hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 15:12


jrtom írta: A légtömegmérő fel lett programozva? Esetleg még az adagoló, azt néztétek?


Jackson írta: Szevasztok emberek!
Jó hírem van!!!
Már írtam pár helyre a fórumokon, az autómmal kapcsolatban és pár hibára felhívták már a figyelmem és tettem róla hogy megoldjam tehát még kérem a segítségeteket mert úgy hiszem átok ül az autómon...
99' e46 320d 136L sedan
A probléma (egyedül már csak ez kb. 1 éve):
Nem húz az autó hiába nyomnám neki, nem akar felgyorsulni ahogy kéne, mert régen úgy ment mint a golyó, most mintha egy trabant-ban (nem azért írom mert lenézem) ülnék. ENNYI!
Amit dolgoztam rajta:
- porlasztók kicserélve, turbó felújítva, légtömegmérő kicserélve, szűrök a-tól z-ig kicserélve, olaj lecserélve, katalizátor nincs benne , özséer (EGR) szelep nincs ledugózva, EGR kivan tisztítva, vákumvezérlés is cserélve volt, vákumcsövek nem sziszegnek nem megy el a vákum, meg a sok kis apróság, továbbá a sok számítógép ami rá volt kötve nem mutat semmit, wallis program, OBD II, Carsoft, nem mutatnak semmit.
Jelenleg ahogy viselkedik az autó:
beindítás pöcre, elindulás háát, először fel kell pörgetnem az autót 3500-ig egyhelybe hogy egy füst felhőt kiköpjön és utánna tudok indulni, letaposom csontra a gázt a mutató kilendűl 20 literes fogyasztásig de semmit sem gyorsul, olyan 3500-től indul meg valamit VICC!!!
És lassan leírtam az élettörténetét...
Előre is köszönöm nektek a tanácsokat, ha adtok




Nézd meg a turbót (változó geometriát) szabályozó szelepet, és nézzétek meg menet közben a töltőnyomását a turbónak.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 22:34


Jackson írta:
Jelenleg ahogy viselkedik az autó:
beindítás pöcre, elindulás háát, először fel kell pörgetnem az autót 3500-ig egyhelybe hogy egy füst felhőt kiköpjön és utánna tudok indulni, letaposom csontra a gázt a mutató kilendűl 20 literes fogyasztásig de semmit sem gyorsul, olyan 3500-től indul meg valamit VICC!!!
És lassan leírtam az élettörténetét...
Előre is köszönöm nektek a tanácsokat, ha adtok


A kuplung nem csúszik véletlenül?



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 21:43


A légtömegmérő fel lett programozva? Esetleg még az adagoló, azt néztétek?


Jackson írta: Szevasztok emberek!
Jó hírem van!!!
Már írtam pár helyre a fórumokon, az autómmal kapcsolatban és pár hibára felhívták már a figyelmem és tettem róla hogy megoldjam tehát még kérem a segítségeteket mert úgy hiszem átok ül az autómon...
99' e46 320d 136L sedan
A probléma (egyedül már csak ez kb. 1 éve):
Nem húz az autó hiába nyomnám neki, nem akar felgyorsulni ahogy kéne, mert régen úgy ment mint a golyó, most mintha egy trabant-ban (nem azért írom mert lenézem) ülnék. ENNYI!
Amit dolgoztam rajta:
- porlasztók kicserélve, turbó felújítva, légtömegmérő kicserélve, szűrök a-tól z-ig kicserélve, olaj lecserélve, katalizátor nincs benne , özséer (EGR) szelep nincs ledugózva, EGR kivan tisztítva, vákumvezérlés is cserélve volt, vákumcsövek nem sziszegnek nem megy el a vákum, meg a sok kis apróság, továbbá a sok számítógép ami rá volt kötve nem mutat semmit, wallis program, OBD II, Carsoft, nem mutatnak semmit.
Jelenleg ahogy viselkedik az autó:
beindítás pöcre, elindulás háát, először fel kell pörgetnem az autót 3500-ig egyhelybe hogy egy füst felhőt kiköpjön és utánna tudok indulni, letaposom csontra a gázt a mutató kilendűl 20 literes fogyasztásig de semmit sem gyorsul, olyan 3500-től indul meg valamit VICC!!!
És lassan leírtam az élettörténetét...
Előre is köszönöm nektek a tanácsokat, ha adtok




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 21:10


Szevasztok emberek!
Jó hírem van!!!
Már írtam pár helyre a fórumokon, az autómmal kapcsolatban és pár hibára felhívták már a figyelmem és tettem róla hogy megoldjam tehát még kérem a segítségeteket mert úgy hiszem átok ül az autómon...
99' e46 320d 136L sedan
A probléma (egyedül már csak ez kb. 1 éve):
Nem húz az autó hiába nyomnám neki, nem akar felgyorsulni ahogy kéne, mert régen úgy ment mint a golyó, most mintha egy trabant-ban (nem azért írom mert lenézem) ülnék. ENNYI!
Amit dolgoztam rajta:
- porlasztók kicserélve, turbó felújítva, légtömegmérő kicserélve, szűrök a-tól z-ig kicserélve, olaj lecserélve, katalizátor nincs benne , özséer (EGR) szelep nincs ledugózva, EGR kivan tisztítva, vákumvezérlés is cserélve volt, vákumcsövek nem sziszegnek nem megy el a vákum, meg a sok kis apróság, továbbá a sok számítógép ami rá volt kötve nem mutat semmit, wallis program, OBD II, Carsoft, nem mutatnak semmit.
Jelenleg ahogy viselkedik az autó:
beindítás pöcre, elindulás háát, először fel kell pörgetnem az autót 3500-ig egyhelybe hogy egy füst felhőt kiköpjön és utánna tudok indulni, letaposom csontra a gázt a mutató kilendűl 20 literes fogyasztásig de semmit sem gyorsul, olyan 3500-től indul meg valamit VICC!!!
És lassan leírtam az élettörténetét...
Előre is köszönöm nektek a tanácsokat, ha adtok

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 02. szerda, 22:43


Tano írta:
Bero írta: Tehát szétment a féktárcsám fasza,azért megnézetem holnap Kézifékkart,hogyan kell cserélni? A héten jön az M-es Fogom,lehúzom és kész ? köszi


Felhuzod a szoknyajat es utana mar meglatod, eleg egyertelmu lesz. Van rogzitocsavarja, meg a szoknya is hozza van rogzitve.



Köszi,Tano

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. február 02. szerda, 22:18


Bero írta: Tehát szétment a féktárcsám fasza,azért megnézetem holnap Kézifékkart,hogyan kell cserélni? A héten jön az M-es Fogom,lehúzom és kész ? köszi


Felhuzod a szoknyajat es utana mar meglatod, eleg egyertelmu lesz. Van rogzitocsavarja, meg a szoknya is hozza van rogzitve.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 02. szerda, 20:27


Tehát szétment a féktárcsám fasza,azért megnézetem holnap Kézifékkart,hogyan kell cserélni? A héten jön az M-es Fogom,lehúzom és kész ? köszi


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 02. szerda, 19:50


Rudus írta:


NEMMONDOD? Miből gondolod? Mi a f.sztól menne szét? Hátha csak meg kell takarítani

[/quote]



Ha lüktetve áll meg az autó akkor a tárcsa a ludas.
Nekem brembo féktárcsa 3-4000km után csere, nem satuztam szét, és nem melegítettem túl!
Egyszerűen szar volt. [/quote]

Komolyan mondom, Brembo féktárcsáról még jót nem olvastam sehol,más fórumon se, csodálom,hogy van még aki meg veszi.Szerintem akinek nem vetemedik,az meg havonta lehet 2 szer használja csak az autót

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2011. február 02. szerda, 17:40



[/quote]

NEMMONDOD? Miből gondolod? Mi a f.sztól menne szét? Hátha csak meg kell takarítani

[/quote]



Ha lüktetve áll meg az autó akkor a tárcsa a ludas.
Nekem brembo féktárcsa 3-4000km után csere, nem satuztam szét, és nem melegítettem túl!
Egyszerűen szar volt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz Danus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2011. február 02. szerda, 16:51


Hali! okés, köszi a tanácsokat szerintem akkor próbálkozok a légtömegmérővel..



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2011. február 02. szerda, 08:23


ute107 írta:
Danus írta: Mikor lehúztam róla a csatit ugyan olyan volt az autó mint előtte. Nem éreztem rajta semmi változást. De lehet h hnap azért kitakaritom. Nekem teljesen úgy tűnik mintha a turbó nem töltene. nagyon gyenge lesz az autó,de ha leállitom pár percre utána megint jó. Sőt menet közben is megszokott javulni. De elég idegesitő....



Nálam ugyanez a probléma, de csak akkor jön elő, mikor állat módjára közlekedek a kocsival. Szerintem próbálj meg egy szoftverfrissítést. A turbóm nekem ekkor tölt rendesen (a beszerelt órán látom.), de olyan mintha szívó-diesel lenne a gép.


Most nemrég nálam is előjött hasonló probléma:
Mintha szívó dízel lenne, nem gyorsul.
Szerencsére csak egyszer, a wallisnál kiolvasták és légtömegmérő hibát írt.
Nem lett még kicserélve, majd ki lesz tisztítva, ha teljesen behal, csere.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. február 02. szerda, 07:50


Danus írta: Mikor lehúztam róla a csatit ugyan olyan volt az autó mint előtte. Nem éreztem rajta semmi változást. De lehet h hnap azért kitakaritom. Nekem teljesen úgy tűnik mintha a turbó nem töltene. nagyon gyenge lesz az autó,de ha leállitom pár percre utána megint jó. Sőt menet közben is megszokott javulni. De elég idegesitő....



Nálam ugyanez a probléma, de csak akkor jön elő, mikor állat módjára közlekedek a kocsival. Szerintem próbálj meg egy szoftverfrissítést. A turbóm nekem ekkor tölt rendesen (a beszerelt órán látom.), de olyan mintha szívó-diesel lenne a gép.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz Danus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2011. február 01. kedd, 22:53


Mikor lehúztam róla a csatit ugyan olyan volt az autó mint előtte. Nem éreztem rajta semmi változást. De lehet h hnap azért kitakaritom. Nekem teljesen úgy tűnik mintha a turbó nem töltene. nagyon gyenge lesz az autó,de ha leállitom pár percre utána megint jó. Sőt menet közben is megszokott javulni. De elég idegesitő....



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 01. kedd, 22:41


Danus írta:
Köszi szépen! Akkor megpróbálom a légtömegmérő cserét is. Alkatrészt honnan érdemes venni hozzá?


jajj ne cseréld!!!

előbb csináld azt, hogy lehúzod a csatiját. ilyenkor egy alapbeállítással üzemel. igaz a lomhaságamegmarad, de ha nem ingadozik a motorakkor biztos azzal van bibi. és akkor is célszerű pl féktisztítóval kitisztítatni az érzékelőt. nem feltétlen kell újat venni.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 01. kedd, 22:39


jrtom írta: Vagy inkább légtömegmérő.

YELLOW írta:
Danus írta: Sziasztok! Olyan problémám van hogy (320d-m 136 lovas 98-as),és menet közben belomhul. Mintha nem töltene a turbó. Ha beinditom elindulok,akkor egy darabig jó,utána bepunnyad. Néha gyorsitás közben is picit berángat. Egr jó,turbó új, turbó nyomás átalakitó szelepet kicseréltem .... Ha valakinek van ötlete örülnék neki. előre is köszi!


üzemanyagpumpa lehet haldoklik, és nem tudja előállítani a nyomást.







persze lehet, de akkor már alapjáraton indítás után is rosszalkodna. legalábbis nekem ilyen tapasztalataim vannak a légtömegmérővel. persze próbát megér.