fury
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz fury

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2011. február 20. vasárnap, 14:37


kempelen írta:
fury írta:

Megnéztem! Hallani hogy megy a szivattyú,sőt még az üzemanyagot is hallom ahogy folyik!



Hogy hallod búgni, attól még nem biztos, hogy szállítja a megfelelő mennyiséget. Emiatt még szivathatja is a nagynyomású oldalt. Hibakódot nem ír? Sárga motorellenörző nem világít?

vagy

Az üzemanyagszűrőd nem vagy alig enged át, bár ez a nyomásveszteség miatt szintén hibakóddal járna.

Ha minden rendben itt, akkor tovább kell menned a hibakereséssel.



Nincs hibakód!



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. február 20. vasárnap, 14:08


laci320d írta:
Burns írta:
SAS írta: Nos, ha valakit érdekelne (végül is mással is történhet ilyesmi), elárulom, miért világítgat a fékbetét kopásjelző lámpa: Mert a bal első keréknél leszakadt a vezeték, és ott most nincs kopásérzékelő. (Hil jó nyomon járt! :kiraly Szerencsére a betétekben még van vagy 15 ezer km, úgyhogy igazából nem sürgető, csak bosszantó a baj, mivel a hátsó kopásjelző rendesen be van kötve, és ha kigyullad a lámpa, nem tudhatom, vakriasztás-e. Szóval vagy meg kell javítani elöl is, vagy ki kell iktatni hátul is.
Azt persze továbbra sem értem, hogy egy lifegő vezeték miatt miért van, hogy olykor világít a lámpa, máskor meg kialszik, tök rapszodikusan? Ezt meg tudjátok magyarázni? :


SAS írta: Köszönöm, Hil! Majd beszámolok, mit állapít meg a szerelő. Remélem néhány száz kilométert még büntetlenül megtehetek, amíg oda jutok. (Azt hallottam, hogy ha valódi is a fékbetét riasztás, 3 ezer kilométer még van benne... Persze lehet, hogy ez hülyeség.)

hil írta:
SAS írta: Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!

Ha a féktárcsa peremes már, akkor megeshet, hogy a még elég vastagnak tűnő betét ellenére a tárcsa pereme átvágja a kopásjelzőt. Az tulajdonképpen egy rövidzár, ami a kopás hatására átszakad. Ha nem attól jelzett be, hogy leesett a csatlakozó, akkor az már nem vissza fordítható folyamat. Persze kis ügyességgel meg lehet forrasztani, aztán jó lesz. Persze az a gyakorlat, hogy a betét cserét nem szokta túl élni, mert berohad a helyére és kiszedéskor általában el is törik.






3E km... ezt felejtsd el. Ha jól emlékszem a betét leírásában 200km van, de illik is kicserélni, mivel a végső fázisban már nem egyformán kopik a betét. (most cseréltem)
A kopásjelző 3E HUF, és kb. 5 perc a csere.



Hali!

Az izzítokat sikerült kidobnod?


Természetesen



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2011. február 20. vasárnap, 13:36


Burns írta:
SAS írta: Nos, ha valakit érdekelne (végül is mással is történhet ilyesmi), elárulom, miért világítgat a fékbetét kopásjelző lámpa: Mert a bal első keréknél leszakadt a vezeték, és ott most nincs kopásérzékelő. (Hil jó nyomon járt! :kiraly Szerencsére a betétekben még van vagy 15 ezer km, úgyhogy igazából nem sürgető, csak bosszantó a baj, mivel a hátsó kopásjelző rendesen be van kötve, és ha kigyullad a lámpa, nem tudhatom, vakriasztás-e. Szóval vagy meg kell javítani elöl is, vagy ki kell iktatni hátul is.
Azt persze továbbra sem értem, hogy egy lifegő vezeték miatt miért van, hogy olykor világít a lámpa, máskor meg kialszik, tök rapszodikusan? Ezt meg tudjátok magyarázni? :


SAS írta: Köszönöm, Hil! Majd beszámolok, mit állapít meg a szerelő. Remélem néhány száz kilométert még büntetlenül megtehetek, amíg oda jutok. (Azt hallottam, hogy ha valódi is a fékbetét riasztás, 3 ezer kilométer még van benne... Persze lehet, hogy ez hülyeség.)

hil írta:
SAS írta: Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!

Ha a féktárcsa peremes már, akkor megeshet, hogy a még elég vastagnak tűnő betét ellenére a tárcsa pereme átvágja a kopásjelzőt. Az tulajdonképpen egy rövidzár, ami a kopás hatására átszakad. Ha nem attól jelzett be, hogy leesett a csatlakozó, akkor az már nem vissza fordítható folyamat. Persze kis ügyességgel meg lehet forrasztani, aztán jó lesz. Persze az a gyakorlat, hogy a betét cserét nem szokta túl élni, mert berohad a helyére és kiszedéskor általában el is törik.






3E km... ezt felejtsd el. Ha jól emlékszem a betét leírásában 200km van, de illik is kicserélni, mivel a végső fázisban már nem egyformán kopik a betét. (most cseréltem)
A kopásjelző 3E HUF, és kb. 5 perc a csere.



Hali!

Az izzítokat sikerült kidobnod?



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. február 20. vasárnap, 13:16


SAS írta: Nos, ha valakit érdekelne (végül is mással is történhet ilyesmi), elárulom, miért világítgat a fékbetét kopásjelző lámpa: Mert a bal első keréknél leszakadt a vezeték, és ott most nincs kopásérzékelő. (Hil jó nyomon járt! :kiraly Szerencsére a betétekben még van vagy 15 ezer km, úgyhogy igazából nem sürgető, csak bosszantó a baj, mivel a hátsó kopásjelző rendesen be van kötve, és ha kigyullad a lámpa, nem tudhatom, vakriasztás-e. Szóval vagy meg kell javítani elöl is, vagy ki kell iktatni hátul is.
Azt persze továbbra sem értem, hogy egy lifegő vezeték miatt miért van, hogy olykor világít a lámpa, máskor meg kialszik, tök rapszodikusan? Ezt meg tudjátok magyarázni? :


SAS írta: Köszönöm, Hil! Majd beszámolok, mit állapít meg a szerelő. Remélem néhány száz kilométert még büntetlenül megtehetek, amíg oda jutok. (Azt hallottam, hogy ha valódi is a fékbetét riasztás, 3 ezer kilométer még van benne... Persze lehet, hogy ez hülyeség.)

hil írta:
SAS írta: Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!

Ha a féktárcsa peremes már, akkor megeshet, hogy a még elég vastagnak tűnő betét ellenére a tárcsa pereme átvágja a kopásjelzőt. Az tulajdonképpen egy rövidzár, ami a kopás hatására átszakad. Ha nem attól jelzett be, hogy leesett a csatlakozó, akkor az már nem vissza fordítható folyamat. Persze kis ügyességgel meg lehet forrasztani, aztán jó lesz. Persze az a gyakorlat, hogy a betét cserét nem szokta túl élni, mert berohad a helyére és kiszedéskor általában el is törik.






3E km... ezt felejtsd el. Ha jól emlékszem a betét leírásában 200km van, de illik is kicserélni, mivel a végső fázisban már nem egyformán kopik a betét. (most cseréltem)
A kopásjelző 3E HUF, és kb. 5 perc a csere.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 20:27


[quote="pneurob"]Egyszerű kontakt hiba, elkopott a kábel, néha érintkezik, néha nem.


SAS írta: Nos, ha valakit érdekelne (végül is mással is történhet ilyesmi), elárulom, miért világítgat a fékbetét kopásjelző lámpa: Mert a bal első keréknél leszakadt a vezeték, és ott most nincs kopásérzékelő.


Nem kontakt hiba, elszakadt a vezeték.



autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 20:23


Egyszerű kontakt hiba, elkopott a kábel, néha érintkezik, néha nem.


SAS írta: Nos, ha valakit érdekelne (végül is mással is történhet ilyesmi), elárulom, miért világítgat a fékbetét kopásjelző lámpa: Mert a bal első keréknél leszakadt a vezeték, és ott most nincs kopásérzékelő. (Hil jó nyomon járt! :kiraly Szerencsére a betétekben még van vagy 15 ezer km, úgyhogy igazából nem sürgető, csak bosszantó a baj, mivel a hátsó kopásjelző rendesen be van kötve, és ha kigyullad a lámpa, nem tudhatom, vakriasztás-e. Szóval vagy meg kell javítani elöl is, vagy ki kell iktatni hátul is.
Azt persze továbbra sem értem, hogy egy lifegő vezeték miatt miért van, hogy olykor világít a lámpa, máskor meg kialszik, tök rapszodikusan? Ezt meg tudjátok magyarázni? :


SAS írta: Köszönöm, Hil! Majd beszámolok, mit állapít meg a szerelő. Remélem néhány száz kilométert még büntetlenül megtehetek, amíg oda jutok. (Azt hallottam, hogy ha valódi is a fékbetét riasztás, 3 ezer kilométer még van benne... Persze lehet, hogy ez hülyeség.)

hil írta:
SAS írta: Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!

Ha a féktárcsa peremes már, akkor megeshet, hogy a még elég vastagnak tűnő betét ellenére a tárcsa pereme átvágja a kopásjelzőt. Az tulajdonképpen egy rövidzár, ami a kopás hatására átszakad. Ha nem attól jelzett be, hogy leesett a csatlakozó, akkor az már nem vissza fordítható folyamat. Persze kis ügyességgel meg lehet forrasztani, aztán jó lesz. Persze az a gyakorlat, hogy a betét cserét nem szokta túl élni, mert berohad a helyére és kiszedéskor általában el is törik.









hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 18:49


SAS írta: Nos, ha valakit érdekelne (végül is mással is történhet ilyesmi), elárulom, miért világítgat a fékbetét kopásjelző lámpa: Mert a bal első keréknél leszakadt a vezeték, és ott most nincs kopásérzékelő. (Hil jó nyomon járt! :kiraly Szerencsére a betétekben még van vagy 15 ezer km, úgyhogy igazából nem sürgető, csak bosszantó a baj, mivel a hátsó kopásjelző rendesen be van kötve, és ha kigyullad a lámpa, nem tudhatom, vakriasztás-e. Szóval vagy meg kell javítani elöl is, vagy ki kell iktatni hátul is.
Azt persze továbbra sem értem, hogy egy lifegő vezeték miatt miért van, hogy olykor világít a lámpa, máskor meg kialszik, tök rapszodikusan? Ezt meg tudjátok magyarázni? :




Ha csak a vezeték lóg szabadon, akkor azért lehet a jelzés, mert menet közben valami fémhez hozzáér. Javaslom a két vezetéket csupaszolás után sodord össze, szigeteld le és ezzel ki van iktatva az első kopásjelző, a hátsó hiba esetén rendesen jelezni fog. Az akció elvégzése után nem azonnal fog eltűnni a hiba jelzés!!!



státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 17:49


Nos, ha valakit érdekelne (végül is mással is történhet ilyesmi), elárulom, miért világítgat a fékbetét kopásjelző lámpa: Mert a bal első keréknél leszakadt a vezeték, és ott most nincs kopásérzékelő. (Hil jó nyomon járt! :kiraly Szerencsére a betétekben még van vagy 15 ezer km, úgyhogy igazából nem sürgető, csak bosszantó a baj, mivel a hátsó kopásjelző rendesen be van kötve, és ha kigyullad a lámpa, nem tudhatom, vakriasztás-e. Szóval vagy meg kell javítani elöl is, vagy ki kell iktatni hátul is.
Azt persze továbbra sem értem, hogy egy lifegő vezeték miatt miért van, hogy olykor világít a lámpa, máskor meg kialszik, tök rapszodikusan? Ezt meg tudjátok magyarázni? :


SAS írta: Köszönöm, Hil! Majd beszámolok, mit állapít meg a szerelő. Remélem néhány száz kilométert még büntetlenül megtehetek, amíg oda jutok. (Azt hallottam, hogy ha valódi is a fékbetét riasztás, 3 ezer kilométer még van benne... Persze lehet, hogy ez hülyeség.)

hil írta:
SAS írta: Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!

Ha a féktárcsa peremes már, akkor megeshet, hogy a még elég vastagnak tűnő betét ellenére a tárcsa pereme átvágja a kopásjelzőt. Az tulajdonképpen egy rövidzár, ami a kopás hatására átszakad. Ha nem attól jelzett be, hogy leesett a csatlakozó, akkor az már nem vissza fordítható folyamat. Persze kis ügyességgel meg lehet forrasztani, aztán jó lesz. Persze az a gyakorlat, hogy a betét cserét nem szokta túl élni, mert berohad a helyére és kiszedéskor általában el is törik.







anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 14:29


sebes írta:
anubisz írta:
sebes írta: Sziasztok , nem rég vettem egy 330d e46 bmw-t azt vettem észre éjszakai vezetés közben, hogy ha felkapcsolom a fényszórót elkezd villogni de nem szabályosan a tompított.Nem tudom mi lehet a baj. Kérlek titeket segítsetek!Köszi!


Azt nem írtad,hogy mind a kettő, vagy csak az egyik. Nem mindegy mert ha csak az egyik akkor az Xenon égőd elfáradt. nekem is mindig így kezdi. De ha meg cseréled az égőt és a másik oldalt villog, már ki is szűrted a hibát.


Köszönöm ,hogy segítesz de sajnos mind a kettő egyszerre villog


Akkor szerintem csak villamossági tud mit kezdeni vele,hülyeséget meg nem akarok írni,mert így még nem jártam. Ha xenonos azt nem hiszem hogy mindkét trafó elszállt.Gondolom nincs meg a kellő feszültség valami miatt, vagy kontakt, vagy valami relé, Ha mind a kettő villog,én nem a lámpánál keresném a hibát,egyszerre csak nem száll el mindkettő, de azért nemárt megnézni,mert vannak még csodák. Generátor? lehet ingadozik a feszültség? szerintem nem kap egyenletesen áramot. Mikor le merült egyszer az aksim ugyan így villogott mind a kettő, mert nem volt elég a feszültség. Vidd el villamosságihoz,nem egy olyan nagy pénz az, és nem szívsz vele, az egyből tudja mit kel mérni.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 13:58


pali316 írta: hallom a fűtőmotort igen!!
pollenszűrő hol van a BMW be mert én még nem találkoztam vele, fűtésboxba?
1994-es évjárat szerintem ebbe nincs is vagy ha van akkor az egy nagy csalódás lesz a számomra és még 1 2 barátom számára mert ők sem tudják hol van


Rosszul írtam, de kerestem neked ide vágó oldalt:
http://www.bmpdesign.com/techn...nstall.php

YouTube videó

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 19. szombat, 14:09

pali316
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz pali316

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 13:24


hallom a fűtőmotort igen!!
pollenszűrő hol van a BMW be mert én még nem találkoztam vele, fűtésboxba?
1994-es évjárat szerintem ebbe nincs is vagy ha van akkor az egy nagy csalódás lesz a számomra és még 1 2 barátom számára mert ők sem tudják hol van

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz sebes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 11:48


anubisz írta:
sebes írta: Sziasztok , nem rég vettem egy 330d e46 bmw-t azt vettem észre éjszakai vezetés közben, hogy ha felkapcsolom a fényszórót elkezd villogni de nem szabályosan a tompított.Nem tudom mi lehet a baj. Kérlek titeket segítsetek!Köszi!


Azt nem írtad,hogy mind a kettő, vagy csak az egyik. Nem mindegy mert ha csak az egyik akkor az Xenon égőd elfáradt. nekem is mindig így kezdi. De ha meg cseréled az égőt és a másik oldalt villog, már ki is szűrted a hibát.


Köszönöm ,hogy segítesz de sajnos mind a kettő egyszerre villog

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 08:01


Köszönöm, Hil! Majd beszámolok, mit állapít meg a szerelő. Remélem néhány száz kilométert még büntetlenül megtehetek, amíg oda jutok. (Azt hallottam, hogy ha valódi is a fékbetét riasztás, 3 ezer kilométer még van benne... Persze lehet, hogy ez hülyeség.)

hil írta:
SAS írta: Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!

Ha a féktárcsa peremes már, akkor megeshet, hogy a még elég vastagnak tűnő betét ellenére a tárcsa pereme átvágja a kopásjelzőt. Az tulajdonképpen egy rövidzár, ami a kopás hatására átszakad. Ha nem attól jelzett be, hogy leesett a csatlakozó, akkor az már nem vissza fordítható folyamat. Persze kis ügyességgel meg lehet forrasztani, aztán jó lesz. Persze az a gyakorlat, hogy a betét cserét nem szokta túl élni, mert berohad a helyére és kiszedéskor általában el is törik.





vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 01:23


pali316 írta: müködnie kell de ha mégsem müködik mi a leggyorsabb lehetőség h megnézzem hogy müködik e vagy hogy kicseréljem ???

Köszönöm!!!


Szia!
most akkor tisztázzuk már, hogy a fűtőmotort hallod-e forogni pl ha felrakod maxra vagy sem? ha igen, akkor pollenszűrő csere+ ház tisztítással kezdeném!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 20:01


sebes írta: Sziasztok , nem rég vettem egy 330d e46 bmw-t azt vettem észre éjszakai vezetés közben, hogy ha felkapcsolom a fényszórót elkezd villogni de nem szabályosan a tompított.Nem tudom mi lehet a baj. Kérlek titeket segítsetek!Köszi!


Azt nem írtad,hogy mind a kettő, vagy csak az egyik. Nem mindegy mert ha csak az egyik akkor az Xenon égőd elfáradt. nekem is mindig így kezdi. De ha meg cseréled az égőt és a másik oldalt villog, már ki is szűrted a hibát.