státusz tamas11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2009. december 06. vasárnap, 19:32


Elõtte mostam le a kocsit (a motort nem) lehet, hogy valahol beázott?
Az akksit mennyi ideig kössem le, elég csak le-fel vagy várjak vele.
A gyári rádiót elvileg fel fogja ismerni, nem fog kódot kérni, van neki egyáltalán?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. december 06. vasárnap, 19:22


igen valószínûleg volt pillanatnyi hiba, amit tárolt... akksisaru levétel lehet segít, ha nem, akkor érdemes kiolvastatni a hibát, mert akkor komolyabb lehet a bibi

tamas11 írta: Sziasztok!

Kellene egy kis segítség.
Ma mikor jöttem haza egyszer csak kigyulladt az ASC lámpa, majd az EML és végül a motor diag lámpa. A kocsi ugyanúgy ment tovább nem tiltott semmi. Leálltam újraindítottam és az ASC meg az EML elaludt, de a motordiag lámpa azóta is ég. Nem igazán tudom, hogy most van valami hibája vagy csak egy pillanatnyi hibája volt a kipörgés gátlónak és ezt jegyezte meg és azért maradt égve. Akksi levétellel lehet törölni?
(320i 99-es automata)


státusz tamas11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2009. december 06. vasárnap, 18:55


Sziasztok!

Kellene egy kis segítség.
Ma mikor jöttem haza egyszer csak kigyulladt az ASC lámpa, majd az EML és végül a motor diag lámpa. A kocsi ugyanúgy ment tovább nem tiltott semmi. Leálltam újraindítottam és az ASC meg az EML elaludt, de a motordiag lámpa azóta is ég. Nem igazán tudom, hogy most van valami hibája vagy csak egy pillanatnyi hibája volt a kipörgés gátlónak és ezt jegyezte meg és azért maradt égve. Akksi levétellel lehet törölni?
(320i 99-es automata)

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. december 06. vasárnap, 18:24


Sky írta: Hello!
A bal elsõ lámpa melletti indexlámpa burája (sárga) egy kõfelverõdés következtében kissé megsérült és pókláb szerûen megrepedt kb. egy ötforintos nagyságban. (E46 2002 4ajtós) Lehet, hogy naiv kérdés, de lehet a burát külön cserélni, vagy az egész indexlámpát kell cserélni?
Korábban olvastam a itt a fórumon, hogy sokan a fehér (áttetszõ) búrára cserélték a sárgát, nincs valakinek ilyen elfekvõben? Nekem a sárga is tetszik. Székesfehérváron:
Próbáljak meg bontót?
Szerintetek átmegy így a mûszaki vizsgán?
Kösz a segítséget.


Vaterán folyamatos találni használt gyárit, idõnként 2000Ft/pár árban is, de szokott lenni új Bosch nem drágán.
hil

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. december 06. vasárnap, 18:08


Sky neked faceliftes a kocsid?
Ha igen, van hozzá fehér indexem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. december 06. vasárnap, 16:44


az index-et csak egybe lehet cserélni, annak a búrája szerintem nem jön le... mûszaki? anynira index-el nem foglalkoznak, ha a lámpán lenne, akkor már neccesebb, ha nem hiányzik belõle darab, akkor nem lesz gond
ha minden igaz Kasza mester székesfehérvári, ha nála nincs, akkor hol máshol?

Sky írta: Hello!
A bal elsõ lámpa melletti indexlámpa burája (sárga) egy kõfelverõdés következtében kissé megsérült és pókláb szerûen megrepedt kb. egy ötforintos nagyságban. (E46 2002 4ajtós) Lehet, hogy naiv kérdés, de lehet a burát külön cserélni, vagy az egész indexlámpát kell cserélni?
Korábban olvastam a itt a fórumon, hogy sokan a fehér (áttetszõ) búrára cserélték a sárgát, nincs valakinek ilyen elfekvõben? Nekem a sárga is tetszik. Székesfehérváron:
Próbáljak meg bontót?
Szerintetek átmegy így a mûszaki vizsgán?
Kösz a segítséget.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Sky

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2009. december 06. vasárnap, 16:27


Hello!
A bal elsõ lámpa melletti indexlámpa burája (sárga) egy kõfelverõdés következtében kissé megsérült és pókláb szerûen megrepedt kb. egy ötforintos nagyságban. (E46 2002 4ajtós) Lehet, hogy naiv kérdés, de lehet a burát külön cserélni, vagy az egész indexlámpát kell cserélni?
Korábban olvastam a itt a fórumon, hogy sokan a fehér (áttetszõ) búrára cserélték a sárgát, nincs valakinek ilyen elfekvõben? Nekem a sárga is tetszik. Székesfehérváron:
Próbáljak meg bontót?
Szerintetek átmegy így a mûszaki vizsgán?
Kösz a segítséget.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. december 06. vasárnap, 13:43


valaki tudna benne segíteni, hogy én is tudjam tesztelni a kocsimat
mert van laptopom és kíváncsi lennék a dolgokra.Mert mint tudjuk az idõ pénz és a szervízeseknek nincs rám, kocsimra idejük hogy tesztelgessék.Én meg "mérésbuzi" vagyok és szerintem megtalálom a hibát.
A kábelnek meg elég lenne a kapcsolási rajza.Ja meg a progik lelõhelyére amikre szükség lehet.
Félig meddig programozó vagyok és nem áll tõlem messze az elektronika építés sem meg van segítségem is tehát nem lenne nagy probléma.

Ha valaki tud benne segíteni nagyon örülnék.
Ha sikerülne egy mûködõt csinálni és másnak is szüksége lenne rá szívesen gyártok másnak is persze csak anyagáron.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 05. szombat, 19:31


kerezsijoc írta: a progi neve passz de linux alatt futott.DE egyébként korrigál alapjáraton de általában 0 áll és üresben fordulaton változtat.

Akkor azt ajánljátok,hogy ne dugozzamle az AGR-t ? Mit csinál még vele a computer ? Ha ledugózom kevesebbet fog enni? mert mint láttátok írtam, hogy zabál is a kicsike.
Ha van valakinek 320d autómatája közölne nekem egy VALÓS fogyasztási adatot,hogy tudjak mihez viszonyítani.


A program vsz DIS volt, de én még akkor se láttam korrekciós értéket 1000-es fordulat felett.

Az AGR-rõl már leírtam a véleményem, szerintem az úgy jó ahogy van, + nem akarom teleszórni a levegõt nitrogén dioxiddal.
-Nem hiszem, hogy kevesebbet enne az autó a dugózástól.

A fogyasztásról: a 10 liter szerintem sok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. december 05. szombat, 19:06


a progi neve passz de linux alatt futott.DE egyébként korrigál alapjáraton de általában 0 áll és üresben fordulaton változtat.

Akkor azt ajánljátok,hogy ne dugozzamle az AGR-t ? Mit csinál még vele a computer ? Ha ledugózom kevesebbet fog enni? mert mint láttátok írtam, hogy zabál is a kicsike.
Ha van valakinek 320d autómatája közölne nekem egy VALÓS fogyasztási adatot,hogy tudjak mihez viszonyítani.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 05. szombat, 14:12


kerezsijoc írta: de pont így volt bent ülten és az én kezemben volt a laptop alapjáraton nem korrigált fordulaton igen. Egyébként ezt azért néztük meg mert elõtte voltcserélve az egyik porlasztó csúcs és akkor alapjáraton 2.6 ot korrigát fordulaton pedig 4,8 és e föléugrott


Na ilyet se láttam még, pedig már diagoltam vagy 2-3 db diesel BMW-t.

Milyen program volt az?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 05. szombat, 14:11


Tiba írta: Nem vagyok nagy dízeles, de nem úgy szokták, hogy nem teljesen zárják le? valami pici lyukat hagynak rajta.


De, az is nagy szokás. És ezt is észreveszi a motorvezérlõ, csak relative kicsi az eltérés, és nem rendel hozzá hibakódot. Ettõl még a szabályozás nem lesz kerek....

Mivel a motorvezérlõ vezérli ki az AGR-t is, ezért azt várja a légtömegtõl, hogy változni fog + kap egy halom égésterméket amitõl csökken az égési hõmérséklet ergó teljesen más befecskendezési idõk és dózisok kellennek a motornak.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. december 05. szombat, 14:14

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. december 05. szombat, 14:08


de pont így volt bent ülten és az én kezemben volt a laptop alapjáraton nem korrigált fordulaton igen. Egyébként ezt azért néztük meg mert elõtte voltcserélve az egyik porlasztó csúcs és akkor alapjáraton 2.6 ot korrigát fordulaton pedig 4,8 és e föléugrott

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. december 05. szombat, 14:05


Nem vagyok nagy dízeles, de nem úgy szokták, hogy nem teljesen zárják le? valami pici lyukat hagynak rajta.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 05. szombat, 14:03


kerezsijoc írta: +még 1 dolog azt mondták, hogy az AGR szelepet érdemes lezárni, de minek?
Lezártuk azonnal elõjött a motorhiba, kiszedtük eltünt.

Miért is jó lezárni az agr-t? Azon kívûl,hogy a sok ganét nem szívja vissza?!


Biztos sokan nem fognak velem egyetérteni, de én nem dugóznám le.
Hiába lesz tisztább a motor, ha a motorvezérlõ tudja, hogy vakami nem oké a légtömeg körül, és még azt is kiszámolja, hogy vsz AGR vakolás van a háttérben. Büntibõl elvesz egy kis motorteljesítményt párezer km után, és még az adaptációt is megborítja egy kicsit.

De ez az én véleményem.