Elküldve: 2011. október 19. szerda, 12:53
lalada írta: köszi mindenkinek a segítséget, véget ért a kálváriám.nah a lényeg, hogy a kőbányai gumishoz nem megyek, viszont az 5er-nek hálás köszönet. Úgy volt hogy a kőbányai csávó leheggeszti de mitadisten, eltörött a pálca meg a cső is. na szóval akkor irány egy lakatos, aki meg nem ért rá. mákom volt hogy "pont" az 5er Kft. mellett kötöttem ki, a főnök kiugrott, rádugott egy célszerszámot, amit itt valaki ajánlott már (olyan érdekes hornyok vannak belevésve) felkalapálta 5 kilóssal a "lyukba" és kézi erővel (!) kihajtotta egy hosszabított merevszárral, mind a kettőt, elöl is hátul is!
na már csak azt nemtom hol szerzek új készletet, mert mind a 4 kerékőröm és őrkulcsom kuka. jó tanulság volt, nem szabad a hülye gumist a kerékőrhöz légkulccsal engedni.Idézet:
Nem hiszem. Lalada kollega nem olyan. Még visszanéz ide mit írtunk neki. Aztán ha mégsem, akkor is a felninek nem lesz baja, csak a csavart szedeti le rendesen. A csavarnak így is, úgy is konyec.
Meg nem gondolom hogy a gumis lalada tanácsára hirtelen elszalad csavarleszedőért.
Szóval kiderül majd hamarosan mire jutott lalada a gumissal.
Ami a recéket illeti a fejen és a csavaron, nekem mivel 2004-es már szériába tették fel a kerékőrt és egyáltalán nem kezdte ki a rozsda. A fej fényes, mint a Salamon tök... a csavar pedig igaz fekete, de semmi rozsdafolt.
Az is kiderült nemrég, hogy ez már nem az a fajta amit korábban gyártottak. Valahol 2003-2004 környékén más fajtákat forgalmaztak már.
Ugyanis a kerékőrt nem is szabad lég-kulcsozni,és nem is szokták.Csak kézzel húzzák,max nyomaték kulccsal. Az meg hihetetlen,hogy a leírtak után,még mindig volt,aki azt mondta hegessz rá a csavarra. Nem tudom akkor minek pofázik oldalakat az ember