hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 20:41


habos írta: Sziasztok fanatics tagok!
A problemam egy 98-as E36 320i touring-al van.
Az auto neha lusta,neha meg megy ahogy kell.Hiaba nyomo a gazt nem huz,hanem ingadozosan megy es egyszer megindul.Ezt latni a fogyasztasmeron is mert padlogaznal sem fekszik ki csak mikor erzem is hogy megy.Az ingadozast latni a fogyasztasmeron is hogy mozog le fel.Ha a tank negyed korul van,hajlamos neha leallni,aztan inditom es megy tovabb.Benzin szurore gondoltam,de inkabb segitseget kerek,mielott bontok.Szep napot mindenkinek.


Szia!
Azt hiszem vsop14-nek (bmwpower-en) pont ugyanez volt a jelenség és a főtengely jeladó volt rossz.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 19:47


habos írta: Sziasztok fanatics tagok!
A problemam egy 98-as E36 320i touring-al van.
Az auto neha lusta,neha meg megy ahogy kell.Hiaba nyomo a gazt nem huz,hanem ingadozosan megy es egyszer megindul.Ezt latni a fogyasztasmeron is mert padlogaznal sem fekszik ki csak mikor erzem is hogy megy.Az ingadozast latni a fogyasztasmeron is hogy mozog le fel.Ha a tank negyed korul van,hajlamos neha leallni,aztan inditom es megy tovabb.Benzin szurore gondoltam,de inkabb segitseget kerek,mielott bontok.Szep napot mindenkinek.


ez pedig benzinpumpa lesz. tipikus esete a halálozásnak, amikor kis üzemanyagnál nem tud nyomni elkegendő naftát. persze egyúttal az üz. anyag szűrőt is célszerű cserélni. persze lehet, hogy csak a szűrő, de haver E36 320i-jében is így kezdődött.

habos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz habos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 19:33


Sziasztok fanatics tagok!
A problemam egy 98-as E36 320i touring-al van.
Az auto neha lusta,neha meg megy ahogy kell.Hiaba nyomo a gazt nem huz,hanem ingadozosan megy es egyszer megindul.Ezt latni a fogyasztasmeron is mert padlogaznal sem fekszik ki csak mikor erzem is hogy megy.Az ingadozast latni a fogyasztasmeron is hogy mozog le fel.Ha a tank negyed korul van,hajlamos neha leallni,aztan inditom es megy tovabb.Benzin szurore gondoltam,de inkabb segitseget kerek,mielott bontok.Szep napot mindenkinek.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 21:28


Milyen a szervize felszerelt eléggé ahhoz, hogy ismét megérjen nekem egy kört Ő?

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 20:54


Sziasztok!

Valaki csinált már AUX kábelt az alábbi fejegységhez? Már minden leírást és variációt kipróbáltam de semmi... már idegbajt kapok



BMW Navigation System PH7090 (22DC709/23B)

Próbáltam a CD tár csatijára de semmi...
aztán olvastam hogy lóg valamilyen kábel X141118 a fejegység mögött, de azt nem találom...
Mindenhol azt írják hogy 2003 utáni fejegységenél működnie kell, az enyém azutáni de mégse...

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz bitangpower

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 20:30


bbubbuka írta: Mit lehet tudni a Lendvai Attiláról megérne még egy kört akkor ő is?


Én még nem voltam nála de egy barátom régóta hozzá jár. Ő dícséri

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 19:41


Mit lehet tudni a Lendvai Attiláról megérne még egy kört akkor ő is?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 19:32


bbubbuka írta: Azért még nem sokat, mert a fő szerelőm semmit nem kért a pár hét kísérletezgetés után.
Pont az a baj, hogy az ő szaktudása se az a maszek szerelő aki valamit konyít a témához típusú.. Szervizük full felszerelt, még külön bmw-s diaguk meg szoftverük is van.
Ezért kételkedek.. a márkaszervizbe.
Nem tud valaki azzal kapcsolatban infot, ha pl A1-Győrbe elviszem és megmondom, hogy nekem csak mondják meg azt, hogy ezt konkrétan mi okozza tehát hibakeresés azért milyen összegeket kérhetnek el??



Ha Győr, akkor Lendvai Attila lesz az embered, nem az A1 (~37.000,- Ft-ért megmondták a semmit és rosszat is). Tapasztalat

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 19:28


bbubbuka írta: Azért még nem sokat, mert a fő szerelőm semmit nem kért a pár hét kísérletezgetés után.
Pont az a baj, hogy az ő szaktudása se az a maszek szerelő aki valamit konyít a témához típusú.. Szervizük full felszerelt, még külön bmw-s diaguk meg szoftverük is van.
Ezért kételkedek.. a márkaszervizbe.
Nem tud valaki azzal kapcsolatban infot, ha pl A1-Győrbe elviszem és megmondom, hogy nekem csak mondják meg azt, hogy ezt konkrétan mi okozza tehát hibakeresés azért milyen összegeket kérhetnek el??



ilyet nem nagyon csinálnak. bár... de lehet ők sem tudják... én azért nem hiszek ebben, mert ha elviszed ők si azokkal fogják kezdeni, ami már ki lett cserélve. ha meg elmondod mi lett, ők feljegyzik, aztán mondanak olyan valamit, ami még nem volt. szóval zsákbamacska ez is szerintem.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 18:21


Azért még nem sokat, mert a fő szerelőm semmit nem kért a pár hét kísérletezgetés után.
Pont az a baj, hogy az ő szaktudása se az a maszek szerelő aki valamit konyít a témához típusú.. Szervizük full felszerelt, még külön bmw-s diaguk meg szoftverük is van.
Ezért kételkedek.. a márkaszervizbe.
Nem tud valaki azzal kapcsolatban infot, ha pl A1-Győrbe elviszem és megmondom, hogy nekem csak mondják meg azt, hogy ezt konkrétan mi okozza tehát hibakeresés azért milyen összegeket kérhetnek el??



jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 15:22


Márkaszervizre igen
De miért állsz úgy neki,hogy mennyire húznának le. Hány szerelönél voltál már? Összeadtad mennyit fizettél már nekik és még nem jó a verdád?!
Lehet,hogy többe kerül,de könnyen lehet,hogy ismerik a problémád okát.
És már kész lenne és nyugodt lennél. Ami nem egy elhanyagolható életérzés.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 14:08


Márkaszervizre gondolsz? A1-Győr lenne a következő lépés, csak nem tudom mennyire húznának le..


jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 07:27


Szakszervizben voltál már? Vagy csak házi mühelyes szerelöknél. Nem akarom öket bántani,de hátha a szervizesek meg tudnák oldani a gondod. Komolyabb,hozzávaló müszereik,szerszámaik vannak. Az biztos,hogy drágább,meg minden.
De lehet,hogy már rég elfelejtetted volna a problémát.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 07:04


Na voltam Torsten Cox-nál Ikrénybe!
Sokkal okosabb sajnos nem lettem csak annyiban, hogy szar a termosztátom és ő szerinte rakjak bele más olajat. Nem tudom a termosztát mennyire befolyásolhatja a 4. henger leállásom, de szerintem nem sokban..
Következő lépés nem tudom mi lesz, itt a fórumon kaptam egy törökbálinti címet, akit szintúgy nagyon dicsértek.. De ha olyan messze is feleslegesen autókázok el, akkor elég szomorú leszek már végképp. Arról nem beszélve, hogy ilyen távolságba nem szívesen, hagyom ott az autót, de sajnos nem lesz más megoldás úgy nézz ki.. Mert itt a közelbe, senki az ég világon nem tudja megcsinálni Vicc az egész már.. Április 8. óta szenvedek és már azt se tudom, hány szerelő látta..




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 25. szerda, 07:05

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2012. július 24. kedd, 21:27


Difi szilent haver 30d-jén az ment ki és koppant váltáskor. A képen a 9 -es számú versenyző
jrtom írta: Hardy-tárcsát néztétek már??? Az szokott szétmenni.

ute107 írta: Ha kuplungoláskor/váltásnál hátul koppanik valami és egyre erőteljesebben így az elmúlt 1 év elteltével, melyik szilentet kellene cserélnem?!

A kardán, a hozzá tartozó alkatrészek, és a féltengelyek is jók. Úgy tudom valamelyik diffi szilent szokott meggyengülni.
Valaki már járt így és mit cserélt?

Diffi








Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 25. szerda, 11:13