- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2011. január 26. szerda, 10:43
Ricco-320d írta: Hello!
Nekem is az volt a 320d-ben több mint egy évig, és hát nem igazán voltam elszállva tőle... Szerintem rohadt kemény és nagyon pattog... Lehet, hogy van akinek bejön, nekem nem tetszett! (abból a szempontból jó, hogy le lehet tekerni agyig...)
Üdv.
Elküldve: 2011. január 26. szerda, 08:14
Elküldve: 2011. január 25. kedd, 21:34
laci320d írta: Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata a TA Technik állítható magasságú futóműről?
Illetve sztetek milyen lehet?
Köszi
Elküldve: 2011. január 25. kedd, 21:27
laci320d írta:Hori írta:laci320d írta: Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata a TA Technik állítható magasságú futóműről?
Illetve sztetek milyen lehet?
Köszi
Puhlvityával beszélj stylingon neki már több mint egy éve az van a coupe alatt
Köszi Maister
Elküldve: 2011. január 25. kedd, 21:26
Hori írta:laci320d írta: Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata a TA Technik állítható magasságú futóműről?
Illetve sztetek milyen lehet?
Köszi
Puhlvityával beszélj stylingon neki már több mint egy éve az van a coupe alatt
Elküldve: 2011. január 25. kedd, 21:25
laci320d írta: Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata a TA Technik állítható magasságú futóműről?
Illetve sztetek milyen lehet?
Köszi
Elküldve: 2011. január 25. kedd, 21:19
Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 13:27
csatis1 írta:csmester írta: Sziasztok.
Ültetéssel kapcsolatban kérdezném, hogy ki milyen rugót vagy szettet használ, fix vagy állítható magasságút? Tapasztalatokra lennék kíváncsi,hogy mekkora (35-40-60mm)ültetésnél milyen lett az autó. Milyen márkát érdemes venni? Bilsteint kérdeztem, profi de horror áron, Koni egy "picit" olcsóbb. Esetleg valaki árul itt a fórumon valamilyen szettet?
Tapasztalatokat írjatok, meg hogy mit nem vennétek meg. Köszi.
Nekem elöl 50mm, hátul 20mm az ültetés állítható magasságú Eibach szettel. Így már rövidebb stabpálca kellett előre, és süttetnem kellett az első szilenteket, mert a gyári vagy utángyártott nem igazán bírta sokáig. Az első lengőkarjaim elég ratyik voltak, amikor a szettet vettem, így azok is cserélve lettek, tehát arról nem tudok érdemben nyilatkozni, hogy mennyire használódnak. Mondjuk sokkal jobban igénybe vannak véve...
A normál futóművet azért biztos jobban "eszi" mint az M-es konfigot.
Hátul egyelőre nincs gond (kop, kop, kop)!
Azért választottam ezt a szettet, mert nem nagyon tetszett, hogy egy gólyafészek is elfért volna az első kerék felett, hátul pedig alig volt hely a kerék teteje és a sárvédőív között. így most már be lett állítva egyenlően.
Annyi szívás volt a dologban, hogy (használt cucc lévén nem tudtam kipróbálni) a vásárláskor a bal hátsó lengéscsillapítóban nem volt gáz, a jobb hátsó pedig nemrég az olajat engedte el. Mindkettőt Kárásziék javították nagyon profin és 1 év garival.
A komfort csökkent, köszönet még a 19-es kerekeknek is, de én bírom, engem nem zavar plusz tetszik és élvezem vezetni.
A kisebb ültetés nem túl peres gumival, kisebb kerékkel komfortosabb. Nem komfortos, csak nem annyira veserázó ezeken a remek magyar utakon . Ha alap gyári futóműved van, és nem akarsz extrém dolgokat művelni, akkor egy M-es lengéscsillapító a rugóival jó választás lehet neked. Kicsit alacsonyabb és sportosabb, mint a normál, de nem olyan vészesen.
Minden attól függ: hogy mire vágysz, mit vagy hajlandó feláldozni érte, és hogy mennyit akarsz elkölteni rá.
Ha eldöntötted, akkor most már nyomás vásárolni, szereltesd befelé és küldd végre a képeket!!!!
Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 08:16
csmester írta: Sziasztok.
Ültetéssel kapcsolatban kérdezném, hogy ki milyen rugót vagy szettet használ, fix vagy állítható magasságút? Tapasztalatokra lennék kíváncsi,hogy mekkora (35-40-60mm)ültetésnél milyen lett az autó. Milyen márkát érdemes venni? Bilsteint kérdeztem, profi de horror áron, Koni egy "picit" olcsóbb. Esetleg valaki árul itt a fórumon valamilyen szettet?
Tapasztalatokat írjatok, meg hogy mit nem vennétek meg. Köszi.
Elküldve: 2010. december 01. szerda, 17:43
YELLOW írta:csmester írta: Sziasztok.
Ültetéssel kapcsolatban kérdezném, hogy ki milyen rugót vagy szettet használ, fix vagy állítható magasságút? Tapasztalatokra lennék kíváncsi,hogy mekkora (35-40-60mm)ültetésnél milyen lett az autó. Milyen márkát érdemes venni? Bilsteint kérdeztem, profi de horror áron, Koni egy "picit" olcsóbb. Esetleg valaki árul itt a fórumon valamilyen szettet?
Tapasztalatokat írjatok, meg hogy mit nem vennétek meg. Köszi.
szerintem a 60 kicsit sok lenne
először neked kell tudni mi a cél! itt a felni/gumi párost is figyelembe kell venni.
nekem elől-hátul 35-tel van ültetve hátul semmiképp nem kell több elől még egy centit mehetne lentebb. 45-től felfelé már számolni kell azzal, hogy a futómű beállítása kicsit körülményesebb vagy hallottunk olyanről, hogy lehetetlen, ha gyári aa többi cucc. 45-től már stabpálcákat illdomos rövidebbre cserélni.
szerinte a TA-Technix rugók se rosszak, de olcsóak. telóban viszont fenntartással vagyok feléjük. KONI, H&R, Bilstein, Vogtland mind jó szerintem.
állítható csak úgy lehet, ha állítható gátlót veszel, szerintem abban az esetben a KW egy elég jó választás lehet.
FK-t szerintem hanyagold mindenképp.
Elküldve: 2010. december 01. szerda, 17:17
csmester írta: Sziasztok.
Ültetéssel kapcsolatban kérdezném, hogy ki milyen rugót vagy szettet használ, fix vagy állítható magasságút? Tapasztalatokra lennék kíváncsi,hogy mekkora (35-40-60mm)ültetésnél milyen lett az autó. Milyen márkát érdemes venni? Bilsteint kérdeztem, profi de horror áron, Koni egy "picit" olcsóbb. Esetleg valaki árul itt a fórumon valamilyen szettet?
Tapasztalatokat írjatok, meg hogy mit nem vennétek meg. Köszi.
Elküldve: 2010. december 01. szerda, 17:08
Elküldve: 2010. november 11. csütörtök, 00:01
Elküldve: 2010. május 27. csütörtök, 01:04