« előző123következő »
YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. október 18. péntek, 22:01


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.


diag sem mindig utal rá, ha nincs konkrét hiba. múltkor félre vitt, vagyis nem mutatott rossz értéket, csak a légtömegmérőre. közben az IC csöve szét volt nyílva. ki lett cserélve a légtömegmérő, de legalább már jó értéket mutatott, csak keveset. de közben kiderült a sérülés.


A sajatodon?Hibajelenseg mi volt?


dehogy saját... nekem nincs IC (intercooler)
nem ment, sokat fogyasztott. 3000 felett nem sokkal megállt a tudomány. lehúzott légtömegmérővel ment, de füstölt, okádta a füstöt. de erről írtam szerintem. az is gond volt, hogy én mondtam a srácnak nézzen át minden csövet. aztán elhittem, hogy alapos volt. közben nem. de a légtömegmérő lehet a túlzott tisztítás miatt ment tönkre. mert azt mondta ha megtisztította egy darabig jó volt. mondom lehet a turbó felől olajat kap. EGR szelepet levettük, csöveket átnéztük. ja és a szűrő is olajos volt nagyon ahogy a szívósorba csatlakozott. de nem volt se kokszos, se olajos a rendszer fura mód.


Ja joovan...muszereszkent en nem az intercoolerre gondoltam hanem az aramkori elemre


sejtettem. csak már lusta voltam kiírni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2019. október 18. péntek, 21:39


YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.


diag sem mindig utal rá, ha nincs konkrét hiba. múltkor félre vitt, vagyis nem mutatott rossz értéket, csak a légtömegmérőre. közben az IC csöve szét volt nyílva. ki lett cserélve a légtömegmérő, de legalább már jó értéket mutatott, csak keveset. de közben kiderült a sérülés.


A sajatodon?Hibajelenseg mi volt?


dehogy saját... nekem nincs IC (intercooler)
nem ment, sokat fogyasztott. 3000 felett nem sokkal megállt a tudomány. lehúzott légtömegmérővel ment, de füstölt, okádta a füstöt. de erről írtam szerintem. az is gond volt, hogy én mondtam a srácnak nézzen át minden csövet. aztán elhittem, hogy alapos volt. közben nem. de a légtömegmérő lehet a túlzott tisztítás miatt ment tönkre. mert azt mondta ha megtisztította egy darabig jó volt. mondom lehet a turbó felől olajat kap. EGR szelepet levettük, csöveket átnéztük. ja és a szűrő is olajos volt nagyon ahogy a szívósorba csatlakozott. de nem volt se kokszos, se olajos a rendszer fura mód.


Ja joovan...muszereszkent en nem az intercoolerre gondoltam hanem az aramkori elemre

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. október 18. péntek, 21:31


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.


diag sem mindig utal rá, ha nincs konkrét hiba. múltkor félre vitt, vagyis nem mutatott rossz értéket, csak a légtömegmérőre. közben az IC csöve szét volt nyílva. ki lett cserélve a légtömegmérő, de legalább már jó értéket mutatott, csak keveset. de közben kiderült a sérülés.


A sajatodon?Hibajelenseg mi volt?


dehogy saját... nekem nincs IC (intercooler)
nem ment, sokat fogyasztott. 3000 felett nem sokkal megállt a tudomány. lehúzott légtömegmérővel ment, de füstölt, okádta a füstöt. de erről írtam szerintem. az is gond volt, hogy én mondtam a srácnak nézzen át minden csövet. aztán elhittem, hogy alapos volt. közben nem. de a légtömegmérő lehet a túlzott tisztítás miatt ment tönkre. mert azt mondta ha megtisztította egy darabig jó volt. mondom lehet a turbó felől olajat kap. EGR szelepet levettük, csöveket átnéztük. ja és a szűrő is olajos volt nagyon ahogy a szívósorba csatlakozott. de nem volt se kokszos, se olajos a rendszer fura mód.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2019. október 18. péntek, 21:26


YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.


diag sem mindig utal rá, ha nincs konkrét hiba. múltkor félre vitt, vagyis nem mutatott rossz értéket, csak a légtömegmérőre. közben az IC csöve szét volt nyílva. ki lett cserélve a légtömegmérő, de legalább már jó értéket mutatott, csak keveset. de közben kiderült a sérülés.



A sajatodon?Hibajelenseg mi volt?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. október 18. péntek, 21:07


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.


diag sem mindig utal rá, ha nincs konkrét hiba. múltkor félre vitt, vagyis nem mutatott rossz értéket, csak a légtömegmérőre. közben az IC csöve szét volt nyílva. ki lett cserélve a légtömegmérő, de legalább már jó értéket mutatott, csak keveset. de közben kiderült a sérülés.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2019. október 18. péntek, 20:14


YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. október 18. péntek, 20:03


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2019. október 18. péntek, 19:46


YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...



Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. október 18. péntek, 19:41


Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2019. október 18. péntek, 19:33


YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.




Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. október 18. péntek, 19:33

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. október 05. szombat, 15:45


No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2019. július 24. szerda, 16:46


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
sutius írta: köszönöm, megyek le is kapom a kesztyütartót
és a relét csak egyszerüen kihuzom?



nézd meg, hogy gyújtás ráadásnál kattan-e. ujjadat rárakod lehet érezni, de hallani is lehet.
nem szedtem még ki onnan relét, de szerintem látni, hogy jön ki. fülek fogják szerintem.


ha kivetted és mérni akarod, akkor mérd meg:
- két 87-es lábat, össze kell sípoltatni, sípolnia kell.
- 30 és 87 ne sípoljon (ez az alapállapot)
- 85 és 86 között mérj ellenállást
- 85 és 86 kapcsolj 12V-ot (így behúz a relé, ha jó), akkor mérj rövidzárat, sípolást, a 30 és 87 között. ha nem sípol, akkor tedd ellenállás mérésbe, valószínű túl nagy ellenállás van, azaz az érintkező pogácsák beégtek. ha nem kattan a 12V-ra, akkor be sem húz a relé. szintén rossz.

Szia.Kimértem én is és a 30 és 87 közöt nem sípol viszont ellenállása semmi nincs,az jó vagy rossz?


vagy épp túl nagy és nem méri meg. nem mindegy. de van rajta 12V úgy méred? Mert ha igen és nincs semmi, akkor nem húz be a tekercs.
ha van másik olyan színű relé, akkor próba képen tedd be azt a helyére.

Ok.Felcseréltem egy másikra viszont nincs az a blutty hang amikor a gyújtást ráteszed párat röffent de nem jut áram a pumpához csak a szintjelzőhöz.Az nem lehet hogy az átemelőszivattyúm nem dolgozik? Valami nem kóser,ráadásul van egy légtömegmérő hiba is ami törölhető de visszadobálja...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. július 24. szerda, 16:01


John írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
sutius írta: köszönöm, megyek le is kapom a kesztyütartót
és a relét csak egyszerüen kihuzom?



nézd meg, hogy gyújtás ráadásnál kattan-e. ujjadat rárakod lehet érezni, de hallani is lehet.
nem szedtem még ki onnan relét, de szerintem látni, hogy jön ki. fülek fogják szerintem.


ha kivetted és mérni akarod, akkor mérd meg:
- két 87-es lábat, össze kell sípoltatni, sípolnia kell.
- 30 és 87 ne sípoljon (ez az alapállapot)
- 85 és 86 között mérj ellenállást
- 85 és 86 kapcsolj 12V-ot (így behúz a relé, ha jó), akkor mérj rövidzárat, sípolást, a 30 és 87 között. ha nem sípol, akkor tedd ellenállás mérésbe, valószínű túl nagy ellenállás van, azaz az érintkező pogácsák beégtek. ha nem kattan a 12V-ra, akkor be sem húz a relé. szintén rossz.

Szia.Kimértem én is és a 30 és 87 közöt nem sípol viszont ellenállása semmi nincs,az jó vagy rossz?


vagy épp túl nagy és nem méri meg. nem mindegy. de van rajta 12V úgy méred? Mert ha igen és nincs semmi, akkor nem húz be a tekercs.
ha van másik olyan színű relé, akkor próba képen tedd be azt a helyére.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2019. július 24. szerda, 14:14


YELLOW írta:
YELLOW írta:
sutius írta: köszönöm, megyek le is kapom a kesztyütartót
és a relét csak egyszerüen kihuzom?



nézd meg, hogy gyújtás ráadásnál kattan-e. ujjadat rárakod lehet érezni, de hallani is lehet.
nem szedtem még ki onnan relét, de szerintem látni, hogy jön ki. fülek fogják szerintem.


ha kivetted és mérni akarod, akkor mérd meg:
- két 87-es lábat, össze kell sípoltatni, sípolnia kell.
- 30 és 87 ne sípoljon (ez az alapállapot)
- 85 és 86 között mérj ellenállást
- 85 és 86 kapcsolj 12V-ot (így behúz a relé, ha jó), akkor mérj rövidzárat, sípolást, a 30 és 87 között. ha nem sípol, akkor tedd ellenállás mérésbe, valószínű túl nagy ellenállás van, azaz az érintkező pogácsák beégtek. ha nem kattan a 12V-ra, akkor be sem húz a relé. szintén rossz.

Szia.Kimértem én is és a 30 és 87 közöt nem sípol viszont ellenállása semmi nincs,az jó vagy rossz?



sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. december 29. kedd, 13:37


Megvolt a szivattyú csere és pöccre indult

« előző123következő »