- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2019. október 18. péntek, 22:01
Krapulax6 írta:YELLOW írta:Krapulax6 írta:YELLOW írta:Krapulax6 írta:YELLOW írta:Krapulax6 írta:YELLOW írta:Krapulax6 írta:YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.
Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!
erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...
Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.
hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.
Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.
diag sem mindig utal rá, ha nincs konkrét hiba. múltkor félre vitt, vagyis nem mutatott rossz értéket, csak a légtömegmérőre. közben az IC csöve szét volt nyílva. ki lett cserélve a légtömegmérő, de legalább már jó értéket mutatott, csak keveset. de közben kiderült a sérülés.
A sajatodon?Hibajelenseg mi volt?
dehogy saját... nekem nincs IC (intercooler)
nem ment, sokat fogyasztott. 3000 felett nem sokkal megállt a tudomány. lehúzott légtömegmérővel ment, de füstölt, okádta a füstöt. de erről írtam szerintem. az is gond volt, hogy én mondtam a srácnak nézzen át minden csövet. aztán elhittem, hogy alapos volt. közben nem. de a légtömegmérő lehet a túlzott tisztítás miatt ment tönkre. mert azt mondta ha megtisztította egy darabig jó volt. mondom lehet a turbó felől olajat kap. EGR szelepet levettük, csöveket átnéztük. ja és a szűrő is olajos volt nagyon ahogy a szívósorba csatlakozott. de nem volt se kokszos, se olajos a rendszer fura mód.
Ja joovan...muszereszkent en nem az intercoolerre gondoltam hanem az aramkori elemre
sejtettem. csak már lusta voltam kiírni.