nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 07:49


Dizel autó üzemeltetéssel kapcsolatos legfontosabb, szabályok


1. Közepes és hosszabb használat után, a leállítással várni kell !!!
2. Olaj csere legalább 10-11 ezer kilométerenként, minden második alkalommal JÓ MINŐSÉGŰ üzemanyag szűrő cseréje erősen javasolt.
3. Száraz időszakban erősen poros helyen történő használat után a légszűrő csere erősen javasolt.
4. ELVIEKBEN a kartergáz szűrőt is célszerű lenne minden második olajcsere ciklusnál cserélni.
5. Üzemanyag minősége CR motor esetében nagyon fontos !!!
6. Na és persze az alap dolgok hogy hidegen nem ütjük vágjuk az autót.
7 Motorolaj jó minőségű legyen





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 25. hétfő, 09:04

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 07:14


compact írta:
nickname írta:
compact írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
compact írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...


Már megint egy elvakult okostojás!



de ha egyszer igaza van...
akkor jó egy dízel, ha valakihez újonnan kerül, akkor valüószínű, jó eély van arra, egy fanatikus esetében, hogy 300ezret gond nélkül elmegy.


Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!





Az előző e46 sedanomba most van 347 ezer kilométer, gyári turbóval, és egy CR porlasztót kellet cserélni + vízpumpa és termoszát.

a jelenlegiben 220 ezr kilométer van, még semmi nem utal arra hogy gond lenne vele.


Gondolom te is 0km-el vetted és holt biztos vagy abban, hogy nem is volt eddig sosem hozzányúlva!
A ki tud nagyobbat mondani estével szórakoztassa itt egymást az a pár ember akinek most hirtelen mindenkinek 300e km feletti hibátlan dízel autója lett!
Szerintem minden BMW szerelő lehúzhatja a rolót, mert itt minden autó hibátlan!



mindkét autó 100% ban ellenőrizhető szerviz múltál rendelkezik, azért bátorkodtam a saját esetemet felhozni példának.

Persze hogy rengeteg szar van belőlük, mert a nagy része már szétfutotta a lelkét a második harmadik vagy sokadik gazdák meg ütötték vágták vagy szartak a szervizelésre.

Ezért szar a dízelek nagy százaléka. "nameg azért előfordulnak konstrukciós hibák is.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 06:39


compact írta:
nickname írta:
compact írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
compact írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...


Már megint egy elvakult okostojás!



de ha egyszer igaza van...
akkor jó egy dízel, ha valakihez újonnan kerül, akkor valüószínű, jó eély van arra, egy fanatikus esetében, hogy 300ezret gond nélkül elmegy.


Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!





Az előző e46 sedanomba most van 347 ezer kilométer, gyári turbóval, és egy CR porlasztót kellet cserélni + vízpumpa és termoszát.

a jelenlegiben 220 ezr kilométer van, még semmi nem utal arra hogy gond lenne vele.


Gondolom te is 0km-el vetted és holt biztos vagy abban, hogy nem is volt eddig sosem hozzányúlva!
A ki tud nagyobbat mondani estével szórakoztassa itt egymást az a pár ember akinek most hirtelen mindenkinek 300e km feletti hibátlan dízel autója lett!
Szerintem minden BMW szerelő lehúzhatja a rolót, mert itt minden autó hibátlan!



Az a szerelő akihez én is viszem a vasam azt mondta, szereti a munkáját, most már van neve a szakmában szereti a pénzt is jól megy neki, ezért nem mond le senkit semmilyen munkát. Ha reggel 3/4 6-kor oda mész hozzá, már akkor egy motortérből bújik elő.
A legtöbb amit szerel az dízel, sokkal ritkább a benyás, de nem azért mert azokkal több a gond, hanem mert több fut belőlük.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 21:11


nickname írta:
compact írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
compact írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...


Már megint egy elvakult okostojás!



de ha egyszer igaza van...
akkor jó egy dízel, ha valakihez újonnan kerül, akkor valüószínű, jó eély van arra, egy fanatikus esetében, hogy 300ezret gond nélkül elmegy.


Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!





Az előző e46 sedanomba most van 347 ezer kilométer, gyári turbóval, és egy CR porlasztót kellet cserélni + vízpumpa és termoszát.

a jelenlegiben 220 ezr kilométer van, még semmi nem utal arra hogy gond lenne vele.


Gondolom te is 0km-el vetted és holt biztos vagy abban, hogy nem is volt eddig sosem hozzányúlva!
A ki tud nagyobbat mondani estével szórakoztassa itt egymást az a pár ember akinek most hirtelen mindenkinek 300e km feletti hibátlan dízel autója lett!
Szerintem minden BMW szerelő lehúzhatja a rolót, mert itt minden autó hibátlan!



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 21:11


nickname írta:
compact írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
compact írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...


Már megint egy elvakult okostojás!



de ha egyszer igaza van...
akkor jó egy dízel, ha valakihez újonnan kerül, akkor valüószínű, jó eély van arra, egy fanatikus esetében, hogy 300ezret gond nélkül elmegy.


Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!





Az előző e46 sedanomba most van 347 ezer kilométer, gyári turbóval, és egy CR porlasztót kellet cserélni + vízpumpa és termoszát.

a jelenlegiben 220 ezr kilométer van, még semmi nem utal arra hogy gond lenne vele.


Én meg a 0 km-esen vásárolt gépemben 234e km-nél gyűrűket cseréltettem, mert anyaghiba folytán a 4-es hengerben kilágyult egy gyűrű. Na arra hogy lehet vigyázni, nagyokosok???

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 21:08


compact írta:
"500e-ig nem volt gond"
Ezt sztem nevezzük ki a hónap viccének!
Amúgy honnan vagy ilyen biztos abban pl, hogy sosem volt hozzányúlva az adagolódhoz és egyéb üzemanyag ellátó rendszerelemhez az autódban?
De tegyük fel, hogy tényleg így van, de ha eddig nem kellett és használod is az autót, akkor majd neked kellesz hozzányúlni!
Több 100 komoly vállalkozás épül csak arra az országban, hogy VP44-et meg CR rendszereket javítanak és nem kicsit mennek jól!
A dízel fórumok tele vannak problémákkal és hülye kérdésekkel és segítségkérésekkel, hogy ez meg az a baj, amikor meg ilyen kényes kérdéshez jutunk akkor érdekes, hogy mindenkinek hibátlan autója van!



Ha majd hozzá kell nyúlni, hozzányúlok. (szerelő a szakmám) Persze, hogy sokan élnek ebből. Megveszik a Német autókat (évi 50e km futással) 5 évesen 70e-el az órájában, úgy hogy 20e km-t megy minden szerviz között. A "balkánon" sokan taxiként üzemeltetik ezeket az autókat nagyobb hibák nélkül.
Szerintem itt a fórumon is van olyan aki újként vette az autóját. (remélem beszámol ő is a tapasztalatairól). Láttam én is keveset futott autót komoly hibával (igaz nem BMW-t), de ott is kiderült, hogy a tulaj hibájából ment tönkre.
Amit én mentem vele, nekem már megérte a diesel. Ha egyszer csere lesz, az is diesel lesz. (pedig volt több benzines autóm is)



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 21:00


compact írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
compact írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...


Már megint egy elvakult okostojás!



de ha egyszer igaza van...
akkor jó egy dízel, ha valakihez újonnan kerül, akkor valüószínű, jó eély van arra, egy fanatikus esetében, hogy 300ezret gond nélkül elmegy.


Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!





Az előző e46 sedanomba most van 347 ezer kilométer, gyári turbóval, és egy CR porlasztót kellet cserélni + vízpumpa és termoszát.

a jelenlegiben 220 ezr kilométer van, még semmi nem utal arra hogy gond lenne vele.



MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 20:56


hancurozo írta:
Bulll85 írta:
compact írta:

Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!





szerintem is drágább dízelt fenntartani ,meg a városi fogyasztással semmit sem nyerek ott 8l kb.De nyugtat kicsit az,hogy a motor az egyetlen szinte ami hibátlan a kocsi.Ex tulaj,sokat költött rá,meg én is költségekkel kezdtem adagoló......


Az enyém nem CR. Nem 0km-el vettem. Bontatlan a motor, lendkerék, adagoló. Igaz, cseréltem én is légtömegmérőt, lengéscsillapítót, lengőkart, sőt EWS-t is. (de szerintem ezek nem tipikus diesel hibák) Nem élek álomvilágban, de van aki újként vette a kocsit és 500e-ig nem volt gond. Sokan elhiszik, hogy megkímélt kevés km-es autót vettek. (természetesen ellenőrzött előélettel)
És mivel fogyasztás. Csak országúton használom, de az 1.4 H astra 1,5-2l-el többet eszik (tankolás és nem BC adat) azonos úton. (normál közlekedés, és nem a cammogós kigurítós) Jöhetnek a benzines fogyasztások 6,5-7l-ről, csak számomra hihetetlen, ha az astra nem vihető le 6,5 alá.(viszont soknak találom a sokak által mért diesel fogyasztást) Én a saját tapasztalatomat írom le.


A tiéd más tészta, nem CR. Ott még a dízelnek dízel fogyasztása van és amúgy se hasonlítsunk egy Opelt egy BMW-hez, annál az 1.4 ecotec 8l alatt nem eszik.



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 20:54


hancurozo írta:
compact írta:
b_imi írta:
hancurozo írta:
Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Szerintem is ez a lényeg.


Hány km megy az autódba 1 év alatt és milyen körülmények között?



min. 30-35e. Normál napi használat országúton, de hetente egyszer meghajtom. (ha külföldre megyek, akkor sem használok pályát)


"500e-ig nem volt gond"
Ezt sztem nevezzük ki a hónap viccének!
Amúgy honnan vagy ilyen biztos abban pl, hogy sosem volt hozzányúlva az adagolódhoz és egyéb üzemanyag ellátó rendszerelemhez az autódban?
De tegyük fel, hogy tényleg így van, de ha eddig nem kellett és használod is az autót, akkor majd neked kellesz hozzányúlni!
Több 100 komoly vállalkozás épül csak arra az országban, hogy VP44-et meg CR rendszereket javítanak és nem kicsit mennek jól!
A dízel fórumok tele vannak problémákkal és hülye kérdésekkel és segítségkérésekkel, hogy ez meg az a baj, amikor meg ilyen kényes kérdéshez jutunk akkor érdekes, hogy mindenkinek hibátlan autója van!




MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 20:52


compact írta:
b_imi írta:
hancurozo írta:
Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Szerintem is ez a lényeg.


Hány km megy az autódba 1 év alatt és milyen körülmények között?



300e-nél még semmi gond? Melyik szíjtárcsa bírt ki 300e-t? Kettős tömegű, injektor, szívósor? Lehet ha valaki heti 3-szor megteszi oda vissza Köln-Budapest távot, akkor elmegy gond nélkül 300e-t, de erre is találták ki, de itt nem ez a jellemző...




hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 20:43


compact írta:
b_imi írta:
hancurozo írta:
Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Szerintem is ez a lényeg.


Hány km megy az autódba 1 év alatt és milyen körülmények között?



min. 30-35e. Normál napi használat országúton, de hetente egyszer meghajtom. (ha külföldre megyek, akkor sem használok pályát)

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 20:38


Bulll85 írta:
compact írta:

Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!





szerintem is drágább dízelt fenntartani ,meg a városi fogyasztással semmit sem nyerek ott 8l kb.De nyugtat kicsit az,hogy a motor az egyetlen szinte ami hibátlan a kocsi.Ex tulaj,sokat költött rá,meg én is költségekkel kezdtem adagoló......


Az enyém nem CR. Nem 0km-el vettem. Bontatlan a motor, lendkerék, adagoló. Igaz, cseréltem én is légtömegmérőt, lengéscsillapítót, lengőkart, sőt EWS-t is. (de szerintem ezek nem tipikus diesel hibák) Nem élek álomvilágban, de van aki újként vette a kocsit és 500e-ig nem volt gond. Sokan elhiszik, hogy megkímélt kevés km-es autót vettek. (természetesen ellenőrzött előélettel)
És mivel fogyasztás. Csak országúton használom, de az 1.4 H astra 1,5-2l-el többet eszik (tankolás és nem BC adat) azonos úton. (normál közlekedés, és nem a cammogós kigurítós) Jöhetnek a benzines fogyasztások 6,5-7l-ről, csak számomra hihetetlen, ha az astra nem vihető le 6,5 alá.(viszont soknak találom a sokak által mért diesel fogyasztást) Én a saját tapasztalatomat írom le.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 20:24


b_imi írta:
hancurozo írta:
Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Szerintem is ez a lényeg.


Hány km megy az autódba 1 év alatt és milyen körülmények között?



Bulll85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Bulll85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 20:21


compact írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
compact írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...


Már megint egy elvakult okostojás!



de ha egyszer igaza van...
akkor jó egy dízel, ha valakihez újonnan kerül, akkor valüószínű, jó eély van arra, egy fanatikus esetében, hogy 300ezret gond nélkül elmegy.


Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!





szerintem is drágább dízelt fenntartani ,meg a városi fogyasztással semmit sem nyerek ott 8l kb.De nyugtat kicsit az,hogy a motor az egyetlen szinte ami hibátlan a kocsi.Ex tulaj,sokat költött rá,meg én is költségekkel kezdtem adagoló......

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 20:12


hancurozo írta:
YELLOW írta:
compact írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...


Már megint egy elvakult okostojás!



de ha egyszer igaza van...
akkor jó egy dízel, ha valakihez újonnan kerül, akkor valüószínű, jó eély van arra, egy fanatikus esetében, hogy 300ezret gond nélkül elmegy.


Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 24. vasárnap, 20:15