Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. március 14. péntek, 16:12


nickname írta:
Én is zártam már bele, és akkor mi van ? miért kell mindig a legrosszabbra gondolni


Mármint mindkettőt egyszerre?

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 14. péntek, 16:10


Pocses írta:
kicsi1987 írta:
Tano írta:
kicsi1987 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy sikeresen bezártam a kocsim csomagtartójába mind két kulcsomat... Valakinek valami ötlete, hogyan bírnám kinyitni a csomagtartót, hogy a kulcsomhoz jussak?

Esetleg ha betöröm az első üveget, és megnyomom a központi zár nyitás gombját, akkor az gyújtás nélkül is nyitja majd az ajtókat?

Előre is Köszi a Válaszokat


1. Attól hogy több helyre beírod nem fogsz elöbb választ kapni, de legalább összezavarsz másokat.

2. Szerintem ne törd ki az üveget, az ajtókeretet ki tudod felül feszíteni annyira, hogy be tudj nyúlni valamivel akár az ajtónyitóhoz, akár a zárnyitás gombjához. A gomb műkszik gyújtás nélkül is.



Beakasztottam egy drótot a kilincsbe, meghúztam a kilincset teljesen, de nem nyitódott ki a zár... valakinek valami ötlet?


Mi ez kérem, hogyan lopjunk autót? Hogy lehet mindkettő kulcsot bezárni????? Már bocsi de tömegközlekedéssel kellene járnod.
Ja és nyugodtan meglehet sértődni!


Én is zártam már bele, és akkor mi van ? miért kell mindig a legrosszabbra gondolni



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz kicsi1987

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. március 14. péntek, 14:54


Pocses írta:
kicsi1987 írta:
Tano írta:
kicsi1987 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy sikeresen bezártam a kocsim csomagtartójába mind két kulcsomat... Valakinek valami ötlete, hogyan bírnám kinyitni a csomagtartót, hogy a kulcsomhoz jussak?

Esetleg ha betöröm az első üveget, és megnyomom a központi zár nyitás gombját, akkor az gyújtás nélkül is nyitja majd az ajtókat?

Előre is Köszi a Válaszokat


1. Attól hogy több helyre beírod nem fogsz elöbb választ kapni, de legalább összezavarsz másokat.

2. Szerintem ne törd ki az üveget, az ajtókeretet ki tudod felül feszíteni annyira, hogy be tudj nyúlni valamivel akár az ajtónyitóhoz, akár a zárnyitás gombjához. A gomb műkszik gyújtás nélkül is.


Beakasztottam egy drótot a kilincsbe, meghúztam a kilincset teljesen, de nem nyitódott ki a zár... valakinek valami ötlet?


Mi ez kérem, hogyan lopjunk autót? Hogy lehet mindkettő kulcsot bezárni????? Már bocsi de tömegközlekedéssel kellene járnod.
Ja és nyugodtan meglehet sértődni!


Valami értelmes választ kaphatok?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. március 14. péntek, 14:41


kicsi1987 írta:
Tano írta:
kicsi1987 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy sikeresen bezártam a kocsim csomagtartójába mind két kulcsomat... Valakinek valami ötlete, hogyan bírnám kinyitni a csomagtartót, hogy a kulcsomhoz jussak?

Esetleg ha betöröm az első üveget, és megnyomom a központi zár nyitás gombját, akkor az gyújtás nélkül is nyitja majd az ajtókat?

Előre is Köszi a Válaszokat


1. Attól hogy több helyre beírod nem fogsz elöbb választ kapni, de legalább összezavarsz másokat.

2. Szerintem ne törd ki az üveget, az ajtókeretet ki tudod felül feszíteni annyira, hogy be tudj nyúlni valamivel akár az ajtónyitóhoz, akár a zárnyitás gombjához. A gomb műkszik gyújtás nélkül is.


Beakasztottam egy drótot a kilincsbe, meghúztam a kilincset teljesen, de nem nyitódott ki a zár... valakinek valami ötlet?


Mi ez kérem, hogyan lopjunk autót? Hogy lehet mindkettő kulcsot bezárni????? Már bocsi de tömegközlekedéssel kellene járnod.
Ja és nyugodtan meglehet sértődni!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz kicsi1987

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. március 14. péntek, 12:22


Tano írta:
kicsi1987 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy sikeresen bezártam a kocsim csomagtartójába mind két kulcsomat... Valakinek valami ötlete, hogyan bírnám kinyitni a csomagtartót, hogy a kulcsomhoz jussak?

Esetleg ha betöröm az első üveget, és megnyomom a központi zár nyitás gombját, akkor az gyújtás nélkül is nyitja majd az ajtókat?

Előre is Köszi a Válaszokat


1. Attól hogy több helyre beírod nem fogsz elöbb választ kapni, de legalább összezavarsz másokat.

2. Szerintem ne törd ki az üveget, az ajtókeretet ki tudod felül feszíteni annyira, hogy be tudj nyúlni valamivel akár az ajtónyitóhoz, akár a zárnyitás gombjához. A gomb műkszik gyújtás nélkül is.


Beakasztottam egy drótot a kilincsbe, meghúztam a kilincset teljesen, de nem nyitódott ki a zár... valakinek valami ötlet?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz kicsi1987

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. március 14. péntek, 12:21


Beakasztottam egy drótot a kilincsbe, meghúztam a kilincset teljesen, de nem nyitódott ki a zár... valakinek valami ötlet?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. március 14. péntek, 11:07


kicsi1987 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy sikeresen bezártam a kocsim csomagtartójába mind két kulcsomat... Valakinek valami ötlete, hogyan bírnám kinyitni a csomagtartót, hogy a kulcsomhoz jussak?

Esetleg ha betöröm az első üveget, és megnyomom a központi zár nyitás gombját, akkor az gyújtás nélkül is nyitja majd az ajtókat?

Előre is Köszi a Válaszokat


1. Attól hogy több helyre beírod nem fogsz elöbb választ kapni, de legalább összezavarsz másokat.

2. Szerintem ne törd ki az üveget, az ajtókeretet ki tudod felül feszíteni annyira, hogy be tudj nyúlni valamivel akár az ajtónyitóhoz, akár a zárnyitás gombjához. A gomb műkszik gyújtás nélkül is.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz kicsi1987

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. március 14. péntek, 08:58


Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy sikeresen bezártam a kocsim csomagtartójába mind két kulcsomat... Valakinek valami ötlete, hogyan bírnám kinyitni a csomagtartót, hogy a kulcsomhoz jussak?

Esetleg ha betöröm az első üveget, és megnyomom a központi zár nyitás gombját, akkor az gyújtás nélkül is nyitja majd az ajtókat?

Előre is Köszi a Válaszokat

gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. március 13. csütörtök, 20:35


hil írta:
gronholm írta: Sziasztok,

Sikerült lecserélni a "régi" E46 coupe-mat egy faceliftes M-esre. Minden ok a géppel egy dolog kivételével.

Az észrevett tünetek:

1. Alapjárat alacsony 600-700 de nem inog és szépen jár csak szerintem kicsit feljebb kéne lennie olyan 800-900 körül szerintem.

2. Sokat eszik. Tul sokat. 12.5 litert mutat a computer. Tudom BMW meg minden de ez sok az előző 318ci-m 8-10 körül megállt és nem tatás vezetés mellett.

3. Gondolkozik gázadásnál. Ezt ugy értem, hogy 3000-res fordulatig semmi. De abszolut. Utca végén van egy kis emelkedő és szinte padlógázt kell nyomni hogy felmenjen. Eléri a 3000-ret és szinte mint rakéta.

4. 60-70km/h 5.ben gázadásnál érezhető a dadogo hezitálása a motornak. Mintha nem tudná, hogy mit kell csinálni.

Kiolvastuk a hibát és KOPOGÁSERZEKELŐ SZENZOR 1-es és 2-es hibát dobott ki.
Műszerfalon természetesen semmi hiba nem utal semmire.


Motor nem kopog mint egy 2-es Golf 1.6d

Szinte nem is észrevehető a hiba alapjáraton csak ha beülsz és vezeted.

Csak azért merültem bele, hogy valami gáz van vele, mert az előző 318ci-m 1.9l kb 113 lóerejével jobban ment mint ez. Nem gondolkozott gázadásnál...stb

Bárkinek van használható ötlete szeretettel várom. Köszönöm

Szia!
Javaslom a kopogás érzékelő közös csatlakozójának széthúzását és össze tolását többször, kontakt sprayal kezelve. (a két szenzor ebben a csatlakozóban van közösítve)Talán elmúlik a baj, nálam legalábbis ez volt. A két kopogás érzékelő egyszerre ritkán romlik el. Az a csatlakozó igen rossz helyen van elérhetőség szempontjából. Az Általad felsorolt tünetek is a diag eredményt támasztják alá.

Ha szembe állsz az autóval, akkor a motor jobb oldalon található, illetve tapogatható ki.
hil





Köszönöm. Elég segítőkész válasznak tűnik. Hétvégén az első dolgom ez lesz. Ha tudok valamit írok neked.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. március 13. csütörtök, 20:13


gronholm írta: Sziasztok,

Sikerült lecserélni a "régi" E46 coupe-mat egy faceliftes M-esre. Minden ok a géppel egy dolog kivételével.

Az észrevett tünetek:

1. Alapjárat alacsony 600-700 de nem inog és szépen jár csak szerintem kicsit feljebb kéne lennie olyan 800-900 körül szerintem.

2. Sokat eszik. Tul sokat. 12.5 litert mutat a computer. Tudom BMW meg minden de ez sok az előző 318ci-m 8-10 körül megállt és nem tatás vezetés mellett.

3. Gondolkozik gázadásnál. Ezt ugy értem, hogy 3000-res fordulatig semmi. De abszolut. Utca végén van egy kis emelkedő és szinte padlógázt kell nyomni hogy felmenjen. Eléri a 3000-ret és szinte mint rakéta.

4. 60-70km/h 5.ben gázadásnál érezhető a dadogo hezitálása a motornak. Mintha nem tudná, hogy mit kell csinálni.

Kiolvastuk a hibát és KOPOGÁSERZEKELŐ SZENZOR 1-es és 2-es hibát dobott ki.
Műszerfalon természetesen semmi hiba nem utal semmire.


Motor nem kopog mint egy 2-es Golf 1.6d

Szinte nem is észrevehető a hiba alapjáraton csak ha beülsz és vezeted.

Csak azért merültem bele, hogy valami gáz van vele, mert az előző 318ci-m 1.9l kb 113 lóerejével jobban ment mint ez. Nem gondolkozott gázadásnál...stb

Bárkinek van használható ötlete szeretettel várom. Köszönöm

Szia!
Javaslom a kopogás érzékelő közös csatlakozójának széthúzását és össze tolását többször, kontakt sprayal kezelve. (a két szenzor ebben a csatlakozóban van közösítve)Talán elmúlik a baj, nálam legalábbis ez volt. A két kopogás érzékelő egyszerre ritkán romlik el. Az a csatlakozó igen rossz helyen van elérhetőség szempontjából. Az Általad felsorolt tünetek is a diag eredményt támasztják alá.

Ha szembe állsz az autóval, akkor a motor jobb oldalon található, illetve tapogatható ki.
hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 13. csütörtök, 20:15

gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. március 13. csütörtök, 19:15


Sziasztok,

Sikerült lecserélni a "régi" E46 coupe-mat egy faceliftes M-esre. Minden ok a géppel egy dolog kivételével.

Az észrevett tünetek:

1. Alapjárat alacsony 600-700 de nem inog és szépen jár csak szerintem kicsit feljebb kéne lennie olyan 800-900 körül szerintem.

2. Sokat eszik. Tul sokat. 12.5 litert mutat a computer. Tudom BMW meg minden de ez sok az előző 318ci-m 8-10 körül megállt és nem tatás vezetés mellett.

3. Gondolkozik gázadásnál. Ezt ugy értem, hogy 3000-res fordulatig semmi. De abszolut. Utca végén van egy kis emelkedő és szinte padlógázt kell nyomni hogy felmenjen. Eléri a 3000-ret és szinte mint rakéta.

4. 60-70km/h 5.ben gázadásnál érezhető a dadogo hezitálása a motornak. Mintha nem tudná, hogy mit kell csinálni.

Kiolvastuk a hibát és KOPOGÁSERZEKELŐ SZENZOR 1-es és 2-es hibát dobott ki.
Műszerfalon természetesen semmi hiba nem utal semmire.

Motor nem kopog mint egy 2-es Golf 1.6d

Szinte nem is észrevehető a hiba alapjáraton csak ha beülsz és vezeted.

Csak azért merültem bele, hogy valami gáz van vele, mert az előző 318ci-m 1.9l kb 113 lóerejével jobban ment mint ez. Nem gondolkozott gázadásnál...stb

Bárkinek van használható ötlete szeretettel várom. Köszönöm


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. március 06. csütörtök, 22:12


[quote="pomzi"]
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Az A oszlop belső takarója sehogy nem jön le. Teljesen bemegy a műszerfalhoz a takaró,valaki tud segíteni? Köszi



YouTube videó

Így könnyebb lesz! Köszi


Szia!

Egyebkent kijon a tetokarpit anelkul h leszedned az A oszlop takarot, csak a gumit kell a tetejen lefejteni kicsit es kicsuszik belole.

A B oszloptakarot pedig alul erosen megranthatod, ketoldalt tartja ket patent.




Szia! Köszi! Az a oszlop takarót le kell szednem alapból,mert be szeretném vezetni a plusz kábelt a térképolvasó lámpához és a fényre sötétedő tükörhöz! Jó,hogy megnéztem ezt a videot,mert majdnem letéptem... Akkor le kell szednem az airbag feliratú részt,ott pár csavar ki és kijön az A oszlop takaró. Ez most a lényeg A tetőkárpit is új és a B oszlopét is kiszedem,mert hátra is kell a plusz vezeték!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2014. március 06. csütörtök, 22:05


[quote="Bero"]
anubisz írta:
Bero írta: Az A oszlop belső takarója sehogy nem jön le. Teljesen bemegy a műszerfalhoz a takaró,valaki tud segíteni? Köszi



YouTube videó

Így könnyebb lesz! Köszi


Szia!

Egyebkent kijon a tetokarpit anelkul h leszedned az A oszlop takarot, csak a gumit kell a tetejen lefejteni kicsit es kicsuszik belole.

A B oszloptakarot pedig alul erosen megranthatod, ketoldalt tartja ket patent.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 06. csütörtök, 22:08

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. március 06. csütörtök, 22:04


Ja,hogy ezt csavar fogja... Még jó hogy nem kezdtem neki feszegetni! Ezt nem említette senki,nem volt ez olyan egyértelmű! Köszi még 1x

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. március 06. csütörtök, 21:57


[quote="anubisz"]
Bero írta: Az A oszlop belső takarója sehogy nem jön le. Teljesen bemegy a műszerfalhoz a takaró,valaki tud segíteni? Köszi



YouTube videó

Így könnyebb lesz! Köszi