YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 09:01


bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?


a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.

én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 08:33


Létezik olyan, hogy motor betanítás?

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 23:19


adee9 írta: Sziasztok!
Már egy ideje nem világít a csomagtér világításom. Az egyik oldala se. Hol lehet a bibi?


Kiégett? Vezeték? Biztosíték? Hiányzanak az infók...

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 22:17


Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
littled írta: Haliho!

Remelem valaki tud valamilyen otlettel szolgalni....

2002 BMW 320d (150 bhp) van es 1-bol 2-be es 2-bol 3-ba huzaskor eleg sok fustot dob ki a kipufogobol....
Elvittem szervizbe es azt mondtak, hogy "olajszuro es "microfilter" csere kell....
Mi lehet az a "microfilter"? Nezegettem neten, de a microfilterre mindenhol a pollenszurot irta ki.... En pedig reszecskeszurore gondoltam....

A pollenszuronek mi koze lehet a fustoleshez?

Valakinek van esetleg valamilyen otlete?

Koszonom!


Az üzemanyagszűrőre gondoltak, amit illik minden x-edik olajcserénél cserélni.
Az 1-es alkatrészről van szó

A csere gyakoriságát nem tudom. Valaki megmondhatná


és ha katalizátorra gondoltak? részecskeszűrőre? a kormolás szerintem azért nem igazán köthető az üz.anyag szűrőhöz. szerintem....


az is lehet, nekem ez ugrott be, mivel olajcserét is emlegettek előtte. Az olajcserének meg semmi köze ahhoz


csövi! nem értem mi a baj DIESEL a gépsárkány!!! az hogy mi a sok füst az mindenkinek más... az enyém is füstöl... vidd el egy olyan szervizbe ahol csinálnak müszaki vizsgát és kérj egy károsanyag kibocsájtás mérést ne mondd hogy az a bajod hogy füstöl csak mérjék meg ha a mérés jo eredményt mutat akkor nyugodj meg és viseldd el hogy diesel-t vettél... ha a problémáddal kezded ugyis vetetnek veled valamit!!! arra figyelj hogy megfelelöen szervizeldd olajcsere szürök stb és nem lessz gond!!!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 16. hétfő, 22:30

adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 18:57


Sziasztok!
Már egy ideje nem világít a csomagtér világításom. Az egyik oldala se. Hol lehet a bibi?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 11:19


YELLOW írta:
Coyote írta:
littled írta: Haliho!

Remelem valaki tud valamilyen otlettel szolgalni....

2002 BMW 320d (150 bhp) van es 1-bol 2-be es 2-bol 3-ba huzaskor eleg sok fustot dob ki a kipufogobol....
Elvittem szervizbe es azt mondtak, hogy "olajszuro es "microfilter" csere kell....

Mi lehet az a "microfilter"? Nezegettem neten, de a microfilterre mindenhol a pollenszurot irta ki.... En pedig reszecskeszurore gondoltam....

A pollenszuronek mi koze lehet a fustoleshez?

Valakinek van esetleg valamilyen otlete?

Koszonom!


Az üzemanyagszűrőre gondoltak, amit illik minden x-edik olajcserénél cserélni.
Az 1-es alkatrészről van szó

A csere gyakoriságát nem tudom. Valaki megmondhatná


és ha katalizátorra gondoltak? részecskeszűrőre? a kormolás szerintem azért nem igazán köthető az üz.anyag szűrőhöz. szerintem....


az is lehet, nekem ez ugrott be, mivel olajcserét is emlegettek előtte. Az olajcserének meg semmi köze ahhoz

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 11:15


Coyote írta:
littled írta: Haliho!

Remelem valaki tud valamilyen otlettel szolgalni....

2002 BMW 320d (150 bhp) van es 1-bol 2-be es 2-bol 3-ba huzaskor eleg sok fustot dob ki a kipufogobol....
Elvittem szervizbe es azt mondtak, hogy "olajszuro es "microfilter" csere kell....

Mi lehet az a "microfilter"? Nezegettem neten, de a microfilterre mindenhol a pollenszurot irta ki.... En pedig reszecskeszurore gondoltam....

A pollenszuronek mi koze lehet a fustoleshez?

Valakinek van esetleg valamilyen otlete?

Koszonom!


Az üzemanyagszűrőre gondoltak, amit illik minden x-edik olajcserénél cserélni.
Az 1-es alkatrészről van szó

A csere gyakoriságát nem tudom. Valaki megmondhatná


és ha katalizátorra gondoltak? részecskeszűrőre? a kormolás szerintem azért nem igazán köthető az üz.anyag szűrőhöz. szerintem....


littled
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2008

státusz littled

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 10:37


Coyote írta:
littled írta: Haliho!

Remelem valaki tud valamilyen otlettel szolgalni....

2002 BMW 320d (150 bhp) van es 1-bol 2-be es 2-bol 3-ba huzaskor eleg sok fustot dob ki a kipufogobol....
Elvittem szervizbe es azt mondtak, hogy "olajszuro es "microfilter" csere kell....

Mi lehet az a "microfilter"? Nezegettem neten, de a microfilterre mindenhol a pollenszurot irta ki.... En pedig reszecskeszurore gondoltam....

A pollenszuronek mi koze lehet a fustoleshez?

Valakinek van esetleg valamilyen otlete?

Koszonom!


Az üzemanyagszűrőre gondoltak, amit illik minden x-edik olajcserénél cserélni.
Az 1-es alkatrészről van szó

A csere gyakoriságát nem tudom. Valaki megmondhatná


Koszi szepen! Megmentettel

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 10:01


littled írta: Haliho!

Remelem valaki tud valamilyen otlettel szolgalni....

2002 BMW 320d (150 bhp) van es 1-bol 2-be es 2-bol 3-ba huzaskor eleg sok fustot dob ki a kipufogobol....
Elvittem szervizbe es azt mondtak, hogy "olajszuro es "microfilter" csere kell....

Mi lehet az a "microfilter"? Nezegettem neten, de a microfilterre mindenhol a pollenszurot irta ki.... En pedig reszecskeszurore gondoltam....

A pollenszuronek mi koze lehet a fustoleshez?

Valakinek van esetleg valamilyen otlete?

Koszonom!


Az üzemanyagszűrőre gondoltak, amit illik minden x-edik olajcserénél cserélni.
Az 1-es alkatrészről van szó

A csere gyakoriságát nem tudom. Valaki megmondhatná

littled
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2008

státusz littled

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 09:37


Haliho!

Remelem valaki tud valamilyen otlettel szolgalni....

2002 BMW 320d (150 bhp) van es 1-bol 2-be es 2-bol 3-ba huzaskor eleg sok fustot dob ki a kipufogobol....
Elvittem szervizbe es azt mondtak, hogy "olajszuro es "microfilter" csere kell....

Mi lehet az a "microfilter"? Nezegettem neten, de a microfilterre mindenhol a pollenszurot irta ki.... En pedig reszecskeszurore gondoltam....

A pollenszuronek mi koze lehet a fustoleshez?

Valakinek van esetleg valamilyen otlete?

Koszonom!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. április 15. vasárnap, 06:48


bbubbuka írta: HELP !!!!!!

Valaki hozzáértő pls. segítsen nem tudjuk mi a r.. b.. f@x van az autómmal!
Diag 4.hengerre írja a gyújtáskimaradást folyamatosan.
Raktunk bele új trafó,új gyertya.
Egyszer már volt egy 4.henger gyújtáskimaradásom akkor cseréltük is 4. hengeren lévő trafót megoldódott. Azóta volt hidrotőke cserém minden más és ugye az új trafó már máshova került vissza. Gondoltuk most is egy régi trafó szart be..
De rohadtul nem.. A tünetek a következők amit már lejjebb egyszer leírtam.
Alapjáraton leáll a 4. henger ha gázt adok akkor olyan mint ha menne, de már volt olyan hogy menetközbe is leállt.. De alapjáraton folyamatosan leáll.
Megnéztük befecskendezőket azok működnek.
A motor oldalánál, trafók felénél van egy csati ami valami motorból jön ki, nem tudom mi a szakneve.. Azt ha lehúzzuk akkor nem produkálja és megy rendesen.
A szelepektől van egy hidrotőke szerű tompa kopogás de viszont NEM hidrotőke.
Ezek a száraz tények, most hagyom majd ott a kocsit rokonnál holnap alaposabban szétkapja mert egyenlőre ez mind itt egy társasház udvarán történt..
Az a baj nem nagyon tudjuk mi a szar lehet a gond..
Valakinek bármi ötlet? Mihez nyúljunk?



ami a motor felénél van az a Valvetronic. ezt már írtam szerintem neked, hogy nekem 18 ezernél beszart, igaz még nem az enyém volt az autó.
az a kopogás, ami olyan mintha hidrotőke lenne, az elvileg normális. de ez a hang lehet pont a valvetronic hibája miatt, pl nem áll vissza, sőt inkább azt mondanám, hogy megragadt, alapjáraton azért állhat le, mert jobban nyitva van a szelep. azt nem tudom diag erre konkrétan dob-e valamit.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. április 14. szombat, 21:35


Szabi46 írta:
szotakdavid írta:
Szabi46 írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Rakott már be valaki világitós váltógombot??
Tapasztalat?

köszi Dávid

Igaz én így vettem már az autót, de nekem tetszik


Szép igen,de mihez van kötve a cstlakozója??


Szerintem hasonló módon vagy így


Ilyet kerestem,köszönöm



bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. április 14. szombat, 21:12


Robesz írta: Kompressziót és henger veszteséget kellene mérni, hogy a szelep problémát kizárjuk.


Ezt diaggal gondolom nem lehet? Most vittem el szervizbe, motor vezérléssel kapcsolatba lett valami lehúzva így mentem le vele 5km-ert ment minden hengerem így..
Az udvarba ahol állok kibaszott sok a nyest,remélem csak azok rágtak el valami kábelt..
Vicces, remélem ez nem megint 100k-s nagyságrendű anyagba fog fájni mert akkor kurva ideges leszek..





Funez szerintem nálam nem ilyen probléma lesz.

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2012. április 14. szombat, 21:11


szotakdavid írta:
Szabi46 írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Rakott már be valaki világitós váltógombot??
Tapasztalat?

köszi Dávid

Igaz én így vettem már az autót, de nekem tetszik


Szép igen,de mihez van kötve a cstlakozója??


Szerintem hasonló módon vagy így

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. április 14. szombat, 20:58


Szabi46 írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Rakott már be valaki világitós váltógombot??
Tapasztalat?

köszi Dávid

Igaz én így vettem már az autót, de nekem tetszik


Szép igen,de mihez van kötve a cstlakozója??