Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 22:07


Ebay-hez hülye vagyok és bizalmatlan,nekem magyarul beszéljenek,és ha baj van találjam meg az embert az országban Köszi a tippet,meg is nézem! Esetleg valaki csere,rugó ?

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 22:00


Bero írta: A másik xenonos lámpakapcsoló még nem jött meg,de remélem hamarosan lesz Van még valami: Nekem ültetve van az autóm. Elől nagyon szépen ül,de hátul nem eléggé. elől olyan 40 hátul 25-30 körül lehet. A hátulját kiszeretném cserélni. Hol nézelődjek? Amiket láttam eddig,vagy csak elsők vagy mind a 4. Nekem csak két hátsó rugó kéne ami jobban ül. A mostani Koni. Köszi!


ebay? vagy esetleg kárászynál érdeklődj!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 21:59


A másik xenonos lámpakapcsoló még nem jött meg,de remélem hamarosan lesz Van még valami: Nekem ültetve van az autóm. Elől nagyon szépen ül,de hátul nem eléggé. elől olyan 40 hátul 25-30 körül lehet. A hátulját kiszeretném cserélni. Hol nézelődjek? Amiket láttam eddig,vagy csak elsők vagy mind a 4. Nekem csak két hátsó rugó kéne ami jobban ül. A mostani Koni. Köszi!

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 21:55


InsectKiller írta: A féktuskót nehéz levenni? Mármint úgy, h macerás a fékcsövet elszorítani, h ne jöjjön a fékfolyadék, meg hasonlók? Keresek már 1 hete vmi videót róla, de semmi...
Vagy inkább vigyem szerelőhöz?!...


http://tis.spaghetticoder.org/e46/330Ci_(M54)_COUPE/Brakes/Front_brakes/

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 21:53


InsectKiller írta: A féktuskót nehéz levenni? Mármint úgy, h macerás a fékcsövet elszorítani, h ne jöjjön a fékfolyadék, meg hasonlók? Keresek már 1 hete vmi videót róla, de semmi...
Vagy inkább vigyem szerelőhöz?!...


Ha 100% biztos vagy magadban, akkor ne vidd, de csak ha 99%-ban, akkor igen.



InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 21:33


A féktuskót nehéz levenni? Mármint úgy, h macerás a fékcsövet elszorítani, h ne jöjjön a fékfolyadék, meg hasonlók? Keresek már 1 hete vmi videót róla, de semmi...
Vagy inkább vigyem szerelőhöz?!...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 21:04


Sansz írta:
jons írta:
ficsur írta:
Üdv na lementem meghajtottam kb 80-nál nyomtam egy satuféket érdekes hang volt egy pilanatra de dolgozott az abs és kialudt a hibaüzi egyenlöre nem is jelent meg ujra és müködik minden.Lehetet esetleg beszorult kavics vagy valami???Mindenesetre figyelem És köszönöm nektek a baráti segitséget..


Vagy olyan is lehet, amivel most én küzdök, hogy a csatlakozó random beázik, bepárásodik egyszóval kontaktos lesz. Bejelzi a bal első szenzort (INPA 17-es hibakód, no trigger signal front left sensor), de a szenzor csere után is ugyanúgy. Letömítettem a csatlakozó alját a magyar ember prima materiájával, most jó. De nyilván nem ez a végleges megoldás. Forrasztásra kerül majd a sor, csak most lefagy a kezem ebben a hidegben.


"Jó" látni hogy nem csak nekem jön elő ez az asc-abs dolog. Nekem is bal első szenzort jelzett és hol jó, hol nem. :/
Nagyobb rázkódásnál elmegy, de volt olyan hogy jelezte a hibát, belementem egy kanyarba kipörgött a kerék és helyreállt egy pillanat alatt minden és már blokkolta is.
Ki érti ezt? :/


vagy contact-os vagy be kell kalibrálni.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 21:01


Bero írta: Köszi a tippet,de most akkor mit csináljak? Végül is fogja burát. Gyártsak rá ilyen fém valamit? Szerintem egyenlőre marad így,megvárom hátha nem ázik be így! Ha igen akkor meg kitalálok valamit,bár nem tudom mit Az miért van,hogyha beindítom a kocsit,nem kapcsolom fel a lámpát,de villog pár másodpercig? Utána elalszik. Ez normális vagy lehet a programozás megoldja?


Sajnos a búra levétel,még ép csatival,friss tömítéssel is rizikós,mert akkor is előfordulhat,hogy nem tömít tökéletesen,és párásodik. Rohadt víz minden tehetséges rést,hibát megtalál. Gondolhatod milyen erővel nyomja oda a vizet szakadó esőben,ha mész vagy 100-al. Bepréseli mindenhova.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 19:46


jons írta:
ficsur írta:
Üdv na lementem meghajtottam kb 80-nál nyomtam egy satuféket érdekes hang volt egy pilanatra de dolgozott az abs és kialudt a hibaüzi egyenlöre nem is jelent meg ujra és müködik minden.Lehetet esetleg beszorult kavics vagy valami???Mindenesetre figyelem És köszönöm nektek a baráti segitséget..


Vagy olyan is lehet, amivel most én küzdök, hogy a csatlakozó random beázik, bepárásodik egyszóval kontaktos lesz. Bejelzi a bal első szenzort (INPA 17-es hibakód, no trigger signal front left sensor), de a szenzor csere után is ugyanúgy. Letömítettem a csatlakozó alját a magyar ember prima materiájával, most jó. De nyilván nem ez a végleges megoldás. Forrasztásra kerül majd a sor, csak most lefagy a kezem ebben a hidegben.


"Jó" látni hogy nem csak nekem jön elő ez az asc-abs dolog. Nekem is bal első szenzort jelzett és hol jó, hol nem. :/
Nagyobb rázkódásnál elmegy, de volt olyan hogy jelezte a hibát, belementem egy kanyarba kipörgött a kerék és helyreállt egy pillanat alatt minden és már blokkolta is.
Ki érti ezt? :/

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 19:28


Bero írta: Köszi a tippet,de most akkor mit csináljak? Végül is fogja burát. Gyártsak rá ilyen fém valamit? Szerintem egyenlőre marad így,megvárom hátha nem ázik be így! Ha igen akkor meg kitalálok valamit,bár nem tudom mit Az miért van,hogyha beindítom a kocsit,nem kapcsolom fel a lámpát,de villog pár másodpercig? Utána elalszik. Ez normális vagy lehet a programozás megoldja?


Itt szerintem már programozási dolgok vannak/lesznek. Tényleg világításkapcsolót is cseréltél?

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 19:03


Köszi a tippet,de most akkor mit csináljak? Végül is fogja burát. Gyártsak rá ilyen fém valamit? Szerintem egyenlőre marad így,megvárom hátha nem ázik be így! Ha igen akkor meg kitalálok valamit,bár nem tudom mit Az miért van,hogyha beindítom a kocsit,nem kapcsolom fel a lámpát,de villog pár másodpercig? Utána elalszik. Ez normális vagy lehet a programozás megoldja?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 17:35


Bero írta:
InsectKiller írta:
Bero írta:
hil írta:
Bero írta:

Az első kettő mondatod értem,de az utolsót nem! Kicsit elfáradtam a mai nem,de nem értem Visszatérve,a lámpabúrát tartó fülek,nem pattantattak be. Hil,szerited ragasszam be vagy így is jó? Tényleg elég jól tart csak nem akarom,hogy párásodjon a belseje!


Szia!
Én azt mondanám, ha már egyszer levetted azt az átlátszó búrát a lámpatestről, akkor azt vissza csak új tömítéssel tenném vissza. A régi már meg van nyomódva, az tömíteni nem fog 100%-ban és nem fogod tudni, mitől is párásodik. Ez csak az én véleményem, én így tenném.




Akkor ez amatőr kérdés lesz,de gyárilag is be van kenve valamivel a lámpabúra és úgy van rápattintva a fülekkel? Milyen tömítő anyagot tanácsolsz? Gondolok itt márkára,névre. Nem értek nagyon hozzá! Még a helyzetjelző körül is be kéne kenni,mert ott vezettek ki az Angel Eyes kábeleit! Oda valami ragasztó anyagot rakjak ? Köszi!!


Szia Bero! Mint tudod, nekem gyári coupe lámpáim vannak, ráadásul kszenonos fajtájú. Amikor megvettük a kocsit, repedt volt a búra, talán mind a 2, (azért is tudtam neked adni a nem használtakat) és alatta a tömítések is cserélve lettek. Én nem vettem észre semmiféle tömítőanyagot magán a gumitömítésen kívül. Azóta már volt szétszedve nem 1x és tökéletesen visszamegy, tehát ha nem 10éves tömítésről beszélünk, ahogyan azt hil is írta, a tömítés csere...Az AE vezetékeit pedig a hátulján a gumi"sapka" alatt lett kivezetve és szerintem nem is engedi be azóta sem a levegőt...


Köszönöm! És milyen tömítést vegyek vagy gumit? És hol,milyet? Vagy valami praktikeres is jó lesz ? Nem sűrűn szoktam cserélni Az baj még hogy sikerült letörnöm egy fület is... Remélem nem lesz baj


A füllel szívni fogsz,már most szólok.Jobb ha nem cserélsz tömítést.Most legalább össze van rágódva. Ha kicseréled nem fogja összehúzni teljesen ahol letört a fül.Egy nagyobb eső és állni fog benne a víz. Sosem szárad ki.Aztán jöhet a szilikonos tömítő töménytelen menyiségben,az meg úgy összeragassza hogy ha cserélni kell a burát,sose bontod ki,ha sikerül,sose tisztítod le róla,akkor meg szintén nem fog tökéletesen tömíteni ez miatt,és kezdheted előröl újra,meg újra,minden beázás után. Úgyhogy ne bontsd meg,csak ha muszáj,ha esetleg beázik,akkor már úgy is mindegy.
Én ugyan így jártam a törött fül miatt,ha másra hallgatsz rá fogsz baszni!! Tanulj az én hibámból. Én csináltam fémből egy összehúzó kapcsot,amit csak rá pattintok,és erősen összehúzza. Aztán majd egyszer le biztosítózom,ugyanis 300 000 egy komplett lámpa,600000 a kettő újonnan, gyári és csak egybe lehet venni,külön csak a búra van.
Ha beázik nehogy el kezd törölgetni. Azonnal vége a foncsornak. Persze minden kis hajlatba megáll a víz,és újra párásodik majd. Marad a hajszárító. Jobb ha megoldod a letört fület,valami megoldással.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 17:10


anubisz írta:
Bero írta: Xenon probléma: Megoldódott Izzó ment ki,vettem két d2s philips-et és működik szépen


Látod,leírtam a Facen a tényállást és nem kellett vitatkozni,hogy mások hozzászólásából alkotok saját véleményt,mert szerepelni akarok,egyes ember szerint


sajnos megint nem te voltál az első
pech...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 17:07


Bero írta: Xenon probléma: Megoldódott Izzó ment ki,vettem két d2s philips-et és működik szépen


Látod,leírtam a Facen a tényállást és nem kellett vitatkozni,hogy mások hozzászólásából alkotok saját véleményt,mert szerepelni akarok,egyes ember szerint

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 12:53


Bero írta: Xenon probléma: Megoldódott Izzó ment ki,vettem két d2s philips-et és működik szépen