- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Coupe
- Modell: M3
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 16:57
troooger írta:csatis1 írta:troooger írta:anubisz írta:YELLOW írta: havernak E36 úgy szét lett kapva, elől hátul, lengéscsillapító/rugó csere, hátul komplett futómű, csapágy, fék csere. és szinte egyedül csinált mindent, néha én segítettem ha ráértem. kipuff, tank minden le lett bontva, mert kiszakadós volt a futómű meg lett erősítve. nem olyan nagy dolog, csak elszántnak kell lenni. a futómű ami be lett téve annyira szar volt, hogy nem lehetett beállítani. enyit a bontós dolgokról, én tutti nem veszek bontós futóművet ha kell majd.
De biztos nem fórumokon kérdezgette,hogy kel videóról szerelni a futóműtől kezdve,a fél autóig,mindent.
Tudtommal erre van a forum, de ha tévedek elnézést!
Meg az autószerelők is...
Annyiban egyetértek Yellow kollégával és cimborájával, hogy ha az ember érez magában műszaki érzéket, akkor egyedül is neki tud vágni olyan műveleteknek, amiket addig nem is csinált. Erre nagyon jó segítség a fórum is, mert szert tehetsz a munkához szükséges extra ismeretekre. Én is így cseréltem hátsó lengéscsillapítót egyedül és még sorolhatnám.
Az emberkének el kell dönteni, hogy mi az a bonyolultság amihez egyedül (vagy a fórum segítségével) már nem kezd neki, hanem inkább szerelőre bízza.
Nem biztos, hogy ügyetlenség miatt kell szerelőhöz fordulni, hanem egyszerűen azért, mert egy korrekt műhelyben olyan speckó szerszámok, műszerek is akadnak, amelyek egy átlagos (de lehet átlag feletti is) otthoni garázsban nincsenek meg!