YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. június 18. szombat, 13:29


Qucsy írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Hátsó lámpám,hogy tudom kivenni? Köszi


ez most komoly? találd már fel magad...
csatlakozó le, műanyag borítás le, aztán fogja vagy 2-3 csavar olyan 10-es kulcs kell hozzá, és kimegy. ennyi.



pontosabban 4 csavar fogja 8-as vagy 7-es...és a csak is úgy tudod kivenni ha előtte kiveszed a lámpa alatti csíkot..
óvatosan..ha oda férsz a kulccsal és kitudod lazítani a csavarokat akkor tedd meg de vígyázz mert alámpa nehezen jön ki..
3 lehetőség áll fent...:
1,lekapod az első lököst( ami nehéz de biztonságos mert így esélye sincs annak hogy a lámpával megsértsd..)
2,kíveszed a lökhárítót tartó csavarokat ( ezzel enged a lökös de nem kell levenni..és annyi hézag marad hogy kivedd a lámpát...)
3, nem veszed le a lököst..(nagyon óvatosan és precízen néha vigyázva ISTEN NEVÉT SZÁDRA NE VEDD..ki kínzod a lámpádat..)
nagyjából ennyi a többi magától jön..


te milyen első lökösről beszélsz? HÁTSÓ LÁMPÁRÓL van szó

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. június 18. szombat, 13:29


[quote="Qucsy"]
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Hátsó lámpám,hogy tudom kivenni? Köszi


ez most komoly? találd már fel magad...
csatlakozó le, műanyag borítás le, aztán fogja vagy 2-3 csavar olyan 10-es kulcs kell hozzá, és kimegy. ennyi.



pontosabban 4 csavar fogja 8-as vagy 7-es...és a csak is úgy tudod kivenni ha előtte kiveszed a lámpa alatti csíkot..
óvatosan..ha oda férsz a kulccsal és kitudod lazítani a csavarokat akkor tedd meg de vígyázz mert alámpa nehezen jön ki..
3 lehetőség áll fent...:
1,lekapod az első lököst( ami nehéz de biztonságos mert így esélye sincs annak hogy a lámpával megsértsd..)
2,kíveszed a lökhárítót tartó csavarokat ( ezzel enged a lökös de nem kell levenni..és annyi hézag marad hogy kivedd a lámpát...)
3, nem veszed le a lököst..(nagyon óvatosan és precízen néha vigyázva ISTEN NEVÉT SZÁDRA NE VEDD..ki kínzod a lámpádat..)
nagyjából ennyi a többi magától jön..[/q






SORRY....MOST LÁTOM A HÁTSÓT KÉRDEZTED AZ KÖNNYŰ BELSŐ ELEMEKET HA ZAVARNAK AKKOR KISZEDED ÉS CSAVAROK KI ÉS MEHET BE A LÁMPA..BOCSI ÉRTELMEZÉSI PROBLÉMA ÁLLT FENN....

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. június 18. szombat, 13:26


YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Hátsó lámpám,hogy tudom kivenni? Köszi


ez most komoly? találd már fel magad...
csatlakozó le, műanyag borítás le, aztán fogja vagy 2-3 csavar olyan 10-es kulcs kell hozzá, és kimegy. ennyi.



pontosabban 4 csavar fogja 8-as vagy 7-es...és a csak is úgy tudod kivenni ha előtte kiveszed a lámpa alatti csíkot..
óvatosan..ha oda férsz a kulccsal és kitudod lazítani a csavarokat akkor tedd meg de vígyázz mert alámpa nehezen jön ki..
3 lehetőség áll fent...:
1,lekapod az első lököst( ami nehéz de biztonságos mert így esélye sincs annak hogy a lámpával megsértsd..)
2,kíveszed a lökhárítót tartó csavarokat ( ezzel enged a lökös de nem kell levenni..és annyi hézag marad hogy kivedd a lámpát...)
3, nem veszed le a lököst..(nagyon óvatosan és precízen néha vigyázva ISTEN NEVÉT SZÁDRA NE VEDD..ki kínzod a lámpádat..)
nagyjából ennyi a többi magától jön..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. június 18. szombat, 13:06


Bero írta: Hali! Hátsó lámpám,hogy tudom kivenni? Köszi


ez most komoly? találd már fel magad...
csatlakozó le, műanyag borítás le, aztán fogja vagy 2-3 csavar olyan 10-es kulcs kell hozzá, és kimegy. ennyi.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. június 18. szombat, 12:02


Hali! Hátsó lámpám,hogy tudom kivenni? Köszi

penge0423
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz penge0423

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. június 11. szombat, 21:11


Bero írta:
penge0423 írta: Helló mindenki!
Lenne egy kis problémám ha valaki tud segítsen!
Ha alapjáraton járatom a motort és mikor bekapcsolom a klímát vagy mikor eléri a hőfokot a víz és bekapcsol a ventilátor akkor egy pár másodperc után lelassul a motor és megáll majd indítóznom kell párszor mire beindul de eszt csak alapjáraton ha megyek vele akkor semmi gond.
Előre is köszi mindenkinek!


Csak tipp: Nézd meg a szűrőid és a légtömegmérőd! Hali


Oké köszi!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. június 11. szombat, 20:34


penge0423 írta: Helló mindenki!
Lenne egy kis problémám ha valaki tud segítsen!
Ha alapjáraton járatom a motort és mikor bekapcsolom a klímát vagy mikor eléri a hőfokot a víz és bekapcsol a ventilátor akkor egy pár másodperc után lelassul a motor és megáll majd indítóznom kell párszor mire beindul de eszt csak alapjáraton ha megyek vele akkor semmi gond.
Előre is köszi mindenkinek!


Csak tipp: Nézd meg a szűrőid és a légtömegmérőd! Hali


penge0423
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz penge0423

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. június 11. szombat, 19:57


Helló mindenki!
Lenne egy kis problémám ha valaki tud segítsen!
Ha alapjáraton járatom a motort és mikor bekapcsolom a klímát vagy mikor eléri a hőfokot a víz és bekapcsol a ventilátor akkor egy pár másodperc után lelassul a motor és megáll majd indítóznom kell párszor mire beindul de eszt csak alapjáraton ha megyek vele akkor semmi gond.
Előre is köszi mindenkinek!

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2005

státusz vfts37

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. június 10. péntek, 16:50


Sziasztok!!


Nagyon bízom benne, hogy olvassa ezt valaki olyan, akinek volt hasonló problémája...mert őszintén szólva a tö**m tele a BMW-vel, vagyis azzal, hogy a bmw specialistáknak fingjuk nincs, mi baja az autómnak...
A probléma a következő:

Bmw E87 120D,2005, kis gázpedál állásnál rángat az autó, fogyasztás ok, füst...a részecske szűrő elvileg nincs benne... ha diagnosztikát néznek (Egerben) semmi hibát nem mutat, próbáltuk a légtömegmérőt...de nem az, a "specialistáknak" mondtam, hogy olvastam fórumon, hogy ilyesmi problémával más a fordulatszám jeladó felé kacsingat...Válasz: 2 fordulatszám jeladója van: felső holtponti(vezérműtengely), és a főtengely jeladó...!Sztetek jól beszél a muksó??Egyébként ki lett mérve oszcilloszkóppal a szóban forgó jeladók, és hibátlanok...A másik felvetés, hogy a részecske szűrőjét vagy kiszedték, vagy át ütötték és a jeladó, ami utána van, az 5 perc járatás után is 0 fokot jelez, ezért nem tudja az elektronika mennyi üzemanyagot meg gázt adjon az autónak a kis fordulaton...Én nem nagyon értek hozzá, de fura h neki se nagyon akar össze jönni a probléma megoldása...Két alkalommal volt Eger elvileg kettő legjobb bmw-s szerelőjénél az autó...de előrébb nem vagyok most se.Nem akarok megvenni sorba 6-8 dolgot ami talán okozhatja ezt, mert rögtön beleugranék pár száz ezer forintba... szóval segítetek???ÖTLET???Hálám üldözni fog minden márkatársat, aki segít eme zűrös probléma megoldásában...??

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. június 10. péntek, 16:42


Segítsetek!

Adott az autóm. Olajtöltő nyíláson belenézek a motorba, és látom a vezérmű láncot, mivel felette lévő - nem tudom milyen anyagból készült - talán láncfeszítő vagy mi el van csúszva oldalra.

Pontosan nem tudom, hogy mi ez. EZ a 10-es alkatrész.

Hogyan tudom visszatenni a helyére?!

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. június 07. kedd, 21:42


kabec írta:
anubisz írta:
kabec írta: De mire az ember megtalálja azt az egyet akire rámeri bízni és tudja "szakértő" ...


Ezt megértem,de ő azért Budapest mellett lakik, arrafelé azért van pár szerelő. Itt az oldalon is ajánlanak egy pár profi, rutinos szerelőt. Talán ilyenkor jó a fórum véleményeket megfogadni (szerelő ügyben ) mert hát több szem, többet lát.


ez jogos! felénk már más a helyzet, itt is van hogy 160kmt utazok egy jó szerelőhöz odavissza...


Ha minden kötél szakad és teljes a tanácstalanság, akkor ajánlom a Divinyi BMW Szervizt Keszthely mellett Gyenesdiáson. Mondjuk 850-est ő sem szívesen vállal, mert azt befejezni nem lehet csak abbahagyni.



kabec
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kabec

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2011. június 04. szombat, 18:48


anubisz írta:
kabec írta: De mire az ember megtalálja azt az egyet akire rámeri bízni és tudja "szakértő" ...


Ezt megértem,de ő azért Budapest mellett lakik, arrafelé azért van pár szerelő. Itt az oldalon is ajánlanak egy pár profi, rutinos szerelőt. Talán ilyenkor jó a fórum véleményeket megfogadni (szerelő ügyben ) mert hát több szem, többet lát.


ez jogos! felénk már más a helyzet, itt is van hogy 160kmt utazok egy jó szerelőhöz odavissza...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. június 04. szombat, 18:36


kabec írta: De mire az ember megtalálja azt az egyet akire rámeri bízni és tudja "szakértő" ...


Ezt megértem,de ő azért Budapest mellett lakik, arrafelé azért van pár szerelő. Itt az oldalon is ajánlanak egy pár profi, rutinos szerelőt. Talán ilyenkor jó a fórum véleményeket megfogadni (szerelő ügyben ) mert hát több szem, többet lát.

kabec
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kabec

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2011. június 04. szombat, 18:13


De mire az ember megtalálja azt az egyet akire rámeri bízni és tudja "szakértő" ...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. június 04. szombat, 18:07


Jackson írta: Hy all!
Kérdés: lassan már mindent kicseréltem az autómban azonban a helyzet változatlanul sz..r, nem húz az autóm, de miért? Azt idáig 20 szerelő sem tudta megmondani.
Állítólag ha már minden felújítottam, csak az adagoló jöhet szóba, igen? Gondolom ez is olyan dolog, hogy a turbót újítsam fel BIZTOS azért nem megy, Miskolcon nagy bmw-s wallis kábítással nézegették, turbó felújítva és??? Mondom bekötöm az övet biztos rántani fog a kasznin, na persze rögtön lefulladtam, mivel pontosan olyan lomha volt, mikor fel sem volt újítva a turbó, az milyen srácok? (Ja egyébként a turbó tényleg frankón felett újítva)
Szóval, ha a befecskendező rendszerben nem észlel hibát a computer, attól még lehet adagoló?
Apropó adagoló, valaki aki szaki a témában milyen hibajelenséget idéz elő egy meghibásodott rosszul működő adagoló?
Most már csak magamra számíthatok, szerelők már cserbenhagytak, de ez is milyen elviszem szerelőhöz kicseréltetnek mindent velem és rosszabb mint volt :S
Kegyetlen dolgok ezek, Gödöllő és környékén már minden szerelő ismeri az autóm és legalább annyira örülnek ha látják, mintha én nyúlnék bele.


Bár ez csak magánvélemény, de hogy lehet ennyi szerelőt végigjárni? ez olyan, mikor beteg vagy, és 10 orvost felkeresel,10 doki, 10 betegség. Mindegyik mást fog találni.
Ha egy szerelőhöz jársz, jobban ki ismeri a kocsit,tudja, mit, mikor cserélt, és hogyan lett javítva. Szerintem hatékonyabb a hibakeresés.