivel így meg lesz ültetve kisebb útja lesz, és mivel puhább, ezért gyanúsan oda fogod koppantani a telót. a másik a kutyacsont. és inkább ez a nagyobb probléma. mivel erre fog nagy teher nehezedni, valszeg el is törhet, a futóműgeometriának sem tezs jót, folyamatos feszülésben lesz. 40-45mmm ültetés és felette, mindenképp cserélni kell rövidebbre.




Hmm...mi törik el?! A kutyacsont?! Nem fog eltörni max. hamarabb tönkremegy a gömbfej része... Egyébként semmi gond csak a teló valóban lekoppanhat...és akkor KO.
40mm-nél még a gyári lengéscsillapító elmegy...de ajánlott már ott is a speciális.
A 6 hengereseké 30 mm-el rövidebb...az az igazi.


Értem. És kb. milyen áron van a 6 hengeres csillapítója? Másik kérdés: elég lenne elől cserénem rövidebbre és keményebbre a gátlókat, vagy inkább mindet a jó kanyarstabilitás érdekében?



Nekem elöl Weitech 60mm rugó + 6 hengeres M-tech telók, hátul 6 hengeres M-tech telók gyári rugóval. Nekem teljesen tökéletes, mind a mentestabilitás, mind komfortérzeti oldalon. És mindamellett szép is... Hátsót ha cseréled és lejjebb "rakod" és keményebb lesz...túlságosan kemény lesz, mivel a hátsó futómű keménységét érzed a legjobban az utastérben.

A Weitech rugó + csillapító eladóvá válik, mert váltok teljesen új H&R-re.






de olyan, hogy Weitech nincs, aztat Weitec-nek híjják...
a lengéscsillapítók milyen idősek/km van bennük? külön adod őket, és mennyiért?


Ez engem is erdekelne

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. április 29. péntek, 17:11


ute107 írta:
Alesi írta:
ute107 írta:
YELLOW írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?


hátul igen, elől nem



Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?

Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.


a gátló egy dolog, de mivel így meg lesz ültetve kisebb útja lesz, és mivel puhább, ezért gyanúsan oda fogod koppantani a telót. a másik a kutyacsont. és inkább ez a nagyobb probléma. mivel erre fog nagy teher nehezedni, valszeg el is törhet, a futóműgeometriának sem tezs jót, folyamatos feszülésben lesz. 40-45mmm ültetés és felette, mindenképp cserélni kell rövidebbre.




Hmm...mi törik el?! A kutyacsont?! Nem fog eltörni max. hamarabb tönkremegy a gömbfej része... Egyébként semmi gond csak a teló valóban lekoppanhat...és akkor KO.
40mm-nél még a gyári lengéscsillapító elmegy...de ajánlott már ott is a speciális.
A 6 hengereseké 30 mm-el rövidebb...az az igazi.


Értem. És kb. milyen áron van a 6 hengeres csillapítója? Másik kérdés: elég lenne elől cserénem rövidebbre és keményebbre a gátlókat, vagy inkább mindet a jó kanyarstabilitás érdekében?



Nekem elöl Weitech 60mm rugó + 6 hengeres M-tech telók, hátul 6 hengeres M-tech telók gyári rugóval. Nekem teljesen tökéletes, mind a mentestabilitás, mind komfortérzeti oldalon. És mindamellett szép is... Hátsót ha cseréled és lejjebb "rakod" és keményebb lesz...túlságosan kemény lesz, mivel a hátsó futómű keménységét érzed a legjobban az utastérben.

A Weitech rugó + csillapító eladóvá válik, mert váltok teljesen új H&R-re.






de olyan, hogy Weitech nincs, aztat Weitec-nek híjják...
a lengéscsillapítók milyen idősek/km van bennük? külön adod őket, és mennyiért?

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. április 29. péntek, 16:59


Alesi írta:
ute107 írta:
YELLOW írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?


hátul igen, elől nem



Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?

Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.


a gátló egy dolog, de mivel így meg lesz ültetve kisebb útja lesz, és mivel puhább, ezért gyanúsan oda fogod koppantani a telót. a másik a kutyacsont. és inkább ez a nagyobb probléma. mivel erre fog nagy teher nehezedni, valszeg el is törhet, a futóműgeometriának sem tezs jót, folyamatos feszülésben lesz. 40-45mmm ültetés és felette, mindenképp cserélni kell rövidebbre.




Hmm...mi törik el?! A kutyacsont?! Nem fog eltörni max. hamarabb tönkremegy a gömbfej része... Egyébként semmi gond csak a teló valóban lekoppanhat...és akkor KO.
40mm-nél még a gyári lengéscsillapító elmegy...de ajánlott már ott is a speciális.
A 6 hengereseké 30 mm-el rövidebb...az az igazi.


Értem. És kb. milyen áron van a 6 hengeres csillapítója? Másik kérdés: elég lenne elől cserénem rövidebbre és keményebbre a gátlókat, vagy inkább mindet a jó kanyarstabilitás érdekében?



Nekem elöl Weitech 60mm rugó + 6 hengeres M-tech telók, hátul 6 hengeres M-tech telók gyári rugóval. Nekem teljesen tökéletes, mind a mentestabilitás, mind komfortérzeti oldalon. És mindamellett szép is... Hátsót ha cseréled és lejjebb "rakod" és keményebb lesz...túlságosan kemény lesz, mivel a hátsó futómű keménységét érzed a legjobban az utastérben.

A Weitech rugó + csillapító eladóvá válik, mert váltok teljesen új H&R-re.






Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. április 29. péntek, 16:30


ute107 írta:
YELLOW írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?


hátul igen, elől nem



Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?

Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.


a gátló egy dolog, de mivel így meg lesz ültetve kisebb útja lesz, és mivel puhább, ezért gyanúsan oda fogod koppantani a telót. a másik a kutyacsont. és inkább ez a nagyobb probléma. mivel erre fog nagy teher nehezedni, valszeg el is törhet, a futóműgeometriának sem tezs jót, folyamatos feszülésben lesz. 40-45mmm ültetés és felette, mindenképp cserélni kell rövidebbre.




Hmm...mi törik el?! A kutyacsont?! Nem fog eltörni max. hamarabb tönkremegy a gömbfej része... Egyébként semmi gond csak a teló valóban lekoppanhat...és akkor KO.
40mm-nél még a gyári lengéscsillapító elmegy...de ajánlott már ott is a speciális.
A 6 hengereseké 30 mm-el rövidebb...az az igazi.


Értem. És kb. milyen áron van a 6 hengeres csillapítója? Másik kérdés: elég lenne elől cserénem rövidebbre és keményebbre a gátlókat, vagy inkább mindet a jó kanyarstabilitás érdekében?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 29. péntek, 16:43


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. április 29. péntek, 16:24


YELLOW írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?


hátul igen, elől nem



Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?

Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.


a gátló egy dolog, de mivel így meg lesz ültetve kisebb útja lesz, és mivel puhább, ezért gyanúsan oda fogod koppantani a telót. a másik a kutyacsont. és inkább ez a nagyobb probléma. mivel erre fog nagy teher nehezedni, valszeg el is törhet, a futóműgeometriának sem tezs jót, folyamatos feszülésben lesz. 40-45mmm ültetés és felette, mindenképp cserélni kell rövidebbre.




Hmm...mi törik el?! A kutyacsont?! Nem fog eltörni max. hamarabb tönkremegy a gömbfej része... Egyébként semmi gond csak a teló valóban lekoppanhat...és akkor KO.
40mm-nél még a gyári lengéscsillapító elmegy...de ajánlott már ott is a speciális.
A 6 hengereseké 30 mm-el rövidebb...az az igazi.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. április 29. péntek, 15:55


Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?


hátul igen, elől nem



Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?

Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.


a gátló egy dolog, de mivel így meg lesz ültetve kisebb útja lesz, és mivel puhább, ezért gyanúsan oda fogod koppantani a telót. a másik a kutyacsont. és inkább ez a nagyobb probléma. mivel erre fog nagy teher nehezedni, valszeg el is törhet, a futóműgeometriának sem tezs jót, folyamatos feszülésben lesz. 40-45mmm ültetés és felette, mindenképp cserélni kell rövidebbre.


Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. április 29. péntek, 15:17


YELLOW írta:
Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?


hátul igen, elől nem



Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?

Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. április 29. péntek, 13:41


Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?


hátul igen, elől nem



Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. április 29. péntek, 13:32


Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 22:33


ute107 írta:
gampetibor írta:
Robinson írta:
gampetibor írta: Üdv mindenkinek!

Az lenne a kérdésem a hozzá értőkhöz hogy 16"-os kerék mellett elfér e a 40/30 ültetés vagy az már nagyon gáz és kell e hozzá cserélni telot vagy bármio mást. 30/20 at akartam de 40/30 at most a 30/20 as árának a feléért tudnék szerezni ezért a kérdés.


mint mondottam, az elféréssel neked ugyan nem lesz gondod 40/30-hoz még szvsz nem kell cserélni telót se mást. annyi, hogy az orra miatt a 40/30 már fekvőrendőrön kacsázós.


Köszi főnök Esetleg még valaki?


Nekem Weitech 60/30 van. Nem gáz...de futóműbeállítósok anyáznak... Kerülgetni nem kell, csak megállni. Illetve a rossz vasúti átjáróknál megállni és átmenni 5km/h-val...

Én 205/55 r16 gumival használom... nézz képet...szerintem van fent...


Köszönöm megnézem

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 21:35


gampetibor írta:
Robinson írta:
gampetibor írta: Üdv mindenkinek!

Az lenne a kérdésem a hozzá értőkhöz hogy 16"-os kerék mellett elfér e a 40/30 ültetés vagy az már nagyon gáz és kell e hozzá cserélni telot vagy bármio mást. 30/20 at akartam de 40/30 at most a 30/20 as árának a feléért tudnék szerezni ezért a kérdés.


mint mondottam, az elféréssel neked ugyan nem lesz gondod 40/30-hoz még szvsz nem kell cserélni telót se mást. annyi, hogy az orra miatt a 40/30 már fekvőrendőrön kacsázós.


Köszi főnök Esetleg még valaki?


Nekem Weitech 60/30 van. Nem gáz...de futóműbeállítósok anyáznak... Kerülgetni nem kell, csak megállni. Illetve a rossz vasúti átjáróknál megállni és átmenni 5km/h-val...

Én 205/55 r16 gumival használom... nézz képet...szerintem van fent...

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 18:57


Robinson írta:
gampetibor írta: Üdv mindenkinek!

Az lenne a kérdésem a hozzá értőkhöz hogy 16"-os kerék mellett elfér e a 40/30 ültetés vagy az már nagyon gáz és kell e hozzá cserélni telot vagy bármio mást. 30/20 at akartam de 40/30 at most a 30/20 as árának a feléért tudnék szerezni ezért a kérdés.


mint mondottam, az elféréssel neked ugyan nem lesz gondod 40/30-hoz még szvsz nem kell cserélni telót se mást. annyi, hogy az orra miatt a 40/30 már fekvőrendőrön kacsázós.


Köszi főnök Esetleg még valaki?