kabec
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kabec

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2010. augusztus 20. péntek, 09:15


Hy all! Gázadás után, ha felengedem a pedált a motortérből erőteljes "huh"-hogás hallatszik, szabályosan mintha bagoly lenne, nem rég volt cserélve intercoolernél egy gumi könyök mert szét volt szakadva. Szerintetek mi lehet a baj?! a turbón meddig bírja még?!

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. augusztus 17. kedd, 17:29


YELLOW írta:
bbali81 írta:
Egy ilyet pattints bele ártani nem fog.
http://www.olajshop.hu/termeke...3l/details


de ezt most hogy? olajcsere előtt kell belerakni, vagy utána a friss olajhoz? mert a leírásnál elég hülyén van megfogalmazva, amiből pont ez nem derül ki... leírja, hogy öntsük hozzá, és járassuk üzemmelegre a motort... és hogy minden olajcsere alkalmával érdemes... az első része arra utal, hogy leengedés előtt (üzemmeleg), a másik része meg arra, amikor friss olaj kerül bele



Szeva Yellow,

Régi e36-os verdám 1.6i hidrotőkés lett. Arra, hogy mikor kell beleönteni ezt a löttyöt leginkább akkor mikor beszarik a hidrotőke Nekem az volt a tünet, hogy csattogott alapjáraton majd emelve a fordulatot jobban és 2500-3000 fordulaton nem majd 1-2 perc után megint csattogott.
Beleöntöttük és kb 1500-2000 km-ert mentem és helyrejött utánna nem csinálta... úgyhogy használ ez a cucc. Persze nem lehet általánosítani.

üdv

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. augusztus 17. kedd, 17:14


bbali81 írta:
hancurozo írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Ma ahogy beindítottam az autót hidegen,indítás után néha elhalgatott a csattogás 2-3 másodpercre,aztán felerősödött megint,kb. 10másodpercre rá fele olyan hangos lett mint volt.Na kicsit "megörültem" mert arra következtettem ebből én is,hogy csak a hidrotőke,elgurultam egy ismerőshöz,ő is egyből azt mondta rá,hogy hidrotőke.Ami még most változott,hogy 3000-es fordulat felett szinte elhallgat teljesen.


Én azért megméretném az olajnyomást is, nehogy az tréfáljon meg. (drága móka tud lenni, és a mérés nem kerül olyan sokba.)


Egy ilyet pattints bele ártani nem fog.
http://www.olajshop.hu/termeke...3l/details


Az olajnyomás rendben van,ez már biztos.Ezt az adalékot lehet kipróbálom,bár én sem egészen értem...más hasonló adalékokat mint pl. "motortisztító",nem is szabad használni terhelés alatt.Valahogy nem bízom benne,de hátha.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. augusztus 17. kedd, 15:34


InsectKiller írta: Azért köszönöm, ez is valami!
Ez a túlmelegedés ez jó ötlet, de tavaly nyáron görögben nyaralt a gép és nem produkált ilyet...
Hát el kell h vigyem a műszerész ismihez!


attól, hogy tavaly nem volt vele semmi az nem jelent semmit... az a gáz, a mostani kondikat vagy bármely alkatrészt, akár egy ellenállás, 3-5 évre gyártanak, sőt a nagyon kínaiakat még kevesebb ideig. egy kondi főleg ha az terhelve is van, egyidő után kiszárad...pl tápegységekben amikor hallod, hogy sípol... tehát lehet ez a modul tápjában lévő kondi is... egy műszerés ha van hozzá való spríy, kapásból megmondja melyik kondi vagy alkatrész melegszik.


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. augusztus 17. kedd, 15:28


Azért köszönöm, ez is valami!
Ez a túlmelegedés ez jó ötlet, de tavaly nyáron görögben nyaralt a gép és nem produkált ilyet...
Hát el kell h vigyem a műszerész ismihez!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. augusztus 17. kedd, 15:14


kempelen írta:
InsectKiller írta:
InsectKiller írta: Sziasztok!
Újra rádiós navis gondok vannak nálam, vagyis még mindig. Szóval amikor beszámoltam, hogy rossz, az is volt!
De másnap reggel, ahogy beültünk a gépbe, mintha mi sem történt volna működött. Megálltunk, leállítottuk negyed órára a szerkezetet és amikor újra gyújtást adtam, már nem működött. Hazajöttünk beálltunk a garázsba és pár óra elteltével megint jó volt. Utána újra indításnál megint nem. Ma megint működött reggel amikor beültem kiálltam h lemosom. Amikor végeztem és álltam be, már megint nem működött. Szétkaptam húzogattam a kábeleket befújtam WD-40el amit csak kell, majd összedugtam.Semmi. Majd a 3. összedugásnál megszólalt. Elgurultam vele, bömböltettem majd leállítom. Ebédeltünk, elindultunk a városba és végig úgy közlekedtünk, hogy nem szólt. Most megint szétkaptam és a 3. összedugásra megint megszólalt!
Na most erre milyen magyarázat van? Mert ezt nem nevezném hibának és jelenség!


Erre még mindig senki semmit nem tud mondani ami hasznos volna?
Már nagyon idegesítő a dolog! Már nem fúj meleget a gép, de most nagy a csönd!


Az a baj Insect, hogy így látatlanban is olyat produkál, amit élőben is nehéz meghatározni/megtalálni nem még így neten. Innét csak az abszolút találgatás vagy ráolvasás megy, de most vagy belül adta meg magát valami a rádiómodulodban vagy valami vezetékszakadásod lehet, ami rejtett. Mondjuk például valamelyik csatlakozó alatt, amit talán észre sem veszel...

Esetleg valami meggyengült forrasztás a rádiómodulban? Nem állítom, csak feltételezem...

Mivel elölről kapcsolgatod és ha a vezetékkel van a gond, akkor az lehet akár hátul is vagy elöl a fejegység csatlakozójánál...


vagy van benne valami hőszenzor, ami esetleg a végfokokat figyeli, esetleg egy kiszáradt kondi, ami túl melegszik. nekem a hosszabb állás után való bekapcsolás erre következtet számomra.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. augusztus 17. kedd, 15:07


InsectKiller írta:
InsectKiller írta: Sziasztok!
Újra rádiós navis gondok vannak nálam, vagyis még mindig. Szóval amikor beszámoltam, hogy rossz, az is volt!
De másnap reggel, ahogy beültünk a gépbe, mintha mi sem történt volna működött. Megálltunk, leállítottuk negyed órára a szerkezetet és amikor újra gyújtást adtam, már nem működött. Hazajöttünk beálltunk a garázsba és pár óra elteltével megint jó volt. Utána újra indításnál megint nem. Ma megint működött reggel amikor beültem kiálltam h lemosom. Amikor végeztem és álltam be, már megint nem működött. Szétkaptam húzogattam a kábeleket befújtam WD-40el amit csak kell, majd összedugtam.Semmi. Majd a 3. összedugásnál megszólalt. Elgurultam vele, bömböltettem majd leállítom. Ebédeltünk, elindultunk a városba és végig úgy közlekedtünk, hogy nem szólt. Most megint szétkaptam és a 3. összedugásra megint megszólalt!
Na most erre milyen magyarázat van? Mert ezt nem nevezném hibának és jelenség!


Erre még mindig senki semmit nem tud mondani ami hasznos volna?
Már nagyon idegesítő a dolog! Már nem fúj meleget a gép, de most nagy a csönd!


Az a baj Insect, hogy így látatlanban is olyat produkál, amit élőben is nehéz meghatározni/megtalálni nem még így neten. Innét csak az abszolút találgatás vagy ráolvasás megy, de most vagy belül adta meg magát valami a rádiómodulodban vagy valami vezetékszakadásod lehet, ami rejtett. Mondjuk például valamelyik csatlakozó alatt, amit talán észre sem veszel...

Esetleg valami meggyengült forrasztás a rádiómodulban? Nem állítom, csak feltételezem...

Mivel elölről kapcsolgatod és ha a vezetékkel van a gond, akkor az lehet akár hátul is vagy elöl a fejegység csatlakozójánál...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 17. kedd, 15:09


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. augusztus 17. kedd, 15:02


InsectKiller írta: Sziasztok!
Újra rádiós navis gondok vannak nálam, vagyis még mindig. Szóval amikor beszámoltam, hogy rossz, az is volt!
De másnap reggel, ahogy beültünk a gépbe, mintha mi sem történt volna működött. Megálltunk, leállítottuk negyed órára a szerkezetet és amikor újra gyújtást adtam, már nem működött. Hazajöttünk beálltunk a garázsba és pár óra elteltével megint jó volt. Utána újra indításnál megint nem. Ma megint működött reggel amikor beültem kiálltam h lemosom. Amikor végeztem és álltam be, már megint nem működött. Szétkaptam húzogattam a kábeleket befújtam WD-40el amit csak kell, majd összedugtam.Semmi. Majd a 3. összedugásnál megszólalt. Elgurultam vele, bömböltettem majd leállítom. Ebédeltünk, elindultunk a városba és végig úgy közlekedtünk, hogy nem szólt. Most megint szétkaptam és a 3. összedugásra megint megszólalt!
Na most erre milyen magyarázat van? Mert ezt nem nevezném hibának és jelenség!


Erre még mindig senki semmit nem tud mondani ami hasznos volna?
Már nagyon idegesítő a dolog! Már nem fúj meleget a gép, de most nagy a csönd!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. augusztus 17. kedd, 12:12


Woockie írta:
YELLOW írta: azt én értem... de ha ez tisztító, akkor valamit kiold pl a hidrotőkéből, és gondolom anynira nem jó, ha az ott van az olaj között... lehet olajcsere előtt egy héttel, kipróbálom...

Nem ertek hozza kulonosebben, de szerintem ha annyi kosz van a hidrotokeknel, hogy annak feloldasa eszreveheto romlast idez elo az olaj minosegeben, akkor mar eleve nagy baj van. Mas kerdes, h ennek az adaleknak valoszinuleg goze sincs, mi az a hidrotoke, tehat ha mashol talal valami dzsuvat, azt is feloldja, szoval azert van logika abban, amit irsz.


nah persze, hogy mindent felold... csak én pont arar a tisztító adalékra asszociálok ebből, amit sokan nem ajánlanak, azt ugye olajcsere előtt közvetlen.. jó lenne tudni összetételben miben különböznek ezek


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. augusztus 17. kedd, 11:59


YELLOW írta: azt én értem... de ha ez tisztító, akkor valamit kiold pl a hidrotőkéből, és gondolom anynira nem jó, ha az ott van az olaj között... lehet olajcsere előtt egy héttel, kipróbálom...

Nem ertek hozza kulonosebben, de szerintem ha annyi kosz van a hidrotokeknel, hogy annak feloldasa eszreveheto romlast idez elo az olaj minosegeben, akkor mar eleve nagy baj van. Mas kerdes, h ennek az adaleknak valoszinuleg goze sincs, mi az a hidrotoke, tehat ha mashol talal valami dzsuvat, azt is feloldja, szoval azert van logika abban, amit irsz.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. augusztus 17. kedd, 11:39


Woockie írta:
YELLOW írta:
bbali81 írta:
Egy ilyet pattints bele ártani nem fog.
http://www.olajshop.hu/termeke...3l/details

de ezt most hogy? olajcsere előtt kell belerakni, vagy utána a friss olajhoz? mert a leírásnál elég hülyén van megfogalmazva, amiből pont ez nem derül ki... leírja, hogy öntsük hozzá, és járassuk üzemmelegre a motort... és hogy minden olajcsere alkalmával érdemes... az első része arra utal, hogy leengedés előtt (üzemmeleg), a másik része meg arra, amikor friss olaj kerül bele

Idezek az oldalrol: "Bármikor hozzáadható a motorolajhoz"


azt én értem... de ha ez tisztító, akkor valamit kiold pl a hidrotőkéből, és gondolom anynira nem jó, ha az ott van az olaj között... lehet olajcsere előtt egy héttel, kipróbálom...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. augusztus 17. kedd, 11:11


YELLOW írta:
bbali81 írta:
Egy ilyet pattints bele ártani nem fog.
http://www.olajshop.hu/termeke...3l/details

de ezt most hogy? olajcsere előtt kell belerakni, vagy utána a friss olajhoz? mert a leírásnál elég hülyén van megfogalmazva, amiből pont ez nem derül ki... leírja, hogy öntsük hozzá, és járassuk üzemmelegre a motort... és hogy minden olajcsere alkalmával érdemes... az első része arra utal, hogy leengedés előtt (üzemmeleg), a másik része meg arra, amikor friss olaj kerül bele

Idezek az oldalrol: "Bármikor hozzáadható a motorolajhoz"

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. augusztus 17. kedd, 10:53


bbali81 írta:
Egy ilyet pattints bele ártani nem fog.
http://www.olajshop.hu/termeke...3l/details


de ezt most hogy? olajcsere előtt kell belerakni, vagy utána a friss olajhoz? mert a leírásnál elég hülyén van megfogalmazva, amiből pont ez nem derül ki... leírja, hogy öntsük hozzá, és járassuk üzemmelegre a motort... és hogy minden olajcsere alkalmával érdemes... az első része arra utal, hogy leengedés előtt (üzemmeleg), a másik része meg arra, amikor friss olaj kerül bele


bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. augusztus 16. hétfő, 19:04


hancurozo írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Ma ahogy beindítottam az autót hidegen,indítás után néha elhalgatott a csattogás 2-3 másodpercre,aztán felerősödött megint,kb. 10másodpercre rá fele olyan hangos lett mint volt.Na kicsit "megörültem" mert arra következtettem ebből én is,hogy csak a hidrotőke,elgurultam egy ismerőshöz,ő is egyből azt mondta rá,hogy hidrotőke.Ami még most változott,hogy 3000-es fordulat felett szinte elhallgat teljesen.


Én azért megméretném az olajnyomást is, nehogy az tréfáljon meg. (drága móka tud lenni, és a mérés nem kerül olyan sokba.)


Egy ilyet pattints bele ártani nem fog.
http://www.olajshop.hu/termeke...3l/details


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. augusztus 16. hétfő, 17:00


JanoE46 írta: Sziasztok!Ma ahogy beindítottam az autót hidegen,indítás után néha elhalgatott a csattogás 2-3 másodpercre,aztán felerősödött megint,kb. 10másodpercre rá fele olyan hangos lett mint volt.Na kicsit "megörültem" mert arra következtettem ebből én is,hogy csak a hidrotőke,elgurultam egy ismerőshöz,ő is egyből azt mondta rá,hogy hidrotőke.Ami még most változott,hogy 3000-es fordulat felett szinte elhallgat teljesen.


Én azért megméretném az olajnyomást is, nehogy az tréfáljon meg. (drága móka tud lenni, és a mérés nem kerül olyan sokba.)